abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61775358
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 08:50 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik ga hem denk over een week spelen en mij maakt de speelduur niet veel uit nu heb ook wel weer zin in een wat kortere game

Maar je kunt toch levelen? Kun je zelf kiezen wat je verbeterd? of gewoon dat vanzelf?
bepaalde Force Powers krijg je van level tot level, op het moment dat ze open gespeeld zijn kun je je Points gebruiken om ze te upgraden. Force Lighting wordt sterker, Force Grip wordt beter zodat je meerdere poppekes tegelijk kunt oppakken enzovoorts. Ook vind je verschillende Lightsaber kristallen door de game heen voor verschillende kleuren en mogelijkheden. De ene Saber is beter voor robots, de andere voor Stormtroopers etc.

Ook kun je nog combo's en kleding vrijspelen en veranderen..

Het is niet allemaal even uitgebreid, maar waar het om gaat (Force Powers) is het erg duidelijk merkbaar door de game heen.

Ik kwam ook een paar leuke verrassingen tegen Op een gegeven moment mocht ik tegen een Sith vechten die we al een tijdje niet gezien hebben. Toen hij in beeld kwam had ik echt een "YEAH!" momentje

[ Bericht 13% gewijzigd door Retarded op 20-09-2008 09:27:51 ]
  zaterdag 20 september 2008 @ 09:34:00 #152
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61775645
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 08:56 schreef Retarded het volgende:

[..]

bepaalde Force Powers krijg je van level tot level, op het moment dat ze open gespeeld zijn kun je je Points gebruiken om ze te upgraden. Force Lighting wordt sterker, Force Grip wordt beter zodat je meerdere poppekes tegelijk kunt oppakken enzovoorts. Ook vind je verschillende Lightsaber kristallen door de game heen voor verschillende kleuren en mogelijkheden. De ene Saber is beter voor robots, de andere voor Stormtroopers etc.

Ook kun je nog combo's en kleding vrijspelen en veranderen..

Het is niet allemaal even uitgebreid, maar waar het om gaat (Force Powers) is het erg duidelijk merkbaar door de game heen.

Ik kwam ook een paar leuke verrassingen tegen Op een gegeven moment mocht ik tegen een Sith vechten die we al een tijdje niet gezien hebben. Toen hij in beeld kwam had ik echt een "YEAH!" momentje
Vond de demo matig. Met zoveel andere games, lees toppers, is dit toch wel een spel die ik voorbij laat varen.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_61775669
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 09:34 schreef Chocobo het volgende:
Vond de demo matig. Met zoveel andere games, lees toppers, is dit toch wel een spel die ik voorbij laat varen.
Eigenlijk hoopte ik op een Ninja Gaiden in het Star Wars universum met force powers.
En dat is het niet. Het is gewoon middelmatig. En mijn tijd is te kostbaar voor middelmatige games.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_61775780
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 09:36 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Eigenlijk hoopte ik op een Ninja Gaiden in het Star Wars universum met force powers.
ben blij dat dat het niet geworden is... (ninja gaiden vind ik geen fuck aan, vandaar )
  zaterdag 20 september 2008 @ 10:15:53 #155
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61776159
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 09:46 schreef Retarded het volgende:

[..]

ben blij dat dat het niet geworden is... (ninja gaiden vind ik geen fuck aan, vandaar )
Ninja Gaiden Black was echt fantastisch. NG2 nog niet gespeeld.
pi_61776814
NG2 is echt een kutspel, je loopt een kamertje slacht 5 mannetjes loopt de volgende in en doet het zelfde. variatie is ver te zoeken
En toen werd het huilen
Xbox360 gamertag : Buffeljezus
  zaterdag 20 september 2008 @ 11:10:10 #157
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61776847
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 11:07 schreef Dancin_Rhino het volgende:
NG2 is echt een kutspel, je loopt een kamertje slacht 5 mannetjes loopt de volgende in en doet het zelfde. variatie is ver te zoeken
NG2 alleen nog maar de demo gespeeld (in Hong Kong), maar in Ninja Gaiden Black was de gameplay gewoon steeds leuk. Iedere tegenstander vergde een andere aanpak, en je hebt zoveel verschillende aanvallen en combinaties etc, dat het tot het einde gewoon bleef boeien qua gameplay.

Ninja Gaiden 2 schijnt wat makkelijker te zijn, dus wellicht wat minder uitdagend en afwisselend qua gameplay, dus wellicht dat het daarom minder leuk is!?
pi_61777039
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 09:46 schreef Retarded het volgende:

[..]

Mee eens!

Ninja Gaiden is ook zo moelijk omdat die vijanden zo goed/sterk zijn maar dat zou de hele ''ik ben een jedi'' vibe weer verkutten. Je hoort gewoon extreem krachtig te zijn bij zo'n spel!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zaterdag 20 september 2008 @ 11:34:37 #159
226780 NeeEcht
Ik ben niet gek!
pi_61777293
Zo gister COD4 een aantal uurtjes gespeeld moet zeggen dat ik hem toch wel erg lekker vind spelen, het verhaal vertelt zichzelf en je wordt er letterlijk doorheen gesleept. nou heb je op Easy net erg veel uitdaging maar als ik klaar ben ga ik wel naar veteran toe
pi_61777325
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 11:10 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

NG2 alleen nog maar de demo gespeeld (in Hong Kong), maar in Ninja Gaiden Black was de gameplay gewoon steeds leuk. Iedere tegenstander vergde een andere aanpak, en je hebt zoveel verschillende aanvallen en combinaties etc, dat het tot het einde gewoon bleef boeien qua gameplay.

Ninja Gaiden 2 schijnt wat makkelijker te zijn, dus wellicht wat minder uitdagend en afwisselend qua gameplay, dus wellicht dat het daarom minder leuk is!?
mag ik je aanraken?
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_61777344
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 11:34 schreef NeeEcht het volgende:
Zo gister COD4 een aantal uurtjes gespeeld moet zeggen dat ik hem toch wel erg lekker vind spelen, het verhaal vertelt zichzelf en je wordt er letterlijk doorheen gesleept. nou heb je op Easy net erg veel uitdaging maar als ik klaar ben ga ik wel naar veteran toe
ik vond em tegenvallen

als je niet oprukt blijven de vijanden uit dezelfde container lopen
dat was vooral kut in het kantoor level
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_61777564
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 11:10 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ja, ik heb hem gekocht maar wel spijt van, wil jij hem niet kopen ? 4x gespeeld
En toen werd het huilen
pi_61777704
Pff ik was op de press conference van Force Unleashed, wat een kut presentatie. maarja het gratis bier maakte het wel beter.
Love is in the Airrr.. Betta put on a Gasmask ;)
pi_61777860
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 20:26 schreef Reintji het volgende:

[..]

Alle 360's zijn gelijk. Verschil zit hem alleen in de meegeleverde accessoires en HD.

Major Nelson laat wat meer zien over de nieuwe mii avatars.

@ Kepler, de 25e23e komt toch alleen de Halo3 update (en evt. nieuwe DLC/Mythic mappack?)
Is het verstandig een elite te kopen als ik met de xbox en mn monitor van de pc wil gamen omdat daar een hdmi-kabel bij zit?
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
pi_61777904
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 11:34 schreef NeeEcht het volgende:
Waarom speel je hem op easy? Kun je beter gelijk regular doen, dan leer je wat voorzichtiger te spelen in ieder geval. Veteran is namelijk heeeeel wat moeilijker dan easy Dat is een erg grote stap. Maar goed, online is natuurlijk nog gaver en daar ben je echt maanden zo niet nog langer mee zoet. Daar zijn alleen geen achievements voor, die lopen pas echt binnen als je alles op veteran uitspeelt.
Dus...
  zaterdag 20 september 2008 @ 12:19:52 #166
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_61777946
NG ruckspellen... Ik vond TFU wel aardig spelen, minus wat camera-problemen en die god-aweful QTE's (haalt me echt compleet uit het spel)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_61778070
Is de premium hetzelfde als de pro?
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
pi_61778071
ik vond die gevechten met jedi´s raar, daar blijft je camera zo gaar staan, dat zal wel voor het filmische effect zijn maar ik zag gewoon nooit waar mijn tegenstander was want die liep uit beeld.

wat zijn QTE´s ?
En toen werd het huilen
pi_61778169
QTE=quicktime events, DRUK NU OP A! NU OP B! Y! A! B! Kijk daar gaat de AT-ST

En wat betreft premium/pro, zijn dezelfde console natuurlijk maar Pro = 60 GB en Premium = 20 GB
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_61778237
Oké maar ik zit nu met het probleem te twijfelen tussen een elite en een pro, bij de elite zit een #HDMI-kabel
en een Component HD AV-kabel, en bij de pro alleen een HD AV-kabel met SCART-adapter, maar als ik wil gamen op die samsung syncmaster welke kabel heb ik dan nodig? want als ik nou de kabel nodig heb die bij de elite zit koop ik alleen een elite om die kabel.
  zaterdag 20 september 2008 @ 12:39:01 #171
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_61778244
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:34 schreef SpankmasterC het volgende:
QTE=quicktime events, DRUK NU OP A! NU OP B! Y! A! B! Kijk daar gaat de AT-ST
Het effect is wel aardig, tuurlijk, maar die fractie van een seconde dat je denkt "WTF is dit? Oh, A rammen" haalt je compleet uit je spel...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_61778340
Oh ja dat vond ik ook lame, want ik kan helemaal niet kijken wat hij nou met die tegenstander doet, ik zit meer te kijken wel knop ik moet rammen
En toen werd het huilen
pi_61778939
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:38 schreef matjuhhh007 het volgende:
Oké maar ik zit nu met het probleem te twijfelen tussen een elite en een pro, bij de elite zit een #HDMI-kabel
en een Component HD AV-kabel, en bij de pro alleen een HD AV-kabel met SCART-adapter, maar als ik wil gamen op die samsung syncmaster welke kabel heb ik dan nodig? want als ik nou de kabel nodig heb die bij de elite zit koop ik alleen een elite om die kabel.
Volgens mij heb je daar een VGA kabel voor nodig.
pi_61779005
Komen in Oktober echt teveel goede games uit, keuzes...........
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_61779183
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 13:18 schreef DJJoris het volgende:

[..]

Volgens mij heb je daar een VGA kabel voor nodig.
Kan ik dan wel HD kwaliteit gamen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')