zeg nooit nooit, als ik je een duwtje geef.....quote:Op woensdag 24 september 2008 10:20 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ah, zag gisteren bij Rog linten over de trambaan hangen.. Waar is ie geraakt dan? Bij Rog vind ik het best een lastig punt, al ben ik opgegroeid met bovengrondse metro, dus wat dat betreft zal ik er nooit door geraakt worden
Wat een bizarre manier van denken/antwoordenquote:Op woensdag 24 september 2008 10:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zeg nooit nooit, als ik je een duwtje geef.....
Nee verderop, tussen de Frankenslag en dat grote kruispunt aan de andere kant. Benn ff kwijt hoe die weg heet. Precies zo halverwege, bij die overgang.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:20 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ah, zag gisteren bij Rog linten over de trambaan hangen.. Waar is ie geraakt dan? Bij Rog vind ik het best een lastig punt, al ben ik opgegroeid met bovengrondse metro, dus wat dat betreft zal ik er nooit door geraakt worden
Volgens mij zit d'r ruggengraat er verkeerd om in.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:55 schreef Elegy het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maar bij mij op de bank slapen dan
quote:
Dat heb ik werkelijk nog nooit gehadquote:Op woensdag 24 september 2008 12:23 schreef Koploperkopper het volgende:
Is je pepperspray over datum?
It's what I do bestquote:Op woensdag 24 september 2008 12:51 schreef zeemonster het volgende:
Elegy pest met enge filmplaatjes en bedreigt me met zijn elektronische vliegenmepper
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:34 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dat heb ik werkelijk nog nooit gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |