Goed gezegdquote:Op donderdag 18 september 2008 23:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das toch altijd fijn om te horen.
Sja, het was eenvoudig, maar na de rust toch weer een tikje triest natuurlijk. Maar al met al een goed resultaat. Al waren Sno en Sarpong dieptepuntjes vond ik.
Maar ik moet weg zeggen dat het wel eens een resultaat is dat je aan je stand verplicht bent en dat dus ook eens waarmaakt. Dus dat is zeker positief.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:56 schreef Saekerhett het volgende:
Gokje: 0-4.
NOS heeft de rechten van dit duel( en alle overige uefa cup rechten van Ajax en Feijenoord) dus ja daar moeten ze wel gebruik van maken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:37 schreef groenen het volgende:
Waarom zendt de NOS deze wedstrijd uit? En niet de op papier spannende wedstrijden Twente-Rennes of Heerenveen-Setubal.
NOS = Ajaxquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:37 schreef groenen het volgende:
Waarom zendt de NOS deze wedstrijd uit? En niet de op papier spannende wedstrijden Twente-Rennes of Heerenveen-Setubal.
Oke dat is wel logisch, jammer dat RTL7 Twente-Rennes niet kooptquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:39 schreef borisz het volgende:
[..]
NOS heeft de rechten van dit duel( en alle overige uefa cup rechten van Ajax en Feijenoord) dus ja daar moeten ze wel gebruik van maken.
Valt wel mee. Want de loting is van net een maandje terug ofzo.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:11 schreef Chadi het volgende:
Ik denk ook dat ze kijken welke wedstrijd het grootste publiek aan gaat trekken... en als je kijkt naar de voorgaande jaren was de return van Ajax altijd spannend en frustrerend .
Deze aankopen gebeuren volgens mij maanden van te voren.
Neem aan dat er wel gewoon vrije verkoop is ja. En ook wel genoeg kaarten.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:08 schreef maxamius het volgende:
ik heb even een vraagje, ik ben van plan morgen even de wedstrijd tegen borac te gaan bekijken.
ik heb alleen al een aantal weken geleden me clubcard besteld maar nog steeds niet binnen gehad.
maar als ik het goed begrijp heb ik die niet nodig voor dit duel.
en zijn er nog genoeg kaartjes?
en wat is een beetje leuk vak om te zitten kwa sfeer.
Welke rol dan? De neutrale toeschouwer (lees van de Nederlandse deelnemers) kijkt liever naar een wedstrijd waar wat spanning op zit. Die trekken dus waarschijnlijk meer kijkers, zeker als de clubs uit spelen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:03 schreef kevin6188 het volgende:
Kijkcijfers spelen ook een rol.
Een wedstrijd met Ajax trekt sowieso meer kijkers, dat weten ze ook bij de NOSquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Welke rol dan? De neutrale toeschouwer (lees van de Nederlandse deelnemers) kijkt liever naar een wedstrijd waar wat spanning op zit. Die trekken dus waarschijnlijk meer kijkers, zeker als de clubs uit spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |