abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61758966
quote:
De 23-jarige Jacob Gommers werd zwaar aangepakt door een politiehond, nadat hij koper wou stelen in het Nederlandse Tilburg. Dat meldt de website van Omroep Brabant. Het slachtoffer/dief doet zijn verhaal voor de camera (zie filmpje onderaan). Hij dient klacht in tegen de politie en eist een schadevergoeding.

Bijtwonden
De Tilburger had zich verstopt in een gat in de grond, toen de politie hem bijna op heterdaad betrapte. De agenten waarschuwden de koperdief dat ze de getrainde politiehond op hem zouden loslaten. Het duurde niet lang of het beest vond zijn prooi en takelde die meteen stevig toe. Gommers liep serieuze bijtwonden op aan het hoofd.

Vluchtauto
"Ik wil best een straf ondergaan voor mijn gedrag, maar niet op deze manier", zegt hij. Daarom dient hij ook klacht in. Een tweede koperdief werd opgepakt bij dezelfde actie. Hij wachtte in een vluchtauto. (jv)
bron

Ja, wie niet luisteren wil moet maar voelen.
pi_61759028
Ik had even gehoopt dat het Giel Beelen was.... Helaas.
U MAD?
  vrijdag 19 september 2008 @ 14:12:17 #3
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_61759079
Mooi altijd, die mensen die in een slachtofferrol kruipen terwijl ze zelf iets doen wat niet mag. Hopelijk gebeurt dit vaker en leren ze dat kut gedrag vanzelf wel af. Maar ja, het zal wel weer zo zijn dat ie er mee weg komt en een schadevergoeding krijgt van onze centen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_61759089
Helemaal prima zou ik zeggen.
Extra aai voor pliesiehond
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_61759090
Koperdief nog wel, kankerpauper
pi_61759091
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:10 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had even gehoopt dat het Giel Beelen was.... Helaas.
Hij lijkt er wel op.
pi_61759125
quote:
Hij dient klacht in tegen de politie en eist een schadevergoeding.
Nederland kennende zal hij die wel krijgen ook.
  vrijdag 19 september 2008 @ 14:14:51 #9
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_61759176
Die hond had zijn kop er af moeten bijten, lelijke kuthippie.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_61759204
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:13 schreef xyz147 het volgende:

[..]

Dat zou me ook niets verbazen.
pi_61759238
quote:

[..]

Maar natuurlijk. In Nederland mag je niks tegen criminaliteit doen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_61759273
quote:
Nederlandse Tilburg
Oh, daar.
  vrijdag 19 september 2008 @ 14:19:19 #13
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_61759324
braaf hondje
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_61759328
quote:

[..]

Jij hebt ook de laatste zin op GeenStijl gelezen zeker

Bovendien vind ik het bullshit dat elke vorm van geweld door de politie met de loep moet worden gekeken. Opzouten. Hij mag blij zijn dat ze hem niet voor zn bakkes geschoten hebben. Maar dat is puur omdat we hier in NL leven en iedereen zomaar een aanklacht in kan dienen. Waarom de kit een knepper op zak heeft is me dan ook niet geheel duidelijk.
U MAD?
pi_61759401
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
Maar dat is puur omdat we hier in NL leven en iedereen zomaar een aanklacht in kan dienen.
Iedereen kan in nederland een aanklacht indienen ja, en dat is een mooi recht. Ik ben blij dat het kan.
Het gaat hier natuurlijk om de uitspraak van de rechter en, Nederland kennende, zal de rechter de man besmuikt toespreken en m in veel wollige woorden vertellen dat 'ie niet zo moet zeiken.
pi_61759402
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Jij hebt ook de laatste zin op GeenStijl gelezen zeker
Nee, ik kom niet op GS
pi_61759447
Dit soort kansloze proleten verneuken ons land!!
pi_61759459
Ohja: Die trui van die gast ---->
U MAD?
pi_61759506

Ligt het nou aan mij, of kan je in die wond een poppetje/mannetje ontdekken?
  FOK!fotograaf vrijdag 19 september 2008 @ 14:25:49 #20
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_61759519
Hij is toch gewaarschuwd? hij heeft de keus gehad en heeft de verkeerde keus genomen... nu is het gewoon een zielige huilie... ga toch werken voor je geld en geen koper stelen...Risico van het vak!
  vrijdag 19 september 2008 @ 14:28:29 #21
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_61759605
Zeker ziekenfonds die pauper.
Mooi litteken heeft de dokter daar van gemaakt
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_61759627
Gommers heeft dit huilie doen afgekeken van een andere minderheidsgroep.
Eigen brokjes eerst.
  vrijdag 19 september 2008 @ 14:29:54 #23
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_61759649
Geef die hond maar een extra kluif
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_61759684
Ik heb zin om vanavond naar Tilburg te rijden en deze gast nog een extra klap in zijn nek te geven.

Hoe durft ie, serieus. Beetje koper jatten van mensen die wel hard werken voor hun poen en dan ook nog janken als een kielf hem de nek eraf bijt. Had ie maar harder gebeten !
U MAD?
pi_61759726
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:29 schreef fathank het volgende:
Geef die hond maar een extra hippie
  vrijdag 19 september 2008 @ 14:32:56 #26
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_61759741
Fascistisch en buitensporig politiegeweld!

Ik miste een tegengeluid!

Geef Lassie maar een extra kluif inderdaad. Deze gast moet blij zijn dat zijn nek werd gepakt en niet iets anders. Tevens 'Billen/Blaren' verhaal.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_61759870
Ondanks dat het natuurlijk een dief is, lijkt het me dat die hond ook niet helemaal goed afgericht is als hij zo'n wonden weet te veroorzaken... Een beetje politiehond leert heel erg goed dat hij niet door mag bijten, alleen als de verdachte zich verzet... en zo'n hond wordt nooit geleerd om aan te grijpen in de nek van een verdachte...
Voor hetzelfde geld raakt die hond wel een zenuw en was die kerel voor de rest van zijn leven verlamd. Dat lijkt mij een beetje buiten de perken voor poging tot diefstal van wat koper.

Dus > hond spuitje, politieagent bestraffen voor verkeerd inzetten van de hond, dief straf voor poging tot diefstal (wat is dat, 2 uurtjes schoffelen ofzo ?) en een nette schadevergoeding voor toegebracht letsel door onkundig inzetten van politiemiddelen.
"Evil preaches tolerance until it is dominant, then it tries to silence good."
pi_61759898
Hulde voor die hond
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_61759917
Ze hadden die kankerhippie dood moeten knuppelen.
  vrijdag 19 september 2008 @ 14:38:40 #30
54932 J.J.McKay
............................
pi_61759934
En de volgende keer dat oom Agent mij aanhoudt voor een controle van whatever, en hij kan me geen boete geven omdat ik een nette voorbeeldburger ben, dan klaag ik hem aan omdat hij mij onterecht heeft aangehouden en ik hierdoor mentale schade heb opgelopen en nu niet meer over straat durf.
Hierdoor loop ik inkomsten mis, dus dat mag de Staat gaan vergoeden.

Wat een idioot zeg, die gast.
Hopen dat ze 'm veroordelen wegens laster en tijdsverspilling van de Staat. Als straf mag ie van mij de rest van zn leven hondjes verzorgen in t asiel, plantsoenendienst uitvoeren en openbare pisbakken schoonschrobben. Stomme hippie!
het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
pi_61759939
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:36 schreef Phoenix78 het volgende:
Ondanks dat het natuurlijk een dief is, lijkt het me dat die hond ook niet helemaal goed afgericht is als hij zo'n wonden weet te veroorzaken... Een beetje politiehond leert heel erg goed dat hij niet door mag bijten, alleen als de verdachte zich verzet... en zo'n hond wordt nooit geleerd om aan te grijpen in de nek van een verdachte...
Voor hetzelfde geld raakt die hond wel een zenuw en was die kerel voor de rest van zijn leven verlamd. Dat lijkt mij een beetje buiten de perken voor poging tot diefstal van wat koper.

Dus > hond spuitje, politieagent bestraffen voor verkeerd inzetten van de hond, dief straf voor poging tot diefstal (wat is dat, 2 uurtjes schoffelen ofzo ?) en een nette schadevergoeding voor toegebracht letsel door onkundig inzetten van politiemiddelen.
Die n00b die troep jat moet je een spuitje geven.
pi_61759940
Kan iemand mij het adres van zijn kapper geven?
pi_61759949
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:29 schreef fathank het volgende:
Geef die hond maar een extra kluif
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  vrijdag 19 september 2008 @ 14:39:44 #34
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_61759958
quote:

Bah! Een genuanceerd, doordacht en politiek correct antwoord!

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_61759986
Filmpje van interview met de koperdief: klik hier.

Zijn lip is ook net alsof ie verlamd is zegt ie.
pi_61760010
Politiehonden

Het mooiste aan die dieren vind ik nog wel dat bepaalde groepen medelanders totaal geen respect hebben voor onze politiemacht, maar WEL voor politiehonden. Waarschijnlijk omdat zo'n hond niet vatbaar is voor de gangbare vormen van intimidatie die dit soort lui hanteren. Je kunt wel met een hele groep om zo'n hond heen gaan staan, maar daar is zo'n dier echt niet van onder de indruk. Ook een mes trekken doet maar weinig om te voorkomen dat een politiehond zijn kaken even in je nek zet
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  vrijdag 19 september 2008 @ 14:41:49 #37
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_61760018
quote:

Ah, hier hebben we de eerste geitenwollensok.
pi_61760020
quote:
Ga toch weg man, ze hebben gewaarschuwd dat ze een hond zouden loslaten. Deze CRIMINEEL heeft dat advies naast zich neergelegd. Dat hij nog veel last mag hebben van deze gebeurtenis!
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_61760033
Wat maakt het uit dat hij een beetje toegetakeld is, die vogelverschrikkerskop valt weinig aan te verneuken.
  FOK!fotograaf vrijdag 19 september 2008 @ 14:43:09 #40
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_61760059
quote:

Waarom moet die hond een spuitje? Die hond is getraind om inderdaad te bijten op commando, een commando die de politie gaf omdat de verdachte weigerde mee te werken. Al met al de schuld van die gozer.

Als je in een kuil zit kan de politie niet weten of je wel of niet gewapend bent, in dat soort gevallen word er hond losgelaten, na meerdere waarschuwingen!

die hond had nog de verkeerde kant van zijn nek te pakken ook!
pi_61760070
quote:

Tja, omgekeerde wereld he. Maar ja, zo werkt het inderdaad wel in Nederland.
  vrijdag 19 september 2008 @ 14:44:26 #42
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_61760091
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:38 schreef afcajos het volgende:
Kan iemand mij het adres van zijn kapper geven?
http://www.trimsalonnoord.nl/
pi_61760118
Politiehonden
pi_61760139
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:40 schreef schatje het volgende:
Filmpje van interview met de koperdief: klik hier.

Zijn lip is ook net alsof ie verlamd is zegt ie.
Beugel nodig?
pi_61760160
quote:

Hij had zich verstopt in een kuil, hoe moet die hond dan grijpen?

Eerst een beetje beter lezen...
Huh?
pi_61760196
Als die nu eens niet op dievenpad was gegaan, was dit nooit gebeurd.
Prutser.
(Un)masking for the greater good.
  vrijdag 19 september 2008 @ 14:49:22 #47
54932 J.J.McKay
............................
pi_61760247
quote:

Meneer is verzocht zich uit zijn schuilplaats te begeven, anders zou de hond worden ingezet.
Hij luistert niet en kiest dus bewust voor de hond-optie.
Meneer zit tot zn nek in de grond verborgen dus de hond heeft 2 opties:
- een liefkozend kusje in de nek en een lik over de wang in de hoop dat hij eruit komt;
- doen wat 'm geleerd is en het ventje met geweld uit dat hol drijven.

Dat de nekhuid makkelijk scheurt kan t beesie niets aan doen, dus wat mij betreft geen buitenproportioneel geweld. Beessie doet waar t voor getraind is.
En onnodig inzetten van de hond is het m.i. ook niet. Die agenten weten niet met wat/wie ze te maken hebben, waar de persoon zit en of hij gewapend is dus een ideale situatie om een hond te gebruiken. Lever t beest een kogel dan een agent. Dat de verdachte een zielig, klein, jong NSB-ertje is, tja...jammer dan!
Risico van het dievenvak?
het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
pi_61760286
quote:
"Ik wil best een straf ondergaan voor mijn gedrag, maar niet op deze manier", zegt hij
Meneer had liever een andere straf gekozen. Tik op zn vingers en 'niemeerdoen ' oid.
Jammerdebammer. Eigen schuld, dikke littekens.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61760444
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:50 schreef Misstique het volgende:

[..]

Meneer had liever een andere straf gekozen. Tik op zn vingers en 'niemeerdoen ' oid.
Jammerdebammer. Eigen schuld, dikke littekens.
Ik hoop toch wel dat ie naast deze beten ook een normale straf krijgt. Het moet niet gekker worden....
Dadelijk denkt die mongool ook nog dat ie niet meer vervolgt wordt omdat hij gebeten is
U MAD?
pi_61760511
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:25 schreef xyz147 het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het nou aan mij, of kan je in die wond een poppetje/mannetje ontdekken?
Ik zie een mannetje op een snowboard met zijn armen gestrekt
pi_61760540
Eigen schuld dikke bult. Stakkers zoals deze dief moeten standaard met honden aangepakt worden.
Cool story, Hansel.
pi_61760700
Ik vind het nogal apart dat die gozer zo graag met z'n kop in de media verschijnt. Lokale tv, landelijke kranten, websites. Waarom wil iemand dat?
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
pi_61760737
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:04 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik vind het nogal apart dat die gozer zo graag met z'n kop in de media verschijnt. Lokale tv, landelijke kranten, websites. Waarom wil iemand dat?
Zielig gevonden willen worden om zo te proberen zijn straf te ontlopen
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_61760742
wahaha wat een sukkel...

aai politie hond...
pi_61760767
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:58 schreef -Muse- het volgende:

[..]

pi_61760813
haha das mijn collega geweest hhawhawhawh
I are Baboon
pi_61760826
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:06 schreef Seneca het volgende:Zielig gevonden willen worden

Tja, da's bij mij dan niet gelukt.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
pi_61760845
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:08 schreef pindaplukker het volgende:
haha das mijn collega geweest hhawhawhawh
Jij was ook een koperdief?
pi_61760887
en dan zegt ie in het filmpje dat ie zijn lesje wel heeft geleerd en alleen maar op de uitkijk gaat staan....

die jongen is nog te dom om aangifte te doen! die hond had zijn kop eraf moeten bijten dan was er nog iets positiefs uitgekomen voor de samenleving!
pi_61760906
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:09 schreef sjimz het volgende:

[..]

Neen, pallet's sorteren.
pi_61760913
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:09 schreef sjimz het volgende:

[..]

nee ik pluk pinda's jwz
I are Baboon
pi_61760991
die kerel is fout geweest en de hond niet kutvolk
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_61760996

Yes eindelijk wordt er eens een kutinbreker gepakt hulde voor hel lieve hondje

En pauperhuilie van een inbreker ga GVD eens een echte baan zoeken ipv anderen te bestelen !! lui kreng parasiet etc.
  vrijdag 19 september 2008 @ 15:34:45 #64
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_61761481
Huilie-dief!
I.p.v. dat-ie zich eens afvraagt hoe-ie z'n leven kan beteren... Ik hoop dat-ie volgende keer harder wordt gebeten!
censuur :O
  vrijdag 19 september 2008 @ 15:39:33 #65
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_61761633
Wat een jankerd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 19 september 2008 @ 16:20:26 #66
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_61762638
Zowieso niet de meest brilliante mensen
quote:
Een tweede koperdief werd opgepakt bij dezelfde actie. Hij wachtte in een vluchtauto
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
pi_61763005
* _Ophelia_ loopt naar de dierenwinkel om een extra grote zak hondenkoeken te kopen
pi_61763136
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:41 schreef Seneca het volgende:
Politiehonden

Het mooiste aan die dieren vind ik nog wel dat bepaalde groepen medelanders totaal geen respect hebben voor onze politiemacht, maar WEL voor politiehonden. Waarschijnlijk omdat zo'n hond niet vatbaar is voor de gangbare vormen van intimidatie die dit soort lui hanteren. Je kunt wel met een hele groep om zo'n hond heen gaan staan, maar daar is zo'n dier echt niet van onder de indruk. Ook een mes trekken doet maar weinig om te voorkomen dat een politiehond zijn kaken even in je nek zet
Inderdaad,
En dit is gewoon zijn eigenschuld.
Als je gewoon luistert naar de agent had hij de hond ook niet hoeve nte sturen.
Wie niet horen wil moet maar voelen is mij altijd geleerd
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_61763156
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:58 schreef -Muse- het volgende:

[..]

ik dacht aan captain baseball van Max payne
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 19 september 2008 @ 16:44:32 #70
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_61763227
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:28 schreef Hyperdude het volgende:
Zeker ziekenfonds die pauper.
Mooi litteken heeft de dokter daar van gemaakt
Die zou ook wel bepaalde gedachten hebben gehad.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 19 september 2008 @ 16:45:43 #71
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61763258
brave hond!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_61763360
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:04 schreef Xenomaniac het volgende:
Dan kan hij even lekker zielig doen, zie het maar als zijn 15 minutes of shame
pi_61764439
De volgende keer dat de treinen niet kunnen rijden door die zielige koperdieven zal ik hem ook eens in zijn nek bijten.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  vrijdag 19 september 2008 @ 17:51:21 #74
203312 zkr623
----------------
pi_61764623
In de VS was ie doodgeschoten...ja NL is wel zacht ...

Geen medelijden met deze gast - Eigen schuld dikke bult,

Vreemd genoeg, dacht ie niks over een rechter toen hij de boel wou jatten,
namelijk hoe de eigenaar hem voor de rechter kon nemen,
nu dat ie zelf iets aangedaan kreeg, is hij zo'n huilbek....

En o, als ie iets tegen mijn winkel zou durven (en ik heb geen winkel ook ;-)) dan kan ie
maar hopen dat de politie WÉL heel snel ter plekke komt, hahaha.
AJ
  vrijdag 19 september 2008 @ 17:58:26 #75
203312 zkr623
----------------
pi_61764739
Ik zou liever een foto van het hondje hebben ipv die lelijke visadem kop ....
AJ
  vrijdag 19 september 2008 @ 18:45:32 #76
189777 zagevent
what's in a name
pi_61765604
Dief mag zijn beide pollekes kussen. In Amerika schieten ze je in koelen bloede kapot als je na twee keer nog niet luistert.
pi_61765652
Rofl, een aanklacht. Als je niets ging stelen had je ook geen wonden gehad, sukkel.
Lambo of Rekt
pi_61767078
"Ik wil best een straf ondergaan voor mijn gedrag, maar niet op deze manier"

JA tuurlijk yo, daarom verstopte je eerst en zelfs daarna nog niet luisteren ook.. hoe fucking kansloos kan je zijn. De zorg regering moet de mensen tegen zichzelf beschermen, laten we beginnen met deze knakker en gewoon gelijk opsluiten tot ie eindelijk door heeft dat ie geen slimmerd is.
pi_61767129
Gewoon voor de aangifte nog een maandje celstraf

Maar wat hierboven gezegd werd. Je kunt een hond niet trainen op het niet raken van zenuwen, die liggen nu eenmaal wijdverspreid over het lichaam.

Als de politie hem meerdere waarschuwingen heeft gegeven, wat ik me wel kan voorstellen, dan is het gewoon zijn eigen schuld.
Pauperz
pi_61768133
quote:

1. Hoe weet je dat die vent zich niet verzette? het is opzich aannemlijk dat hij dat wél deed aangezien er al gewaarschuwd was voor die hond.

2. De nek was denk ik de enige plek waar die man gepakt kón worden. Hij zat onder de grond, dus bij zijn benen kon die hond hem niet pakken....
Love is in the air!
  vrijdag 19 september 2008 @ 20:36:32 #81
203312 zkr623
----------------
pi_61768262
quote:

ik hoop dat je nooit rechter mag worden...
AJ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')