Ja, radio-dj is hard werkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
FIPO!
Ik heb het wel gelezen, maar heb geen oplossing voor je wmp probleem...quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:56 schreef Feivel1 het volgende:
GODVERDOMME IK HAAT DIT.
Niemand leest toch wat ik schrijf, dus het maakt niks uit.
Ik was aan het zoeken. Maar kan het niet vinden bij de WMP van Mac.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:56 schreef Feivel1 het volgende:
GODVERDOMME IK HAAT DIT.
Niemand leest toch wat ik schrijf, dus het maakt niks uit.
Windows Media Playerquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
en ik weet geneens wat WMP is
Windows Media Playerquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
en ik weet geneens wat WMP is
Google? Wat is dat? Nooit van gehoord!quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik was aan het zoeken. Maar kan het niet vinden bij de WMP van Mac.
Helpt google je niet verder?
Had het bericht net even gemist (was tegelijk met wat anders bezig), maar dat zou je moeten kunnen vinden onder Extra -> Opties... -> tabblad Prestaties en dan Videoversnelling verplaatsen van maximaal naar het midden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:45 schreef Feivel1 het volgende:
Waar kan ik in WMP onder windows vista de video acceleration lager zetten?
quote:
Dat is een alter ego van iemand hier op het forum geloof ik.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:01 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Google? Wat is dat? Nooit van gehoord!
Nee Vista is te geavanceerd voor normaal volkquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:00 schreef Feivel1 het volgende:
Ik ga wel weer terug onder XP.
Ik ben duidelijk te achterlijk voor Windows Vista.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:01 schreef Sirolf het volgende:
Je hoeft trouwens niet meteen zo aggressief te reageren...
Ik denk eerder een vriendin oid.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:59 schreef Litton-Lane het volgende:
Is mevrouw 2 de taxi chauffeuse omdat ik al een biertje bij Nicolette zie staan...
En wat nou als je dat balkje niet hebt?quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had het bericht net even gemist (was tegelijk met wat anders bezig), maar dat zou je moeten kunnen vinden onder Extra -> Opties... -> tabblad Prestaties en dan Videoversnelling verplaatsen van maximaal naar het midden.
Je hoeft trouwens niet meteen zo aggressief te reageren...
Het steeds blijven herhalen of je iets wel wilt uitvoeren en het crashen is echt geavanceerd inderdaadquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee Vista is te geavanceerd voor normaal volk
Die heeft de pepperspray mee voor het geval Tjibbe handtastelijk wordt!quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk eerder een vriendin oid.
Gebeurt vaker dat gasten die meenemen.
Wel het tabblad? Dan zou je kunnen kijken of er iets als een knop 'geavanceerd' bij staat. In het scherm wat dan verchijnt moet je onder 'videomixing-renderer gebruiken' de optie 'overlays gebruiken' uitzetten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En wat nou als je dat balkje niet hebt?
Taxi chauffeuse dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk eerder een vriendin oid.
Gebeurt vaker dat gasten die meenemen.
hehequote:Op vrijdag 19 september 2008 20:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het steeds blijven herhalen of je iets wel wilt uitvoeren en het crashen is echt geavanceerd inderdaad![]()
Google is ieders vriendquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:02 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is een alter ego van iemand hier op het forum geloof ik.
Ben er ook niet bekend mee, maar hij schijnt veel te weten
Ik heb Vista wél goed ingesteld, en heb dus nog nooit een probleem gehadquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het steeds blijven herhalen of je iets wel wilt uitvoeren en het crashen is echt geavanceerd inderdaad![]()
Ik draai OSX, maar mijn broertje had/heeft er last van. Dual boot van gemaakt, nu gebruikt hij alleen nog maar XPquote:
Niet echt verassendquote:
Wat een bagger is dat zeg.Metallica is geen Metallica meer sinds dat afschuwelijke black albumquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:
album van Metallica staat op 1
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een bagger is dat zeg.Metallica is geen Metallica meer sinds dat afschuwelijke black album
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een bagger is dat zeg.Metallica is geen Metallica meer sinds dat afschuwelijke black album
Welke Sharon....?quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:
Sharon bij DWDD
En toen ging het mis bij het inschenken bij mijquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:09 schreef Rojan_UK het volgende:
Kabouter Klok... hahaha
Pffft luister eens naar Ride the Lightning ( mijn favo Metallica album) en dan die nieuwe bagger cd en durf dan nog eens te zeggen dat die nieuwe cd geweldig isquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
beste cd sinds tijden
geweldige cd
![]()
Vind je het heel erg, als ik dan nog niet weet wie je bedoeld?quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:11 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Den Adel, Den Adel!![]()
(Geen idee wie het is, trouwens...)
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Pffft luister eens naar Ride the Lightning ( mijn favo Metallica album) en dan die nieuwe bagger cd en durf dan nog eens te zeggen dat die nieuwe cd geweldig is
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
daar word ik iedere ochtend wakker mee...das mn wekker-geluid op mn foon
Die cd ken ik niet (ben ook geen mega Metallica fan) maar ik vind de nieuwe cd erg goedquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Pffft luister eens naar Ride the Lightning ( mijn favo Metallica album) en dan die nieuwe bagger cd en durf dan nog eens te zeggen dat die nieuwe cd geweldig is
Totaal niet... ik kende de naam ook niet. Ik heb het even opgezocht. Ze is de zangeres van Within Temptation.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vind je het heel erg, als ik dan nog niet weet wie je bedoeld?
Ook fantastisch maar het blijft zo jammer dat ze na het black album zo superslecht zijn gewordenquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Justice for all is toch wel mijn favo
Opinions are like assholes, everybody's got one.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vind je het heel erg, als ik dan nog niet weet wie je bedoeld?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
daar word ik iedere ochtend wakker mee...das mn wekker-geluid op mn foon
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Opinions are like assholes, everybody's got one.
[ouwelulmodus]Des te eerder je accepteert dat smaken verschillen, des te rustiger ga je door het leven [/ouwelulmodus]
en Master of Puppets FTW!
OMGquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:18 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Kabouter Klok Plop en Nicolette![]()
[ afbeelding ]
Oooh, diequote:Op vrijdag 19 september 2008 20:16 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Totaal niet... ik kende de naam ook niet. Ik heb het even opgezocht. Ze is de zangeres van Within Temptation.
Aha, dat wist google vast niet, denk ik.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:21 schreef Feivel1 het volgende:
Dankzij mn broer werkt he weer, 't was een Winampfout..
Dan ben ik goed bezigquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:22 schreef Timo20 het volgende:
Bier moet je drinken
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:14 schreef Rojan_UK het volgende:
Ligt het nou aan mij, of lijkt die Nicolette van Dam erg op Billie Piper?
Daar wordt je niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:23 schreef Feivel1 het volgende:
Hé, een muziekje van de Smaakpolitie!
Ja ontzettend. Ik nog niet, zit nog aan de cappucinoquote:
Dat drink ik niet meer, die melk in de koffie vind ik niet lekker meer... Maar de koffiequote:Op vrijdag 19 september 2008 20:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja ontzettend. Ik nog niet, zit nog aan de cappucino
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
wat heeft zij toch n paardebek
[ afbeelding ]
familie?
Koffiequote:Op vrijdag 19 september 2008 20:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat drink ik niet meer, die melk in de koffie vind ik niet lekker meer... Maar de koffie![]()
DIE STEM!!!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:30 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb aan weinig bands een hekel, maar Maroon 5...
Aangezien hij ook vast al lichtelijk aangeschoten zal zijn, zal dat lastig worden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:29 schreef Marc63 het volgende:
Ben benieuwd of Domien nu nog gaat vertellen dat hij verslaafd is geweest aan dit nummer.
(Als hij momenteel meer oog heeft voor het forum van voor Nicolette, dan waarschijnlijk niet)
Zou de persoon achter de videomixer en/of met de loopcamera een man of een vrouw zijn? Ik gok op het eerste.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
wat is er nou bijzonder aan haar!!! ik wil Ekdom close up
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou de persoon achter de videomixer en/of met de loopcamera een man of een vrouw zijn? Ik gok op het eerste.
Wasmachine voor jouquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou de persoon achter de videomixer en/of met de loopcamera een man of een vrouw zijn? Ik gok op het eerste.
Op Dance feest was er ook altijd een cameraman speciaal voor leuke (schaars geklede) vrouwen op pad.quote:
Hey, ik heb Tjibbe afgerichtquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:41 schreef Marc63 het volgende:
Gezelligheid in de studio!
Tjibbe snel! Haal een van je versiertrucen uit de kast.
Minuut of 3,5 hierquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
is FOK ook bij jullie zo traag? duurt echt 5 minuten voor ie mn post heeft geladen
Nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
is FOK ook bij jullie zo traag? duurt echt 5 minuten voor ie mn post heeft geladen
Tot na 21 uur!quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
*ik ga pissen en als ik terug ben is ze weg....oke?*
Mislukt!quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:42 schreef muisje-eliza het volgende:
domien zit haar te versieren....
Hmm... als ik dat zo lees ben ik blij dat ik net even weg was om wat te drinken te halen...quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:54 schreef Feivel1 het volgende:
Wat een prutantwoord.
We willen sensatie! 't Is hier geen TV! ;-).
Ik hoopte het ook, maar ik zie ze nog zitten....quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
*ik ga pissen en als ik terug ben is ze weg....oke?*
Dat soort dingen moet je ook aan Tjibbe over laten, die heeft daar veel meer ervaring mee!quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Heerlijk als een vrouw "pissen" zegt
Dat dus. Shut up and let me go is wel heel erg toepasselijk geworden..quote:
Juistquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:04 schreef muisje-eliza het volgende:
hej ik mag toch gewoon pissen zeggen? net als schijten, boeren en neuken.....
Komt omdat Roel op vakantie is en er minder foto`s in dit topic wordt geplaatst.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:07 schreef Feivel1 het volgende:
Waarom zit Domien op een ander forum dan FOK!?
Omdat daar foto's staan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:07 schreef Feivel1 het volgende:
Waarom zit Domien op een ander forum dan FOK!?
De wat voor .nl?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:07 schreef Sersjee het volgende:
Altijd belangrijk bij een vrouwelijke gast, als de sodemieter naar mokkels.nl
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Omdat daar foto's staan?Ik zou 't ook bij foto's houden bij haar..
Bij TV-opnamen hangt de microfoon meestal een stukje verder weg.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:09 schreef Feivel1 het volgende:
Waarom schreeuwt Nicolette zo?
Onzekerheid en dus verdediging ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:09 schreef Feivel1 het volgende:
Waarom schreeuwt Nicolette zo?
Toch al?quote:
Zit er dik in. Tijdens het 1e uur zag ik hem ook al even in de studio.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Zit Der Rudy in het hok erachter ??
Nu mag je wel met pepernoten strooien, naar haar en hardquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dag sjagerijntje daahaag daahaaag en tot nietziens
Ja, en bij haar minstens een kilometer!quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij TV-opnamen hangt de microfoon meestal een stukje verder weg.
Je zou verwachten dat iemand van 15 mokkels.nl als startpagina had...quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nu mag je wel met pepernoten strooien, naar haar en hard [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:13 schreef Krambo het volgende:
Wat hebben jullie tegen haar? Ik vond d'r best wel leuk eigenlijk
Waar zat jij naar te kijkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:13 schreef Krambo het volgende:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:13 schreef Krambo het volgende:
Nou, ze komt niet eens in de buurt van de slechtste ooit... Ik zeg alleen maar "Tanja Jess"quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Deze valt in de categorie "de top 10 slechte gasten" op nummer 1! 1! 1! 1!
Uiterlijk en Innerlijk niet verwarren!quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:13 schreef Krambo het volgende:
Nee hoor, Tanja Jess was nog veel slechter.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Deze valt in de categorie "de top 10 slechte gasten" op nummer 1! 1! 1! 1!
EENS!!!!! Nicolette was niet echt slecht maar er zijn ook toffere gasten geweestquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ze komt niet eens in de buurt van de slechtste ooit... Ik zeg alleen maar "Tanja Jess"![]()
Nee, serieus.. Wat was het probleem?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Uiterlijk en Innerlijk niet verwarren!
Ojaquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ze komt niet eens in de buurt van de slechtste ooit... Ik zeg alleen maar "Tanja Jess"![]()
Sandstorm
Van Velzen was echt de tofste gast die ze ooit hebben gehad..quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
EENS!!!!! Nicolette was niet echt slecht maar er zijn ook toffere gasten geweest![]()
Ik zeg: Van Velzen![]()
![]()
Ik vond haar niet leuk overkomen op de radio.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, serieus.. Wat was het probleem?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, serieus.. Wat was het probleem?
Ze had er volgens mij weinig zin in, zo kwam 't tenminste over..quote:
Paar weken geleden was er ook zo'n vrouwlijke gast. Was er maar heel even. Samen met 3 kerels.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vind geneen vrouwelijke gast leuk
Uiterlijk is sowieso dik in orde, en ik vond haar ook niet echt vervelend overkomen of zo. Dat ze niet de popie-jopie antwoorden geeft die iedereen wil horen, zoals sommige gasten dat wel doen, vind ik eerder een pluspunt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Uiterlijk en Innerlijk niet verwarren!
Tuurlijk wel, hij kan allesquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
zou Sandstorm zo-iets ook met metal kunnen maken?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Paar weken geleden was er ook zo'n vrouwlijke gast. Was er maar heel even. Samen met 3 kerels.
Ik heb het eerste seizoen Het Huis Anubis gekeken. Maar dat komt omdat ik 1 van de hoofdrolspeelsters ken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:19 schreef Sersjee het volgende:
Ik vond Nicolette erg leuk in Zoop![]()
Ja, ik keek Zoop. Ja, ik ben vele malen ouder dan de doelgroep.
Het ging niet om de inhoud van de antwoorden, maar de manier waarop er geantwoord werd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:21 schreef Krambo het volgende:
[..]
Uiterlijk is sowieso dik in orde, en ik vond haar ook niet echt vervelend overkomen of zo. Dat ze niet de popie-jopie antwoorden geeft die iedereen wil horen, zoals sommige gasten dat wel doen, vind ik eerder een pluspunt.
Frits Sissingquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
geen uitgenodigide gast die gewoon leuk mee moet lachen op de radio
Da's toch zo'n iets te bruine, iets te blonde heppiedepeppie zanger?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:22 schreef Timo20 het volgende:
Wat een lekker rotzooitjeZanger Wesley
![]()
Juist!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het ging niet om de inhoud van de antwoorden, maar de manier waarop er geantwoord werd.
Liebrand?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hij is de zoon van Ben toch?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's toch zo'n iets te bruine, iets te blonde heppiedepeppie zanger?
TV Oranje ftw
In een kooitje stoppen dan!quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
*wat vliegt dit topic*
Da's Jannes...quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's Jannes...
waarom weet ik dit?!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's Jannes...
waarom weet ik dit?!
volgens google images nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's Jannes...
waarom weet ik dit?!
Jannes heeft trouwens een nummer da'k best oke vind... Ga maar weg heet dat geloof ik.quote:
Helaas, helaas, helaas niet..quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was je ook op 22 juni in het Zuiderpark? Bijna de helft van dit topic was er ook
Ik weet 't..quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hij stuurde net een fax.....
Dat dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:28 schreef TheZapster het volgende:
Kijk zo doe je dat.Met Michael Jackson maak je luisteraars die in slaap vielen van John Mayer ( ik dus ) weer wakker
Wietskequote:Op vrijdag 19 september 2008 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
Wieteke!!! ik heb n rat die hennep heet
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Schijnt wel koud te worden, maar ik denk niet dat die moeten komen vannacht, hoor
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat er ook DJ's zijn die heel veel chipjes tegelijk uit hun hand eten..quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
domien niet zo ranzig eten voor de cam hoor
Of.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:38 schreef Sirolf het volgende:
Koolhydraten is inderdaad niet zo moeilijk.
Tijd om wat moeilijke woorden te verzinnen voor ze? Ik begin alvast met 'stoethaspel' en 'gitaarkoffer'.
En DJ's die chipszakken openen door ze te pletten (waarbij altijd de onderkant open gaat)...quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat er ook DJ's zijn die heel veel chipjes tegelijk uit hun hand eten..
Dat dacht ik tochquote:
Volgens mij was het juist Ekdom die ze op die manier opent, maar kan me ook vergissen...quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:39 schreef Feivel1 het volgende:
@Floris: Een zekere Veenstra?
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe [ afbeelding ]
"Voel je die Bass?"quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:43 schreef Sersjee het volgende:
Lekker muziekje was dat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |