abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:42:30 #251
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61790996
Ik heb trouwens een huisbroek gekocht vandaag. Bij de nieuwe H&M. Maat 38 .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61791065
Kip . (ik blief bij voorkeur ook geen botjes, hou juist van dat witte vlees zonder angst een stuk kraakbeen of bot tegen te komen. Al had ik ooit een half bot in mn schnitzel zitten )

Trusten . Ik ga slapen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:53:10 #253
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61791181
ik heb mn arm
verbrand aan de oven.
muts. nu
ga ik slapen.
oh
nee.
er ligt 3 kilo was op mn bed.
schone.
eerst opruimen.
of
slaap ik op de bank?

zzzzzzzzzz
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61791215
Hey kwak, roep anders hulptroepen in als je het niet red!!
  zondag 21 september 2008 @ 00:20:26 #255
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61791611
je bent lief PF. het gaat wel hoor. maar ik had ineens de neiging mijn vermoeide staat in semi-poetische vorm te posten.

ik krijg regelmatig dronken gedichtjes per sms van vrienden van me in zo'n soort vorm. ik kan t niet zo goed als zij...

nu is alles af, ga ik lekker slapen, morgen nog een druk dagje (maar wel heeeeel leuk)
en t voelt best stoer, om twee taarten, twee soorten glutenvrije koekjes en straks heel veel saucijzehapjes geknutseld te hebben tussen alle organisatie en twee repetities in en morgen krijg ik hulp!
  zondag 21 september 2008 @ 01:06:00 #256
331 Merel
Be here now.
pi_61792198
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 21:29 schreef kwakveense het volgende:
ik vind theorie fantastisch leuk, ik denk graag in abstracties en heb genoten van mijn studie...

maar als ik zie wat een moeite ik heb om een passende baan te bedenken voor na mijn promotie (want wil niet verder in de wetenschap) dan zou ik haast echt willen dat ik gewoon HBo personeel en arbeid of een nuttige WO studie als geneeskunde had gedaan... iets waarmee je tenminste weet waarvoor je opgeleid bent
Dat heb ik nou ook! Ik ben heel blij met m'n theoretische basis, maar tegelijkertijd zou ik zo graag willen dat ik wat meer voor de praktijk opgeleid was. Als je mensen zou moeten indelen op stereotypes ben ik qua denkwijze een echte WO'er, maar qua doen en laten veel meer een HBO-meisje Wat dat betreft ben ik qua loopbaan dus ook een beetje zoekende. Ik moet een intellectuele uitdaging hebben, maar tegelijkertijd wil ik lekker praktisch bezig zijn en niet alleen met m'n neus in de boeken slim zitten te wezen.

Qua werk ben ik sowieso heel benieuwd wat de nabije toekomst gaat brengen. Deze week te horen gekregen dat ik bij m'n huidige werkgever promotie ga maken. Eindelijk erkenning, maar een beetje laat, en nu heb ik al wat andere ijzers in het vuur...

En nu ga ik ook slapen. Ben kapot!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 21 september 2008 @ 01:40:11 #257
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61792618
ik heb vandaag 'crawfish/ crayfish' gegeten. en een heleboel 'snchanps' gedronken. En volgens mij met de duitser gezoend, maar niet al te sure, want hij was nuchte,r en ik heel dronken. niet echt heel goed. Ik heb hem net maar gesmst of hij een film wil kijken morgen of maandagavond.

Nu is het denk ik tij om te gaan slapen. Weltrusten allemaal!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_61793737
Goede morgen!

Kwakkie...Hoest met je arm?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61793741
Ik heb gedroomd dat ik me helemaal ongans had gevreten aan allerlei fout lekkers....
En ik was kilo's kwijt!!!
Dat werd dus mn nieuwe dieet!! En het werkte als een tierelier!!
  zondag 21 september 2008 @ 08:49:11 #260
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61793837
quote:
Op zondag 21 september 2008 08:25 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik me helemaal ongans had gevreten aan allerlei fout lekkers....
En ik was kilo's kwijt!!!
Dat werd dus mn nieuwe dieet!! En het werkte als een tierelier!!
Volgens mij zou je dat na een tijdje ook zat zijn.

Blegh, alweer wakker. En m'n wereld draait een beetje.Niet heel erg prettig. Ik moet eigenlijk nog een paar uur slapen, maar ik kan nooit zo goed slapn met alcohol op.
pi_61793848
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:46 schreef Chicolate het volgende:
Kip . (ik blief bij voorkeur ook geen botjes, hou juist van dat witte vlees zonder angst een stuk kraakbeen of bot tegen te komen. Al had ik ooit een half bot in mn schnitzel zitten )

Trusten . Ik ga slapen.
Als je voldoende anatomische kennis van de kip hebt, kom je geen onverwachte botjes e.d. tegen.
pi_61793857
quote:
Op zondag 21 september 2008 01:40 schreef AKnynke het volgende:
ik heb vandaag 'crawfish/ crayfish' gegeten. en een heleboel 'snchanps' gedronken. En volgens mij met de duitser gezoend, maar niet al te sure, want hij was nuchte,r en ik heel dronken. niet echt heel goed. Ik heb hem net maar gesmst of hij een film wil kijken morgen of maandagavond.

Nu is het denk ik tij om te gaan slapen. Weltrusten allemaal!
Bereid je voor op een schok. Ik heb ook een keer in een enorm dronken bui met een kerel lopen flikflooien. Spraken we een tijdje later af, bleek hij in nuchtere staat niet alleen lelijk, maar ook een enorme druiloor te zijn.
pi_61793861
quote:
Op zondag 21 september 2008 08:49 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Volgens mij zou je dat na een tijdje ook zat zijn.

Blegh, alweer wakker. En m'n wereld draait een beetje.Niet heel erg prettig. Ik moet eigenlijk nog een paar uur slapen, maar ik kan nooit zo goed slapn met alcohol op.
Was het maar waar!
Ik zat mezelf de laatste jaren gewoon écht vol te proppen ( grote friet met 6 snacks en dan vlak daarna zin hebben in lekkers en de rest van de avond van alles blijven snaaien enzo....
Of 6 boterhammen en dan nog zoiets hebben van wat ga ik zo pakken....
Wat dat betreft is het echt verbazingwekkend dat ik op de 77 ben blijven hangen!!

Merk nu trouwens wel dat als ik eens wat "lekkers" pak, dat ik dan vrij snel wél genoeg heb!
Heerlijk gevoel is dat zeg!!
Heb net 2 boterhammetjes uit de broodrooster met van die XL hagelslag op.... Normaal zou ik er nog een stuk of 6 achteraan gooien en nu heb ik zoiets van, t was lekker en genoeg!!
  zondag 21 september 2008 @ 08:58:43 #264
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61793884
quote:
Op zondag 21 september 2008 08:54 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Bereid je voor op een schok. Ik heb ook een keer in een enorm dronken bui met een kerel lopen flikflooien. Spraken we een tijdje later af, bleek hij in nuchtere staat niet alleen lelijk, maar ook een enorme druiloor te zijn.
Maar, gelukkig ken ik hem nuchter ook. Het is een studiegenoot. Heel erg slim, lief, en vooral ontzetten grappig. We hebben bijna hetzelfde gevoel voor humor, en dat is zo tof!

@ vamperotica: Ik verheug me nu al heeeel erg op m'n ontbijt, van die croissantjes uit een rolletje, die je nog zelf moet rollen. Zo heerlijk vet! Zometeen eerst nog maar eens proberen te slapen denk ik.
pi_61793906
Oe... Slapen ná alcohol... Was daar ook nooit zo goed in ( whahahaha verleden tijd.... Zooooo lang geleden is het al!!)
Toen ik nog allenig was, met de kids had ik vaak een oppasje wat bleef slapen.... Kwam ik redelijk beschonken thuis rond een uur of 6, stond ik om 8 uur weer fris en fruitig naast mn bedje en sliep de oppas lekker uit!! Stortte dan meestal wél rond een uur of 3 weer in!
pi_61793933
quote:
Op zondag 21 september 2008 08:58 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Maar, gelukkig ken ik hem nuchter ook. Het is een studiegenoot. Heel erg slim, lief, en vooral ontzetten grappig. We hebben bijna hetzelfde gevoel voor humor, en dat is zo tof!
Gelukkig maar dan.
  zondag 21 september 2008 @ 09:16:12 #267
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61794003
Baaldag. Ik ben moe, heb zin in een doos bonbons (die ik gelukkig niet in huis heb), baal dat ik alwéér moet werken..... Best leuk,zelf je tijd indelen, maar soms lijkt het me prettig om vaste werktijden te hebben. Nu heb ik doordeweeks tijd voor mijn kinderen, maar dat betekent ook dat ik iedere zaterdag- en zondagochtend aan het werk ben. Ik wil ook weekend
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 21 september 2008 @ 09:24:51 #268
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61794072
AKNynke, klinkt wel als een goede avond!

Tink, succes, misschien helpt het om een strakke planning te hebben en iets leuks te doen de andere tijd?

Ik heb trouwens ook nog nooit een hele kip gemaakt of kippensoep.
Oh ja, iemand nog iets over mijn lijstje van gisteren? Ik vraag me af of die magere yoghurt met stukjes appel in de avond verkeerd is?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 21 september 2008 @ 09:27:06 #269
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61794094
quote:
[b]Op zondag 21 september 2008 09:24 schreef Sugar het volgende:[/b
Oh ja, iemand nog iets over mijn lijstje van gisteren? Ik vraag me af of die magere yoghurt met stukjes appel in de avond verkeerd is?
Als je het SHE-eet doet is de magere yoghurt volgens mij goed, en de appel niet omdat daar suiker inzit. Maar misschien heb ik het wel verkeerd onthouden. Mij lijkt het prima eerlijk gezegd.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 21 september 2008 @ 09:46:42 #270
331 Merel
Be here now.
pi_61794262
It's a beautiful dááááááy, the sun is shining, I féééééél good
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61794300
quote:
Op zondag 21 september 2008 09:02 schreef vamperotica het volgende:
Oe... Slapen ná alcohol... Was daar ook nooit zo goed in ( whahahaha verleden tijd.... Zooooo lang geleden is het al!!)
Toen ik nog allenig was, met de kids had ik vaak een oppasje wat bleef slapen.... Kwam ik redelijk beschonken thuis rond een uur of 6, stond ik om 8 uur weer fris en fruitig naast mn bedje en sliep de oppas lekker uit!! Stortte dan meestal wél rond een uur of 3 weer in!
Dat lag er bij mij maar net aan hoeveel ik had gedronken

Bij een paar glaasjes slaap ik onrustig, kort en word ik steeds wakker. Met grote hoeveelheden daarentegen lig ik gewoon in coma
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 21 september 2008 @ 09:51:35 #272
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61794304
Goedemorgen...
Werk ze Tink

Wij vertrekken zo richting Limburg, lekker een paar dag hotel Heerlijk wandelen in de heuvels en lekker zwemmen en sauna'en!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 21 september 2008 @ 09:52:38 #273
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61794317
moggeh!

@vampie-- arm gaat goed, t is geen blaar geworden alleen een rode vlek. ik heb bij een bakker gewerkten daar verbrandde ik me regelmatig op die manier, of erger (toppunt was het "leunen op de plaat die net uit de oven is terwijl ik iets van de plaat eronder pak" -- inclusief sisgeluid en vertraagde reactie had ik een prachtige dikke blaar dwars over mn handpalm...ghighighi...) dus ik ben er wel aan gewend haast (ik ben ook te onvoorzichtig in de keuken)

oven staat alweer op te warmen voor de saucijzenhapjes. maar daar komt een vriendinnetje zo mee helpen. en dan feestje bouwen! jeej!

ik vreet echt te veel dit weekend. zucht. ik weeg me pas weer eind komende week, als ik de kans heb gehad t met een week gezond doen weer goed te maken
  zondag 21 september 2008 @ 10:33:38 #274
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61794789
quote:
Op zondag 21 september 2008 09:24 schreef Sugar het volgende:
AKNynke, klinkt wel als een goede avond!

Tink, succes, misschien helpt het om een strakke planning te hebben en iets leuks te doen de andere tijd?

Ik heb trouwens ook nog nooit een hele kip gemaakt of kippensoep.
klinkt lekker, die yoghurt.

En het was een geweldige avond. De foto's zijn hilarisch zag ik net al.
pi_61794977
Fotoooows!!

Fijn dat het toch een beetje meevalt met je arm Kwak!
  zondag 21 september 2008 @ 10:51:59 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61795044
Goedemorgen .
Niet meer actief op Fok!
pi_61795595
De kipdiscussie doet me trouwens denken aan dit hilarische topic.
quote:
Zeg me dat het niet erin gaat zoals ik denk dat het erin gaat.

[ Bericht 11% gewijzigd door Laureline op 21-09-2008 11:35:08 ]
pi_61795638
Goeiemorgen . Ik heb me gewogen, ben maar een kilo zwaarder dan eerst. En dat is blijkbaar duidelijk te zien . Misschien dat ik, als ik mn oude gewicht weer heb, opeens wel in normale broeken pas . Maar ben alsnog erg benieuwd naar die oefeningen om thuis te doen, stoelen en tafels genoeg in dit huis.
quote:
Op zondag 21 september 2008 09:24 schreef Sugar het volgende:
Ik weet niet of je meedoet aan het SHEdieet, maar voor een normaal dieet zou het juist een prima 'snack' zijn! Vitamientjes en calcium (dat was het toch? Dat ene voor sterke botten). Sowieso is yoghurt veel lekkerder met vers fruit erin .

@Kwak: voel je dat dan niet, als je je hand/arm op een hete plaat legt? Of ben je dan te druk bezig met het bakken enzo ... lijkt me zo eng, niet voelen dat je je aan het verbranden bent ... succes ermee en hopelijk is de rode vlek ook snel weer weg.
pi_61795665
quote:
Op zondag 21 september 2008 08:52 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Als je voldoende anatomische kennis van de kip hebt, kom je geen onverwachte botjes e.d. tegen.
Kraakbeen en vlees lijken teveel op elkaar . Dus heb altijd minstens 1 hap kraakbeen, dat onder mijn beugel blijft hangen. Maarja, filet is ook niet altijd botloos blijkbaar. Wel minder gedoe om op te eten.
pi_61795778
mogge

zoals voorspeld weer op 70,5kg maar vanmiddag hardlopen, dus hopelijk komt 't goed

vandaag druk dagje opdrachten, maar ga zodadelijk beginnen zodat ik vroeg klaar ben, hoop ik
Ja doei.
  zondag 21 september 2008 @ 11:45:58 #281
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61795836
yoghurt met appel bevat natuurlijk geen hol aan kcal en appel bevat ook niet veel suikers. Niet voor niets is appel de cut-fruit numero uno.
Common sense..
  zondag 21 september 2008 @ 11:46:15 #282
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61795837
Motorbloempje, zou jij niet eens aan het meetint gaan? Zegt meer, denk ik?

En nee, ik volg niet het SHE-dieet, maar tegelijkertijd heb ik alle no-go's wel zo in mijn oren geknoopt, dat ik me er toch meer aan hou dan ik misschien nu zeg.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 21 september 2008 @ 12:11:30 #283
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61796264
@ chico: je voelt het wel hoor! whoa! maar t is net als in de film, zo'n vertraagde reactie van: hej dit doet zeer, *sis* ahhhhh mn hand!!

dat gezegd hebbende, ben weer klaar met cateren voor vandaag, 160 saucijzenhapjes klaar in 2 uur precies. ben best trots op mezelf...

Nu lekker tutten en omkleden en lezen tot ik weg moet.
xx
pi_61796410
Ik mag van m'n vriendje niet meer in de keuken dingen pakken,
ik pak altijd alles met blote handen uit de oven en dat vind hij niet zo een goed idee
*10.000 brandwonden*

Enne.. Goedemiddag!
  zondag 21 september 2008 @ 12:27:25 #285
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61796545
Vraagje aan SHE: het low-carb eten gaat me op zich prima af. Al ben ik nogal eens onderweg voor werk, en is er op het werk geen koelkast aanwezig (dus moelijk om bv. vleeswaar, salade mee te nemen). Is het dan een idee om een maaltijd af en toe te vervangen door een eiwitshake of -reep? Die worden doorgaans gebruikt voor sporters, maar schijnt ook weleens toegepast te worden om te gebruiken in een low-carb dieet. Het lijkt me wel makkelijk: snel klaar, je neemt het makkelijk mee en het vult urenlang.
pi_61796709
quote:
Op zondag 21 september 2008 12:11 schreef kwakveense het volgende:
@ chico: je voelt het wel hoor! whoa! maar t is net als in de film, zo'n vertraagde reactie van: hej dit doet zeer, *sis* ahhhhh mn hand!!

dat gezegd hebbende, ben weer klaar met cateren voor vandaag, 160 saucijzenhapjes klaar in 2 uur precies. ben best trots op mezelf...

Nu lekker tutten en omkleden en lezen tot ik weg moet.
xx
Veel plezier

En wat knap dat je dat allemaal gemaakt hebt! Ik zou heel erg gaan panieken denk ik, en dan komt er niks uit mijn handen
  zondag 21 september 2008 @ 12:41:23 #287
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61796874
quote:
Op zondag 21 september 2008 12:27 schreef Aventura het volgende:
Vraagje aan SHE: het low-carb eten gaat me op zich prima af. Al ben ik nogal eens onderweg voor werk, en is er op het werk geen koelkast aanwezig (dus moelijk om bv. vleeswaar, salade mee te nemen). Is het dan een idee om een maaltijd af en toe te vervangen door een eiwitshake of -reep? Die worden doorgaans gebruikt voor sporters, maar schijnt ook weleens toegepast te worden om te gebruiken in een low-carb dieet. Het lijkt me wel makkelijk: snel klaar, je neemt het makkelijk mee en het vult urenlang.
Hell yeah, zit ook vol met andere noodzakelijke mineralen.
Zeker doen.
  zondag 21 september 2008 @ 12:48:25 #288
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61797076
Potdorie, wat heb ik lekker gekakt vandaag .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 21 september 2008 @ 12:54:14 #289
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61797186
quote:
Op zondag 21 september 2008 12:41 schreef SHE het volgende:

[..]

Hell yeah, zit ook vol met andere noodzakelijke mineralen.
Zeker doen.
Heb er al uitgebreid onderzoek naar gedaan inmiddels, lijkt me voor mij ook ideaal om bv. mee te ontbijten.
Ik vind zoute dingen afschuwelijk 's morgens en eieren krijg ik er ook niet altijd in. Ik word er af en toe echt misselijk van. Op zich gaat het nu al heel goed, ik eet nu inmiddels alweer ruim een week zo min mogelijk koolhydraten. Dacht eerst dat het geen effect had, maar vanmorgen gaf de weegschaal dan ineens 66,5 aan. Best spectaculair, op 6 september woog ik nog 70 kilo (oke, daar zat wel vliegtuiggewicht bij, maar toch).
  zondag 21 september 2008 @ 12:56:23 #290
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61797232
Nah, zo spectaculair is het niet, want da's helaas grotendeels vocht wat je kwijt bent.
Nu een maandje goed streng zijn en dan langzaam je KH's weer introduceren ( de complexe carbs )
Dan begint het afvallen pas echt.
  zondag 21 september 2008 @ 13:00:49 #291
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61797333
@ Ewelina: ik vind koken echt heerlijk! vooral hapjes en taarten... had voor mn eigen verjaardagsfeest ook vanalles zelfemaakt: chocoladetaart, gevulde boterkoek, soesjes met slagroom, glutenvrije amandelkoekjes, gehaktalletjes, kipkluifjes, garnalen....

ik ben een chaoot maar gek genoeg kan ik wel veel dingen tegelijk en in flinke hoeveelheden goed getimed koken... denk ik van mn moeder meegekregen. die is ook zo'n oven-wissel-pannen-stapelaar

en nu ben ik écht pleitos!
  zondag 21 september 2008 @ 13:03:53 #292
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61797380
quote:
Op zondag 21 september 2008 12:56 schreef SHE het volgende:
Nah, zo spectaculair is het niet, want da's helaas grotendeels vocht wat je kwijt bent.
Nu een maandje goed streng zijn en dan langzaam je KH's weer introduceren ( de complexe carbs )
Dan begint het afvallen pas echt.
Hm, misschien niet maar zo'n daling geeft wel moed. Ik heb nu het idee dat het me eindelijk gaat lukken om weer richting de 62-63 kilo te gaan, wat ik zo'n 2 jaar geleden nog gewoon woog. Je zou denken dat het makkelijk is om 4-5 kg af te vallen, maar in de afgelopen 2 jaar is mij gebleken dat dat niet zo is en ik had de moed al bijna opgegeven. Vandaar dat ik het toch wel opzienbarend vind, die 3,5 kilo. Maar goed, ik wil natuurlijk wel dat het vetkilo's zijn, dus ik ben indd. zeker nog niet klaar.
pi_61797452
Ik heb vandaag een erg zondige lunch. Een krentenbol met een dikke laag pindakaas. Da's één van mijn afwijkingen. Maar ach, ik heb net weer 20 km gefietst dus het zal niet veel kwaad kunnen.
  zondag 21 september 2008 @ 13:07:32 #294
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61797457
Absoluut, is zeker een boost..en vocht moet je ook ergens kwijt
pi_61797814
quote:
Op zondag 21 september 2008 13:00 schreef kwakveense het volgende:
@ Ewelina: ik vind koken echt heerlijk! vooral hapjes en taarten... had voor mn eigen verjaardagsfeest ook vanalles zelfemaakt: chocoladetaart, gevulde boterkoek, soesjes met slagroom, glutenvrije amandelkoekjes, gehaktalletjes, kipkluifjes, garnalen....

ik ben een chaoot maar gek genoeg kan ik wel veel dingen tegelijk en in flinke hoeveelheden goed getimed koken... denk ik van mn moeder meegekregen. die is ook zo'n oven-wissel-pannen-stapelaar

en nu ben ik écht pleitos!
O, ik vind koken ook heerlijk hoor! Alleen bakken kan ik nog niet echt (en als ik m'n figuur een beetje op peil wil houden dan moet ik ook maar niet aan die hobby beginnen )

Alleen zóveel... als ik gestresst ben, dan gaat er juist altijd alles mis Ik kan imiddels wel aardig time-koken. Mijn vriend helemaal niet. Toen ik nog werkte en dan pas om 19:00 thuis kwam wilde ik altijd meteen eten, en dan was ik boos als het eten nog niet klaar was (want zo moeilijk is het toch niet om dat een beetje te timen? Maar dan moest mr. nog beginnen met koken )
  zondag 21 september 2008 @ 13:39:08 #296
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61798144
quote:
Op zondag 21 september 2008 10:47 schreef vamperotica het volgende:
Fotoooows!!

Fijn dat het toch een beetje meevalt met je arm Kwak!

Pas op, wellicht komt het plafond naar beneden.

pi_61798295
Lekker kreeftjes.

Ik ben nu kippensoep aan het brouwen.
pi_61798501
wel met hele kip toch?

nou ja, kip met botjes, geen filet
Ja doei.
pi_61798537
Met vier kippenbouten van de Turk.
pi_61798568
*jaloers*