abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61745427
Hey Meki,

al contact opgenomen met de regering van Pakistan, wat gaan ze doen met die schatten van moslims die hun dochters hebben vermoord?
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_61745431
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:05 schreef El_Matador het volgende:
Als Wilders de visie van een Hitler had gehad, waren we allang van het moslimprobleem verlost.
Precies. Het probleem waarmee Wilders groot mee is geworden is ook een 'moslimprobleem'. Gelijk eender was de economische depressie in Duitsland een jodenprobleem.

Mensen die de Islam de schuld geven van het multiculturele drama Typisch geval van het afwentelen van de eigen schuld op het vreemde.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  donderdag 18 september 2008 @ 23:08:29 #28
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_61745441
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
Complimenten aan degenen die er gewoon nog steeds serieus op ingaan.
Ach, ik reageer ook in de topics van rechtse kneusjes met hun waanbeelden over het niet hebben van een recht op zelfverdediging of hun overtuiging dat Verdonk het beste met Nederland voor heeft. Dan moet je consequent zijn en hier ook reageren, vind ik.
pi_61745455
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:08 schreef kawotski het volgende:
Hey Meki,

al contact opgenomen met de regering van Pakistan, wat gaan ze doen met die schatten van moslims die hun dochters hebben vermoord?
Makkelijk om deze onderwerp te vermijden, als je toch niks te zinnigs hebt te zeggen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_61745487
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:08 schreef Pool het volgende:

[..]

Ach, ik reageer ook in de topics van rechtse kneusjes met hun waanbeelden over het niet hebben van een recht op zelfverdediging of hun overtuiging dat Verdonk het beste met Nederland voor heeft. Dan moet je consequent zijn en hier ook reageren, vind ik.
Wildersstemmers reageren hier absoluut niet op, of ze reageren om deze feiten snel op slot te zetten, kritiek tegen PVV, dat kan niet aldus Wildersstemmers die hier persoonlijk en on-topic posten
pi_61745519
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:08 schreef Meki het volgende:

[..]

Makkelijk om deze onderwerp te vermijden, als je toch niks te zinnigs hebt te zeggen
Wilders vermoord niemand en zet ook niet aan tot moord of geweld.. kan ik van 'sommige' vredelievende moslims niet zeggen.. dus voordat je steeds een topic Wilders-bashing opent kun je er tien van wrede moslims openen toch.. maar dat doe je dan weer niet..
pi_61745548
Meki, al eens met de gedachte gespeeld dat achter de PVV en indeed de hele rechtse lobby alleen maar Joodse haakneuzen zitten? Lijkt me voor iemand als jij een realistische gedachte.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 september 2008 @ 23:12:25 #33
163650 Greys
pi_61745578
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:09 schreef Meki het volgende:

[..]

Wildersstemmers reageren hier absoluut niet op, of ze reageren om deze feiten snel op slot te zetten, kritiek tegen PVV, dat kan niet aldus Wildersstemmers die hier persoonlijk en on-topic posten
Ik ben geen Wildersstemmer en ik vind bv die motie van wantrouwen tegen het kabinet van vandaag weer volstrekt belachelijk, maar ik vind wel dat reageren in topics van jou eigenlijk gewoon geen zin heeft, want je staat totáál niet open voor andere meningen. Dat mag toch best gezegd worden?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61745596
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:10 schreef kawotski het volgende:

[..]

Wilders vermoord niemand en zet ook niet aan tot moord of geweld.. kan ik van 'sommige' vredelievende moslims niet zeggen.. dus voordat je steeds een topic Wilders-bashing opent kun je er tien van wrede moslims openen toch.. maar dat doe je dan weer niet..
Dit topic gaat over Wilders en niet over extreministische Moslims, dit alweer een ontkenning en de straat van Wilders snel schoon vegen
  donderdag 18 september 2008 @ 23:14:55 #35
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61745660
Hitler had een snor.
pi_61745666
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben geen Wildersstemmer en ik vind bv die motie van wantrouwen tegen het kabinet van vandaag weer volstrekt belachelijk, maar ik vind wel dat reageren in topics van jou eigenlijk gewoon geen zin heeft, want je staat totáál niet open voor andere meningen. Dat mag toch best gezegd worden?
Natuurlijk heeft het voor jou geen zin, jij bent niet diegene die telkens wordt aangevallen. Jij bent niet diegene als tweederangs burger
pi_61745702
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Dit topic gaat over Wilders en niet over extreministische Moslims, dit alweer een ontkenning en de straat van Wilders snel schoon vegen
Geen extremistische moslims Geen Wilders.. zo simpel..
pi_61745707
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:11 schreef Scaurus het volgende:
Meki, al eens met de gedachte gespeeld dat achter de PVV en indeed de hele rechtse lobby alleen maar Joodse haakneuzen zitten? Lijkt me voor iemand als jij een realistische gedachte.
Nou Wilders is absoluut een spion voor de Israelische geheimendienst, hij heeft wekelijks gesprekken bij de Israelische Ambassade
pi_61745720
Meki wel he, koeshi koeshi
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 september 2008 @ 23:16:59 #40
163650 Greys
pi_61745725
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:15 schreef Meki het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft het voor jou geen zin, jij bent niet diegene die telkens wordt aangevallen. Jij bent niet diegene als tweederangs burger
Over aanvallen gesproken...
Die topictitel die je gekozen hebt: "Wilders absoluut opvolger van Hitler".
Dat vind ik dan ook nogal een aanname en een aanval.
Wie ben jij om dit zo te stellen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 september 2008 @ 23:17:05 #41
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_61745730
Onzin .. typisch meki topic btw.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_61745771
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:16 schreef kawotski het volgende:

[..]

Geen extremistische moslims Geen Wilders.. zo simpel..
''We willen genoeg. De grenzen dicht, geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit, denaturalisatie van islamitische criminelen.''
Daglbad De Pers, februari 2007

Dus jij vindt dat als er geen extreministen zijn dan geen Wilders

Hoe zie jij deze zin dan ? Waar maakt Wilders een verschil tussen Moslims en extreministen
Hoe kijk jij tegen de Christelijke extreminsten o.a Extreem rechts ??
pi_61745775
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:52 schreef Meki het volgende:
Normaal reageren, geen persoonlijke aanvallen en geen flamebaits
Wil je het niet lezen ga maar naar ONZ
Eigenlijk wel grappig, want daar horen al jouw topics thuis.
deal with it
pi_61745816
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Over aanvallen gesproken...
Die topictitel die je gekozen hebt: "Wilders absoluut opvolger van Hitler".
Dat vind ik dan ook nogal een aanname en een aanval.
Wie ben jij om dit zo te stellen?
Aanval op Wilders, niet op jou.
pi_61745840
quote:

[..]

hmm.....i sense some anger....
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 september 2008 @ 23:20:04 #46
163650 Greys
pi_61745854
quote:

[..]

Oh en nog even over dat 'tweederangs burger'.
Kruip toch eens uit je slachtofferrol. Je bent pas een tweederangs burger als je zelf besluit zo door het leven te gaan, je zo te gaan gedragen en voelen. Je dicht Wilders véél te veel macht toe zelf, op deze manier.
Zie je dat dan niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61745869
Je vergeet dat Wilders, in tegenstelling tot Hitler het charisma heeft van een zak rotte aardappelen.
Het is een haatzaaier maar hij zal nooit aan de macht komen, zoveel vertrouwen heb ik nog wel in de bevolking van Nederland. Dat hij zo hoog in de peilingen staat komt alleen omdat de huidige regering er een potje van maakt.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  donderdag 18 september 2008 @ 23:21:12 #48
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_61745887
meki. Hoe doe je dat toch steeds maar weer precies de verkeerde mening hebben? Het lijkt wel alsof je stiekum wel helemaal snapt hoe het zit en dat gebruikt om precies het tegenovergestelde als waarheid te verkondigen.

Zelfs de grootste idioten hebben in 7 op de 100 topics die ze aanmaken nog wel eens een goed punt maar bij jou is dat echt compleet afwezig.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_61745890
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:16 schreef Meki het volgende:
Nou Wilders is absoluut een spion voor de Israelische geheimendienst, hij heeft wekelijks gesprekken bij de Israelische Ambassade
Dat houdt mooi de spionage die GroenLinksen doen voor Marokko in balans
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 september 2008 @ 23:21:28 #50
163650 Greys
pi_61745902
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:18 schreef Meki het volgende:

[..]

Aanval op Wilders, niet op jou.
Dat begreep ik
Maar jij kunt toch niet hier even in je eentje gaan zitten bepalen dat Wilders absoluut, zonder enige twijfel, de opvolger van Hitler is/zal zijn? Je mag het denken, maar je kunt het niet als feit brengen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')