quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:59 schreef Californium het volgende:
Dank je Cue..... jij die altijd geloofd heb dat ik het kon![]()
Niet eensquote:
Ook niet even tijd enzo?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee hoor maar hebben wel wat beters tedoen
Dat is het altijdquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]uhu! natuurlijk!
En je hebt weer eens mijn gelijk bewezen
Wij zijn ook gewoon gezellig ^o^quote:
even tijdquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ook niet even tijd enzo?Lekker zijn jullie
Maar ik loop geen stage, dus ik durfde eerst niet te komen...quote:
2 en een half uurquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:02 schreef Reflectionne het volgende:
Ik hoef nog maar ongeveer een half uurtje
Al die mods hier tegenwoordigquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:02 schreef Bravebart het volgende:
Maar wel OT blijven kids, anders worden de mods link!
Tja dat had je niet moeten zeggen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:02 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ik loop geen stage, dus ik durfde eerst niet te komen...
Welke?quote:
Hallo mevrouwtje met schoenmaat 39quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hallo mevrouwtje met schoenmaat 39
Dan hou je allemaal verminkte topics over met 259 posts enzo...quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tja dat had je niet moeten zeggen.
*Gaat opzoek naar alle posts van OA op ze stuk voor stuk te verwijderen*
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hallo mevrouwtje met schoenmaat 39
Pas maar opquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:08 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ga je dat nu altijd onthouden?
I am THE LAWquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:08 schreef OA het volgende:
[..]
Dan hou je allemaal verminkte topics over met 259 posts enzo...
Je hebt eindelijk een fotoquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:09 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik heb nu al spijt van alles wat ik gezegd en geplaatst heb!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:09 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen die op FOK actief is...quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:09 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:08 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ga je dat nu altijd onthouden?
Ik ken em nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:10 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Da's een goed nummer van de band anthrax
Heel goed hoor,..quote:
Ik moet ook oppassen, m'n moeder leest mee op Fokquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:10 schreef OA het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen die op FOK actief is...
www.youtube.com/watch?v=7foA4_C20uQquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ken em niet
Ik heb sowieso maar 1 album van Anthraxx
ja maar jij bent de topic moederquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik loop officieel ook geen stage.
Dat is gevaarlijk!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:11 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Ik moet ook oppassen, m'n moeder leest mee op Fok
(Hoi mam)
je moet wel de handleiding lezen van fok. goed nadenken voordat je iets plaatstquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:09 schreef Reflectionne het volgende:
Piles is meubilair.. jij het modje.. en ik dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ja maar jij bent de topic moeder
Zo'n jong meisje al willen verpesten met de verantwoordelijkheid over een hele reeks....quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ja maar jij bent de topic moeder
Ga vanavond ff bekijken. Mag ik trouwens aannemen dat jij ook een voorliefde voor metal hebt?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:11 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
www.youtube.com/watch?v=7foA4_C20uQ
Heb geen toegang tot youtube, dus weet niet of het live is, of met de nieuwe of oude zanger
Edit: masterlijke pagina fipo
Topic chick?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Piles is meubilair.. jij het modje.. en ik dan?
onze seks verslaafde! ofzo?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Te laat.. Het kwaad is al geschiedquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je moet wel de handleiding lezen van fok. goed nadenken voordat je iets plaatst
We hebben ook een 5e wiel nodig!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nopquote:
quote:
Je zal met de gevolgen moeten leren levenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:13 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Te laat.. Het kwaad is al geschied
dat is misschien wel een goede rolquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
We hebben ook een 5e wiel nodig!
quote:
quote:Vervaldatum APK Info 30-01-2008
Zelf suggesties?quote:
Agreed thenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:14 schreef Cuegirllie het volgende:
dat is misschien wel een goede rol
Heb 3000 nummers, waarvan 97,5% metal isquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ga vanavond ff bekijken. Mag ik trouwens aannemen dat jij ook een voorliefde voor metal hebt?
Ik weet niet of me dat gaat lukken, is er ook Fok-therapie?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je zal met de gevolgen moeten leren leven![]()
Niet? Mijn pride & joy manquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
nou mag ik hopen dat het neit jou auto is he/
of ga je hem verven?
Daar mag je zelf niet over oordelen he. net als dat je jezelf geen boeda mag gevenquote:
Metallllll!!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:15 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Heb 3000 nummers, waarvan 97,5% metal is(minimaal)
Anthrax, Disturbed, Static X, Metallica, Iron Maiden, Dragonforce, Rage against the machine, System of a down, Airbourne, Axel Rudi Pell, Star One, Ayreon, Coal Chamber, Edguy, Dream theater, etc
HEel fok is therapie. Je kan je verhaal hier kwijt maar natuurlijk hebben we ook het R&p topic waar je je hard en ziel in kwijt kan. Evt klagen in klb etc etcquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:15 schreef Reflectionne het volgende:
Ik weet niet of me dat gaat lukken, is er ook Fok-therapie?
Oke, dan denk ik dat ik er met een jaartje of 5 wel weer bovenop ben..quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
HEel fok is therapie. Je kan je verhaal hier kwijt maar natuurlijk hebben we ook het R&p topic waar je je hard en ziel in kwijt kan. Evt klagen in klb etc etc
Disturbed ga ik in oktober naartoe. In november naar Slipknot, Machine Head en Children of Bodom en ook nog Opeth.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:15 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Heb 3000 nummers, waarvan 97,5% metal is(minimaal)
Anthrax, Disturbed, Static X, Metallica, Iron Maiden, Dragonforce, Rage against the machine, System of a down, Airbourne, Axel Rudi Pell, Star One, Ayreon, Coal Chamber, Edguy, Dream theater, etc
Dat moet wel lukken denk ikquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:17 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oke, dan denk ik dat ik er met een jaartje of 5 wel weer bovenop ben..
Tenacious D - The Metalquote:
300quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:18 schreef Lordmagic het volgende:
na hoeveel post word er een nieuwe geopend?XD
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Disturbed ga ik in oktober naartoe. In november naar Slipknot, Machine Head en Children of Bodom en ook nog Opeth.
Da's echt een buttnummerquote:
Kan je mij ook wat brengen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:20 schreef Battlefan het volgende:
Maar de vorige had er 303Ik en Cali poste tegelijk, en toen kwam er nog een mod die door het slotje poste
En nu thee (MET TAAAAAAAAAAAAAAART)
Zoals ik je FoBo al zei, check mijn FoBoquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:20 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Da's echt een buttnummer
Ik wou afgelopen 16 augustus naar Iron Maiden gaan, maar had geen vervoer terug
Ik vind dat ene nummer van Pink Floyd wel mooi, One of these daysquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zoals ik je FoBo al zei, check mijn FoBo![]()
En ik vind het best een tof nummer
Ja, KSC staat stil, dus dan spam ik hier maar!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:23 schreef Houniet het volgende:
Iedereen hier in de Racemodus ofzo?
Ouwe koffieleutertquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:27 schreef OA het volgende:
Ja, KSC staat stil, dus dan spam ik hier maar!
Viel me op dat ik dat ook niet krijg, is dat in te stellen ofzo?/ (Ik krijg geen mail van wie dan ook bij een reactie in m'n FoBo) Krijg ze wel, bij de spamquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:27 schreef jslavenburg het volgende:
Had tevens geen mail gehad dat je reactie plaatste in mijn FoBo, komt dat omdat je mod bent?
Ik krijg het normaal wel, en of je het kan instellen weet ik niet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:28 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Viel me op dat ik dat ook niet krijg, is dat in te stellen ofzo?/ (Ik krijg geen mail van wie dan ook bij een reactie in m'n FoBo)
Is in te stellen jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:28 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Viel me op dat ik dat ook niet krijg, is dat in te stellen ofzo?/ (Ik krijg geen mail van wie dan ook bij een reactie in m'n FoBo) Krijg ze wel, bij de spam
Alleen 's ochtends. Des middags drink is meestal thee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |