bepaalde Force Powers krijg je van level tot level, op het moment dat ze open gespeeld zijn kun je je Points gebruiken om ze te upgraden. Force Lighting wordt sterker, Force Grip wordt beter zodat je meerdere poppekes tegelijk kunt oppakken enzovoorts. Ook vind je verschillende Lightsaber kristallen door de game heen voor verschillende kleuren en mogelijkheden. De ene Saber is beter voor robots, de andere voor Stormtroopers etc.quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga hem denk over een week spelen en mij maakt de speelduur niet veel uit nu heb ook wel weer zin in een wat kortere game![]()
Maar je kunt toch levelen? Kun je zelf kiezen wat je verbeterd? of gewoon dat vanzelf?
Vond de demo matig. Met zoveel andere games, lees toppers, is dit toch wel een spel die ik voorbij laat varen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:56 schreef Retarded het volgende:
[..]
bepaalde Force Powers krijg je van level tot level, op het moment dat ze open gespeeld zijn kun je je Points gebruiken om ze te upgraden. Force Lighting wordt sterker, Force Grip wordt beter zodat je meerdere poppekes tegelijk kunt oppakken enzovoorts. Ook vind je verschillende Lightsaber kristallen door de game heen voor verschillende kleuren en mogelijkheden. De ene Saber is beter voor robots, de andere voor Stormtroopers etc.
Ook kun je nog combo's en kleding vrijspelen en veranderen..
Het is niet allemaal even uitgebreid, maar waar het om gaat (Force Powers) is het erg duidelijk merkbaar door de game heen.
Ik kwam ook een paar leuke verrassingen tegenOp een gegeven moment mocht ik tegen een Sith vechten die we al een tijdje niet gezien hebben. Toen hij in beeld kwam had ik echt een "YEAH!" momentje
Eigenlijk hoopte ik op een Ninja Gaiden in het Star Wars universum met force powers.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:34 schreef Chocobo het volgende:
Vond de demo matig. Met zoveel andere games, lees toppers, is dit toch wel een spel die ik voorbij laat varen.
ben blij dat dat het niet geworden is... (ninja gaiden vind ik geen fuck aan, vandaarquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eigenlijk hoopte ik op een Ninja Gaiden in het Star Wars universum met force powers.
Ninja Gaiden Black was echt fantastisch. NG2 nog niet gespeeld.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:46 schreef Retarded het volgende:
[..]
ben blij dat dat het niet geworden is... (ninja gaiden vind ik geen fuck aan, vandaar)
NG2 alleen nog maar de demo gespeeld (in Hong Kong), maar in Ninja Gaiden Black was de gameplay gewoon steeds leuk. Iedere tegenstander vergde een andere aanpak, en je hebt zoveel verschillende aanvallen en combinaties etc, dat het tot het einde gewoon bleef boeien qua gameplay.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:07 schreef Dancin_Rhino het volgende:
NG2 is echt een kutspel, je loopt een kamertje slacht 5 mannetjes loopt de volgende in en doet het zelfde. variatie is ver te zoeken
Mee eens!quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:46 schreef Retarded het volgende:
[..]
ben blij dat dat het niet geworden is... (ninja gaiden vind ik geen fuck aan, vandaar)
mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
NG2 alleen nog maar de demo gespeeld (in Hong Kong), maar in Ninja Gaiden Black was de gameplay gewoon steeds leuk. Iedere tegenstander vergde een andere aanpak, en je hebt zoveel verschillende aanvallen en combinaties etc, dat het tot het einde gewoon bleef boeien qua gameplay.
Ninja Gaiden 2 schijnt wat makkelijker te zijn, dus wellicht wat minder uitdagend en afwisselend qua gameplay, dus wellicht dat het daarom minder leuk is!?
ik vond em tegenvallenquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:34 schreef NeeEcht het volgende:
Zo gister COD4 een aantal uurtjes gespeeld moet zeggen dat ik hem toch wel erg lekker vind spelen, het verhaal vertelt zichzelf en je wordt er letterlijk doorheen gesleept. nou heb je op Easy net erg veel uitdaging maar als ik klaar ben ga ik wel naar veteran toe
Ja, ik heb hem gekocht maar wel spijt van, wil jij hem niet kopen ? 4x gespeeldquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
NG2 alleen nog maar de demo gespeeld (in Hong Kong), maar in Ninja Gaiden Black was de gameplay gewoon steeds leuk. Iedere tegenstander vergde een andere aanpak, en je hebt zoveel verschillende aanvallen en combinaties etc, dat het tot het einde gewoon bleef boeien qua gameplay.
Ninja Gaiden 2 schijnt wat makkelijker te zijn, dus wellicht wat minder uitdagend en afwisselend qua gameplay, dus wellicht dat het daarom minder leuk is!?
Is het verstandig een elite te kopen als ik met de xbox en mn monitor van de pc wil gamen omdat daar een hdmi-kabel bij zit?quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:26 schreef Reintji het volgende:
[..]
Alle 360's zijn gelijk. Verschil zit hem alleen in de meegeleverde accessoires en HD.
Major Nelson laat wat meer zien over de nieuwe mii avatars.
@ Kepler, de 25e23e komt toch alleen de Halo3 update (en evt. nieuwe DLC/Mythic mappack?)
Waarom speel je hem op easy? Kun je beter gelijk regular doen, dan leer je wat voorzichtiger te spelen in ieder geval. Veteran is namelijk heeeeel wat moeilijker dan easyquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:34 schreef NeeEcht het volgende:
Zo gister COD4 een aantal uurtjes gespeeld moet zeggen dat ik hem toch wel erg lekker vind spelen, het verhaal vertelt zichzelf en je wordt er letterlijk doorheen gesleept. nou heb je op Easy net erg veel uitdaging maar als ik klaar ben ga ik wel naar veteran toe
Het effect is wel aardig, tuurlijk, maar die fractie van een seconde dat je denkt "WTF is dit? Oh, A rammen" haalt je compleet uit je spel...quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:34 schreef SpankmasterC het volgende:
QTE=quicktime events, DRUK NU OP A! NU OP B! Y! A! B! Kijk daar gaat de AT-ST
Volgens mij heb je daar een VGA kabel voor nodig.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:38 schreef matjuhhh007 het volgende:
Oké maar ik zit nu met het probleem te twijfelen tussen een elite en een pro, bij de elite zit een #HDMI-kabel
en een Component HD AV-kabel, en bij de pro alleen een HD AV-kabel met SCART-adapter, maar als ik wil gamen op die samsung syncmaster welke kabel heb ik dan nodig? want als ik nou de kabel nodig heb die bij de elite zit koop ik alleen een elite om die kabel.
Kan ik dan wel HD kwaliteit gamen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:18 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar een VGA kabel voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |