Wildersquote:Volgens Hitler verdienden de Joden om vele redenen niets dan haat. Maar hij gaf hen in het bijzonder de schuld van de Duitse nederlaag van de Eerste Wereldoorlog.
Ook was hij van mening dat de Joden ‘minderwaardige mensen’ waren
quote:"Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit,
met familie en al."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007
quote:Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn? Niks integratie, assimilatie! En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw.”
Geert Wilders, Volkskrant, 1 februari 2004
Racismequote:Ik wil discrimineren."
Geert Wilders, radiointerview, NIO
"Natuurlijk is het niet acceptabel als de grote steden in Nederland in meerderheid niet-blanke steden zijn."
Geert Wilders, BBC-Hardtalk interview22/3/2006
quote:Je accepteert iemand NIET om hoe hij is, om hoe hij leeft, om waar hij vandaan komt of om hoe zijn cultuur is. Je accepteert alléén wat jíj kent, en wat jíj goed vindt, omdat jíj denkt dat je belangrijker, méér waard bent.
En dan gaat het niet eens over meer waard zijn in GOED en KWAAD!
Oók al is het allemaal goed wat hij/zij doet: de betreffende persoon wordt tóch afgewezen!
Vaak komt deze houding voort uit eigen onzekerheid en angst met iets 'onbekends' (mensen, culturen, etc.)!
Van Dale (woordenboek):
'Het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde.'
Daarom deed ik dat toch ook?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:54 schreef Meki het volgende:
In plaats van in te gaan, en normaal te reageren kan je ook schelden
Waarom nietquote:Op donderdag 18 september 2008 22:55 schreef Meki het volgende:
Maar niet hier
Ik weet maar jij bent niet de slachtoffer van Wildersquote:Op donderdag 18 september 2008 22:57 schreef Pool het volgende:
Meki, ik heb geen Hitler nodig om Wilders een geschifte lul te vinden. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:57 schreef Pool het volgende:
Meki, ik heb geen Hitler nodig om Wilders een geschifte lul te vinden. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:53 schreef RacerDKB het volgende:
Flikker nou eens op Meki, je snapt er nooit wat van.
Maar het is niet de hele klas die je tegen de muur zet. Het is een jochie dat zelf het buitenbeentje is in de klas en daarom maar een mislukte poging doet om jou tegen de muur te zetten. Een paar andere zwakkelingen lopen achter hem aan, maar de rest van de klas doet niet mee en lacht hem in z'n gezicht uit.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik weet maar jij bent niet de slachtoffer van Wilders
Maar wij, de Moslims zijn wel de slachtoffers van hem, Als die man aan de macht komt dan vrees ik het ergste.. ik ben bang dat de verleden heden wordt.
De moslims hier worden aan een kant gezet, die zijn fout en horen hier niet thuis
hoe zou jij je voelen als de hele klas jou zo zet tegen de muur terwijl je als persoon niks verkeerd hebt gedaan
Nou dan zou ik maar meer verdiepen in Wilders en niet de Telegraaf luisterenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:01 schreef RacerDKB het volgende:
Wilders zegt toch moslims die problemen veroorzaken te willen uitzetten?
Als Wilders dan aan de macht komt (lijkt me sterk, als president zou hij niet genoeg macht hebben om massaal mensen uit te zetten), en jij gedraagt je normaal, is er toch geen probleem?
Nogmaals we leven in de jaar 1933, 6 jaar eerder voor de tweede wereldoorlogquote:Op donderdag 18 september 2008 23:02 schreef dutchgal het volgende:
ehm...deed hitler geen staatsgreep? volgens mij heeft wilders dat nog niet geprobeerd hoor...
ik heb ook nog geen groepen mensen uitgemoord gezien...
volgens mij zullen er eerder mensen achter wilders aangaan, dan dat hij achter de mensen aangaat.
kom op zeg...ik ben totaal anti wilders, maar deze vergelijking kan ik mijn mond niet uitkrijgen...bah...
Het is de begin van Wilders, als hij zo doorgaat ben jij verlost van alle Moslimsquote:Op donderdag 18 september 2008 23:05 schreef El_Matador het volgende:
Als Wilders de visie van een Hitler had gehad, waren we allang van het moslimprobleem verlost.
Hitler werd in het zadel geholpen door conservatieven die een marxistische revolutie vreesden nadat de communisten bij de verkiezingen veel stemmen kregen. Het wachten is dus op het moment dat de SP te groot wordt en de mastodonten Balkenende, Donner en Hirsch Ballin Wilders in het zadel helpen.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:02 schreef dutchgal het volgende:
ehm...deed hitler geen staatsgreep? volgens mij heeft wilders dat nog niet geprobeerd hoor...
Nah, ik vind Meki van het kaliber moslim/marokkaan/whatever-ze-die-club-lui-noemen tegenwoordig, die ergens wel aangesproken horen te voelen op de tirades van die geblondeerde mafketelquote:Op donderdag 18 september 2008 23:02 schreef Pool het volgende:
[..]
Maar het is niet de hele klas die je tegen de muur zet. Het is een jochie dat zelf het buitenbeentje is in de klas en daarom maar een mislukte poging doet om jou tegen de muur te zetten. Een paar andere zwakkelingen lopen achter hem aan, maar de rest van de klas doet niet mee en lacht hem in z'n gezicht uit.
Hey, Wilders heeft een Islamitische krantenjongen gehad en dat was een prima kerel. Aldus Wilders.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik weet maar jij bent niet de slachtoffer van Wilders
Maar wij, de Moslims zijn wel de slachtoffers van hem, Als die man aan de macht komt dan vrees ik het ergste.. ik ben bang dat de verleden heden wordt.
De moslims hier worden aan een kant gezet, die zijn fout en horen hier niet thuis
hoe zou jij je voelen als de hele klas jou zo zet tegen de muur terwijl je als persoon niks verkeerd hebt gedaan
''We willen genoeg. De grenzen dicht, geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit, denaturalisatie van islamitische criminelen.''quote:Op donderdag 18 september 2008 23:06 schreef Argento het volgende:
[..]
Hey, Wilders heeft een Islamitische krantenjongen gehad en dat was een prima kerel. Aldus Wilders.
Hij heeft niets tegen moslims, hij heeft iets tegen straatterroristen. Nu heeft Wilders er geen moeite mee om een direct verband te leggen tussen deze groepen, maar als blijkt dat het een statistisch gegeven is dat een straatterrorist een grote kans maakt om uit een moslimmilieu te komen, wie ben jij dan om dat verband te betwisten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |