Aha, dat wist google vast niet, denk ik.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:21 schreef Feivel1 het volgende:
Dankzij mn broer werkt he weer, 't was een Winampfout..
Dan ben ik goed bezigquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:22 schreef Timo20 het volgende:
Bier moet je drinken
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:14 schreef Rojan_UK het volgende:
Ligt het nou aan mij, of lijkt die Nicolette van Dam erg op Billie Piper?
Daar wordt je niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:23 schreef Feivel1 het volgende:
Hé, een muziekje van de Smaakpolitie!
Ja ontzettend. Ik nog niet, zit nog aan de cappucinoquote:
Dat drink ik niet meer, die melk in de koffie vind ik niet lekker meer... Maar de koffiequote:Op vrijdag 19 september 2008 20:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja ontzettend. Ik nog niet, zit nog aan de cappucino
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
wat heeft zij toch n paardebek
[ afbeelding ]
familie?
Koffiequote:Op vrijdag 19 september 2008 20:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat drink ik niet meer, die melk in de koffie vind ik niet lekker meer... Maar de koffie![]()
DIE STEM!!!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:30 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb aan weinig bands een hekel, maar Maroon 5...
Aangezien hij ook vast al lichtelijk aangeschoten zal zijn, zal dat lastig worden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:29 schreef Marc63 het volgende:
Ben benieuwd of Domien nu nog gaat vertellen dat hij verslaafd is geweest aan dit nummer.
(Als hij momenteel meer oog heeft voor het forum van voor Nicolette, dan waarschijnlijk niet)
Zou de persoon achter de videomixer en/of met de loopcamera een man of een vrouw zijn? Ik gok op het eerste.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
wat is er nou bijzonder aan haar!!! ik wil Ekdom close up
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou de persoon achter de videomixer en/of met de loopcamera een man of een vrouw zijn? Ik gok op het eerste.
Wasmachine voor jouquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou de persoon achter de videomixer en/of met de loopcamera een man of een vrouw zijn? Ik gok op het eerste.
Op Dance feest was er ook altijd een cameraman speciaal voor leuke (schaars geklede) vrouwen op pad.quote:
Hey, ik heb Tjibbe afgerichtquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:41 schreef Marc63 het volgende:
Gezelligheid in de studio!
Tjibbe snel! Haal een van je versiertrucen uit de kast.
Minuut of 3,5 hierquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
is FOK ook bij jullie zo traag? duurt echt 5 minuten voor ie mn post heeft geladen
Nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
is FOK ook bij jullie zo traag? duurt echt 5 minuten voor ie mn post heeft geladen
Tot na 21 uur!quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
*ik ga pissen en als ik terug ben is ze weg....oke?*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |