Ik heb ooit een A4'tje moeten inleveren met daarop al mijn absentieuren (lees: het hele blad stond vol) ondertekend door mijn oudersquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bij mij was het zo dat er 1x in het half jaar of om de vier maanden een brief naar huis ging waarin stond wanneer je absent was. Als je die wist te onderscheppen was er niks aan de hand
En dan af en toe met een sneu verhaal naar het absentie vrouwtje gaan en alles was weer goed
Slecht eigenlijk
Dat ligt er maar net aan. Als jij niets hebt met theorie, dan denk ik dat je beter naar het HBO kunt gaan. Dan kun je nog zo capabel zijn, maar als iemand een hekel aan theorie heeft, dan is die persoon naar mijn mening beter op zijn plaats in het HBO.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eensch.. en ja, ik heb ook een blok HBO meegemaakt...
als je niet beter kúnt of wilt, soit, maar als je het kúnt... dan zou ik iedereen aanraden om WO te gaan doen
Werken geeft voldoening, ben het helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb ooit een A4'tje moeten inleveren met daarop al mijn absentieuren (lees: het hele blad stond vol) ondertekend door mijn oudersWas niet leuk.
Uiteindelijk heb ik toch maar besloten eens te gaan werkenNiksen wordt ook vervelend.
Buiten dat, ik zou niet trots kunnen zijn op een diploma waar ik weinig tot niks voor heb gedaan. (Ik ben dus ook niet trots op mijn diploma van de middelbare school.)
quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:25 schreef Isegrim het volgende:
Wrom staat er in de TT 'vakontie'? Heeft SHE zeker gedaan.
Daar ben ik ook wel eens bang voor. Dan ben je overgekwalificeerd, zonder praktijkervaring.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:29 schreef kwakveense het volgende:
ik vind theorie fantastisch leuk, ik denk graag in abstracties en heb genoten van mijn studie...
maar als ik zie wat een moeite ik heb om een passende baan te bedenken voor na mijn promotie (want wil niet verder in de wetenschap) dan zou ik haast echt willen dat ik gewoon HBo personeel en arbeid of een nuttige WO studie als geneeskunde had gedaan... iets waarmee je tenminste weet waarvoor je opgeleid bent
(taart twee in de oven... kwak gaat even op de bank hangen)
Volgens mij wel, die TT stond er al toen ze het topic opendequote:
God damnit. Je zit elke dag te sneaken.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:40 schreef k_i_m het volgende:
SHE, ik was niet op tijd thuis voor de kip. Kan ik nu morgen de kipdag doen?.
Niet sms-en, gewoon morgen even bespreken dat je niet zo met elkaar om wil gaan in jullie situatie. Reageert hij lullig: dan verder laten gaarkoken.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:29 schreef mspoez het volgende:
Ik had net repetitie met band, ex had toevallig BBQ op zelfde adres met allemaal mensen die ik ook al eeuwen ken. Vraag niet verder, is gewoon zo. Ex vraagt als ik weg ga KEIhard of hij nog moet smsen 'hoe laat hij thuis komt enzo zodat de deur niet op slot zit'. Ik reageer dat dat zijn keuze is. Ga ik hem nu een sms sturen dat ik het niet leuk vind dat hij me zulke vragen stelt met allemaal bekenden er om heen of laat ik hem in zijn sop gaar koken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |