Precies. Het probleem waarmee Wilders groot mee is geworden is ook een 'moslimprobleem'. Gelijk eender was de economische depressie in Duitsland een jodenprobleem.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:05 schreef El_Matador het volgende:
Als Wilders de visie van een Hitler had gehad, waren we allang van het moslimprobleem verlost.
Ach, ik reageer ook in de topics van rechtse kneusjes met hun waanbeelden over het niet hebben van een recht op zelfverdediging of hun overtuiging dat Verdonk het beste met Nederland voor heeft. Dan moet je consequent zijn en hier ook reageren, vind ik.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
Complimenten aan degenen die er gewoon nog steeds serieus op ingaan.
Makkelijk om deze onderwerp te vermijden, als je toch niks te zinnigs hebt te zeggenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:08 schreef kawotski het volgende:
Hey Meki,
al contact opgenomen met de regering van Pakistan, wat gaan ze doen met die schatten van moslims die hun dochters hebben vermoord?
Wildersstemmers reageren hier absoluut niet op, of ze reageren om deze feiten snel op slot te zetten, kritiek tegen PVV, dat kan niet aldus Wildersstemmers die hier persoonlijk en on-topic postenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:08 schreef Pool het volgende:
[..]
Ach, ik reageer ook in de topics van rechtse kneusjes met hun waanbeelden over het niet hebben van een recht op zelfverdediging of hun overtuiging dat Verdonk het beste met Nederland voor heeft. Dan moet je consequent zijn en hier ook reageren, vind ik.
Wilders vermoord niemand en zet ook niet aan tot moord of geweld.. kan ik van 'sommige' vredelievende moslims niet zeggen.. dus voordat je steeds een topic Wilders-bashing opent kun je er tien van wrede moslims openen toch.. maar dat doe je dan weer niet..quote:Op donderdag 18 september 2008 23:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Makkelijk om deze onderwerp te vermijden, als je toch niks te zinnigs hebt te zeggen
Ik ben geen Wildersstemmer en ik vind bv die motie van wantrouwen tegen het kabinet van vandaag weer volstrekt belachelijk, maar ik vind wel dat reageren in topics van jou eigenlijk gewoon geen zin heeft, want je staat totáál niet open voor andere meningen. Dat mag toch best gezegd worden?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Wildersstemmers reageren hier absoluut niet op, of ze reageren om deze feiten snel op slot te zetten, kritiek tegen PVV, dat kan niet aldus Wildersstemmers die hier persoonlijk en on-topic posten
Dit topic gaat over Wilders en niet over extreministische Moslims, dit alweer een ontkenning en de straat van Wilders snel schoon vegenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:10 schreef kawotski het volgende:
[..]
Wilders vermoord niemand en zet ook niet aan tot moord of geweld.. kan ik van 'sommige' vredelievende moslims niet zeggen.. dus voordat je steeds een topic Wilders-bashing opent kun je er tien van wrede moslims openen toch.. maar dat doe je dan weer niet..
Natuurlijk heeft het voor jou geen zin, jij bent niet diegene die telkens wordt aangevallen. Jij bent niet diegene als tweederangs burgerquote:Op donderdag 18 september 2008 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben geen Wildersstemmer en ik vind bv die motie van wantrouwen tegen het kabinet van vandaag weer volstrekt belachelijk, maar ik vind wel dat reageren in topics van jou eigenlijk gewoon geen zin heeft, want je staat totáál niet open voor andere meningen. Dat mag toch best gezegd worden?
Geen extremistische moslims Geen Wilders.. zo simpel..quote:Op donderdag 18 september 2008 23:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Dit topic gaat over Wilders en niet over extreministische Moslims, dit alweer een ontkenning en de straat van Wilders snel schoon vegen
Nou Wilders is absoluut een spion voor de Israelische geheimendienst, hij heeft wekelijks gesprekken bij de Israelische Ambassadequote:Op donderdag 18 september 2008 23:11 schreef Scaurus het volgende:
Meki, al eens met de gedachte gespeeld dat achter de PVV en indeed de hele rechtse lobby alleen maar Joodse haakneuzen zitten? Lijkt me voor iemand als jij een realistische gedachte.
Over aanvallen gesproken...quote:Op donderdag 18 september 2008 23:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft het voor jou geen zin, jij bent niet diegene die telkens wordt aangevallen. Jij bent niet diegene als tweederangs burger
''We willen genoeg. De grenzen dicht, geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit, denaturalisatie van islamitische criminelen.''quote:Op donderdag 18 september 2008 23:16 schreef kawotski het volgende:
[..]
Geen extremistische moslims Geen Wilders.. zo simpel..
Eigenlijk wel grappig, want daar horen al jouw topics thuis.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:52 schreef Meki het volgende:
Normaal reageren, geen persoonlijke aanvallen en geen flamebaits
Wil je het niet lezen ga maar naar ONZ
Aanval op Wilders, niet op jou.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Over aanvallen gesproken...
Die topictitel die je gekozen hebt: "Wilders absoluut opvolger van Hitler".
Dat vind ik dan ook nogal een aanname en een aanval.
Wie ben jij om dit zo te stellen?
hmm.....i sense some anger....quote:Op donderdag 18 september 2008 23:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft het voor jou geen zin, jij bent niet diegene die telkens wordt aangevallen. Jij bent niet diegene als tweederangs burger
Oh en nog even over dat 'tweederangs burger'.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat houdt mooi de spionage die GroenLinksen doen voor Marokko in balansquote:Op donderdag 18 september 2008 23:16 schreef Meki het volgende:
Nou Wilders is absoluut een spion voor de Israelische geheimendienst, hij heeft wekelijks gesprekken bij de Israelische Ambassade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |