quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:59 schreef Californium het volgende:
Dank je Cue..... jij die altijd geloofd heb dat ik het kon![]()
Niet eensquote:
Ook niet even tijd enzo?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee hoor maar hebben wel wat beters tedoen
Dat is het altijdquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]uhu! natuurlijk!
En je hebt weer eens mijn gelijk bewezen
Wij zijn ook gewoon gezellig ^o^quote:
even tijdquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ook niet even tijd enzo?Lekker zijn jullie
Maar ik loop geen stage, dus ik durfde eerst niet te komen...quote:
2 en een half uurquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:02 schreef Reflectionne het volgende:
Ik hoef nog maar ongeveer een half uurtje
Al die mods hier tegenwoordigquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:02 schreef Bravebart het volgende:
Maar wel OT blijven kids, anders worden de mods link!
Tja dat had je niet moeten zeggen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:02 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ik loop geen stage, dus ik durfde eerst niet te komen...
Welke?quote:
Hallo mevrouwtje met schoenmaat 39quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hallo mevrouwtje met schoenmaat 39
Dan hou je allemaal verminkte topics over met 259 posts enzo...quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tja dat had je niet moeten zeggen.
*Gaat opzoek naar alle posts van OA op ze stuk voor stuk te verwijderen*
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hallo mevrouwtje met schoenmaat 39
Pas maar opquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:08 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ga je dat nu altijd onthouden?
I am THE LAWquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:08 schreef OA het volgende:
[..]
Dan hou je allemaal verminkte topics over met 259 posts enzo...
Je hebt eindelijk een fotoquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:09 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik heb nu al spijt van alles wat ik gezegd en geplaatst heb!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:09 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen die op FOK actief is...quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:09 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:08 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ga je dat nu altijd onthouden?
Ik ken em nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:10 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Da's een goed nummer van de band anthrax
Heel goed hoor,..quote:
Ik moet ook oppassen, m'n moeder leest mee op Fokquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:10 schreef OA het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen die op FOK actief is...
www.youtube.com/watch?v=7foA4_C20uQquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ken em niet
Ik heb sowieso maar 1 album van Anthraxx
ja maar jij bent de topic moederquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik loop officieel ook geen stage.
Dat is gevaarlijk!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:11 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Ik moet ook oppassen, m'n moeder leest mee op Fok
(Hoi mam)
je moet wel de handleiding lezen van fok. goed nadenken voordat je iets plaatstquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:09 schreef Reflectionne het volgende:
Piles is meubilair.. jij het modje.. en ik dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ja maar jij bent de topic moeder
Zo'n jong meisje al willen verpesten met de verantwoordelijkheid over een hele reeks....quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ja maar jij bent de topic moeder
Ga vanavond ff bekijken. Mag ik trouwens aannemen dat jij ook een voorliefde voor metal hebt?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:11 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
www.youtube.com/watch?v=7foA4_C20uQ
Heb geen toegang tot youtube, dus weet niet of het live is, of met de nieuwe of oude zanger
Edit: masterlijke pagina fipo
Topic chick?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Piles is meubilair.. jij het modje.. en ik dan?
onze seks verslaafde! ofzo?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Te laat.. Het kwaad is al geschiedquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je moet wel de handleiding lezen van fok. goed nadenken voordat je iets plaatst
We hebben ook een 5e wiel nodig!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nopquote:
quote:
Je zal met de gevolgen moeten leren levenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:13 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Te laat.. Het kwaad is al geschied
dat is misschien wel een goede rolquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
We hebben ook een 5e wiel nodig!
quote:
quote:Vervaldatum APK Info 30-01-2008
Zelf suggesties?quote:
Agreed thenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:14 schreef Cuegirllie het volgende:
dat is misschien wel een goede rol
Heb 3000 nummers, waarvan 97,5% metal isquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ga vanavond ff bekijken. Mag ik trouwens aannemen dat jij ook een voorliefde voor metal hebt?
Ik weet niet of me dat gaat lukken, is er ook Fok-therapie?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je zal met de gevolgen moeten leren leven![]()
Niet? Mijn pride & joy manquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
nou mag ik hopen dat het neit jou auto is he/
of ga je hem verven?
Daar mag je zelf niet over oordelen he. net als dat je jezelf geen boeda mag gevenquote:
Metallllll!!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:15 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Heb 3000 nummers, waarvan 97,5% metal is(minimaal)
Anthrax, Disturbed, Static X, Metallica, Iron Maiden, Dragonforce, Rage against the machine, System of a down, Airbourne, Axel Rudi Pell, Star One, Ayreon, Coal Chamber, Edguy, Dream theater, etc
HEel fok is therapie. Je kan je verhaal hier kwijt maar natuurlijk hebben we ook het R&p topic waar je je hard en ziel in kwijt kan. Evt klagen in klb etc etcquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:15 schreef Reflectionne het volgende:
Ik weet niet of me dat gaat lukken, is er ook Fok-therapie?
Oke, dan denk ik dat ik er met een jaartje of 5 wel weer bovenop ben..quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
HEel fok is therapie. Je kan je verhaal hier kwijt maar natuurlijk hebben we ook het R&p topic waar je je hard en ziel in kwijt kan. Evt klagen in klb etc etc
Disturbed ga ik in oktober naartoe. In november naar Slipknot, Machine Head en Children of Bodom en ook nog Opeth.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:15 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Heb 3000 nummers, waarvan 97,5% metal is(minimaal)
Anthrax, Disturbed, Static X, Metallica, Iron Maiden, Dragonforce, Rage against the machine, System of a down, Airbourne, Axel Rudi Pell, Star One, Ayreon, Coal Chamber, Edguy, Dream theater, etc
Dat moet wel lukken denk ikquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:17 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oke, dan denk ik dat ik er met een jaartje of 5 wel weer bovenop ben..
Tenacious D - The Metalquote:
300quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:18 schreef Lordmagic het volgende:
na hoeveel post word er een nieuwe geopend?XD
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Disturbed ga ik in oktober naartoe. In november naar Slipknot, Machine Head en Children of Bodom en ook nog Opeth.
Da's echt een buttnummerquote:
Kan je mij ook wat brengen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:20 schreef Battlefan het volgende:
Maar de vorige had er 303Ik en Cali poste tegelijk, en toen kwam er nog een mod die door het slotje poste
En nu thee (MET TAAAAAAAAAAAAAAART)
Zoals ik je FoBo al zei, check mijn FoBoquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:20 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Da's echt een buttnummer
Ik wou afgelopen 16 augustus naar Iron Maiden gaan, maar had geen vervoer terug
Ik vind dat ene nummer van Pink Floyd wel mooi, One of these daysquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zoals ik je FoBo al zei, check mijn FoBo![]()
En ik vind het best een tof nummer
Ja, KSC staat stil, dus dan spam ik hier maar!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:23 schreef Houniet het volgende:
Iedereen hier in de Racemodus ofzo?
Ouwe koffieleutertquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:27 schreef OA het volgende:
Ja, KSC staat stil, dus dan spam ik hier maar!
Viel me op dat ik dat ook niet krijg, is dat in te stellen ofzo?/ (Ik krijg geen mail van wie dan ook bij een reactie in m'n FoBo) Krijg ze wel, bij de spamquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:27 schreef jslavenburg het volgende:
Had tevens geen mail gehad dat je reactie plaatste in mijn FoBo, komt dat omdat je mod bent?
Ik krijg het normaal wel, en of je het kan instellen weet ik niet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:28 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Viel me op dat ik dat ook niet krijg, is dat in te stellen ofzo?/ (Ik krijg geen mail van wie dan ook bij een reactie in m'n FoBo)
Is in te stellen jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:28 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Viel me op dat ik dat ook niet krijg, is dat in te stellen ofzo?/ (Ik krijg geen mail van wie dan ook bij een reactie in m'n FoBo) Krijg ze wel, bij de spam
Alleen 's ochtends. Des middags drink is meestal thee.quote:
quote:
Ik zou eerst ook, maar had last minute weekendje weg met vrienden naar België, dus ook niet naar Maiden geweest.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:20 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Da's echt een buttnummer
Ik wou afgelopen 16 augustus naar Iron Maiden gaan, maar had geen vervoer terug
Dat kan ik natuurlijk wel aanquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:13 schreef OA het volgende:
[..]
Zo'n jong meisje al willen verpesten met de verantwoordelijkheid over een hele reeks....
Beter je dag dan je levenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:31 schreef Reflectionne het volgende:
Mijn dag kan elk moment ten einde zijn![]()
![]()
![]()
Komt er een trein aangereden?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:31 schreef Reflectionne het volgende:
Mijn dag kan elk moment ten einde zijn![]()
![]()
![]()
O ja, je komt natuurlijk wel uit Vld.quote:
Alleen mijn dag joh! Mijn leven zou zonde zijn van die dure Fok-therapie die je vooraf moest betalen. Dat wil ik dus wel doorzetten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Komt er een trein aangereden?
Gedaan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:33 schreef jslavenburg het volgende:
Kan iemand een lief berichtje plaatsen in mijn FoBo?
Dan kan ik kijken of het nog steeds in mijn gmail spam komt![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:33 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Alleen mijn dag joh! Mijn leven zou zonde zijn van die dure Fok-therapie die je vooraf moest betalen. Dat wil ik dus wel doorzetten.
Krijg nu wel zo'n Google Ads hiernaast staan van: "Ik kan het leven niet aan, er is iemand die je wilt helpen! God houdt van je en wacht op je. www.ik-wil-dood.nl"![]()
Lekkere reclame is dat..
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:35 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ook kwartet nog even zo aan het eind van de werkdag?
Of niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:42 schreef jslavenburg het volgende:
Ik verveel mij, wij zijn alleen over reflectionne
Moaghquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:42 schreef jslavenburg het volgende:
Ik verveel mij, wij zijn alleen over reflectionne
Daarom.. Vlaardingers kunnen álles!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:33 schreef OA het volgende:
[..]
O ja, je komt natuurlijk wel uit Vld.
Kom maar halenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:21 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Kan je mij ook wat brengen?
Omdat ik er niet wasquote:
quote:
Alle topics?quote:
Deanquote:
Uhhhh ja, uiteraard een grapje...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik ook nooit meer hoor, 2 topicsquote:
We blijven hopenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben ervandoor, tot maandag en hopelijk eerder
*Fluit onschuldig*quote:
Verslaafdequote:Op vrijdag 19 september 2008 16:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Die 200 reacties die ik gemist heb is niet zoveel werk hoor
Heb ook wel eens 2 topics gelezen
Kees? Verslaafd? Echt?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:25 schreef Battlefan het volgende:
[..]
*Fluit onschuldig*
[..]
Verslaafde
quote:
Succesquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:36 schreef Deansensitized het volgende:
Ben weer naar de auto, verder schuren
Ik ga die van mij morgen weer wassenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:36 schreef Deansensitized het volgende:
Ben weer naar de auto, verder schuren
En waxen?? Dan moet je echt de Gold Class van Meguiars doen, die is goeoeoeoedquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga die van mij morgen weer wassen.
P106 Sport Jwtquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:40 schreef Deansensitized het volgende:
En waxen?? Dan moet je echt de Gold Class van Meguiars doen, die is goeoeoeoed
Wat rijd je ook alweer?
Lekker hequote:
Fijn weekendquote:
och ik zie wel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Niks voor jou
Ik neem aan dat dat morgen wel weer over is
Tss, mag nietquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:11 schreef Milou__ het volgende:
Terug na een lange dag zonder internet
Daar was je weerquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:11 schreef Milou__ het volgende:
Terug na een lange dag zonder internet
Jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:12 schreef Milou__ het volgende:
is het echt zo hard gegaan vandaag?!
Jupquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:12 schreef Milou__ het volgende:
is het echt zo hard gegaan vandaag?!
aaaaahquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom miste ik je ook wel een beetje
Gewoonquote:
Weet ik, geen zin om die andere quote te zoekenquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
weet ik het.. ik zeg het toch niet
Ja, weekend is lekker boeiend jaquote:
Alles beter dan stagequote:
Smakelijkquote:
Welkom thuisquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:20 schreef Reflectionne het volgende:
Zozo, ik ben ook thuis!
Sterkte, degene die nog moeten!
quote:
Lui! en weekend kan best leuk zijnquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik, geen zin om die andere quote te zoeken
[..]
Ja, weekend is lekker boeiend ja![]()
Klopt!quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:25 schreef mash_ het volgende:
Lui!
Kan, maar meestal nietquote:en weekend kan best leuk zijn
zondag niet kijken hoe ajax wint?quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt!
[..]
Kan, maar meestal niet
Morgen werken, zondag niks doen
Nog 2 minutenquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:20 schreef Reflectionne het volgende:
Zozo, ik ben ook thuis!
Sterkte, degene die nog moeten!
Is dat heel gek danquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:50 schreef mash_ het volgende:
ok maf ditkom ik er opeens achter dat een goede vriendin van me broer heel veel met me ex omgaat
nouja ik wist het helemaal nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat heel gek dan
Wel toevallig, dat wel
Dit is trouwens precies zo'n voorbeeld van wat ik hier op het eiland zo haatquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
nouja ik wist het helemaal nietdus ik vind het maf
En, wat was het vandaag?quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:53 schreef Milou__ het volgende:
Was ik weer!
huh ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:49 schreef Piles het volgende:
Oh, en Mash: Cue straalt al haar positiviteit naar jou toe om je op te vrolijken
Ik ook, maar straks voetballenquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:53 schreef Milou__ het volgende:
Was ik weer!
Zaal?quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ook, maar straks voetballen.
In Wehl.
Ja, dat vroeg ik me ook af jaquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:54 schreef Houniet het volgende:
Ik ook, maar straks voetballen.
In Wehl.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:56 schreef Piles het volgende:
Wist trouwens niet dat jij ook voetbalde eigenlijk
Yesquote:
gebakken aardappeltjes, vis en slaquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:54 schreef Piles het volgende:
[..]
En, wat was het vandaag?
Hier aardappelpartjes uit de oven, roerbakgroente en eens of ander gemarineerd vlees
Weet ik niet eensquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:57 schreef Milou__ het volgende:
Ah ik moet vnv ook zaal voetballen![]()
maar ik moet uit volgens mij
moet je tegen weja?
ligt het dus niet aan mijquote:
Jawohl! En morgen optredenquote:
quote:
Drank, de oplossing van allesquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
ligt het dus niet aan mijmaar ik word vanaaf wel weer vrolijk . gooi er wel wat drank in komt toch een vriend van me langs
quote:
Nee is niet oplossing van allesquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:00 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Drank, de oplossing van alles
Moet ik mss ook eens proberen
[..]
Vergeten toch. Kan gebeurenquote:
Allemaal studenten die met de was naar huis gaan zeker?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:03 schreef Battlefan het volgende:
mwah deze niet, doordeweeks dan, vrijdag altijd chaos
Zo erg is het niet hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Welja
Maar ik zie je dan alweer 'thuis' staan terwijl je 'uit' speelt![]()
Zoiets ja, vandaag ook veel gezinnen, maken meer lawaai dus dan valt het meer op :pquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Allemaal studenten die met de was naar huis gaan zeker?
beterschapquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
waarom ben ik weer zo verkouden als een briefje van 100 gulden
thnx. ik hoop dat het weer snel voorbij is.quote:
Hoop het ook voor je, verkoudheid is zo irritantquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
thnx. ik hoop dat het weer snel voorbij is.
Neequote:Op vrijdag 19 september 2008 18:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Heeft Cue's positiviteit toch geholpen
Nog geen internetquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:42 schreef Milou__ het volgende:
Waar is Cue? of heeft ze nog steeds geen internet?:(
ooh hmmquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog geen internet
Heb gisteren Vista opgestuurd, maar die was er vandaag nog niet
Waag het niet om te gaan lopen klagenquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja vaak welmaar soms is het best onhandig
waarom?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja vaak welmaar soms is het best onhandig
Sorryquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:49 schreef mash_ het volgende:
ik mag niet klagen van piles
aah van mij mag je wel klagenquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
lang verhaal en ik mag niet klagen van piles
Soms is van je af schrijven juist goedquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja maar hou niet zo van lange verhalen type
haha toch geen zin inquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Soms is van je af schrijven juist goed
Ik had verkeerd gekekenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:04 schreef Piles het volgende:
Moet je nog niet gaan voetballen Milou?
Hè, hoe kom jij hierquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:05 schreef Cuegirllie het volgende:
mash het is echt goed hoor van je beschrijven
Lekkerdingquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:05 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:06 schreef Milou__ het volgende:
Ik had verkeerd gekeken![]()
volgende week pas![]()
vond het al gek, want maandag hebben we ook in de zaal gespeeld
sssstquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Voetballers en planning gaan niet samen geloof ik
Weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:08 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ga je nog iets anders doen vanavond?
6 uurquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.
Misschien ff stad in.
Maar ik moet morgen vroeg om 6u er weer uit, dus ik weet het nog niet
ja mara er is niks aan de handquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Zie je, je kan toch niet zonderquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:10 schreef Cuegirllie het volgende:
geen smilies van mij want zit op mijn mobiel. heb die maar proberen te redden haha. milou!! geil wijf
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:10 schreef Cuegirllie het volgende:
geen smilies van mij want zit op mijn mobiel. heb die maar proberen te redden haha. milou!! geil wijf
Ja maar dat is al overquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:14 schreef Cuegirllie het volgende:
ging me eigenlijk om de tvgids. sorry. en mash snap het wel hoor. hoorde alleen maar dat ik een chagrijnige mash miste haha
Hopelijk morgen weerquote:
Chagrijnige Mash is ook al weer voorbijquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:14 schreef Cuegirllie het volgende:
ging me eigenlijk om de tvgids. sorry. en mash snap het wel hoor. hoorde alleen maar dat ik een chagrijnige mash miste haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |