Pffft luister eens naar Ride the Lightning ( mijn favo Metallica album) en dan die nieuwe bagger cd en durf dan nog eens te zeggen dat die nieuwe cd geweldig isquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
beste cd sinds tijden
geweldige cd
![]()
Vind je het heel erg, als ik dan nog niet weet wie je bedoeld?quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:11 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Den Adel, Den Adel!![]()
(Geen idee wie het is, trouwens...)
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Pffft luister eens naar Ride the Lightning ( mijn favo Metallica album) en dan die nieuwe bagger cd en durf dan nog eens te zeggen dat die nieuwe cd geweldig is
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
daar word ik iedere ochtend wakker mee...das mn wekker-geluid op mn foon
Die cd ken ik niet (ben ook geen mega Metallica fan) maar ik vind de nieuwe cd erg goedquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Pffft luister eens naar Ride the Lightning ( mijn favo Metallica album) en dan die nieuwe bagger cd en durf dan nog eens te zeggen dat die nieuwe cd geweldig is
Totaal niet... ik kende de naam ook niet. Ik heb het even opgezocht. Ze is de zangeres van Within Temptation.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vind je het heel erg, als ik dan nog niet weet wie je bedoeld?
Ook fantastisch maar het blijft zo jammer dat ze na het black album zo superslecht zijn gewordenquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Justice for all is toch wel mijn favo
Opinions are like assholes, everybody's got one.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vind je het heel erg, als ik dan nog niet weet wie je bedoeld?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
daar word ik iedere ochtend wakker mee...das mn wekker-geluid op mn foon
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Opinions are like assholes, everybody's got one.
[ouwelulmodus]Des te eerder je accepteert dat smaken verschillen, des te rustiger ga je door het leven [/ouwelulmodus]
en Master of Puppets FTW!
OMGquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:18 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Kabouter Klok Plop en Nicolette![]()
[ afbeelding ]
Oooh, diequote:Op vrijdag 19 september 2008 20:16 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Totaal niet... ik kende de naam ook niet. Ik heb het even opgezocht. Ze is de zangeres van Within Temptation.
Aha, dat wist google vast niet, denk ik.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:21 schreef Feivel1 het volgende:
Dankzij mn broer werkt he weer, 't was een Winampfout..
Dan ben ik goed bezigquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:22 schreef Timo20 het volgende:
Bier moet je drinken
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:14 schreef Rojan_UK het volgende:
Ligt het nou aan mij, of lijkt die Nicolette van Dam erg op Billie Piper?
Daar wordt je niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:23 schreef Feivel1 het volgende:
Hé, een muziekje van de Smaakpolitie!
Ja ontzettend. Ik nog niet, zit nog aan de cappucinoquote:
Dat drink ik niet meer, die melk in de koffie vind ik niet lekker meer... Maar de koffiequote:Op vrijdag 19 september 2008 20:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja ontzettend. Ik nog niet, zit nog aan de cappucino
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
wat heeft zij toch n paardebek
[ afbeelding ]
familie?
Koffiequote:Op vrijdag 19 september 2008 20:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat drink ik niet meer, die melk in de koffie vind ik niet lekker meer... Maar de koffie![]()
DIE STEM!!!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:30 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb aan weinig bands een hekel, maar Maroon 5...
Aangezien hij ook vast al lichtelijk aangeschoten zal zijn, zal dat lastig worden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:29 schreef Marc63 het volgende:
Ben benieuwd of Domien nu nog gaat vertellen dat hij verslaafd is geweest aan dit nummer.
(Als hij momenteel meer oog heeft voor het forum van voor Nicolette, dan waarschijnlijk niet)
Zou de persoon achter de videomixer en/of met de loopcamera een man of een vrouw zijn? Ik gok op het eerste.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
wat is er nou bijzonder aan haar!!! ik wil Ekdom close up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |