Theoretisch klopt dat wel. Ik ben nog nooit een vrouw tegengekomen die er zo over denkt...quote:Op donderdag 25 september 2008 11:36 schreef Atreidez het volgende:
Das toch niet meer van deze tijdEen vrouw mag de man ook wel onderhouden hoor!
Was hier (Vruchtenbuurt en Bohemen) ook gedoe overquote:Op donderdag 25 september 2008 11:01 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja bijna heel het Valkenboskwartier is de pineut.
En heel Scheveningen Oost. Alleen Scheveningen West blijft dan nog onbetaald parkeren, dus ik kan je nu al vertellen dat ik vanaf 1 februari 2009 geen parkeerplek meer heb voor de deur. En ik gok dat in 2010 West ook mag gaan betalen.
Er is vanaaf trouwens een bijeenkomst hierover in het Muzee, begint om 19.00 uur.
En er staat in de Scheveningsche Courant van deze week ook een mooi stukje op pagina 5 hierover.
lol ik woon aan de andere kant van de blinkert. Kant van de badhuisstraat zeg maar.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:48 schreef Charisma het volgende:
goede middag Charisma meldt !!!![]()
bedankt voor de lieve complimentjes van Zeemonster en RATMAN![]()
waaavoor moest je een contract tekenen RATMEN ? weer een voorstelling ???
OOK_GEK wootn naast de Blinkert? dan waren we vroeger bijna buren hihi, ik woon de in de Maaswijkstraat, tig jaar lang....
ivm mijn vele hobby;s weinig FOK tijd en nu weer op werk, maar kijk zo nu en dan
Gratis vergunning? Hoe lang woon jij al in Den Haag...als ze geld aan je kunnen verdienen dan doen ze dat.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:07 schreef Elegy het volgende:
Zolang een vergunning gratis is hoor je mij niet klagen. Het zou eigenlijk ook best wel schelen als je maar 1 auto per adres krijgt. Sommige mensen hebben echt vier auto's, twee klusbussen en altijd bezoek lijkt het wel
quote:De tarieven voor Scheveningen
Invoering van betaald parkeren in het Scheveningen-Dorp-Oost betekent dat de volgende
tarieven zullen gelden:
· Eerste bewonersvergunning: ¤ 9,17 per maand;
· Tweede bewonersvergunning: ¤ 27,51 per maand;
· Bedrijfsvergunning: ¤ 27,14 per maand;
· Bezoekersvergunning met 165 parkeeruren: ¤ 17,52 per jaar;
· Bezoekers betalen ¤ 1,50 per uur.
· N.B. Tarieven zijn gebaseerd op het prijspeil 2008. In 2009 kunnen de tarieven met een
geringe marge worden herzien. Bedrijven kunnen één vergunning per twee voltijdsmedewerkers aanvragen.
Een jaarquote:Op donderdag 25 september 2008 13:03 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Gratis vergunning? Hoe lang woon jij al in Den Haag...als ze geld aan je kunnen verdienen dan doen ze dat.
[..]
quote:Een andere maatregel (be)treft de parkeervergunning voor bezoekers. Met de vertrouwde parkeerschijf kan het bezoek gratis twee uur parkeren. De nieuwe vergunning bestaat uit een digitale pas met een parkeertegoed (een maximum aantal uren dat “gratis” geparkeerd kan worden). Op het moment dat het bezoek arriveert, dient deze door de bewoner telefonisch of via internet te worden aangemeld. Na vertrek meldt men het bezoek weer af. De gebruikte uren worden automatisch van het tegoed (zo’n 160 uur per jaar) afgetrokken. Is het tegoed op dan moet het bezoek gewoon weer geld in de meter stoppen.
Je kunt je afvragen hoe zoiets in de praktijk werkt. Stel, je bent hulpbehoevend en afhankelijk van thuiszorg en hulp in de huishouding die in totaal voor zeven uur per week gebruik maken van de bezoekersvergunning. Een simpel rekensommetje leert dan dat men in dit voorbeeld al na ongeveer vijf maanden door het parkeertegoed heen is. Voor het overige bezoek, voor de hulpbehoevende uit sociaal oogpunt vaak heel belangrijk, schiet er al helemaal niets over.
Ik was vroeger wel altijd bang voor Sinterklaas en z'n Pieten. Ik ging dan liever ook niet mee met mijn mama boodschapjes doen op de Fred of hier om de hoek zo rond 5 december, want dan zat de kans er dik in dat je 'em tegenkwam.quote:Op donderdag 25 september 2008 06:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Xenofoob!
Pfff, ik heb het niet op de feestdagen, vind ik niks aan
"Wil jij ook wat lekkers uit mijn zak?"quote:Op donderdag 25 september 2008 13:24 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik was vroeger wel altijd bang voor Sinterklaas en z'n Pieten. Ik ging dan liever ook niet mee met mijn mama boodschapjes doen op de Fred of hier om de hoek zo rond 5 december, want dan zat de kans er dik in dat je 'em tegenkwam.![]()
Ik had altijd geleerd niets aan te nemen van vreemden, krijg ik ineens van een grote nepnegert een handvol snoep in m'n klauwen gedrukt.
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
"Wil jij ook wat lekkers uit mijn zak?"
Ja hoor.. Leuk als je een verjaardag hebt waar 25 man/vrouw komt.. Ben je het hele feest lang bezig mensen aan te meldenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Uit het artikel in De Scheveningsche Courant van 24 september:
[..]
Denk als een ambtenaar... Als mensen in omliggende wijken gaan parkeren ontstaat daar parkeerproblematiek. En wat is daar de oplossing voor? Betaald parkeren! Oftewel, binnen nu en drie jaar is het in heel Den Haag betaald parkeren!quote:Op donderdag 25 september 2008 13:57 schreef Qrious het volgende:
Ze verpesten de boel flink zo, want dan gaat iedereen in de omliggende wijken parkeren en veplaatst het probleem zich alleen maar
In de Vogelwijk wordt het betaald parkeren niet ingevoerd, komt natuurlijk omdat daar allemaal van die vervelende juristen wonen die als het moet doorprocederen tot aan het europees hof voor de rechten van de mensquote:Op donderdag 25 september 2008 13:57 schreef Qrious het volgende:
[..]
Ja hoor.. Leuk als je een verjaardag hebt waar 25 man/vrouw komt.. Ben je het hele feest lang bezig mensen aan te meldenEn idd bagger voor hulpbehoevende mensen
Ze verpesten de boel flink zo, want dan gaat iedereen in de omliggende wijken parkeren en veplaatst het probleem zich alleen maar
Fixedquote:Op donderdag 25 september 2008 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk als een ambtenaar... Oftewel, binnen nu en drie jaardecennia is het in heel Den Haag betaald parkeren!
Neuh, dit levert geld op, dus dan kan het wel snel!quote:
Ohjaquote:Op donderdag 25 september 2008 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, dit levert geld op, dus dan kan het wel snel!
Je was mijn stukje nog vergeten trouwens.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:27 schreef admiraal_anaal het volgende:wie zal het doen
en verzint een orginele TT
quote:Koploperkopper: Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen. Gaat binnenkort werken bij een transportbedrijf! Hobbies/interesses; muziek, luchtvaart, theater (cabaret), koken, auto's en films.
Aangepastquote:Op donderdag 25 september 2008 15:31 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Je was mijn stukje nog vergeten trouwens.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |