Tja, dat is natuurlijk puur en alleen vanwege het feit dat dit 360ste topic is over de 360quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zie bekende users net zo goed baggeren als die paar nieuwen. Kijk maar naar de eerste pagina van dit topic, 80% is bagger en inhoudsloos
moet nog 3 missies van TFU maar een 7-tje kan er wel vanaf.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:27 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ben zeker geen starwars fan, maar heb de demo gespeeld en was erg vermakelijk. Een 4 is wel erg laag. 6,5 a 7 zou wel goed zijn.
360
Ja gek, in het 360e topic van het Xbox 360 topic.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zie bekende users net zo goed baggeren als die paar nieuwen. Kijk maar naar de eerste pagina van dit topic, 80% is bagger en inhoudsloos
[..]
Daar is het niveau flink wat hoger dan hier.
Volgende week is de prijs al gezakt dus dan kan het al, misschien nu al.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:08 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik zit nu ff dit topic door te lezen maar is het dus slim om nog even te wachten met de aankoop van een XBOX?
Als hij HDMI heeft en 175 watt is dan is hij Falcon.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik zoal op moet letten met het aanschaffen van een Xbox 360?
Waar kan ik bijvoorbeeld zien dat het een falcon type is en vanaf welke bouwjaar moet ik dan kijken?
En hoe zit het met de geluidsproductie van de nieuwe Xboxen.
Die prijsverlaging is vandaag ingegaan hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:08 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik zit nu ff dit topic door te lezen maar is het dus slim om nog even te wachten met de aankoop van een XBOX?
Prijzen zijn al verlaagd althans de meeste winkels waar ik langs ben geweest hadden het al aangepast aan de nieuwe Microsoft tarieven.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Volgende week is de prijs al gezakt dus dan kan het al, misschien nu al.
Nee dat is raar in de game, per gebied veranderd het kleuren pallet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:36 schreef emokid het volgende:
Blijft die oranje sfeer er altijd? Dat was zo wat het enige waar ik me aan stoorde. En kun je in de demo ergens een heli vinden?
Vanavond?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:39 schreef Scarface2004 het volgende:
kan iemand serieus ff helpen met die tyfus missie in MC2 met die cathedraal.
Op live zitten alleen tards die je allies aanvallen zodat ze hostile worden en daardoor failt die missie
Heb je de UP tank attack gekocht?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:39 schreef Scarface2004 het volgende:
kan iemand serieus ff helpen met die tyfus missie in MC2 met die cathedraal.
Op live zitten alleen tards die je allies aanvallen zodat ze hostile worden en daardoor failt die missie
Op xbox.nl kan je je xbox registeren.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Even een vraagje... Ik lees op internet verhalen van mensen die geen garantie op hun Xbox kregen omdat ze hem 2dehands hadden gekocht. En de Xbox niet op hun naam stond geregistreerd.
Ik dacht: WTF niet geregistreed? Ik volgens mij ook nergens mijn Xbox geregistreerd
Is dat verplicht? Zo nee, waarom zou ik hem dan registreren? Bij een eventuele verkoop is dat alleen maar nadelig, toch?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:45 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Op xbox.nl kan je je xbox registeren.
Voordat je begint zorgen dat je genoeg olie hebtquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:45 schreef Scarface2004 het volgende:
Olie is ook constant op voor zulke dingen.
Ik probeer het nog een paar keer met die UP tank attack
Is vooral als je je xbox wil opsturen als hij kapot is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is dat verplicht? Zo nee, waarom zou ik hem dan registreren? Bij een eventuele verkoop is dat alleen maar nadelig, toch?
Iddquote:
Alle 360's zijn gelijk. Verschil zit hem alleen in de meegeleverde accessoires en HD.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:56 schreef matjuhhh007 het volgende:
heeft de pro ook van die krachtige processoren om hd kwaliteit op mijn monitor( samsung syncmaster) af te spelen? Ik ga de 360 namelijk gebruiken op mn monitor.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:38 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas blijft het toch
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:38 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht maar tot ik eindelijk Nuke's krijg in dat spelquote:
Hij lijkt er idd precies op! Volgens mij hebben ze hem ook wel in gedachten gehad toen ze het spel aan het ontwikkelen waren!quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Daar doet ie me aan denken. ( actie @ 00:36 )
Honden hebben een baas.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:38 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Apen ook.quote:
Het niveau is reeds 3 jaar aan het dalen, en niet alleen in GAM.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
[..]
Daar is het niveau flink wat hoger dan hier.
Rockstar Table Tennis?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:02 schreef lennartb.nl het volgende:
Zo, table tennis is godverdomme een fucking vet spel! Ik ben verslaafd
Het wordt alleen zo'n vreselijk incrowdsfeertje waar je geen normaal gesprek meer lijkt te kunnen hebben over een game of dergelijke.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:19 schreef Gamer_V het volgende:
Wat maakt het in godsnaam uit dat zo'n topic voor een groot deel uit slowchat bestaat. "OH NEE ZE SLOWCHATTEN IN MIJN TOPIC! OP HET INTERNET!" Huilies.
Die headshot aan het eind.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Launch trailer Hell's Highway:
http://www.gametrailers.com/player/40243.html
Er gaan geruchten dat MS allerlei nieuwe titels bekend gaat maken (waaronder de nieuwe game van Bungie)quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:26 schreef Reintji het volgende:
@ Kepler, de 25e23e komt toch alleen de Halo3 update (en evt. nieuwe DLC/Mythic mappack?)
Ik zie geen AQuila gehalte in je postquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Rockstar Table Tennis?
An sich niet zo heel spannend, maar na x biertje en x pongetjes is het maar wat bruut om beter te zijn dan de rest![]()
*een Aquila gehalte berust puur op toeval*
Deze week zijn er veel nieuwe lui gekomen! En die doen meteen meequote:Op zaterdag 20 september 2008 00:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het wordt alleen zo'n vreselijk incrowdsfeertje waar je geen normaal gesprek meer lijkt te kunnen hebben over een game of dergelijke.
Zie BoF
Die missie is wel tof! Als je maar genoeg C4 bij hebt is die goed te doen!quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:37 schreef Scarface2004 het volgende:
Missie is eindelijk gelukt, ook net op het nippertje.
Daarna kwam ik in een co-op game met een gast die de ene nucleaire bunker buster na de andere tot onploffing liet brengen.
haha vette shit man, die bom en het gaan niet eens laggen.
Ik zit nu bij eens missie waar ik 3 gebouwen moet opblazen en 8 barakken als bonus.
Die is ook vrij pittig, ook omdat het op een eiland te doen is.
Ik ga hem denk over een week spelen en mij maakt de speelduur niet veel uit nu heb ook wel weer zin in een wat kortere gamequote:Op zaterdag 20 september 2008 08:48 schreef Retarded het volgende:
zooooooooo..... wat is The Force Uleashed een retevette game zeg! Grafisch echt geweldig, het verhaal is erg meeslepend en de gameplay eigenlijk helemaal niet herhalend (waar ik bang voor was).
Het spel is inderdaad niet erg lang, ben er al doorheen, maar wel goed genoeg om hem nog een keer uit te spelen op een hoger niveau. Ook het vinden van alle Force Point en Force Spheres vormt nog een uitdaging. Absolute aanrader!
bepaalde Force Powers krijg je van level tot level, op het moment dat ze open gespeeld zijn kun je je Points gebruiken om ze te upgraden. Force Lighting wordt sterker, Force Grip wordt beter zodat je meerdere poppekes tegelijk kunt oppakken enzovoorts. Ook vind je verschillende Lightsaber kristallen door de game heen voor verschillende kleuren en mogelijkheden. De ene Saber is beter voor robots, de andere voor Stormtroopers etc.quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga hem denk over een week spelen en mij maakt de speelduur niet veel uit nu heb ook wel weer zin in een wat kortere game![]()
Maar je kunt toch levelen? Kun je zelf kiezen wat je verbeterd? of gewoon dat vanzelf?
Vond de demo matig. Met zoveel andere games, lees toppers, is dit toch wel een spel die ik voorbij laat varen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:56 schreef Retarded het volgende:
[..]
bepaalde Force Powers krijg je van level tot level, op het moment dat ze open gespeeld zijn kun je je Points gebruiken om ze te upgraden. Force Lighting wordt sterker, Force Grip wordt beter zodat je meerdere poppekes tegelijk kunt oppakken enzovoorts. Ook vind je verschillende Lightsaber kristallen door de game heen voor verschillende kleuren en mogelijkheden. De ene Saber is beter voor robots, de andere voor Stormtroopers etc.
Ook kun je nog combo's en kleding vrijspelen en veranderen..
Het is niet allemaal even uitgebreid, maar waar het om gaat (Force Powers) is het erg duidelijk merkbaar door de game heen.
Ik kwam ook een paar leuke verrassingen tegenOp een gegeven moment mocht ik tegen een Sith vechten die we al een tijdje niet gezien hebben. Toen hij in beeld kwam had ik echt een "YEAH!" momentje
Eigenlijk hoopte ik op een Ninja Gaiden in het Star Wars universum met force powers.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:34 schreef Chocobo het volgende:
Vond de demo matig. Met zoveel andere games, lees toppers, is dit toch wel een spel die ik voorbij laat varen.
ben blij dat dat het niet geworden is... (ninja gaiden vind ik geen fuck aan, vandaarquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eigenlijk hoopte ik op een Ninja Gaiden in het Star Wars universum met force powers.
Ninja Gaiden Black was echt fantastisch. NG2 nog niet gespeeld.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:46 schreef Retarded het volgende:
[..]
ben blij dat dat het niet geworden is... (ninja gaiden vind ik geen fuck aan, vandaar)
NG2 alleen nog maar de demo gespeeld (in Hong Kong), maar in Ninja Gaiden Black was de gameplay gewoon steeds leuk. Iedere tegenstander vergde een andere aanpak, en je hebt zoveel verschillende aanvallen en combinaties etc, dat het tot het einde gewoon bleef boeien qua gameplay.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:07 schreef Dancin_Rhino het volgende:
NG2 is echt een kutspel, je loopt een kamertje slacht 5 mannetjes loopt de volgende in en doet het zelfde. variatie is ver te zoeken
Mee eens!quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:46 schreef Retarded het volgende:
[..]
ben blij dat dat het niet geworden is... (ninja gaiden vind ik geen fuck aan, vandaar)
mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
NG2 alleen nog maar de demo gespeeld (in Hong Kong), maar in Ninja Gaiden Black was de gameplay gewoon steeds leuk. Iedere tegenstander vergde een andere aanpak, en je hebt zoveel verschillende aanvallen en combinaties etc, dat het tot het einde gewoon bleef boeien qua gameplay.
Ninja Gaiden 2 schijnt wat makkelijker te zijn, dus wellicht wat minder uitdagend en afwisselend qua gameplay, dus wellicht dat het daarom minder leuk is!?
ik vond em tegenvallenquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:34 schreef NeeEcht het volgende:
Zo gister COD4 een aantal uurtjes gespeeld moet zeggen dat ik hem toch wel erg lekker vind spelen, het verhaal vertelt zichzelf en je wordt er letterlijk doorheen gesleept. nou heb je op Easy net erg veel uitdaging maar als ik klaar ben ga ik wel naar veteran toe
Ja, ik heb hem gekocht maar wel spijt van, wil jij hem niet kopen ? 4x gespeeldquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
NG2 alleen nog maar de demo gespeeld (in Hong Kong), maar in Ninja Gaiden Black was de gameplay gewoon steeds leuk. Iedere tegenstander vergde een andere aanpak, en je hebt zoveel verschillende aanvallen en combinaties etc, dat het tot het einde gewoon bleef boeien qua gameplay.
Ninja Gaiden 2 schijnt wat makkelijker te zijn, dus wellicht wat minder uitdagend en afwisselend qua gameplay, dus wellicht dat het daarom minder leuk is!?
Is het verstandig een elite te kopen als ik met de xbox en mn monitor van de pc wil gamen omdat daar een hdmi-kabel bij zit?quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:26 schreef Reintji het volgende:
[..]
Alle 360's zijn gelijk. Verschil zit hem alleen in de meegeleverde accessoires en HD.
Major Nelson laat wat meer zien over de nieuwe mii avatars.
@ Kepler, de 25e23e komt toch alleen de Halo3 update (en evt. nieuwe DLC/Mythic mappack?)
Waarom speel je hem op easy? Kun je beter gelijk regular doen, dan leer je wat voorzichtiger te spelen in ieder geval. Veteran is namelijk heeeeel wat moeilijker dan easyquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:34 schreef NeeEcht het volgende:
Zo gister COD4 een aantal uurtjes gespeeld moet zeggen dat ik hem toch wel erg lekker vind spelen, het verhaal vertelt zichzelf en je wordt er letterlijk doorheen gesleept. nou heb je op Easy net erg veel uitdaging maar als ik klaar ben ga ik wel naar veteran toe
Het effect is wel aardig, tuurlijk, maar die fractie van een seconde dat je denkt "WTF is dit? Oh, A rammen" haalt je compleet uit je spel...quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:34 schreef SpankmasterC het volgende:
QTE=quicktime events, DRUK NU OP A! NU OP B! Y! A! B! Kijk daar gaat de AT-ST
Volgens mij heb je daar een VGA kabel voor nodig.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:38 schreef matjuhhh007 het volgende:
Oké maar ik zit nu met het probleem te twijfelen tussen een elite en een pro, bij de elite zit een #HDMI-kabel
en een Component HD AV-kabel, en bij de pro alleen een HD AV-kabel met SCART-adapter, maar als ik wil gamen op die samsung syncmaster welke kabel heb ik dan nodig? want als ik nou de kabel nodig heb die bij de elite zit koop ik alleen een elite om die kabel.
Kan ik dan wel HD kwaliteit gamen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:18 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar een VGA kabel voor nodig.
Helemaal mee eens, heb hem gisteren uitvoerig gespeeld en het is gewoon echt een toffe game. Het verhaal is goed uitgewerkt dus zelfs de cutscenes zijn smullen voor de liefhebber (vooral met Vader in topvorm!quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:56 schreef Retarded het volgende:
[..]
bepaalde Force Powers krijg je van level tot level, op het moment dat ze open gespeeld zijn kun je je Points gebruiken om ze te upgraden. Force Lighting wordt sterker, Force Grip wordt beter zodat je meerdere poppekes tegelijk kunt oppakken enzovoorts. Ook vind je verschillende Lightsaber kristallen door de game heen voor verschillende kleuren en mogelijkheden. De ene Saber is beter voor robots, de andere voor Stormtroopers etc.
Ook kun je nog combo's en kleding vrijspelen en veranderen..
Het is niet allemaal even uitgebreid, maar waar het om gaat (Force Powers) is het erg duidelijk merkbaar door de game heen.
Ik kwam ook een paar leuke verrassingen tegenOp een gegeven moment mocht ik tegen een Sith vechten die we al een tijdje niet gezien hebben. Toen hij in beeld kwam had ik echt een "YEAH!" momentje
Het is zo makkelijk, Fallout 3quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:21 schreef MaxC het volgende:
Komen in Oktober echt teveel goede games uit, keuzes...........
Die komt in November.quote:
Fifa '09, PES '09 en Guitar Hero: World Tour komen hier binnenquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:57 schreef MaxC het volgende:
[..]
Fifa '09, PES '09 en Guitar Hero: World Tour komen hier binnen
Indien de resolutie van de monitor hoger is dan 1280x720 wel jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:32 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Kan ik dan wel HD kwaliteit gamen?
Er zijn natuurlijk syncmasters met HDMI ingang...quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:38 schreef matjuhhh007 het volgende:
Oké maar ik zit nu met het probleem te twijfelen tussen een elite en een pro, bij de elite zit een #HDMI-kabel
en een Component HD AV-kabel, en bij de pro alleen een HD AV-kabel met SCART-adapter, maar als ik wil gamen op die samsung syncmaster welke kabel heb ik dan nodig? want als ik nou de kabel nodig heb die bij de elite zit koop ik alleen een elite om die kabel.
Je betaald 50-60 euro meer voor een Elite omdat daar een HDMI kabel bij zit?quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:38 schreef matjuhhh007 het volgende:
Volgens mij niet zoals in Skate. Check hier voor een preview van de game!quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:23 schreef RacerDKB het volgende:
Shaun White ziet er inderdaad verdomde goed uit!
Is er al wat bekend van het besturing systeem?
Net als skate. zou wel tof zijn.
Bungie.netquote:<\\> UNSC OFFICE OF NAVAL INTELLIGENCE
<\\> CLASSIFIED SIGNALS ARCHIVE [ONI.SEC.PRTCL-1A]
<\ OPENED PER OFFICIAL REQUEST [DARE.V.500341(S1)]
\ SOURCE: URBAN INFRASTRUCTURE A.I. [SUPERINTENDENT]
\ RECEPIENT: PROWLER “TOKYO RULES” [COMM.DUTY.OFFICER]
>> NOTATION KEYWORD SEARCH: “EMERGENCY” “DATA” “CORRUPTION”
>> (...) ~ QUERY RUNNING
>> (..)
>> (.) \ VTT TRANSCRIPT AS FOLOWS...
[SUPERINTENDENT]: “METROPOLITAN EMERGENCY!”
[SUPERINTENDENT]: “METROPOLITAN EMERGENCY!”
[SUPERINTENDENT]: “METROPOLITAN EMER--!”
[COMM.DUTY.OFFICER]: “We know. Personnel are en route. Can you--”
[SUPERINTENDENT]: “DETOUR! PROCEED WITH CAUTION!”
[COMM.DUTY.OFFICER]: “--put Kinsler on the line?”
[SUPERINTENDENT]: [UNITELLIGIBLE > DOG GROWLING(?)]
[COMM.DUTY.OFFICER]: “Sorry, what?”
[SUPERINTENDENT]: “BE A HERO! REPORT VIOLATORS!”
[COMM.DUTY.OFFICER]: “Oh, come on... ”
[SUPERINTENDENT]: “METROPOLITAN EMER--!”
[COMM.DUTY.OFFICER]: “Listen. We have a report of core data corruption.”
[COMM.DUTY.OFFICER]: “I need you to upload your--”
[SUPERINTENDENT]: “PARDON OUR DUST!”
[SUPERINTENDENT]: “YOUR TAX DOLLARS AT WORK!”
[COMM.DUTY.OFFICER] “--logs for the last twenty-four hours!”
[SUPERINTENDENT]: “KEEP IT CLEAN!”
[COMM.DUTY.OFFICER]: [UNINTELLIGIBLE > PROFANITY (?)]
[COMM.DUTY.OFFICER]: “We're sending a team, alright?”
[COMM.DUTY.OFFICER]: “Until they arrive, all additional comm needs to route through me.”
[COMM.DUTY.OFFICER]: “Repeat and acknowledge.”
[SUPERINTENDENT]: “OBEY POSTED LIMITS!”
[SUPERINTENDENT]: “YIELD TO UPHILL TRAFFIC!”
[COMM.DUTY.OFFICER]: “I'll take that as a ‘yes’...”
[SUPERINTENDENT]: “PLEASE REMAIN CALM!”
\ ~ QUERY COMPLETE
\ ARCHIVE CLOSED \>
awesome ! , ik krijg al wer zin in de wintersportquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Shaun White Snowboarding
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |