Dat heb ik nou ook! Ik ben heel blij met m'n theoretische basis, maar tegelijkertijd zou ik zo graag willen dat ik wat meer voor de praktijk opgeleid was. Als je mensen zou moeten indelen op stereotypes ben ik qua denkwijze een echte WO'er, maar qua doen en laten veel meer een HBO-meisjequote:Op zaterdag 20 september 2008 21:29 schreef kwakveense het volgende:
ik vind theorie fantastisch leuk, ik denk graag in abstracties en heb genoten van mijn studie...
maar als ik zie wat een moeite ik heb om een passende baan te bedenken voor na mijn promotie (want wil niet verder in de wetenschap) dan zou ik haast echt willen dat ik gewoon HBo personeel en arbeid of een nuttige WO studie als geneeskunde had gedaan... iets waarmee je tenminste weet waarvoor je opgeleid bent
Volgens mij zou je dat na een tijdje ook zat zijn.quote:Op zondag 21 september 2008 08:25 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik me helemaal ongans had gevreten aan allerlei fout lekkers....
En ik was kilo's kwijt!!!
Dat werd dus mn nieuwe dieet!! En het werkte als een tierelier!!
Als je voldoende anatomische kennis van de kip hebt, kom je geen onverwachte botjes e.d. tegen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:46 schreef Chicolate het volgende:
Kip. (ik blief bij voorkeur ook geen botjes, hou juist van dat witte vlees zonder angst een stuk kraakbeen of bot tegen te komen. Al had ik ooit een half bot in mn schnitzel zitten
)
Trusten. Ik ga slapen.
Bereid je voor op een schok.quote:Op zondag 21 september 2008 01:40 schreef AKnynke het volgende:
ik heb vandaag 'crawfish/ crayfish' gegeten. en een heleboel 'snchanps' gedronken. En volgens mij met de duitser gezoend, maar niet al te sure, want hij was nuchte,r en ik heel dronken. niet echt heel goed. Ik heb hem net maar gesmst of hij een film wil kijken morgen of maandagavond.
Nu is het denk ik tij om te gaan slapen. Weltrusten allemaal!
Was het maar waar!quote:Op zondag 21 september 2008 08:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Volgens mij zou je dat na een tijdje ook zat zijn.
Blegh, alweer wakker. En m'n wereld draait een beetje.Niet heel erg prettig. Ik moet eigenlijk nog een paar uur slapen, maar ik kan nooit zo goed slapn met alcohol op.
Maar, gelukkig ken ik hem nuchter ook. Het is een studiegenoot. Heel erg slim, lief, en vooral ontzetten grappig. We hebben bijna hetzelfde gevoel voor humor, en dat is zo tof!quote:Op zondag 21 september 2008 08:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bereid je voor op een schok.Ik heb ook een keer in een enorm dronken bui met een kerel lopen flikflooien. Spraken we een tijdje later af, bleek hij in nuchtere staat niet alleen lelijk, maar ook een enorme druiloor te zijn.
Gelukkig maar dan.quote:Op zondag 21 september 2008 08:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar, gelukkig ken ik hem nuchter ook. Het is een studiegenoot. Heel erg slim, lief, en vooral ontzetten grappig. We hebben bijna hetzelfde gevoel voor humor, en dat is zo tof!
Als je het SHE-eet doet is de magere yoghurt volgens mij goed, en de appel niet omdat daar suiker inzit. Maar misschien heb ik het wel verkeerd onthouden. Mij lijkt het prima eerlijk gezegd.quote:[b]Op zondag 21 september 2008 09:24 schreef Sugar het volgende:[/b
Oh ja, iemand nog iets over mijn lijstje van gisteren? Ik vraag me af of die magere yoghurt met stukjes appel in de avond verkeerd is?
Dat lag er bij mij maar net aan hoeveel ik had gedronkenquote:Op zondag 21 september 2008 09:02 schreef vamperotica het volgende:
Oe... Slapen ná alcohol... Was daar ook nooit zo goed in ( whahahaha verleden tijd.... Zooooo lang geleden is het al!!)
Toen ik nog allenig was, met de kids had ik vaak een oppasje wat bleef slapen.... Kwam ik redelijk beschonken thuis rond een uur of 6, stond ik om 8 uur weer fris en fruitig naast mn bedje en sliep de oppas lekker uit!! Stortte dan meestal wél rond een uur of 3 weer in!
klinkt lekker, die yoghurt.quote:Op zondag 21 september 2008 09:24 schreef Sugar het volgende:
AKNynke, klinkt wel als een goede avond!![]()
Tink, succes, misschien helpt het om een strakke planning te hebben en iets leuks te doen de andere tijd?
Ik heb trouwens ook nog nooit een hele kip gemaakt of kippensoep.![]()
Oh ja, iemand nog iets over mijn lijstje van gisteren? Ik vraag me af of die magere yoghurt met stukjes appel in de avond verkeerd is?
quote:Zeg me dat het niet erin gaat zoals ik denk dat het erin gaat.![]()
Ik weet niet of je meedoet aan het SHEdieet, maar voor een normaal dieet zou het juist een prima 'snack' zijn! Vitamientjes en calcium (dat was het toch? Dat ene voor sterke botten). Sowieso is yoghurt veel lekkerder met vers fruit erinquote:Op zondag 21 september 2008 09:24 schreef Sugar het volgende:
Kraakbeen en vlees lijken teveel op elkaarquote:Op zondag 21 september 2008 08:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je voldoende anatomische kennis van de kip hebt, kom je geen onverwachte botjes e.d. tegen.
Veel plezierquote:Op zondag 21 september 2008 12:11 schreef kwakveense het volgende:
@ chico: je voelt het wel hoor! whoa! maar t is net als in de film, zo'n vertraagde reactie van: hej dit doet zeer, *sis* ahhhhh mn hand!!
dat gezegd hebbende, ben weer klaar met cateren voor vandaag, 160 saucijzenhapjes klaar in 2 uur precies. ben best trots op mezelf...
Nu lekker tutten en omkleden en lezen tot ik weg moet.
xx
Hell yeah, zit ook vol met andere noodzakelijke mineralen.quote:Op zondag 21 september 2008 12:27 schreef Aventura het volgende:
Vraagje aan SHE: het low-carb eten gaat me op zich prima af. Al ben ik nogal eens onderweg voor werk, en is er op het werk geen koelkast aanwezig (dus moelijk om bv. vleeswaar, salade mee te nemen). Is het dan een idee om een maaltijd af en toe te vervangen door een eiwitshake of -reep? Die worden doorgaans gebruikt voor sporters, maar schijnt ook weleens toegepast te worden om te gebruiken in een low-carb dieet. Het lijkt me wel makkelijk: snel klaar, je neemt het makkelijk mee en het vult urenlang.
Heb er al uitgebreid onderzoek naar gedaan inmiddels, lijkt me voor mij ook ideaal om bv. mee te ontbijten.quote:Op zondag 21 september 2008 12:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Hell yeah, zit ook vol met andere noodzakelijke mineralen.
Zeker doen.
Hm, misschien niet maar zo'n daling geeft wel moed. Ik heb nu het idee dat het me eindelijk gaat lukken om weer richting de 62-63 kilo te gaan, wat ik zo'n 2 jaar geleden nog gewoon woog. Je zou denken dat het makkelijk is om 4-5 kg af te vallen, maar in de afgelopen 2 jaar is mij gebleken dat dat niet zo is en ik had de moed al bijna opgegeven. Vandaar dat ik het toch wel opzienbarend vind, die 3,5 kilo. Maar goed, ik wil natuurlijk wel dat het vetkilo's zijn, dus ik ben indd. zeker nog niet klaar.quote:Op zondag 21 september 2008 12:56 schreef SHE het volgende:
Nah, zo spectaculair is het niet, want da's helaas grotendeels vocht wat je kwijt bent.
Nu een maandje goed streng zijn en dan langzaam je KH's weer introduceren ( de complexe carbs )
Dan begint het afvallen pas echt.
O, ik vind koken ook heerlijk hoor! Alleen bakken kan ik nog niet echt (en als ik m'n figuur een beetje op peil wil houden dan moet ik ook maar niet aan die hobby beginnenquote:Op zondag 21 september 2008 13:00 schreef kwakveense het volgende:
@ Ewelina: ik vind koken echt heerlijk! vooral hapjes en taarten... had voor mn eigen verjaardagsfeest ook vanalles zelfemaakt: chocoladetaart, gevulde boterkoek, soesjes met slagroom, glutenvrije amandelkoekjes, gehaktalletjes, kipkluifjes, garnalen....
ik ben een chaoot maar gek genoeg kan ik wel veel dingen tegelijk en in flinke hoeveelheden goed getimed koken... denk ik van mn moeder meegekregen. die is ook zo'n oven-wissel-pannen-stapelaar
en nu ben ik écht pleitos!
quote:Op zondag 21 september 2008 10:47 schreef vamperotica het volgende:
Fotoooows!!
Fijn dat het toch een beetje meevalt met je arm Kwak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |