Dat setje heb ik ook, in het wit en in het zwart. Maar die heb ik vorig jaar in november al in de winkel gekocht!quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik ga zo eens even de stad in om de lingerie afdeling van HM te plunderen!
Ik zet mijn zinnen op deze superschattige setjes:
afbeelding ]
Want het mooiste is, het kost bíjna niks
Ja, ik had hem inderdaad al eerder gezien.quote:Op zondag 21 september 2008 14:51 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Dat setje heb ik ook, in het wit en in het zwart. Maar die heb ik vorig jaar in november al in de winkel gekocht!
Ik en Lyssa zijn er gister geweest. Er stond een dj te draaien en een bodyguard bij de deur.quote:Op zondag 21 september 2008 01:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Goede zet
Tenzij deze winkel net zo groot is als een gemiddelde Rituals winkel...
Er hingen wel veel leuke dingen, maar weinig kleur en dat mag best...quote:Op zondag 21 september 2008 15:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik en Lyssa zijn er gister geweest. Er stond een dj te draaien en een bodyguard bij de deur.
Maar oké. Winkel heeft 2 redelijke verdiepingen. Maar van het ondergoed snapten wij echt niks.
Superman-slips e.d.Maarja.
Er was wel veel grijs/zwart.
Ik vond het zwart/grijs juist wel weer wat beter.quote:Op zondag 21 september 2008 15:26 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Er hingen wel veel leuke dingen, maar weinig kleur en dat mag best...
Ik stuur bijna nooit wat terug, en de verzendkosten haal je er vaak met een kortingscode wel uit. En dan kan die 1 euro extra mij niet zoveel schelen eigenlijk.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik snap niet dat jullie zoveel bestellen met het risico dat je het weer terug moet sturen en vervolgens al die kosten kwijt zijn. Plus 1 euro retourkosten![]()
Als je alles terugstuurt hoef je alleen maar die ene euro te betalen.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb ook eens een bestelling gedaan online bij H&M.
Een winterjas (met kortingscode) en een truitje.
De jas bevalt me niet en het truitje is oké. Nu moet ik dus de jas nog terugsturen om mijn geld terug te krijgen. Moet ik naast de verzendkosten van ¤4,90 ook nog eens ¤ 1,00 retourkosten betalen.
Dat vind ik belachelijk, die ene euro. Dat heb ik bij nog nergens gezien.
Nu kost mijn truitje dus een bedrag plus de kosten van 5,90. Nee, laat mij maar fijn naar de winkel gaan, kun je beter passen, zeker met die maten van H&M.
Ook erg onoverzichtelijke factuur trouwens.
Ik snap niet dat jullie zoveel bestellen met het risico dat je het weer terug moet sturen en vervolgens al die kosten kwijt zijn. Plus 1 euro retourkosten![]()
Vroeger wel jaquote:Op woensdag 24 september 2008 13:00 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik stuur bijna nooit wat terug, en de verzendkosten haal je er vaak met een kortingscode wel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |