Ik was om 0800 al op school, nu weekendquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:40 schreef swarmahoer het volgende:
ha hoor houniet is ook weer wakker
Heb je je misdragen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
nu een excuusmail gaan typen
Hoezoquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Thuis![]()
nu een excuusmail gaan typen
en hoe post je dit dan ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:23 schreef Nielez het volgende:Stelletje mongolen hier.
Is er eentje met n grote graafmachine een huisje aan de overkant van de weg aan t slopen. Sloopt hij iets waardoor bij ons de electriciteit (en dus mn internet) eruit ligt.
Het stomste is, dat dit al n keer gebeurt is, toen moesten ze stoppen met slopen. Nu gaat hij vrolijk verder nadat iemand van Essent n uur heeft staan telefoneren.
Dus.
Koffie.
Koffiequote:Op vrijdag 19 september 2008 14:35 schreef Nielez het volgende:
Essent heeft t gefixed.
quote:
Expertuur is verplicht voor iedereen om aanwezig te zijn, 1200 was ik klaar, 1615 expertuur. Maar ik heb vrijstelling voor alles waar ik al een punt voor heb, dus ook het project. Ik hoef daar dus helemaal niet deel aan te nemen. Klasgenoten waren nergens te vinden. Tutor/SLB'er = expert = hele middag bezet. Dus heb 1tje een sms gestuurd dat ik naar huis ging en klaar...quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mij kennende![]()
![]()
![]()
Ik heb et gehad, ik ga nie zitten niksen tot het 1615 is, om 5 minuten gelul aan te horen, van mijn SLB/Tutor die heel de middag bezig is, kan hem tussendoor ook niet spreken. Ik hoef niet eens mee te doen aan het project, daar wilde ik het over hebben, maja geen tijd voor dus. Dan maar niet![]()
Nu ff wat wiskundedictaten kopen en richting huis
Puntjes zijn ook belangrijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoi ouwe
Kapper ja. Nieuw nee gewoon puntjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |