Helemaal mee eens, heb hem gisteren uitvoerig gespeeld en het is gewoon echt een toffe game. Het verhaal is goed uitgewerkt dus zelfs de cutscenes zijn smullen voor de liefhebber (vooral met Vader in topvorm!quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:56 schreef Retarded het volgende:
[..]
bepaalde Force Powers krijg je van level tot level, op het moment dat ze open gespeeld zijn kun je je Points gebruiken om ze te upgraden. Force Lighting wordt sterker, Force Grip wordt beter zodat je meerdere poppekes tegelijk kunt oppakken enzovoorts. Ook vind je verschillende Lightsaber kristallen door de game heen voor verschillende kleuren en mogelijkheden. De ene Saber is beter voor robots, de andere voor Stormtroopers etc.
Ook kun je nog combo's en kleding vrijspelen en veranderen..
Het is niet allemaal even uitgebreid, maar waar het om gaat (Force Powers) is het erg duidelijk merkbaar door de game heen.
Ik kwam ook een paar leuke verrassingen tegenOp een gegeven moment mocht ik tegen een Sith vechten die we al een tijdje niet gezien hebben. Toen hij in beeld kwam had ik echt een "YEAH!" momentje
Het is zo makkelijk, Fallout 3quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:21 schreef MaxC het volgende:
Komen in Oktober echt teveel goede games uit, keuzes...........
Die komt in November.quote:
Fifa '09, PES '09 en Guitar Hero: World Tour komen hier binnenquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:57 schreef MaxC het volgende:
[..]
Fifa '09, PES '09 en Guitar Hero: World Tour komen hier binnen
Indien de resolutie van de monitor hoger is dan 1280x720 wel jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:32 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Kan ik dan wel HD kwaliteit gamen?
Er zijn natuurlijk syncmasters met HDMI ingang...quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:38 schreef matjuhhh007 het volgende:
Oké maar ik zit nu met het probleem te twijfelen tussen een elite en een pro, bij de elite zit een #HDMI-kabel
en een Component HD AV-kabel, en bij de pro alleen een HD AV-kabel met SCART-adapter, maar als ik wil gamen op die samsung syncmaster welke kabel heb ik dan nodig? want als ik nou de kabel nodig heb die bij de elite zit koop ik alleen een elite om die kabel.
Je betaald 50-60 euro meer voor een Elite omdat daar een HDMI kabel bij zit?quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:38 schreef matjuhhh007 het volgende:
Oké maar ik zit nu met het probleem te twijfelen tussen een elite en een pro, bij de elite zit een #HDMI-kabel
en een Component HD AV-kabel, en bij de pro alleen een HD AV-kabel met SCART-adapter, maar als ik wil gamen op die samsung syncmaster welke kabel heb ik dan nodig? want als ik nou de kabel nodig heb die bij de elite zit koop ik alleen een elite om die kabel.
Volgens mij niet zoals in Skate. Check hier voor een preview van de game!quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:23 schreef RacerDKB het volgende:
Shaun White ziet er inderdaad verdomde goed uit!
Is er al wat bekend van het besturing systeem?
Net als skate. zou wel tof zijn.
Bungie.netquote:<\\> UNSC OFFICE OF NAVAL INTELLIGENCE
<\\> CLASSIFIED SIGNALS ARCHIVE [ONI.SEC.PRTCL-1A]
<\ OPENED PER OFFICIAL REQUEST [DARE.V.500341(S1)]
\ SOURCE: URBAN INFRASTRUCTURE A.I. [SUPERINTENDENT]
\ RECEPIENT: PROWLER “TOKYO RULES” [COMM.DUTY.OFFICER]
>> NOTATION KEYWORD SEARCH: “EMERGENCY” “DATA” “CORRUPTION”
>> (...) ~ QUERY RUNNING
>> (..)
>> (.) \ VTT TRANSCRIPT AS FOLOWS...
[SUPERINTENDENT]: “METROPOLITAN EMERGENCY!”
[SUPERINTENDENT]: “METROPOLITAN EMERGENCY!”
[SUPERINTENDENT]: “METROPOLITAN EMER--!”
[COMM.DUTY.OFFICER]: “We know. Personnel are en route. Can you--”
[SUPERINTENDENT]: “DETOUR! PROCEED WITH CAUTION!”
[COMM.DUTY.OFFICER]: “--put Kinsler on the line?”
[SUPERINTENDENT]: [UNITELLIGIBLE > DOG GROWLING(?)]
[COMM.DUTY.OFFICER]: “Sorry, what?”
[SUPERINTENDENT]: “BE A HERO! REPORT VIOLATORS!”
[COMM.DUTY.OFFICER]: “Oh, come on... ”
[SUPERINTENDENT]: “METROPOLITAN EMER--!”
[COMM.DUTY.OFFICER]: “Listen. We have a report of core data corruption.”
[COMM.DUTY.OFFICER]: “I need you to upload your--”
[SUPERINTENDENT]: “PARDON OUR DUST!”
[SUPERINTENDENT]: “YOUR TAX DOLLARS AT WORK!”
[COMM.DUTY.OFFICER] “--logs for the last twenty-four hours!”
[SUPERINTENDENT]: “KEEP IT CLEAN!”
[COMM.DUTY.OFFICER]: [UNINTELLIGIBLE > PROFANITY (?)]
[COMM.DUTY.OFFICER]: “We're sending a team, alright?”
[COMM.DUTY.OFFICER]: “Until they arrive, all additional comm needs to route through me.”
[COMM.DUTY.OFFICER]: “Repeat and acknowledge.”
[SUPERINTENDENT]: “OBEY POSTED LIMITS!”
[SUPERINTENDENT]: “YIELD TO UPHILL TRAFFIC!”
[COMM.DUTY.OFFICER]: “I'll take that as a ‘yes’...”
[SUPERINTENDENT]: “PLEASE REMAIN CALM!”
\ ~ QUERY COMPLETE
\ ARCHIVE CLOSED \>
awesome ! , ik krijg al wer zin in de wintersportquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Shaun White Snowboarding
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |