Ik heb het eerste seizoen Het Huis Anubis gekeken. Maar dat komt omdat ik 1 van de hoofdrolspeelsters ken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:19 schreef Sersjee het volgende:
Ik vond Nicolette erg leuk in Zoop![]()
Ja, ik keek Zoop. Ja, ik ben vele malen ouder dan de doelgroep.
Het ging niet om de inhoud van de antwoorden, maar de manier waarop er geantwoord werd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:21 schreef Krambo het volgende:
[..]
Uiterlijk is sowieso dik in orde, en ik vond haar ook niet echt vervelend overkomen of zo. Dat ze niet de popie-jopie antwoorden geeft die iedereen wil horen, zoals sommige gasten dat wel doen, vind ik eerder een pluspunt.
Frits Sissingquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
geen uitgenodigide gast die gewoon leuk mee moet lachen op de radio
Da's toch zo'n iets te bruine, iets te blonde heppiedepeppie zanger?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:22 schreef Timo20 het volgende:
Wat een lekker rotzooitjeZanger Wesley
![]()
Juist!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het ging niet om de inhoud van de antwoorden, maar de manier waarop er geantwoord werd.
Liebrand?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hij is de zoon van Ben toch?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's toch zo'n iets te bruine, iets te blonde heppiedepeppie zanger?
TV Oranje ftw
In een kooitje stoppen dan!quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
*wat vliegt dit topic*
Da's Jannes...quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's Jannes...
waarom weet ik dit?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |