quote:Op donderdag 18 september 2008 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb ik net een biertje gepakt, gaat iedereen weg.
Ik ga er zo ook vandoor! Ik ga nog eens even kijken wat er hier te doen valt!quote:Op donderdag 18 september 2008 22:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Have no fear, cuz Yasha stays here!
quote:Make your own A-Team Episode
"In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team."
A-Team Episode Generator
Story by Yashi
--------------------------------------------------------------------------------
The A-Team is hired by Pietjepuk to go to Belgie to rescue Yashis Brother from Losingmyway, who is intent on taking control of Belgie. B.A. is afraid to fly ,so they stop him drinking milk and Murdock flies them to Belgie.
They arrive and go into the nearest Mc Donalds where they get into a fight after asking about the clients Brother.
They are overwhelmed by twenty or thirty really big villagers. The little village in Belgie is living in terror of Losingmyway and the accompanying band of thugs.
Murdoch convinces the villagers to let them go by saying - kut newbie!!
Hannibal comes up with a plan. He has B.A. turn a Uzi! and a big boormachine into a deadly van.
Hanibal pretends to be officier van Justitie, but Losingmyway catches on and tries to hit Hanibal. Hanibal rescues Hanibal at the last second.
Then Hannibal goes in their front door in their deadly van. They manage to defeat all the thugs. Losingmyway holds a gun to Murdochs head and escapes using the deadly van as transportation.
The A-Team pursues them. Hanibal shoots out the side window. When Losingmyway slows down to take a turn Pietjepuks Brother jumps out and is helped up by Murdoch.
Hanibal throws explosives, causing the deadly van to crash and flip over . Losingmyway climbs out unharmed. Hanibal says I love it when a plan comes together.
The A-Team leaves Losingmyway tied up for the authorities. In the little village in Belgie there is much rejoicing. In order to get B.A. to fly home though the A-Team has to stop him drinking milk again.
Mhwa.quote:
Ik zelf ook.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan nog steeds uren naar Missies UI kijken
Ja maar dat is met bijna al het mooisquote:Op donderdag 18 september 2008 23:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat kost wss wel wat duitjes
Goed plan!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:29 schreef morgane het volgende:
Welterusten iedereen!
Eén uur naar huis... dan begint de avond netquote:Op donderdag 18 september 2008 22:56 schreef LastRequest het volgende:
Ja uiterlijk 1u ga ik naar huis hebben we al afgesproken
En ik heet geen Mikkie
dan heb je nog 10 minuten om je te meldenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:56 schreef LastRequest het volgende:
Ja uiterlijk 1u ga ik naar huis hebben we al afgesproken
En ik heet geen Mikkie
En thuis!quote:Op donderdag 18 september 2008 22:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha nou ben benieuwd LR
HA!quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan heb je nog 10 minuten om je te melden
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja hoef pas om 14.00 naar de kapster, bedenk ter plekke wel of ik het weer wat korter doe of alleen laat bijpuntenAlleen bijpunten gaat ook altijd weer korter dan ik eigenlijk wil dus.
Slaap lekker meis!quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:08 schreef LastRequest het volgende:
Overigens heeft het weinig zin op tijd naar huis te gaan als je dan niet gaat slapen.. dus ik ga mijn nest in!
Slaap lekker allemaal
Goed plan, ik ga met je mee!quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:08 schreef LastRequest het volgende:
Overigens heeft het weinig zin op tijd naar huis te gaan als je dan niet gaat slapen.. dus ik ga mijn nest in!
Slaap lekker allemaal
Ohjee?quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Anders sta je ff kotsend onder de douche
alleen de echte harde bazen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:04 schreef Manu82 het volgende:
Zitten er bij jullie ooit mensen met een laptop in college (25/30)?
Ah jij was het.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:18 schreef morgane het volgende:
[..]
Heerlijk, van die hersenloze datingshows
Ik zag laatst iemand op de campus rondlopen en die herkende ik van het fotoboekkoekeloeren uit deze reeks, maar wist niet welke naam eraan vastzat. Vandaar.quote:
Dat kan goed ja. NEC heeft gewonnen, dus da's reden voor een feestjequote:Op vrijdag 19 september 2008 01:31 schreef IrishBastard het volgende:
Srsly, stad was echt te pauper vanavondAllemaal van die super asociale sjonnies... Zal wel te maken hebben met voetbal ofzo
Bij ons niet, maar ja, pedagogiekmutsen hèquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:04 schreef Manu82 het volgende:
Zitten er bij jullie ooit mensen met een laptop in college (25/30)?
Dan doe je het niet! Volg een cursus pijpen en hoppa je hoeft nooit meer te leren en die droom van een mercedes en een flink huis blijft binnen handbereik (huhuhuhuhquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo boodschapjes gedaan met mams, mag ik nu gaan leren
Ik wil niet
Mja het nadeel van het niet leren voor een mondeling, Ja "mondeling" hahahahaquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan doe je het niet! Volg een cursus pijpen en hoppa je hoeft nooit meer te leren en die droom van een mercedes en een flink huis blijft binnen handbereik (huhuhuhuh)
Bij een mondeling sta je niet recht in het gezicht van de docent voor lul! De docent staat met zijn lul recht voor je gezicht bedoel je?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mja het nadeel van het niet leren voor een mondeling, Ja "mondeling" hahahahais dat je gewoon recht in het gezicht van de docent voor lul staat, dit is dus meteen ook een motivatie om wel te gaan leren!
A8 ftw!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en een Mercedes PeleaseDikke Audi TT en Q7 is wat hier later op de oprit staat
Ja, dat was een niet zo handige woordkeuzequote:Op vrijdag 19 september 2008 11:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij een mondeling sta je niet recht in het gezicht van de docent voor lul! De docent staat met zijn lul recht voor je gezicht bedoel je?
Go Pquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh noes, ik behoor tot 't rijk der FOK!kanslozen.
[..]
A8 ftw!
Gefeliciteerd met je positie!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
A8 ftw!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
A8 ftw!
Twee van zulke auto's kunnen betalen en dan in zon huisje wonenquote:
Kan ik nog in trouwen in die familie?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
De rest vant huis + grond + zwembad + wei voor de hertjes staat niet op de foto he
Maar oke enough joking, tis niet onze a8, maar die van mijn schoonzussies ouders, wij rijden de helft
Ik zie het probleem niet zo!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ze heeft nog een zusje ja, maar die is 10 jaar jonger dan jij dus dat zullen we maar even niet doen he
Heftige shit, maar waarom maak je die vogel op 't dak zwart? En 't linkse nummerbord niet en de rechtse welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |