abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61765391
Ik heb laatst American Spirit shag gekocht omdat ik alles een keer wil uitproberen, en dat beviel mij bijzonder goed, dus dat ben ik blijven roken. Nu ga ik elke pauze op school buiten op een bankje zitten met koffie en een shagje, maar helaas hebben die irritante gozertjes van 1.50 met petjes die op hun hoofd liggen (liggen, ja) en telefoons waaruit klanken komen van Ali B zijn rotstemmetje, hetzelfde bankje op het oog. Het zijn tweedeklassers en ze komen elke pauze bij MIJN bankje staan. Nou ja, zolang ze zich niet met mij bemoeien vind ik het best. Maar laatst was het raak.
"Meisje! Wat is dat voor shag?"
Ander jongetje: "Oooooh, HUH?! American Spirit? HUH?! Waar kun je dat kopen?"
Ik: "Gewoon in de tabakswinkel. Maar jullie kunnen het toch niet mee krijgen."

Nou, wel dus. Nu lopen alle tweedeklassertjes rond met American Spirit shag en ben ik niet cool meer met mijn toffe shag waar helemaal geen additieven aan zijn toegevoegd.

Klacht: Tweedeklassers die mijn reputatie omlaag halen.
pi_61765422
Ja ik moet eerlijk toegeven dat dit me niet als een succesnummer in de oren klinkt.
Ik ga naar huis.
pi_61765451
quote:
Tweedeklassers die me na doen
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 18:35 schreef RegenboogEter het volgende:
petjes die op hun hoofd liggen (liggen, ja) en telefoons waaruit klanken komen van Ali B zijn rotstemmetje
pi_61765466
TS rookt
pi_61765484
vrouwen die roken
pi_61765498
Roken
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_61765508
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 18:38 schreef Agorias het volgende:
TS rookt
pi_61765510
Je bent een meisje dat shag rookt, dus wat voor reputatie hebben we het over? Die van tokkie, hippie of die van gare tuinbroeklesbo?
pi_61765514
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 18:40 schreef Agorias het volgende:

[..]

pi_61765516
niet-eens-verkapt-ik-vind-roken-stoer-vooral-als-het-een-alternatief-merk-is-topic
pi_61765520
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 18:37 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

[..]
pi_61765521
Vrouwen die shag roken
Patat Friet
pi_61765525
American Spirit is toch die dierproef- en conserveermiddelvrije shag die alle hippies roken?
pi_61765543
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 18:35 schreef RegenboogEter het volgende:
Ik heb laatst American Spirit shag gekocht omdat ik alles een keer wil uitproberen, en dat beviel mij bijzonder goed, dus dat ben ik blijven roken. Nu ga ik elke pauze op school buiten op een bankje zitten met koffie en een shagje, maar helaas hebben die irritante gozertjes van 1.50 met petjes die op hun hoofd liggen (liggen, ja) en telefoons waaruit klanken komen van Ali B zijn rotstemmetje, hetzelfde bankje op het oog. Het zijn tweedeklassers en ze komen elke pauze bij MIJN bankje staan. Nou ja, zolang ze zich niet met mij bemoeien vind ik het best. Maar laatst was het raak.

Nou, wel dus. Nu lopen alle tweedeklassertjes rond met American Spirit shag en ben ik niet cool meer met mijn toffe shag waar helemaal geen additieven aan zijn toegevoegd.

Met een bakkie koffie en een shagje de pauze ingaan
Je lijkt de boekhouder bij me op het werk wel. Alleen is die 65.
U MAD?
  vrijdag 19 september 2008 @ 18:43:08 #15
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_61765550
tof proberen te zijn met roken
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_61765551

pi_61765559
Ow wacht. Ik ben geen 2e klasser
pi_61765561
TS EET REGENBOGEN!!!!!11
Lambo of Rekt
pi_61765569
Alleen op een bankje zitten
kthxbye~
pi_61765574
Mensen die sigaretten roken!
  vrijdag 19 september 2008 @ 18:44:56 #21
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_61765586
TS, doe aanstaande maandag gewoon alsof je een spuit heroine in je arm zet. Dinsdag doen ze het allemaal, Woensdag zie je ze niet meer terug.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_61765594
Petjes en Matjes
Love is in the Airrr.. Betta put on a Gasmask ;)
pi_61765619
TS zit op een ZMLK?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_61765621
Het is indianenshag. Er staat ook een indiaan voorop het pakje.
En ik houd nu eenmaal van koffie en shag.
pi_61765624
Ik vind dat persoonlijk niet te roken trouwens.
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')