abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 september 2008 @ 08:49:07 #26
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_61793834
ik heb ze gewoon even gemaild een paar weken geleden, en hup! een paar dagen later lag ie in de bus
pi_61794666
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:31 schreef -moi- het volgende:

[..]

is dat de wintercatalogus ofzo??
autumn/winter staat erop.. Staan weer veel te veel leuke dingen in
pi_61794775
Hihi, net weer wat besteld... maar niets gezien over die gratis muts en sjaal. Zouden ze alweer op zijn?!
pi_61794911
Nee hoor, die sjaal en muts staan er nog gewoon op.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_61799992
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik ga zo eens even de stad in om de lingerie afdeling van HM te plunderen!
Ik zet mijn zinnen op deze superschattige setjes:
afbeelding ]
Want het mooiste is, het kost bíjna niks
Dat setje heb ik ook, in het wit en in het zwart. Maar die heb ik vorig jaar in november al in de winkel gekocht!
pi_61800110
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:51 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Dat setje heb ik ook, in het wit en in het zwart. Maar die heb ik vorig jaar in november al in de winkel gekocht!
Ja, ik had hem inderdaad al eerder gezien.
Uiteindelijk ben ik voor het 1e setje gegaan, in het roze én zwart Het zit zo lekker.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 21 september 2008 @ 15:18:30 #32
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_61800565
quote:
Op zondag 21 september 2008 01:06 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Goede zet

Tenzij deze winkel net zo groot is als een gemiddelde Rituals winkel...
Ik en Lyssa zijn er gister geweest. Er stond een dj te draaien en een bodyguard bij de deur.
Maar oké. Winkel heeft 2 redelijke verdiepingen. Maar van het ondergoed snapten wij echt niks.
Superman-slips e.d. Maarja.
Er was wel veel grijs/zwart.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_61800584
ah, even een tvp, krijg als het meezit deze week mijn eerste internet bestelling

een broek en een vestje
Ja doei.
pi_61800762
quote:
Op zondag 21 september 2008 15:18 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik en Lyssa zijn er gister geweest. Er stond een dj te draaien en een bodyguard bij de deur.
Maar oké. Winkel heeft 2 redelijke verdiepingen. Maar van het ondergoed snapten wij echt niks.
Superman-slips e.d. Maarja.
Er was wel veel grijs/zwart.
Er hingen wel veel leuke dingen, maar weinig kleur en dat mag best...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 21 september 2008 @ 15:37:37 #35
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_61801036
quote:
Op zondag 21 september 2008 15:26 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Er hingen wel veel leuke dingen, maar weinig kleur en dat mag best...
Ik vond het zwart/grijs juist wel weer wat beter.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_61801043
Ik heb helaas dit vest:

ergens in Tenerife laten liggen. Moge de vinder er blij mee zijn... ook al heb je niet veel aan een vest in een land als Tenerife.

maandag 22 september 2008 @ 00:06:43 #37
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_61815006

deze legging + beenwarmers [en wil eigenlijk ook het rokje]

gister besteld, 'eind september' binnen dus redelijk snel
an urge to help mankind overcomes me
pi_61823582
Heeft iemand dit leren jasje al? Is het mooi zacht leer?

pi_61847392
Mijn winterjas is binnen (zie vorige topic, lange zwarte jas van L.O.G.G.)
Hij is heerlijk en leuk en stoer en het mooiste: in combinatie met kortingscode nog maar 37,50
pi_61875093
Ik heb ook eens een bestelling gedaan online bij H&M.
Een winterjas (met kortingscode) en een truitje.

De jas bevalt me niet en het truitje is oké. Nu moet ik dus de jas nog terugsturen om mijn geld terug te krijgen. Moet ik naast de verzendkosten van ¤4,90 ook nog eens ¤ 1,00 retourkosten betalen.
Dat vind ik belachelijk, die ene euro. Dat heb ik bij nog nergens gezien.

Nu kost mijn truitje dus een bedrag plus de kosten van 5,90. Nee, laat mij maar fijn naar de winkel gaan, kun je beter passen, zeker met die maten van H&M.
Ook erg onoverzichtelijke factuur trouwens.

Ik snap niet dat jullie zoveel bestellen met het risico dat je het weer terug moet sturen en vervolgens al die kosten kwijt zijn. Plus 1 euro retourkosten
The secret of getting ahead is getting started
pi_61875204
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik snap niet dat jullie zoveel bestellen met het risico dat je het weer terug moet sturen en vervolgens al die kosten kwijt zijn. Plus 1 euro retourkosten
Ik stuur bijna nooit wat terug, en de verzendkosten haal je er vaak met een kortingscode wel uit. En dan kan die 1 euro extra mij niet zoveel schelen eigenlijk.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_61875294
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb ook eens een bestelling gedaan online bij H&M.
Een winterjas (met kortingscode) en een truitje.

De jas bevalt me niet en het truitje is oké. Nu moet ik dus de jas nog terugsturen om mijn geld terug te krijgen. Moet ik naast de verzendkosten van ¤4,90 ook nog eens ¤ 1,00 retourkosten betalen.
Dat vind ik belachelijk, die ene euro. Dat heb ik bij nog nergens gezien.

Nu kost mijn truitje dus een bedrag plus de kosten van 5,90. Nee, laat mij maar fijn naar de winkel gaan, kun je beter passen, zeker met die maten van H&M.
Ook erg onoverzichtelijke factuur trouwens.

Als je alles terugstuurt hoef je alleen maar die ene euro te betalen.
Je had de spullen ook terug kunnen brengen in de winkel. Dan betaal je die euro niet.
Verder is het best logisch dat je vrachtkosten betaald. Als jij er dan voor kiest alleen het truitje te houden, ja dan wordt het een duur truitje...

Op zich snap ik deze keuze van H&M best wel... als je zou willen zou je van alles wat je besteld 2 stuks kunnen bestellen (in 2 verschillende maten) en dan thuis lekker rustig passen om vervolgens de helft van je bestelling terug te sturen. Die ene euro zorgt er voor dat je beter nadenkt over wat je precies wilt bestellen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_61875629
Ik heb laatst tegelijkertijd met mijn vriend wat spullen besteld, bezorgkosten door de helft dus
Klussen deel 1 en 2
pi_61876142
chauffeur is onderweg .
Tap tap tap
pi_61877591
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:00 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ik stuur bijna nooit wat terug, en de verzendkosten haal je er vaak met een kortingscode wel uit.
Vroeger wel ja
know'm sayin?
word? word.
pi_61877643
Zit er bij de nieuwe catalogus nog een code trouwens?

Ik heb em nog steeds niet
know'm sayin?
word? word.
pi_61878208
Grmbl. Gister postbode aan de deur, ik niet thuis. Vandaag postbode aan de deur, ik niet thuis.

ik wil m'n pakketjeeeee.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_61882748
hmz k**, één truitje was te groot, wilde ik terugsturen en in een maat kleiner bestellen, gooi er een kortingscode bij, ongeldige rabat .
Tap tap tap
pi_61882780
Maar:

Deze blijven:

(al vind ik de mouwen van die tweede wel een beetje... groot. Van die pofmouwen zeg maar).

En hier wilde ik een maatje kleiner van maar m'n reserve-account is geblokkeerd .
Tap tap tap
pi_61882811
tvpppeee ivm nieuwe winterjas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')