Wussyquote:Op woensdag 24 september 2008 16:33 schreef Koploperkopper het volgende:
Tsk.
Wanneer gaan we dan naar Wall-E?
quote:
Wall-E is de limiet voor mij hoor, iets spannenders en het loopt me dun door de broek.quote:
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 24 september 2008 17:13 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
[..]
Wall-E is de limiet voor mij hoor, iets spannenders en het loopt me dun door de broek.![]()
Afhankelijk van wie er mee gaan ga ik meequote:Op woensdag 24 september 2008 21:17 schreef zeemonster het volgende:
Gaan we met zijn allen naar wall-e of madagascar en nemen we allemaal een klein kind/nichtje/neefje mee als excuus.
Enne koploperkopper , als je gewoon een luier omdoet.. niemand die het ziet!
Ik zal me gewoon als klein kind gedragen, trappen ze daar in denk je?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:17 schreef zeemonster het volgende:
Gaan we met zijn allen naar wall-e of madagascar en nemen we allemaal een klein kind/nichtje/neefje mee als excuus.
Enne koploperkopper , als je gewoon een luier omdoet.. niemand die het ziet!
Ik zal niet meegaanquote:Op woensdag 24 september 2008 21:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Afhankelijk van wie er mee gaan ga ik mee
Ik pas.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:30 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik zeker welAlhoewel mijn kind al heeft vernomen dat er een nieuwe sinterklaas film is
![]()
Owjee, nu al enthousiast zekerquote:Op woensdag 24 september 2008 23:30 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik zeker welAlhoewel mijn kind al heeft vernomen dat er een nieuwe sinterklaas film is
![]()
Echt he, tis nog niet eens oktober en overal zijn alweer pepernoten. Er zijn zelfs scholen waar ze verboden zijnquote:Op woensdag 24 september 2008 23:46 schreef zeemonster het volgende:
Niet normaal gewoon , komt ook doordat er al pepernoten en dergelijke in de winkels liggen.
Ik vind dat hele sinterklaas echt niks aan ... maar goed , het hoort er bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |