abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61744860
1933

Hitler
quote:
Volgens Hitler verdienden de Joden om vele redenen niets dan haat. Maar hij gaf hen in het bijzonder de schuld van de Duitse nederlaag van de Eerste Wereldoorlog.
Ook was hij van mening dat de Joden ‘minderwaardige mensen’ waren
Wilders
quote:
"Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit,
met familie en al."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007

Hitler

Om ze duidelijk te herkennen (= identificeren) moesten alle Joden vanaf 6 jaar in Nederland vanaf 3 mei 1942 verplicht een geel katoenen embleem op hun kleding dragen als ze naar buiten gingen:
de zespuntige 'Jodenster'.
Hij moest vastgenaaid zijn, en níet opgespeld!
In het midden van het embleem (kenteken) stond het woord 'Jood' in zwarte, namaak-hebreeuwse letters. Het had de vorm van een Davidsster (zie boven en hieronder).
De Davidsster was sinds de 19e eeuw een bekend Joods symbool.

Wilders
quote:
Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn? Niks integratie, assimilatie! En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw.”
Geert Wilders, Volkskrant, 1 februari 2004
quote:
Ik wil discrimineren."
Geert Wilders, radiointerview, NIO

"Natuurlijk is het niet acceptabel als de grote steden in Nederland in meerderheid niet-blanke steden zijn."
Geert Wilders, BBC-Hardtalk interview22/3/2006
Racisme

quote:
Je accepteert iemand NIET om hoe hij is, om hoe hij leeft, om waar hij vandaan komt of om hoe zijn cultuur is. Je accepteert alléén wat jíj kent, en wat jíj goed vindt, omdat jíj denkt dat je belangrijker, méér waard bent.
En dan gaat het niet eens over meer waard zijn in GOED en KWAAD!
Oók al is het allemaal goed wat hij/zij doet: de betreffende persoon wordt tóch afgewezen!
Vaak komt deze houding voort uit eigen onzekerheid en angst met iets 'onbekends' (mensen, culturen, etc.)!

Van Dale (woordenboek):
'Het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde.'

Wilders

''We willen genoeg. De grenzen dicht, geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit, denaturalisatie van islamitische criminelen.''
Daglbad De Pers, februari 2007

Waarom Hitler de Joden haat

Hitler was dakloos geworden in Wenen. zijn vader en moeder waren toen dus al dood en Hitler was nog steeds een beetje in de war hij kreeg toen wel een kleine erfenis van zijn moeder toen hij in Wenen was maar die erfenis was na een tijdje ook op, toen werd hij dakloos. Hij moest toen op straat leven maar als hij soms bedelde haalde de joden hun neus voor hem op ze deden of hij niks was en joden hadden vaak goede banen zoals advocaat, juwelier enz. daarom haatte hij joden. Waarom dat Hitler ook homofielen en zigeuners haatte weet ik niet maar wel dat hij een echte racist was, hij discrimineerde homofielen en zigeuners, net zoals nu Turken en Marokkanen worden gediscrimineerd.

Waarom Wilders de Moslims haat

Daar komen we binnenkort achter, mogelijk is zijn vriendin afgepakt door een allochtoon

Hoe kwam Hitler aan de macht

door telkens alle problemen aan Joden af te schuiven

Hoe komt Wilders nu aan de macht

Elke probleem zijn de Moslims fout,

"Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, kun je rechtstreeks
toeschrijven aan migranten."
Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008

“Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland.”
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006

De immigratie van niet-westerese allochtonen moet worden gestopt".
Geert Wilders in de Tweede Kamer en bij de Nederlandse Islamitische Omroep maart 2007

“De Tweede Kamer verzoekt de regering een immigratiestop in te voeren voor migranten uit moslimlanden, geen nieuwe moskeeën meer toe te staan, alle islamitische scholen te sluiten, de boerka te verbieden en criminele moslims – indien nodig na denaturalisatie – het land uit te zetten.”
PVV Tweede-Kamermotie 30 800 VI Vaststelling van de begrotingsstaten Nr. 127
6 september 2007

We zitten nu in de tijd van 1933, we zitten in een vreselijke tijd. Een Tijd waarin de opvolger Wilders alles mag zeggen en racistisch en discriminerend mag doen tegen de Moslims. Hoe zou Nederland antwoorden als Wilders ook zo deed tegen de Joden. Hij wilt de Moslims allemaal weghebben uit Nederland en als hij het kan en de wet laat het toe dan deporteert hij alle Moslims eruit. Diegene die op Wilders stemmen, stemmen precies als zij in de tijd van Hitler leven, precies op Hitler.. omdat ze makkelijk gehersenpoelend zijn.

Op dit moment vindt er een grote media en kameraanval in Nederland tegen de Allochtonen voornamelijk Marokkanen en Moslims. De media, Telegraaf voorop doen mee met Wilders. en meldt op de voorpagina alleen negatieve dingen over de Moslims en allochtonen, precies hoe de Telegraaf het tegen de Joden deed in de tweede wereldoorlog. de krant is een propogandische middel van Wilders.

Wilders propogandeert alles wat tegen de Moslims is en kan zijn en gebruikt de media om Nederlanders te overtuigen en gebruikt de Nederlanders om zijn doelen uit te voeren.

Vandaag de bewijs hoe hij over de Moslims denkt, de beeld van Wilders in de tweede kamer ken je precies uitgeven in de tweede wereldoorlog alleen was het iemand
anders

Normaal reageren, geen persoonlijke aanvallen en geen flamebaits
Wil je het niet lezen ga maar naar ONZ
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_61744896
Flikker nou eens op Meki, je snapt er nooit wat van.
pi_61744924
In plaats van in te gaan, en normaal te reageren kan je ook schelden
pi_61744944
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:54 schreef Meki het volgende:
In plaats van in te gaan, en normaal te reageren kan je ook schelden
Daarom deed ik dat toch ook?
pi_61744977
Maar niet hier
pi_61745029
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:55 schreef Meki het volgende:
Maar niet hier
Waarom niet

Wat zit je nou te discrimineren dat ik niet in NWS mag posten!
  donderdag 18 september 2008 @ 22:57:14 #7
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_61745057
Meki, ik heb geen Hitler nodig om Wilders een geschifte lul te vinden.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 september 2008 @ 22:58:53 #8
163650 Greys
pi_61745128
Zucht
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61745145
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:57 schreef Pool het volgende:
Meki, ik heb geen Hitler nodig om Wilders een geschifte lul te vinden. [ afbeelding ]
Ik weet maar jij bent niet de slachtoffer van Wilders
Maar wij, de Moslims zijn wel de slachtoffers van hem, Als die man aan de macht komt dan vrees ik het ergste.. ik ben bang dat de verleden heden wordt.

De moslims hier worden aan een kant gezet, die zijn fout en horen hier niet thuis
hoe zou jij je voelen als de hele klas jou zo zet tegen de muur terwijl je als persoon niks verkeerd hebt gedaan
  donderdag 18 september 2008 @ 23:00:25 #10
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_61745192
ik zag de TT. Ik dacht.. als ik nu m'n ogen naar rechts schuif staat er "meki". En ja hoor.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_61745218
Wilders zegt toch moslims die problemen veroorzaken te willen uitzetten?

Als Wilders dan aan de macht komt (lijkt me sterk, als president zou hij niet genoeg macht hebben om massaal mensen uit te zetten), en jij gedraagt je normaal, is er toch geen probleem?
  donderdag 18 september 2008 @ 23:01:24 #12
11102 knep
Mountainfreak
pi_61745221
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:57 schreef Pool het volgende:
Meki, ik heb geen Hitler nodig om Wilders een geschifte lul te vinden. [ afbeelding ]
pi_61745235
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:53 schreef RacerDKB het volgende:
Flikker nou eens op Meki, je snapt er nooit wat van.
pi_61745242
ehm...deed hitler geen staatsgreep? volgens mij heeft wilders dat nog niet geprobeerd hoor...
ik heb ook nog geen groepen mensen uitgemoord gezien...
volgens mij zullen er eerder mensen achter wilders aangaan, dan dat hij achter de mensen aangaat.
kom op zeg...ik ben totaal anti wilders, maar deze vergelijking kan ik mijn mond niet uitkrijgen...bah...
  donderdag 18 september 2008 @ 23:02:09 #15
3185 Adelante
To let it go now
pi_61745245
Hitler was toch nog vrij gematigd in zijn beginjaren, dat station is Wilders al gepasseerd.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 18 september 2008 @ 23:02:31 #16
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_61745253
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:59 schreef Meki het volgende:

[..]

Maar wij, de Moslims zijn wel de slachtoffers van hem, Als die man aan de macht komt dan vrees ik het ergste.. ik ben bang dat de verleden heden wordt.

De moslims hier worden aan een kant gezet, die zijn fout en horen hier niet thuis
hoe zou jij je voelen als de hele klas jou zo zet tegen de muur terwijl je als persoon niks verkeerd hebt gedaan
Maar het is niet de hele klas die je tegen de muur zet. Het is een jochie dat zelf het buitenbeentje is in de klas en daarom maar een mislukte poging doet om jou tegen de muur te zetten. Een paar andere zwakkelingen lopen achter hem aan, maar de rest van de klas doet niet mee en lacht hem in z'n gezicht uit.
pi_61745299
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:01 schreef RacerDKB het volgende:
Wilders zegt toch moslims die problemen veroorzaken te willen uitzetten?

Als Wilders dan aan de macht komt (lijkt me sterk, als president zou hij niet genoeg macht hebben om massaal mensen uit te zetten), en jij gedraagt je normaal, is er toch geen probleem?
Nou dan zou ik maar meer verdiepen in Wilders en niet de Telegraaf luisteren

"Ik vind wel dat er minder moslims moeten zijn in Nederland.
Ik vind de ideologie van de islam abject, fascistisch en fout."
Geert Wilders, Het Nieuwsblad (Vlaams), 9 februari 2008

"Niet uit haat, maar uit trots en zelfbehoud van onze Nederlandse identiteit en onze westerse waarden, verdedig ik een immigratiestop uit islamitische landen."
Geert Wilders, Het Nieuwsblad (Vlaams), 9 februari 2008

"Ik wil discrimineren."
Geert Wilders, radiointerview, NIO

"Natuurlijk is het niet acceptabel als de grote steden in Nederland in meerderheid niet-blanke steden zijn."
Geert Wilders, BBC-Hardtalk interview22/3/2006

"Het is volstrekt onwenselijk dat Amsterdam maar liefst 177 nationaliteiten telt".
Geert Wilders, AT5, 22/8/2007

"Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit,
met familie en al."

"Onze cultuur een betere is dan die van veel immigranten."

“Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland.”
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006

"De immigratie van niet-westerese allochtonen moet worden gestopt".
Geert Wilders in de Tweede Kamer en bij de Nederlandse Islamitische Omroep maart 2007

“De Tweede Kamer verzoekt de regering een immigratiestop in te voeren voor migranten uit moslimlanden, geen nieuwe moskeeën meer toe te staan, alle islamitische scholen te sluiten, de boerka te verbieden en criminele moslims – indien nodig na denaturalisatie – het land uit te zetten.”

PVV Tweede-Kamermotie 30 800 VI Vaststelling van de begrotingsstaten Nr. 127
6 september 2007

''We willen genoeg. De grenzen dicht, geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit, denaturalisatie van islamitische criminelen.''
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 september 2008 @ 23:04:35 #18
163650 Greys
pi_61745311
Complimenten aan degenen die er gewoon nog steeds serieus op ingaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61745329
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:02 schreef dutchgal het volgende:
ehm...deed hitler geen staatsgreep? volgens mij heeft wilders dat nog niet geprobeerd hoor...
ik heb ook nog geen groepen mensen uitgemoord gezien...
volgens mij zullen er eerder mensen achter wilders aangaan, dan dat hij achter de mensen aangaat.
kom op zeg...ik ben totaal anti wilders, maar deze vergelijking kan ik mijn mond niet uitkrijgen...bah...
Nogmaals we leven in de jaar 1933, 6 jaar eerder voor de tweede wereldoorlog
Daar begon Hitler aan de macht, en dat zie je precies terug bij Wilders
pi_61745331
Als Wilders de visie van een Hitler had gehad, waren we allang van het moslimprobleem verlost.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_61745357
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:05 schreef El_Matador het volgende:
Als Wilders de visie van een Hitler had gehad, waren we allang van het moslimprobleem verlost.
Het is de begin van Wilders, als hij zo doorgaat ben jij verlost van alle Moslims
pi_61745360
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:02 schreef dutchgal het volgende:
Hitler werd in het zadel geholpen door conservatieven die een marxistische revolutie vreesden nadat de communisten bij de verkiezingen veel stemmen kregen. Het wachten is dus op het moment dat de SP te groot wordt en de mastodonten Balkenende, Donner en Hirsch Ballin Wilders in het zadel helpen.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  donderdag 18 september 2008 @ 23:06:05 #23
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_61745362
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:02 schreef Pool het volgende:

[..]

Maar het is niet de hele klas die je tegen de muur zet. Het is een jochie dat zelf het buitenbeentje is in de klas en daarom maar een mislukte poging doet om jou tegen de muur te zetten. Een paar andere zwakkelingen lopen achter hem aan, maar de rest van de klas doet niet mee en lacht hem in z'n gezicht uit.
Nah, ik vind Meki van het kaliber moslim/marokkaan/whatever-ze-die-club-lui-noemen tegenwoordig, die ergens wel aangesproken horen te voelen op de tirades van die geblondeerde mafketel .

Daar bedoel ik dus de rotte plekjes van dat hokje in onze maatschappij mee.
pi_61745375
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:59 schreef Meki het volgende:

[..]

Hey, Wilders heeft een Islamitische krantenjongen gehad en dat was een prima kerel. Aldus Wilders.

Hij heeft niets tegen moslims, hij heeft iets tegen straatterroristen. Nu heeft Wilders er geen moeite mee om een direct verband te leggen tussen deze groepen, maar als blijkt dat het een statistisch gegeven is dat een straatterrorist een grote kans maakt om uit een moslimmilieu te komen, wie ben jij dan om dat verband te betwisten?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_61745426
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:06 schreef Argento het volgende:

[..]

Hey, Wilders heeft een Islamitische krantenjongen gehad en dat was een prima kerel. Aldus Wilders.

Hij heeft niets tegen moslims, hij heeft iets tegen straatterroristen. Nu heeft Wilders er geen moeite mee om een direct verband te leggen tussen deze groepen, maar als blijkt dat het een statistisch gegeven is dat een straatterrorist een grote kans maakt om uit een moslimmilieu te komen, wie ben jij dan om dat verband te betwisten?

Blijf je het nog ontkennen ??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')