Eén HELE?quote:
Een niet te grote jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Eén HELE?
Een glas roosvicee en een boterham met varkensrollade. Ik heb zoveel honger, ik kan niet wachten tot we straks echt gaan eten
Hey Uniekhoorn!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey MaLo! Wat ga je eten dan?
Wij eten spaghetti met daarbij een grote salade die ik zelf moet opeten denk ik
Recept?quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:50 schreef computergirl het volgende:
net op: salade van geroosterde pompoen&rode ui, met geitenkaas en waterkers
Was erg lekker.
Zelfgemaakt? Recept?quote:Op zaterdag 27 september 2008 07:45 schreef _aurum_ het volgende:
lemon poppy seed muffin
Als ontbijt
Dus jah, je moest welquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:20 schreef MaLo het volgende:
Kroketten van de kermis!
Tis voor het goede doel, de opbrengst gaat naar een plaatselijke sportclub.
Preciesquote:
Woei, dat klinkt goed! Heb je het recept gevraagd?quote:Op zondag 28 september 2008 00:32 schreef DarkElf het volgende:
vanavond een lekker stoofpotje met kip en pompoen oa op bij mijn zus
Klinkt echt heerlijkquote:Op zaterdag 27 september 2008 23:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
http://www.culinette.nl/?p=251
Hmm, mijn dochter is duidelijk niet gewend en dit soort vette hap, ik vond haar kapsalon vannacht op de badkamervloer terug.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:32 schreef Tezz het volgende:
Super vette, ranzige, kleffe en calorierijke kapsalon! Met patat van de frietkraam, shoarma uit de supermarkt en sla van de groenteboer. En knoflooksaus uit een potje.
En het was heel lekker
Hmmz hebben wij het toch beter gehad vanochtend:quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 13:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hmmz hebben wij het toch beter gehad vanochtend:
Champagne
gerookte zalm
roomkaas
rookvlees
kaas
gekookt eitje
scrambled eggs met bacon