Mij ook. WAARDELOOS. Als hij zondag in de basis staat wordt het geheid een afstraffingquote:Op donderdag 18 september 2008 21:04 schreef Tomasso het volgende:
Hoe zou Gertjan beginnen met z'n persconferentie?
"TyfusGreene" Lijkt me wel gepast
Tja Timmer staat een prima pot te keepenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:05 schreef TC03 het volgende:
Greene.
Bahia.
Timmer die al drie wedstrijden voortreffelijk keept...
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:07 schreef Dr.Crane het volgende:
In elk geval alweer van het Europese gedoe af, kunnen we misschien stunten in de competitie en 5e worden.
Timmer was ontzettend goed vandaag, dat kun je niet ontkennen.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Tja Timmer staat een prima pot te keepen
Dat was ie ook zeker! Ik was positief verrast, mag die vaker doen dit seizoenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:08 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Timmer was ontzettend goed vandaag, dat kun je niet ontkennen.
quote:A1 HEER EN MEESTER TEGEN PSV: 0-4
Feyenoord A1 heeft donderdagmiddag uitstekende zaken gedaan tijdens de uitwedstrijd bij PSV. Het naar voren gehaalde competitieduel met de Eindhovenaren werd met 0-4 gewonnen. Kelvin van Leerdam opende voor rust de score. Na de onderbreking liep de ploeg van Jean Paul van Gastel uit naar 0-4 via Jerson Cabral en Andrea Fileccia (2).
Feyenoord had het de eerste twintig minuten moeilijk op de Herdgang. PSV had een veldoverwicht, zonder tot grote kansen te komen. Een vrije trap aan de rechterkant van het veld bracht uitkomst voor A1. De bal werd in de doelmond ingebracht en rechtshalf Van Leerdam stond op de juiste plek om de wedstrijd open te breken: 0-1.
Met het doelpunt kantelde ook de wedstrijd. Feyenoord kreeg meer grip op het duel en consolideerde de voorsprong. Van Gastel bracht aan het begin van de tweede helft Fileccia in de ploeg voor Luis Pedro. Het bleek een gouden wissel, want de invaller scoorde met zijn eerste balcontact direct de 0-2.
Het was een staaltje effectiviteit waar Feyenoord de gehele middag op kon vertrouwen. De A-junioren dwongen in totaal vijf kansen af, waarvan er vier werden omgezet in doelpunten. De 0-3 was van Cabral, na goed voorbereidend werk van Najib Lagouireh. Ruim tien minuten voor tijd maakte Fileccia zijn tweede doelpunt van de middag en bepaalde hiermee de eindstand op 0-4.
Opstelling Feyenoord A1: Lamprou; Eekman, Piqué, Ramsteijn, Martins Indi; Van Leerdam, Machek (79’ Van den Engel), Clasie; Lagouireh (67’ Karim), Pedro (55’ Fileccia) en Cabral.
Dat weet ik wel zeker. Ik ga zondag maar een dagje fietsen op de Veluwe ofzo.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Als Hofland niet speelt zondag worden het echt dubbele cijfers.
Geen emoties, over een jaar denk ik er nog steeds zo over. Zet die titel maar gewoon terug, volgens mij weinig mensen die er problemen mee hebben.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Omdat je emoties ook anders kunt uiten.
Het kan inderdaad geen pech meer zijn. Vlaar alweer gebleseerd, hofland ook. Verbeek moet echt even nadenken of dit wel kan bij dit team.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:11 schreef Juk het volgende:
En Hofland weer gebleseerd :S? What the fuck gebeurd er daar allemaal met die spelers man... Eerst dacht ik dat het toeval was maar ik begin Verbeek er echt van te verdenken dat hij de spelers veel te hard laat trainen.
Dat is onzin, Verbeek kan er toch niets aan doen dat glazen Vlaar z'n knie verdraait?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:13 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Het kan inderdaad geen pech meer zijn. Vlaar alweer gebleseerd, hofland ook. Verbeek moet echt even nadenken of dit wel kan bij dit team.
Iemand een nare blessure toewensen is niet nodig. Je kunt ook op een andere manier een speler die terecht verguisd is afbranden.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:13 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Geen emoties, over een jaar denk ik er nog steeds zo over. Zet die titel maar gewoon terug, volgens mij weinig mensen die er problemen mee hebben.
Jammer dan, ik gun het hem niet persoonlijk, maar anders blijft Verbeek hem opstellen.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Iemand een nare blessure toewensen is niet nodig. Je kunt ook op een andere manier een speler die terecht verguisd is afbranden.
Hofland kampt al jarenlang met blessuretjes. Vlaar verstapt zich gewoon. Heeft niets met trainingsarbeid te maken.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:13 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Het kan inderdaad geen pech meer zijn. Vlaar alweer gebleseerd, hofland ook. Verbeek moet echt even nadenken of dit wel kan bij dit team.
Zelfs met dit elftal zou het idd beter moeten draaien. Op Vlaar en El Ahmadi na stond er nu zo ongeveer het beoogde basisteam.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Ik be geschrokken van het niveau van Feyenoord. Dat moet heel snel beter, anders kan Feyenoord een plek bij de eerste 5 ook wel vergeten.
quote:do 4/10 Helsingborgs IF SC Heerenveen 5-1 UEFA Cup
za 29/9 Feyenoord SC Heerenveen 2-0 Eredivisie
wo 26/9 Argon SC Heerenveen 0-3 KNVB beker
zo 23/9 SC Heerenveen FC Utrecht 2-3 Eredivisie
do 20/9 SC Heerenveen Helsingborgs IF 5-3 UEFA Cup
za 15/9 Excelsior SC Heerenveen 2-5 Eredivisie
za 1/9 SC Heerenveen Sparta Rotterdam 3-3 Eredivisie
zo 26/8 Ajax SC Heerenveen 4-1 Eredivisie
vr 17/8 SC Heerenveen Willem II 0-0 Eredivisie
Competitiestart van Verbeek in de afgelopen 2 jaar, er is nog een beetje hoop dus.quote:
zo 18/9 Feyenoord SC Heerenveen 5-1 Eredivisie
do 15/9 Banik Ostrava SC Heerenveen 2-0 UEFA Cup
za 10/9 SC Heerenveen Heracles Almelo 1-2 Eredivisie
vr 26/8 ADO Den Haag SC Heerenveen 1-0 Eredivisie
za 20/8 SC Heerenveen Roda JC 5-4 Eredivisie
za 13/8 Vitesse SC Heerenveen 2-2 Eredivisie
Tomasson had dubbele dekking de hele wedstrijd en om over enige aanvoer maar te zwijgen. Omdat hij 1 wedstrijd er niet in voor komt had hij beter weg kunnen blijven? Niet zo kortzichtig zeg.quote:Die Tomasson had net zo goed weg kunnen blijven trouwens, die gast heb ik ECHT niet gezien.
quote:'Feyenoorders vergeten afspraken'
ROTTERDAM - Gertjan Verbeek van Feyenoord wilde na de Europese thuisnederlaag tegen Kalmar FF (0-1) niet spreken van een mokerslag. “We hebben tenslotte nog een return in Zweden om het goed te maken. Maar we hebben niets meer te verliezen", aldus de trainer.
Verbeek was zowel teleurgesteld over de uitslag als over het spel van Feyenoord. “De eerste helft was acceptabel van onze kant. Alleen vielen we in een te laag tempo aan. We waren iets te voorzichtig, gebruikten in de opbouw te veel schijven. Het was onsamenhangend. Daaraan kon je zien dat we nog geen ingespeeld team zijn.”
Verbeek: “In de rust was de stemming nog wel positief bij ons. We vonden allemaal dat we van deze ploeg niet hoefden te verliezen. Maar in de tweede helft leek het een beetje over bij ons. Kalmar was toen de betere ploeg en won daarom verdiend. Bij het doelpunt werden helaas afspraken niet nagekomen. Dat is een stukje onvolwassenheid dat er nog uit moet.”’
Telesport
Nou nouquote:Op donderdag 18 september 2008 21:36 schreef Dr.Crane het volgende:
Ajax alweer op 2-0. Dat gaat echt 6-0 worden zondag.
Verbikka verwoordt het mooi, met z'n "niet nakomen van afspraken", maar volgens mij bedoelt hij dat Greene nu een gebroken kaak heeft dankzij de vuist van GJV.quote:
Tomasson is best wel een diesel, die staat er helaas nooit direct. Het komt met hem wel goed.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:20 schreef Dr.Crane het volgende:
Die Tomasson had net zo goed weg kunnen blijven trouwens, die gast heb ik ECHT niet gezien.
Ook weer een mooi staaltje wanbeleid van Feyenoord trouwens: die gozer die naar Heerenveen gaat speelde écht goed. Waarom halen wij GVD geen dergelijke spelers?
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Verbikka verwoordt het mooi, met z'n "niet nakomen van afspraken", maar volgens mij bedoelt hij dat Greene nu een gebroken kaak heeft dankzij de vuist van GJV.
Greene.
De tegenstander was overigens ook wel sterk hoor. Daar had Ajax ook niet met 2-0 op voor gestaan in de rust.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:56 schreef sjimz het volgende:
DIt was toch wel Feyenoord onwaardig.
Dat wel, maar onze verdedigers zijn niet beter dan die van Borac.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nou nou![]()
Heb je gezien hou Suarez die goal mocht maken? Kalmar is wel wat beter dan Borac hoor.
De vergelijking van Ajax snap ik niet.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:00 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
De tegenstander was overigens ook wel sterk hoor. Daar had Ajax ook niet met 2-0 op voor gestaan in de rust.
Dit zijn ploegen waar ook de Europese topclubs moeite mee zouden hebben (al zouden die thuis wel winnen denk ik). Zie Roma ook gisteren.
Daarmee wilde ik zeggen dat Kalmar een sterke ploeg had.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
De vergelijking van Ajax snap ik niet.
Zo kan je ook zeggen dat Feyenoord nooit met 0-2 had voorgestaan tegen Borac maar dat is toch ook niet relevant?
Flikker toch op man. Als je zelf beter aanvalt en goed de zooi sluit achterin had je met 1 a 2-0 kunnen winnen denk ik!quote:Op donderdag 18 september 2008 22:05 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Daarmee wilde ik zeggen dat Kalmar een sterke ploeg had.
Jupquote:Op donderdag 18 september 2008 22:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Als je zelf beter aanvalt en goed de zooi sluit achterin had je met 1 a 2-0 kunnen winnen denk ik!
Klopt, dat Kalmar aardig speelde wil niet zeggen dat wij niet ontzettend slecht speelden.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Als je zelf beter aanvalt en goed de zooi sluit achterin had je met 1 a 2-0 kunnen winnen denk ik!
Dat is inderdaad wel zo. Als het team een beetje ingespeeld raakt en ze ballen over kunnen spelen op een redelijk tempo zonder balverlies (de dag dat ik zo'n wedstrijd van dit elftal zie ben ik volmaakt gelukkig), dan kan het misschien nog wat worden.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:08 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Klopt, dat Kalmar aardig speelde wil niet zeggen dat wij niet ontzettend slecht speelden.
Nee nog ff, we speelde onze beste wedstrijd in 3 maanden.... Het was een drama man...quote:Op donderdag 18 september 2008 22:08 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Klopt, dat Kalmar aardig speelde wil niet zeggen dat wij niet ontzettend slecht speelden.
Hij viel vrij ongelukkig na zn omhaal leek het........quote:Op donderdag 18 september 2008 22:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ben wel benieuwd wat Hofland nou weer mankeert. Of was hij gewoon op na 60 minuten? Hij speelde geweldig.
Typisch geval van schoenmaker blijf bij je leest.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hij viel vrij ongelukkig na zn omhaal leek het........
Feijenoord speelde gewoon inspiratieloos. Gewoon wat de we de afgelopen seizoenen gewend zijn.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:08 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ook.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:12 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Nee nog ff, we speelde onze beste wedstrijd in 3 maanden.... Het was een drama man...
Wijnaldum speelde als een van de weinige goedquote:Op donderdag 18 september 2008 22:18 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Even met de oudvertrouwde lichtpuntjes van Bert (of was dat Koeman): Wijnaldum speelde lekker vond ik!
In verdedigend opzicht was ie dramatisch. Aanvallend was het aardig ja.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:21 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Wijnaldum speelde als een van de weinige goed
Mooi, zondag voor het eerst de Klassieker in 10 jaar missen dus! Ze kunnen allemaal de tiefus krijgen.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Enkelblessure voor Kevin Hofland
ROTTERDAM - Verdediger Kevin Hofland van Feyenoord mist zondag mogelijk de klassieker tegen Ajax in De Kuip. Hij viel donderdagavond in de UEFA-cupwedstrijd tegen het Zweedse Kalmar FF (0-1) uit met een enkelblessure.
afbeelding vergroten Kevin Hofland met een spectaculaire omhaal. FOTO PIM RAS
Trainer Gertjan Verbeek kon na afloop nog niet zeggen wat Hofland precies mankeerde. Hij wist wel dat hij bij Feyenoord nog steeds dun in zijn verdedigers zit. Woensdag haakte Ron Vlaar, die bijna klaar was voor een rentree na een jaar lang blessureleed, opnieuw af met een knieblessure. Hij ondergaat vrijdag in Rotterdam een kijkoperatie.
Denny Landzaat, Danny Buijs, Karim El Ahmadi, Tim Vincken en Andwélé Slory ontbreken eveneens tegen Ajax wegens blessures. Jonathan de Guzman is nog geschorst.
,,Ik ben tot dusver niets anders gewend bij Feyenoord. Ik moet roeien met de riemen die ik heb. Maar ik kan geen ijzer met handen breken'', sprak Verbeek clichématig.
Heb je het vandaag gezien?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:49 schreef RayMania het volgende:
Ik zie Feyenoord eigenlijk uit 'gewoon' de klus klaren eerlijk gezegd.
Voor het Nederlands voetbal zou het goed zijn.
Tegen die tijd zijn we twee weken verder en waarschijnlijk keren er dan redelijk wat spelers terug van blessures. Makaay is dan ieder geval fit, dat is belangrijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Heb je het vandaag gezien?
'Feyenoord gaat die zweedse muur echt niet slopen
Het is dat ik een seizoenskaart heb...quote:Op donderdag 18 september 2008 22:53 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Mooi, zondag voor het eerst de Klassieker in 10 jaar missen dus! Ze kunnen allemaal de tiefus krijgen.
Greene - Bahia het centrum zondagquote:Op donderdag 18 september 2008 22:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
ROTTERDAM - Verdediger Kevin Hofland van Feyenoord mist zondag mogelijk de klassieker tegen Ajax in De Kuip. Hij viel donderdagavond in de UEFA-cupwedstrijd tegen het Zweedse Kalmar FF (0-1) uit met een enkelblessure.
Trainer Gertjan Verbeek kon na afloop nog niet zeggen wat Hofland precies mankeerde. Hij wist wel dat hij bij Feyenoord nog steeds dun in zijn verdedigers zit. Woensdag haakte Ron Vlaar, die bijna klaar was voor een rentree na een jaar lang blessureleed, opnieuw af met een knieblessure. Hij ondergaat vrijdag in Rotterdam een kijkoperatie.
Denny Landzaat, Danny Buijs, Karim El Ahmadi, Tim Vincken en Andwélé Slory ontbreken eveneens tegen Ajax wegens blessures. Jonathan de Guzman is nog geschorst.
,,Ik ben tot dusver niets anders gewend bij Feyenoord. Ik moet roeien met de riemen die ik heb. Maar ik kan geen ijzer met handen breken'', sprak Verbeek clichématig.
Ik heb m'n kaarten al verkocht.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Het is dat ik een seizoenskaart heb...
Ik zie het allemaal somber in.Vooral de toekomst.
De verdediging gaat niet beter worden.Feyenoord mist het type Bosvelt op het middenveld. Zijn allemaal mooiweer voetballers.Feyenoord heeft sowieso geen 1 speler in de selectie die de beuk erin kan gooien. Behalve Danny Buijs maar die kan niet voetballen.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn we twee weken verder en waarschijnlijk keren er dan redelijk wat spelers terug van blessures. Makaay is dan ieder geval fit, dat is belangrijk.
Dan moet je er wel heel ziek van zijn.Ben ik ook maarja je raakt eraan gewend he.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:57 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik heb m'n kaarten al verkocht.Grens is bij mij bereikt nu.
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zit er gewoon serieus over na te denken om zondag niet te gaan. Er is hier kermis in het dorp. In plek van een lijdensweg ondergaan kan ik mezelf ook gewoon klem zuipen.
Inderdaad, ik ga zondag ook, al is het tegen beter weten in.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Het is dat ik een seizoenskaart heb...
Ik zie het allemaal somber in.Vooral de toekomst.
Joh ,gewoon gaan, al sta je laatste en je moet tegen de joden..quote:Op donderdag 18 september 2008 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zit er gewoon serieus over na te denken om zondag niet te gaan. Er is hier kermis in het dorp. In plek van een lijdensweg ondergaan kan ik mezelf ook gewoon klem zuipen.
Maar als Feyenoord wint heb je daar weer spijt van. Vorig jaar dachten velen van jullie dat Ajax ook zou winnen, maar toen haalde Ajax onterecht een punt. Deze wedstrijden staan opzich.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vorig jaar vergelijken met dit jaar.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar als Feyenoord wint heb je daar weer spijt van. Vorig jaar dachten velen van jullie dat Ajax ook zou winnen, maar toen haalde Ajax onterecht een punt. Deze wedstrijden staan opzich.
Feyenoord is alleen nog een topclub door de aanhang.We zijn eigenlijk ook een stelletje mongolen dat we alles maar pikken vanuit het maasgebouw en dat we er elke keer weer intrappen.Als het seizoen weer gaat beginnen ben ik altijd nog positief.In plaats van een stijgende lijn is er bij Feyenoord een dalende lijn. Goede voetballers hebben echt geen trek meer in Feyenoord als het zo doorgaat.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga zondag ook, al is het tegen beter weten in.![]()
Maar ik begin het zondag, en de toekomst in het algemeen, ondertussen ook somber in te zien. Feyenoord is afgezakt naar een bedenkelijk niveau, ondertussen zou je verwachten de hand van Verbeek te kunnen zien, maar zelfs hij kan geen wonderen verrichten, Feyenoord is al 3 seizoenen een ongeinspireerd elftal waar geen strijd in zit en waar middelmatigheid troef is.
Dat krijg je als je je niet versterkt.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik had gehoopt dat we dit seizoen geen enkele keer Bahia en Greene samen achterin zouden gaan zien. Maar kijk! Wie staan er na 2 wedstrijden weer
Toen stonden Vlaar en Hofland er. Nu staan Greene en Bahia er om Suarez, Huntelaar en Sulejmani af te stoppen.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar als Feyenoord wint heb je daar weer spijt van. Vorig jaar dachten velen van jullie dat Ajax ook zou winnen, maar toen haalde Ajax onterecht een punt. Deze wedstrijden staan opzich.
Ben jij nou een echte Feyenoorder die altijd achter zijn cluppie blijft staan?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:57 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Je moet wel realistisch blijven. Het centrum van de verdediging is met Bahia en Greene zo zwak. Lucius is ook een zwakke schakel.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Toen was het nog veel erger.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:01 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Als ze in de HCS periode ook zo hadden gedacht was Feyenoord er nu niet meer denk ik. Ik moet wel zeggen dat ik die periode (gelukkig) niet heb meegemaakt.
Nee. Aangezien er ook geen Feyenoorders op het veld staan, interesseert het me ook weinig.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:04 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ben jij nou een echte Feyenoorder die altijd achter zijn cluppie blijft staan?
Één geruststelling; Bahia deed het vandaag best aardig. Jammer dat hij de hele wedstrijd zal bezig zijn iedereen op te vangen die Greene weer laat lopen.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik had gehoopt dat we dit seizoen geen enkele keer Bahia en Greene samen achterin zouden gaan zien. Maar kijk! Wie staan er na 2 wedstrijden weer
Het klinkt cliche maar het zijn allemaal broodvoetballers he. Misschien op Van Bronckhorst na. Hij houdt echt wel van Feyenoord. Voetballend is Feyenoord niet sterk en als ze dan ook geen vechtlust hebben dan blijft er weinig over.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Toen was het nog veel erger.
Ik heb er destijds wel iets van meegekregen, maar niet veel, ik was toen pas een jaar of 8, 9.
Voordeel was toen dat ze al spelers hadden als Fräser, Heus, De Wolf (kwam er iets later bij), en Kiprich, allemaal spelers die er de beuk in kunnen gooien, en dergelijke onverzettelijke houthakkers als Fräser en de Wolf die een wedstrijd voor je kunnen winnen puur op basis van vechtlust hebben we nu niet meer.
Bahia had er in de eerste helft al af gemoeten met rood.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Één geruststelling; Bahia deed het vandaag best aardig. Jammer dat hij de hele wedstrijd zal bezig zijn iedereen op te vangen die Greene weer laat lopen.![]()
Beter kiest Verbeek voor Landzaat in het centrum samen met Bahia.
Als ik Verbeek was dan zou ik Nieveld opstellen.Slechter dan Greene kan hij het toch niet doen.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Één geruststelling; Bahia deed het vandaag best aardig. Jammer dat hij de hele wedstrijd zal bezig zijn iedereen op te vangen die Greene weer laat lopen.![]()
Beter kiest Verbeek voor Landzaat in het centrum samen met Bahia.
Hij schoot die vrije trap toch best goed inquote:Op donderdag 18 september 2008 23:05 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je moet wel realistisch blijven. Het centrum van de verdediging is met Bahia en Greene zo zwak. Lucius is ook een zwakke schakel.
Ja, die deed het ook best aardig. Verder was het gewoon klote! Veel slordige en slechte passes en kut-voorzetten...quote:Op donderdag 18 september 2008 22:16 schreef Blawh het volgende:
Ik vond Bahia eigenlijk ook goed spelen.
Dat ken je ook wel vergeten anno 2008 kom op zeg...quote:Op donderdag 18 september 2008 23:07 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee. Aangezien er ook geen Feyenoorders op het veld staan, interesseert het me ook weinig.
Achterin de zaakjes prima in orde? Kalmar is 3 keer 1 tegen 1 op Timmer afgekomen!quote:Achterin had de ploeg van Gertjan Verbeek haar zaakjes prima op orde en ook had Feyenoord veruit het meeste balbezit, alleen lukte het niet om het veldoverwicht om te zetten in een voorsprong.
Dat zijn niet de woorden van Verbeek.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:25 schreef Dr.Crane het volgende:
Ach ja, Verbeek kan z'n elftal zo vroeg in het seizoen moeilijk gaan afbranden. Maar hij weet ook wel beter.
Het zijn inderdaad pure broodvoetballers, de meesten hebben geen enkel gevoel voor een club, maar ook bij broodvoetballers zou je toch enig eergevoel verwachten, of de drang om zich te bewijzen, of de trots om voor een club als Feyenoord te mogen voetballen (in uitstraling blijft het toch nog altijd één van de mooiste clubs van Nederland).quote:Op donderdag 18 september 2008 23:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Het klinkt cliche maar het zijn allemaal broodvoetballers he. Misschien op Van Bronckhorst na. Hij houdt echt wel van Feyenoord. Voetballend is Feyenoord niet sterk en als ze dan ook geen vechtlust hebben dan blijft er weinig over.
Verklaar waarom Ajax dan wel draait. Daar heb je ook weinig leiders maar pakken de meeste spelers wel hun verantwoordelijkheden.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad pure broodvoetballers, de meesten hebben geen enkel gevoel voor een club, maar ook bij broodvoetballers zou je toch enig eergevoel verwachten, of de drang om zich te bewijzen, of de trots om voor een club als Feyenoord te mogen voetballen (in uitstraling blijft het toch nog altijd één van de mooiste clubs van Nederland).
Maar op het veld zie je niemand voor elkaar door het vuur gaan, zie je gemakzuchtige passjes en vooral spelers die geen stap teveel willen zetten, en ondertussen elkaar maar verwijtend aankijken als er weer iemand zijn man heeft laten lopen.
Feyenoord heeft geen vertrouwen, heeft geen leiders, en de spelers nemen niet genoeg hun verantwoordelijkheid, en de nieuwelingen in de selectie worden daarin meegezogen, al zijn al die jonge talenten van tegenwoordig van nature al vaak geen geboren leiders meer, en alle trainers hebben tot nu toe ook nog geen idee hoe ze deze neerwaartse spiraal kunnen omkeren. Daar doet een nieuw, aanvallend systeem en een betere conditie niets aan af. Je conditie kan nóg zo goed zijn, als je je been terugtrekt in het heetst van de strijd, of als je je man laat lopen door gemakzucht dan koop je daar allemaal niets voor.
Wat dat betreft snap ik wel dat Verbeek in zee wilt gaan met mental coaches en psychologen.
Iemand van de nos zegt in een interview tegen Verbeek dat er nu wel iets moet gaan gebeuren met het oog op as zondag.Verbeek: "Hoezo?'quote:Op donderdag 18 september 2008 23:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat zijn niet de woorden van Verbeek.
Het is triest maar waar.Ben het volledig met je eens.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad pure broodvoetballers, de meesten hebben geen enkel gevoel voor een club, maar ook bij broodvoetballers zou je toch enig eergevoel verwachten, of de drang om zich te bewijzen, of de trots om voor een club als Feyenoord te mogen voetballen (in uitstraling blijft het toch nog altijd één van de mooiste clubs van Nederland).
Maar op het veld zie je niemand voor elkaar door het vuur gaan, zie je gemakzuchtige passjes en vooral spelers die geen stap teveel willen zetten, en ondertussen elkaar maar verwijtend aankijken als er weer iemand zijn man heeft laten lopen.
Feyenoord heeft geen vertrouwen, heeft geen leiders, en de spelers nemen niet genoeg hun verantwoordelijkheid, en de nieuwelingen in de selectie worden daarin meegezogen, al zijn al die jonge talenten van tegenwoordig van nature al vaak geen geboren leiders meer, en alle trainers hebben tot nu toe ook nog geen idee hoe ze deze neerwaartse spiraal kunnen omkeren. Daar doet een nieuw, aanvallend systeem en een betere conditie niets aan af. Je conditie kan nóg zo goed zijn, als je je been terugtrekt in het heetst van de strijd, of als je je man laat lopen door gemakzucht dan koop je daar allemaal niets voor.
Wat dat betreft snap ik wel dat Verbeek in zee wilt gaan met mental coaches en psychologen.
Verbeek is niet gek hoor.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Iemand van de nos zegt in een interview tegen Verbeek dat er nu wel iets moet gaan gebeuren met het oog op as zondag.Verbeek: "Hoezo?'
Dan snap je het toch niet?
Als je greene erin zet dan spoor je niet hoor.quote:
Slechte verliezer ofso?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:35 schreef Happel het volgende:
D-K en Loek veel plezier bij FC Bal op het Dak. Rot op en kom nooit meer terug.
Greene, .
Verbeek heeft geen andere keus.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:37 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als je greene erin zet dan spoor je niet hoor.
Lijk me niet, kijk wat die kneuzen hier neerzetten, mag hopen dat ze het niet menen anders kenne ze gewoon lekker vertrekkenquote:
Laat Greene lekker in het 2e spelen en zet Nieveld op de bank.Hij kan het niet slechter doen dan Greene en het is een speler uit de jeugd.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Verbeek heeft geen andere keus.
Dat Greene nog bij ons speelt is de fout van Bosz.
Wehequote:Op donderdag 18 september 2008 23:40 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Lijk me niet, kijk wat die kneuzen hier neerzetten, mag hopen dat ze het niet menen anders kenne ze gewoon lekker vertrekken...
Feyenoord heeft geen geld om dat te doen.Feyenoord heeft sowieso geen geld.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat Feyenoord echt nodig heeft is een nieuwe start, dumpen die 20+ spelers dat jullie nu hebben. Trainers en staff wisselingen maken bij jullie helemaal niets meer uit.
Allen stuiten ze op de zelfde problematiek, en dan moet je toch echt te raden gaan wil je weer in die top 3 zitten van Nederland en er iedergeval bij horen europees gezien dat er gewoon niks meer te halen valt met de huidige samenstelling van de groep.
Een frisse start doet wonderen aangezien prepareren ook geen zin meer heeft.
Ja sorry het was dom om jou serieus te nemen, ik had beter moeten weten...quote:Op donderdag 18 september 2008 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wehe![]()
Over welke uitspraak van mij maak je je druk dan?
Goh, gewoon even een compleet nieuwe selectie kopen. Erg realistisch. "Preparen" heeft daarnaast wel degelijk zin, alleen helpt het feit dat Feyenoord nog 0 wedstrijden met het beoogde basiselftal heeft kunnen spelen nietquote:Op donderdag 18 september 2008 23:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat Feyenoord echt nodig heeft is een nieuwe start, dumpen die 20+ spelers dat jullie nu hebben. Trainers en staff wisselingen stafwisselingen maken bij jullie helemaal niets meer uit.
Allen stuiten ze op de zelfde dezelfde problematiek, en dan moet je toch echt te raden rade gaan wil je weer in die top 3 zitten van Nederland en er iedergeval in ieder geval bij horen europees Europees gezien, dat er er valt gewoon niks meer te halen met de huidige samenstelling van de groep.
Een frisse start doet wonderen aangezien prepareren ook geen zin meer heeft.
Noem eens een uitspraak die ik heb gedaan waarvoor ik op mag -edit-!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:42 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Ja sorry het was dom om jou serieus te nemen, ik had beter moeten weten...
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Noem eens een uitspraak die ik heb gedaan waarvoor ik op mag -edit-!
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Soms zijn er nu eenmaal drastische maatregelen nodig om van koers te wisselen, dat het radicaal is ben ik het overigens met je eens maar wat wil je dan?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Goh, gewoon even een compleet nieuwe selectie kopen. Erg realistisch. "Preparen" heeft daarnaast wel degelijk zin, alleen helpt het feit dat Feyenoord nog 0 wedstrijden met het beoogde basiselftal heeft kunnen spelen niet.
Meneer de moderator, kankeren staat gewoon in de van Dale hoor!!!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Noem eens een uitspraak die ik heb gedaan waarvoor ik op mag -edit-!
Dit forum is natuurlijk een perfecte afspiegeling van Het Legioen.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:45 schreef Fiskus het volgende:
Dit topic bewijst het maar weer: Het Legioen, de trouwste en fanatiekste supporters van Nederland![]()
Wat ben jij voor debiel zegquote:Op donderdag 18 september 2008 23:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Soms zijn er nu eenmaal drastische maatregelen nodig om van koers te wisselen, dat het radicaal is ben ik het overigens met je eens maar wat wil je dan?
Nieuwe spelers aankopen met de huidige spelers werkt gewoon niet.
Zitten doe je thuisquote:Op donderdag 18 september 2008 23:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WeheIk zeg in een emotionele opwelling dat ik zondag ook wat anders kan gaan doen dan naar de Kuip gaan en Feyenoord af te zien gaan.
Ik zal je uit droom helpen. Ik zit er zondag gewoon hoor
Dat is uit financieel oogpunt toch niet realistisch!!!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Soms zijn er nu eenmaal drastische maatregelen nodig om van koers te wisselen, dat het radicaal is ben ik het overigens met je eens maar wat wil je dan?
Nieuwe spelers aankopen met de huidige spelers werkt gewoon niet.
Ja maar niet op de manier hoe jij het gebruikt.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:47 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Meneer de moderator, kankeren staat gewoon in de van Dale hoor!!!
De enige debiel ben jij hier, niet eens kunnen nadenken hoe je aan geld komt en daarbij problemen hebben met het begrijpen van woorden.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat ben jij voor debiel zeg. Ten eerste koop je nieuwe spelers aan met geld en niet met huidige spelers. En daarnaast werd Feyenoord vorig jaar 6e en wonnen ze de beker, het is niet zo dat ze degradatievoetbal spelen
.
Daar lopen gretige spelers rond, die dolblij zijn dat ze bij Ajax spelen en bovendien hebben ze talent, dat wilt ook nog weleens helpen.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:30 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Verklaar waarom Ajax dan wel draait. Daar heb je ook weinig leiders maar pakken de meeste spelers wel hun verantwoordelijkheden.
de cler?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bij Feyenoord heb ik op Van Bronckhorst na, bij niemand het gevoel dat ze écht graag bij Feyenoord spelen en dat ze iets willen bewijzen.
Oh ja, hem zou ik tekort doen als ik hem zou afdoen als een ongemotiveerde prutser.quote:
Ja, doe maar. Leg jij maar uit hoe je het verkopen van de huidige selectie en het kopen van een nieuwe selectie op een financiëel rendabele wijze kan doen. Als dat al haalbaar is, van de spelers die weg mochten is volgens mij alleen Hofs verhuurd, dus de hele selectie van de hand doen lukt al helemaal nooit.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De enige debiel ben jij hier, niet eens kunnen nadenken hoe je aan geld komt en daarbij problemen hebben met het begrijpen van woorden.
Moet jij ook echt alles letterlijk voor gekauwen krijgen voordat je het begrijpt?
Niet alleen vanavond, werkelijk niks meer over van de De Cler van vorig seizoen...quote:
Inderdaad, De Cler speelde echt waardeloos. Waar is de De Cler die op kwam, een goede pass gaf en vervolgens naar linksbuiten doorliepquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Niet alleen vanavond, werkelijk niks meer over van de De Cler van vorig seizoen...
En wanneer krijgt Greene eens een hartverzakking?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad, De Cler speelde echt waardeloos. Waar is de De Cler die op kwam, een goede pass gaf en vervolgens naar linksbuiten doorliep. Het enige wat ik heb gezien waren waardeloze breedtepassen 20 meter achter de man gespeeld.
Hoezo? De meesten in dit topic zullen er zondag gewoon weer zijn hoor. (Al is het tegen beter weten in, maar dat is al vele seizoenen zo).quote:Op donderdag 18 september 2008 23:45 schreef Fiskus het volgende:
Dit topic bewijst het maar weer: Het Legioen, de trouwste en fanatiekste supporters van Nederland![]()
Óf je geeft alle jeugd gewoon de kans, veel heeft Feyenoord toch niet meer te verliezen.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Goh, gewoon even een compleet nieuwe selectie kopen. Erg realistisch. "Preparen" heeft daarnaast wel degelijk zin, alleen helpt het feit dat Feyenoord nog 0 wedstrijden met het beoogde basiselftal heeft kunnen spelen niet.
Precies. En sowieso de hoogste bezettingsgraad van de eredivisie. Niet op papier nee, maar in de praktijk wel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoezo? De meesten in dit topic zullen er zondag gewoon weer zijn hoor. (Al is het tegen beter weten in, maar dat is al vele seizoenen zo).
Wat dat betreft een wonder dat Feyenoord nog zo'n hoog toeschouwersgemiddelde weet te halen de laatste jaren.
Dat moest Ajax eens hebben, 3 seizoenen achter elkaar met van dat inspiratieloze voetbal zonder enige vooruitgang, kijken of Ajax dan nog een toeschouwersgemiddelde van boven de 42.000 zou halen.
De hele defensie zakte als een pudding in elkaar na het wegvallen van Hofland, dat zou niet mogen gebeuren.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Óf je geeft alle jeugd gewoon de kans, veel heeft Feyenoord toch niet meer te verliezen.![]()
Met Darley, Nieveld, Vlaar (zodra deze weer is hersteld), Fer, Wijnaldum, Manteiga, Erasmus en Janota heb je gewoon al bijna een heel elftal.
Veel slechter dan prutsers als Lucius, Greene en Mols (die heb ik vandaag en tegen Volendam ook weinig goeds zien doen), kan het nooit zijn.
Als je ze dan ook een aantal seizoenen de kans geeft en laat staan, vertrouwen geeft en ze fouten laat maken en laat groeien dan kan het nooit slechter gaan dan nu het geval is, nu blijft de technische staf prutsers zonder toekomstperspectief opstellen die fout op fout mogen maken en geen enkele progressie boeken (zoals dus de genoemde Lucius en Greene als voorbeelden).
Je hebt misschien wel gelijk, echter dit roepen jullie nu al een aantal seizoenen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Óf je geeft alle jeugd gewoon de kans, veel heeft Feyenoord toch niet meer te verliezen.![]()
Met Darley, Nieveld, Vlaar (zodra deze weer is hersteld), Fer, Wijnaldum, Manteiga, Erasmus en Janota heb je gewoon al bijna een heel elftal.
Veel slechter dan prutsers als Lucius, Greene en Mols (die heb ik vandaag en tegen Volendam ook weinig goeds zien doen), kan het nooit zijn.
Als je ze dan ook een aantal seizoenen de kans geeft en laat staan, vertrouwen geeft en ze fouten laat maken en laat groeien dan kan het nooit slechter gaan dan nu het geval is, nu blijft de technische staf prutsers zonder toekomstperspectief opstellen die fout op fout mogen maken en geen enkele progressie boeken (zoals dus de genoemde Lucius en Greene als voorbeelden).
Meer beleving. Ik dacht dat onder Verbeek wel snor zou zitten maar niets is minder waar.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:46 schreef Juk het volgende:
Ok de wedstrijd was dramatisch maar wat had je dan verwacht?
Daar moet ik je gelijk in geven. Vooral Fer loopt er altijd nonchalant bij.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:48 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Meer beleving. Ik dacht dat onder Verbeek wel snor zou zitten maar niets is minder waar.
Stelletje zoutzakken
Ook De Guzman. Die heeft toch wat goed te maken dacht ik zo. Loopt erbij alsof 'ie één of andere wereldster is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:49 schreef Juk het volgende:
[..]
Daar moet ik je gelijk in geven. Vooral Fer loopt er altijd nonchalant bij.
In de selectie van armetierig Feyenoord is hij wel degelijk de wereldster. In het land der blinden is éénoog koning.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:51 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ook De Guzman. Die heeft toch wat goed te maken dacht ik zo. Loopt erbij alsof 'ie één of andere wereldster is.
Wie komt er, behalve Vlaar en El Ahmadi, nog bij straks? Vrijwel het gehele beoogde basiselftal stond er gisteren. Spelers als Buijs gaan het verschil niet maken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:46 schreef Juk het volgende:
Ok de wedstrijd was dramatisch maar wat had je dan verwacht? Er zijn nog steeds talloze blessures
Zelfs een niet ingespeeld Feyenoord mag in eigen huis niet verliezen van zo'n elftal. Bovendien, we zijn al bijna weer een maand begonnen, de contouren van het elftal mogen nu wel eens een keer zichtbaar beginnen te worden.quote:en wat er net terugkomt heeft geen ritme, laat staan dat het elftal ingespeeld is. Hoe langer het 0-0 bleef des te meer de druk toenam en het werd steeds slordiger. Ook kregen die Zweden steeds meer vertrouwen.
Alleen Vlaar had een terugval, en Hofland dan.quote:Het enige waar ik mijn vraagtekens bij zet zijn al die aanhoudende blessures... Spelers die terug lijken te zijn raken nogmaals geblesseerd. Misschien worden ze te snel gebracht omdat ze nodig zijn?
Oneens...quote:Op vrijdag 19 september 2008 07:33 schreef Dr.Crane het volgende:
Zelfs een niet ingespeeld Feyenoord mag in eigen huis niet verliezen van zo'n elftal. Bovendien, we zijn al bijna weer een maand begonnen, de contouren van het elftal mogen nu wel eens een keer zichtbaar beginnen te worden.
quote:Colum van Nijnatten: "Blij zijn met Henkie Timmer"
Een half gevulde Kuip. Een tegenstander die aanvankelijk eigenlijk vooral niet wil verliezen. Een thuisploeg die ook door personeelsgebrek uitblinkt in onbeholpenheid. Het is Europees voetbal, maar dan in ‘light’ vorm. Het heeft weinig tot niets van topsport.
Er zijn clubs in de eredivisie die een hele competitie lang spelen voor Europees voetbal. Die hunkering overtreft ieder ander sportief verlangen. Dat zulke ambities op een septemberavond zo kunnen sterven als gisteravond in de Kuip, is bijna treurig.
Waarom zou je verlangen naar een schandpaal voor één avond? Psv werd dinsdag geliquideerd door een veel betere tegenstander. Feyenoord werd het zicht op nieuwe glorie ontnomen door een ploeg, waarvan gewoon gewonnen had moeten worden.
Zondag wordt het weer hartstikke leuk in de Kuip. De klassieker staat op het programma. Het stadion zal te klein zijn, ajax zal komen om te winnen. Alle geblesseerden van Feyenoord staan gretig op uit hun revalidatie. De ambiance zal alles hebben van een grote wedstrijd in welke topcompetitie dan ook. En we schuiven daar graag massaal bij aan. Het is immers het hoogst bereikbare geluk.
Ook zondag zal die Kuip vol hangen met verwijzingen naar oude glorie. Het is de bedoeling dat er straks een ruimere behuizing komt, een nieuw theater voor nieuwe euforie. Om daar een vliegende doorstart te kunnen maken, moet er in deze jaren steeds Europees gespeeld worden door Feyenoord. Liefst elk jaar een beetje beter. Het lijkt erop of het Feyenoord van nu daarmee alweer klaar is.
Achter de coulissen wordt er hard gewerkt. Maar de feiten van gisteren leren, dat er een selectie staat die niet in staat is de in het Maasgebouw geformuleerde ambities waar te maken. Het zijn allemaal aardige jongens, ze willen nog best ook. Maar ze moeten echt héél erg blij zijn met Henkie Timmer. Dat zegt alles.
quote:Feyenoord al bijna uitgeschakeld
Zwijgend sjokte de Rotterdamse aanhang gisteravond naar huis, ogenschijnlijk berustend in de kansloze nederlaag. Het gouden shirt dat Feyenoord speciaal voor zijn Europese avontuur liet vervaardigen, zou wel eens op korte termijn in het uitverkooprekje van de fanshop kunnen hangen.
De returnwedstrijd in Scandinavië wordt over twee weken loodzwaar, tegen een elftal dat moeiteloos overeind bleef in De Kuip. Reëel gezien mocht Feyenoord gisteren niet eens klagen over de uitslag. Tot vier keer toe had keeper Henk Timmer een tegentreffer voorkomen, maar bij de vijfde grote kans voor de Zweden was het alsnog raak.
Viktor Elm, binnenkort te zien in het shirt van Sc Heerenveen, kopte na 71 minuten volledig vrij in op aangeven van zijn broer Rasmus: 1-0. Een doelpunt dat Feyenoord en het legioen volledig verlamde. Waar de Rotterdammers tot die treffer in elk geval nog enig enthousiasme tentoonspreidden, oogde de thuisploeg in de slotfase van de wedstrijd vooral wanhopig en hulpeloos.
De Zweedse koploper Kalmar FF bleek een blauwdruk van de klassiek Scandinavische ploeg. Elf blonde knoesten, gespecialiseerd in loopvermogen en duelkracht. Gemiddeld 1.86 meter lang waren de elf basisspelers van de Zweden, zo had Verbeek vooraf uitgerekend.
Zeker geen geniale, maar wel een buitengewoon taaie en goed ingespeelde ploeg. ,,Dat wisten we van tevoren,’’ aldus trainer Gertjan Verbeek. ,,Kalmar FF zit middenin de competitie en heeft een goede, duidelijke spelopvatting. Ze presteren niet voor niets zo goed.’’
In balbezit zocht Feyenoord de weg bewust over de grond, veelal door het centrum. Hoge voorzetten vanaf de zijkant waren bij voorbaat heilloos en wendbaar waren de centrale verdedigers van Kalmar niet bepaald.
Als Feyenoord wilde scoren, dan lag de oplossing in een goed uitgevoerde combinatie. ,,Maar we speelden in een te laag tempo,’’ zag Verbeek. Bovendien regende het onzorgvuldigheden. Feyenoord vertoonde de typische kenmerken van een ploeg die nog driftig op zoek is naar het juiste ritme. Steeds als de ploeg uitzicht had op een aanval, ontbrak altijd wel ergens de finesse.
Bijvoorbeeld bij Tim de Cler, die veel ruimte kreeg aan de linkerkant en fanatiek ten aanval trok, maar vaak slordig was met zijn laatste pass.
Kalmar FF trok voor rust een muur op voor het eigen doel en liet het initiatief aan de thuisploeg, loerend op een foutje. Voorin gokte spits Patrik Ingelsten op de ruimte die achter de Rotterdamse verdediging ontstond. Met volop uitzicht op succes, want al in het eerste uur kregen de bezoekers de beste kansen.
André Bahia ontkwam nog voor rust aan een rode kaart van de Sloveense scheidsrechter Ceferin, toen Ingelsten ontsnapte. De Braziliaanse verdediger greep de Zweedse topscorer met twee handen vast, maar kreeg niet eens een vrije trap tegen.
Zijn eerste echte mogelijkheid kreeg Feyenoord na 33 minuten, toen Jonathan De Guzman de bal op een voorzet van Giovanni van Bronckhorst voor het inkoppen (!) had.
Kort na rust bleef Feyenoord uitsluitend overeind dankzij Henk Timmer. Binnen acht minuten dook Ingelsten drie keer alleen voor de keeper op, maar net zo vaak redde Timmer. De tweede kans van de Zweed was de grootste, toen hij volledig was ontsnapt aan Bahia en Kevin Hofland. Timmer redde met de voet.
Dat moment maakte even wat los in de Kuip. Het legioen voelde dat de thuisploeg steun nodig had en roerde zich luidruchtig. Feyenoord zette even aan, het kreeg via Wijnaldum, De Guzman en Hofland een paar halve kansjes, maar een treffer bleef uit.
In het laatste kwart van de wedstrijd was Kalmar in alle opzichten de sterkste ploeg. Ingelsten stuitte eerst nog voor de vierde keer op Timmer, maar niet veel later scoorde Kalmar FF alsnog. Feyenoord verdedigde dramatisch bij een vrije trap, Viktor Elm knikte simpel binnen. ,,De goal was verdiend, zeker op basis van de tweede helft,’’ aldus coach Verbeek. ,,Maar ik kan mijn ploeg weinig verwijten, gezien de fase waarin we met zijn allen zitten. We hebben een moeilijke voorbereiding gehad en zijn pas net onderweg in de competitie.
,,We kunnen het ijzer niet met handen breken. Alleen door échte wedstrijden te spelen, zoals die tegen ajax en Fc Groningen, worden we beter dan we nu zijn.’’
je kan ook wat forceren met 3 man achterin en makaay NAAST Molsquote:Op donderdag 18 september 2008 23:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Verbeek heeft geen andere keus.
Dat Greene nog bij ons speelt is de fout van Bosz.
Ik mag toch hopen dat Mols zondag op de bank zit. Het moet Verbeek nu wel duidelijk zijn dat die gewoon geen potten meer kan breken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je kan ook wat forceren met 3 man achterin en makaay NAAST Mols
Ben je waarschijnlijk de enige.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:55 schreef Blindgier het volgende:
Op naar zondag. Heb er zin an!
Er blijft bijna niemand overquote:Op donderdag 18 september 2008 22:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:12 schreef blindgier het volgende:
[..]
zou best eens kunnen. Maar neemt niet weg dat ik er zondag zin an heb
Had ook liever Janota maarja ik ben niet de coach helaas!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:54 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Mols zondag op de bank zit. Het moet Verbeek nu wel duidelijk zijn dat die gewoon geen potten meer kan breken.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Het is gewoon een complot, ajax zand in de ogen strooien door hier te verliezen, maar vervolgens grewoon ajax verslaan en in Zweden 0-2 winnen
Haha kom op man. Neem aan dat je dit als geintje bedoelt?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:58 schreef Bulletdodger het volgende:
verbeek exit?
Een geintje met een serieuse ondertoon, want zeg nou zelf zo geweldig gaat het niet, al hoop ik wel dat het beter gaat worden in de nabije toekomstquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:00 schreef blindgier het volgende:
[..]
Haha kom op man. Neem aan dat je dit als geintje bedoelt?
Zelfs met een volledig team hgeeft hij bij zijn eerdere clubs de eerste maand van de competitie nooit goed gepresteerd. Dat lijkt nu eenmaal bij de werkwijze van Verbeek te horen. Daar moeten we dus niet over gaan zeuren, want het was iets wat je van te voren kon verwachten. Al dat overdreven gezeur op dingen die ik al heb genoemd toen Verbeek werd aangesteld en daarin was ik overigens niet de enige. Laat Feyenoord nou gewoon een keer rustig werken, je bouwt geen elftal in een voorbereiding, terwijl er spelers naar de OS zijn en een groot gedeelte geblesseerd. Gewoon tijd geven en een trainer na 2 of 3 jaar beoordelen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:05 schreef denthemen het volgende:
Wanneer hij zo zou presteren met een volledig team, dan is het slecht ja
Vind je het erg dat ik daar wel over zeur? We zitten hier niet bij Heerenveen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:25 schreef Steven184 het volgende:
Daar moeten we dus niet over gaan zeuren, want het was iets wat je van te voren kon verwachten.
Als we al zo gaan denken...quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:30 schreef blindgier het volgende:
Geld valt er toch niet in te verdienen.
Kneus. Flikker je dan ook op uit dit topic?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:57 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Al heeft Feyenoord bij de begroting dit jaar wel rekening gehouden met die poulefase. Toch weer een financieel tegenvallertje.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:37 schreef blindgier het volgende:
Door het eventueel mislopen van de poule fase gaan we echt niet failliet hoor.
Kunnen we lang wachten.quote:Alles is mooi meegenomen natuurlijk. Maar als je echt centen wilt verdienen moet je in dat andere toernooi zitten.
En daar zit ik ook het meest mee, dat bedoelde ik ook te zeggen met die opmerking.quote:Is gewoon een feit dat in de uefa cup geen ruk te verdienen is. We lijden allen gezichtsverlies. Das wat erger dan die paar ton. En daar zit ik wat meer mee eigenlijk.
Ik zie het somber in. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:43 schreef blindgier het volgende:
Nou ja het kan nog. Wordt alleen heel erg moeilijk. Blijven hopen dus. We zijn dan weer 2 weken verder, en daarin kan een hele hoop gebeuren.
Dus die wedstrijd tegen Top Oss telt mee? Dat is mooi meegenomen...quote:Jonathan de Guzman kwam na ruim een halfuur spelen nog het dichtst bij de openingstreffer, toen hij een voorzet van Giovanni van Bronckhorst net naast kopte. In de openingsfase had de middenvelder, die in competitie en beker nog drie wedstrijden schorsing uit moet zitten, ook al van dichtbij in de handen van doelman Petter Wastå gekopt.
dan toch maar kaartjes halen straks. Wat erger ik me aan die man zeg.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:50 schreef Kopbal het volgende:
Dus die wedstrijd tegen Top Oss telt mee? Dat is mooi meegenomen...
Vond Bahia niet eens zo slecht gisteren. Best goed eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:18 schreef TC03 het volgende:
Bah, ik kan er nog steeds niet over uit dat het duo Greene - Bahía zondag misschien gewoon weer tegen Ajax staat.![]()
Hoe lang gaat dit nog duren?
Drie jaar geleden waren dit al spelers waarvan de tegestander blij werd als ze opgesteld stonden. En nu gewoon nog steeds. Aaaaaaaaargh.
![]()
Klopt de eerste overtreding werd door die Zweed gemaakt maar dan nog heeft hij geluk gehad dat hij er niet vanaf werd gestuurd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:21 schreef Blawh het volgende:
Was ik echt de enige die Bahia goed vond spelen? Ik vond hem sterk, durfde goed vooruit te verdedigen en kwam vaak voor zijn man. Bij die situatie in de eerste helft werd de eerste overtreding trouwens door die aanvaller gemaakt, alleen liet de NOS dat niet zien in de herhaling.
Edit: Niet de enige dus.
Het is niet de eerste keer dat Bahia goed speelt hoor, hij heeft wel wat in zich. Het is alleen wachten tot de eerste opzichtige blunder die hij dan weer maakt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:21 schreef Blawh het volgende:
Was ik echt de enige die Bahia goed vond spelen? Ik vond hem sterk, durfde goed vooruit te verdedigen en kwam vaak voor zijn man. Bij die situatie in de eerste helft werd de eerste overtreding trouwens door die aanvaller gemaakt, alleen liet de NOS dat niet zien in de herhaling.
Edit: Niet de enige dus.
Is het geen optie om Van Bronckhorst als noodoplossing centraal achterin te zetten dan? Hij wisselde toch ook van positie met Landzaat toen die daar noodgedwongen speelde? Je mist hem dan alleen op het middenveld, maar dat is denk ik beter op te vangen dan de verdediging.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:02 schreef Kopbal het volgende:
Greene-Lucius-Bahia-De Cler
Prijsschieten.
Nee ga ze sowieso halen maar sinds 1 juli is een tocht naar de Primera een weektocht.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:05 schreef blindgier het volgende:
Dus jij haalt geen kaartjes omdat De Guzman meedoet?
voor mij onbegrijpelijk waarom die Greene er weer in kwamquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:18 schreef TC03 het volgende:
Bah, ik kan er nog steeds niet over uit dat het duo Greene - Bahía zondag misschien gewoon weer tegen Ajax staat.![]()
Hoe lang gaat dit nog duren?
Drie jaar geleden waren dit al spelers waarvan de tegestander blij werd als ze opgesteld stonden. En nu gewoon nog steeds. Aaaaaaaaargh.
![]()
Dat zeker. Respect voor jullie van mijn kant iig.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:45 schreef Fiskus het volgende:
Foto in het AD zegt genoeg.........4 meter en niet springenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:34 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
voor mij onbegrijpelijk waarom die Greene er weer in kwam
als ik het goed zag was het ook zijn man die scoorde en stond hij daar weer 2 meter vanaf
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:41 schreef Wootboon het volgende:
Greene liet z'n man lopen bij het doelpunt.
Blijf hier dan ook lekker weg.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:57 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik vond hem veel onzeker, sommige kleine foutjes kon hij net herstellen voordat het te laat was. Vond hem ook bagger.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Vond Bahia niet eens zo slecht gisteren. Best goed eigenlijk.
Je haalt een trainer die nog nooit in zijn loopbaan de eerste maand na de competitiestart goed heeft gepresteerd, maar je verwacht dat hij dat nu opeens wel gaat doen. Dat is toch totaal niet realistisch?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:27 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik daar wel over zeur? We zitten hier niet bij Heerenveen.
En tuurlijk heeft het allemaal tijd nodig, maar doorgaan naar de poulefase in de UEFA-cup is gewoon een must.
Hij zal wel moeten. Bij Feyenoord moet je altijd presteren...quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:03 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je haalt een trainer die nog nooit in zijn loopbaan de eerste maand na de competitiestart goed heeft gepresteerd, maar je verwacht dat hij dat nu opeens wel gaat doen. Dat is toch totaal niet realistisch?
Die druk is er bij Feyenoord altijd, ongeacht de doelstellingen.quote:
Dan hebben we volgens jou dus eigenlijk de verkeerde trainer gehaald?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten. Bij Feyenoord moet je altijd presteren...
Nee, ik vind het eigenlijk ook maar een slap argument van je.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dan hebben we volgens jou dus eigenlijk de verkeerde trainer gehaald?
Natuurlijk doet hij het niet expres. Alleen gezien zijn resultaten uit het verleden is het wel inherent aan zijn werkwijze. Ik vind het niet erg. Van mij mag de eerste maand best kut zijn, als het eenmaal maar wel gaat lopen. Van Marwijk presteerde bijna altijd goed tot de winterstop, daarna was het vaak een beetje jammer. Dan liever wat slechter beginnen om aan het eind van het seizoen als de prijzen worden verdeeld beter te zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:19 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee, ik vind het eigenlijk ook maar een slap argument van je.
Alsof dat z'n handelsmerk is en hij het expres doet
Tuurlijk, dat zie ik ook het liefst. Vind het alleen enorm jammer dat we door dat slappe begin en de vele blessures nu de poulefase van de UEFA-cup gaan mislopen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:23 schreef Steven184 het volgende:
Ik vind het niet erg. Van mij mag de eerste maand best kut zijn, als het eenmaal maar wel gaat lopen.
Het is nog niet gespeeld.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:27 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat zie ik ook het liefst. Vind het alleen enorm jammer dat we door dat slappe begin en de vele blessures nu de poulefase van de UEFA-cup gaan mislopen.
ja, de 1e ronde van de Uefa cup is nou eenmaal niet aan het eind van het seizoenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:23 schreef Steven184 het volgende:
Dan liever wat slechter beginnen om aan het eind van het seizoen als de prijzen worden verdeeld beter te zijn.
Ik wel, als wij dan eindelijk eens gaan voetballen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:30 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Voor mij wel. Ik zie het niet gebeuren daar in Zweden.
Om jullie nog wat hoop te geven. Ik heb een ploeg van Verbeek ook weleens 7x zien scoren in 20 minuten tijdens de eerste competitiewedstrijd van het seizoen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:30 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Voor mij wel. Ik zie het niet gebeuren daar in Zweden.
Ik zou voor de buis gaan kijken er is nog zat hoop + ik train niet met voetballen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Dilemma: Kalmar uit voor de buis bekijken of zelf voetballen?
Wat zouden jullie doen?
Weet niet wat jouw beleving is, voor mij is er geen optie wanneer Feyenoord speelt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat zouden jullie doen?
zuipen in Zwedenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Dat kan ik me helaas niet veroorlovenquote:
editquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:26 schreef spy08 het volgende:
-doe maar niet-
kalmar in de pub bekijken. Het is ook maar 0-1. Kan me moeilijk voorstellen dat die zweden rustig achteruit gaan hangen daar, zeker nu er nog 20 k man publiek van hen kant komen. Als we iets beter spelen zijn er zeker mogelijkheden nog.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat zouden jullie doen?
AMEN!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Weet niet wat jouw beleving is, voor mij is er geen optie wanneer Feyenoord speelt.
Erheen gaan of op z'n minst de wedstrijd volgen ongeacht de kansen.
Ik kon in het eerste van een amateurclub gaan voetballen tegen een vergoeding van 50 euro per gewonnen wedstrijd maar stopte na de A-tjes opeens bij die club.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:47 schreef Luni het volgende:
[..]
AMEN!
In de A jeugd (das voor mij al heel lang geleden) nog eens ruzie gehad met m'n treiner omdat ik niet kwam trainen en de rest van het elftal wel. Ik zei toen dan zijn dat geen echte supporters en toen was ie uitgeluld.
Ik hoef geen mooie wedstrijd te zien.quote:Verbeek gaat voor ‘mooie wedstrijd’ tegen Ajax
Geschreven op vrijdag, 19 september om 17:03
Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek hoopt aanstaande zondag op een mooi duel met aartsrivaal Ajax. De coach gaf toe zich nog niet veel bezig te hebben gehouden met de Amsterdammers omdat zijn vizier de voorbije dagen gericht was op Kalmar, maar begrijpt de gevoelens die er leven onder het legioen maar al te goed. “De wedstrijd is weer stijf uitverkocht.” Op de clubsite van de Rotterdammers geeft Verbeek aan inmiddels wel de wedstrijd van Ajax bij het Servische FC Borac te hebben bekeken. Veel heeft hij daar niet van opgestoken. “Wel heb ik door hun afgelopen wedstrijden een beetje een beeld van hoe Ajax wil spelen, met bijvoorbeeld Sulejmani achter de spitsen. Ajax heeft al een aantal wedstrijden in dezelfde formatie kunnen spelen en is in dat opzicht stabieler dan wij.”
Verbeek weet nog altijd niet of hij tegen de hoofdstedelingen een beroep kan doen op de donderdag wederom geblesseerd uitgevallen Kevin Hofland. De verdediger zal op het laatste moment nog worden getest, waarna bepaald wordt of hij speelklaar is. Mocht hij het treffen niet halen, dan is dat volgens de oefenmeester een forse aderlating.
”Zonder hem vallen de rust en de organisatie weg. Het was geen toeval dat donderdag het doelpunt van Kalmar viel toen Hofland eruit was. Er stond iemand niet op te letten bij de vrije trap. Hofland had diegene in die situatie waarschijnlijk terecht gewezen”, zo doceert Verbeek.
Met of zonder Hofland, het hondstrouwe legioen verwacht een goed resultaat of op z’n minst 110 procent inzet. “Er wordt al een hele tijd over deze wedstrijd gesproken. Dat is ook aan de supportersaantallen te zien, de wedstrijd is stijf uitverkocht”, weet de coach. “Feyenoord – Ajax brengt altijd een geweldige ambiance met zich mee. We zullen er alles aan doen om er een mooie wedstrijd van te maken.”
potverdikkie wat ben jij grappig zegquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:41 schreef TLC het volgende:
Feyenoord volgend seizoen tegen AGOVV ? en dat is niet omdat AGOVV promoveert![]()
Wel zonde hoor van zo'n mooie club van naammaar buiten Volendam en Sparta kan ik me geen team indenken uit de Eredivisie dat zwakker is dan Feyenoord.
Ik denk echt dat ze tegen degradatie moeten vechten.
En ik bedoel het zeker niet als leedvermaak !
Ja, Feyenoord houdt niet zo van intelligent voetbal. Ze spelen alsof alle 1ste elftal spelers in de lokale haven werken. Noeste arbeid, dat wel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ook niet. Gewoon spijkerhard en nergens voor terugdeinsen. Het moet een voetbalgevecht worden!
Het is afwachten tot de 34 wedstrijden gespeeld zijn, misschien klonk het dan wat minder grappigquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:42 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
potverdikkie wat ben jij grappig zeg
Ik geef hem nog een beetje gelijk ook. De kwaliteit om bij de eerste 5 te eindigen is er dan misschien wel, maar zoals Feyenoord nu speelt is het nauwelijks beter dan De Graafschap.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:42 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
potverdikkie wat ben jij grappig zeg
jij moet sowieso ff je bek houdenquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:50 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik geef hem nog een beetje gelijk ook. De kwaliteit om bij de eerste 5 te eindigen is er dan misschien wel, maar zoals Feyenoord nu speelt is het nauwelijks beter dan De Graafschap.
Het is even een aantal weken afwachten tot Verbeek de boel op orde heeft, zoals ik gisteren al postte begint hij elk seizoen met z'n team altijd dramatisch.
quote:
staat die goal ergens online ofzo?quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:49 schreef yvette1982 het volgende:
In een stukje las ik dat Verbeek zei dat de goal gisteren niet een fout was van Greene maar van een ander. Dat lijkt me toch gewoon onzin, Greene stopte opeens met zijn man meelopen. Blijkbaar had hij geen zin meer. Hoe kan het dat hij gewoon niet de schuld krijgt en hoezo zetten ze die kneus niet terug bij de beloftes?
Wiens fout was het dan?
Ik weiger voorlopig een cent mee te betalen aan het salaris van dat stel kneuzen. Ga jij maar lekker met je handen op elkaar voor Greene en Buijs zondag.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:59 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
jij moet sowieso ff je bek houden
[..]
zelf voetballen natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat zouden jullie doen?
kom dan nooit meer terug ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:02 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik weiger voorlopig een cent mee te betalen aan het salaris van dat stel kneuzen.
ja Greene is mijn heldquote:Ga jij maar lekker met je handen op elkaar voor Greene en Buijs zondag.
totaal geen respect voor jouw soortquote:
oh ja, omdat ik de wedstrijden bezoekquote:[..]
Toch tollereer je hem wel.
Niet voor Greene maar wel voor de rest. Elke keer commentaar leveren en na 3 wedstrijden in een seizoen zeggen dat het niet meer hoeft.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:02 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik weiger voorlopig een cent mee te betalen aan het salaris van dat stel kneuzen. Ga jij maar lekker met je handen op elkaar voor Greene en Buijs zondag.
klotequote:Op vrijdag 19 september 2008 19:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vlaar minstens 6 maanden uitgeschakeld. (Feyenoord.nl)
Pfff...
hij weigert om met aanvallers mee te lopen, dat neem ik hem kwalijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:20 schreef Juk het volgende:
Overigens even van de andere kant:
Iedereen schoffeert Greene wel maar hij kan er natuurlijk ook niet zoveel aan doen. Als ze hem opstellen doet hij ook zijn best, dat dat dan alsnog drama is tsja... Hij zal er zelf ook niet erg blij mee zijn allemaal.
Oprotten ermee. Sorry Ron, je bent niet geschikt voor topsport.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vlaar minstens 6 maanden uitgeschakeld. (Feyenoord.nl)
Pfff...
rot lekker zelf op, je bent niet geschikt voor supporter, fan of hoe je jezelf ook noemtquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:22 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Oprotten ermee. Sorry Ron, je bent niet geschikt voor topsport.
kan wel zijn, maar Dr.Crane moet niet zeggen dat Vlaar op moet rotten, terwijl hij zelf na 2 slechte wedstrijden afhaaktquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:36 schreef sjimz het volgende:
Dr. Crane heeft qua Vlaar wel een puntje hoor.
Zijn lichaam (Knie) kan de belasting gewoon niet aan anders heb je niet al 3 keer langdurig buitenspel gedaan door blessures op zulke jonge leeftijd.
de knie is verdraaid, lijkt mij geen kwestie van angst denk ikquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:38 schreef RayMania het volgende:
Het kan ook angst zijn om geblesseerd te raken. Zeker bij zulke langdurige herstelperiodes. Als je voorzichtig gaat doen, dan heb je vaak juist risico's op meer blessures.
Misschien moet Vlaar met een sportpsycholoog gaan praten anders zie ik het somber in voor die jongen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:39 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
kan wel zijn, maar Dr.Crane moet niet zeggen dat Vlaar op moet rotten, terwijl hij zelf na 2 slechte wedstrijden afhaakt
het is zeer sneu voor Vlaar zelf die er hard aan gewerkt heeft om terug te komen
bron: Feyenoord.nlquote:19-09-2008 VLAAR MINSTENS ZES MAANDEN UITGESCHAKELD
Ron Vlaar heeft opnieuw een zware knieblessure opgelopen. Bij een kijkoperatie in het ziekenhuis bleek vrijdag dat de verdediger schade heeft opgelopen aan zijn kruisband. De komende weken wordt bekeken welke strategie gevolgd zal worden voor het herstel van de blessure. Mogelijk zal Vlaar geopereerd worden aan de knie, maar een andere optie is dat hij via een revalidatietraject zal herstellen van de kwetsuur. De verwachting is hoe dan ook dat Vlaar niet binnen zes maanden terug op het veld zal zijn.
Vlaar miste het grootste deel van vorig seizoen door een inscheuring van de voorste kruisband in zijn linkerknie. Hieraan werd hij in oktober 2007 geopereerd. Vlaar kreeg te maken met een extra tegenslag, doordat hij een bacteriële infectie opliep. Hier was hij aan het begin van dit seizoen van hersteld, maar in de voorbereiding raakte hij geblesseerd aan de mediale band van zijn knie. Afgelopen week hervatte Vlaar de groepstraining, totdat het op de training van woensdag misging. In een duel met Kevin Hofland verdraaide hij zijn knie, met dus een beschadiging van de kruisband tot gevolg.
Leonardo en Heitinga hebben toch precies het zelfde gehad.. Je moet het ook weer niet overdrijven.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien moet Vlaar met een sportpsycholoog gaan praten anders zie ik het somber in voor die jongen.
Als ie überhaupt nog terug komt.
Leonardo is toch ook niet de speler geworden die het had moeten worden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Leonardo en Heitinga hebben toch precies het zelfde gehad.. Je moet het ook weer niet overdrijven.
Leonardo is misschien niet het beste voorbeeldquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Leonardo en Heitinga hebben toch precies het zelfde gehad.. Je moet het ook weer niet overdrijven.
Ik vind het sneu voor Hofland. Heeft 'ie weer een seizoen Bahia naast zichquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Klote man.. Vind het echt sneu voor hem.
Hou toch op, Bahia doet het beter dan vorig jaar en gaat alleen nog maar groeien. Dat zielige gejank moet eens ophouden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor Hofland. Heeft 'ie weer een seizoen Bahia naast zich.
ja, beter dan de afgelopen seizoenen jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Hou toch op, Bahia doet het beter dan vorig jaar en gaat alleen nog maar groeien. Dat zielige gejank moet eens ophouden.
Ik vond hem gisteren ook een van de betere Feyenoorders. Goede inzet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:35 schreef Wootboon het volgende:
Ik vind Bahia uitgroeien tot een toffe speler. Houdt van de club, maakt steeds minder foutjes en ik vind hem grappig.
Ik vond hem ook niet slecht gisteren hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Hou toch op, Bahia doet het beter dan vorig jaar en gaat alleen nog maar groeien. Dat zielige gejank moet eens ophouden.
Vlaar zie je nooit meer in het Feyenoordshirt. Begint de kant van Vincken op te gaan...
Gewoon naar dezelfde arts als Hofs sturen:quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:36 schreef sjimz het volgende:
Dr. Crane heeft qua Vlaar wel een puntje hoor.
Zijn lichaam (Knie) kan de belasting gewoon niet aan anders heb je niet al 3 keer langdurig buitenspel gedaan door blessures op zulke jonge leeftijd.
Heeft Hofs dan ook zoveel blessureleed gehad dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gewoon naar dezelfde arts als Hofs sturen:
Kunstofknieën, vetnippeltje aan de buitenkant voor het smeren en gaan met die banaan!
Volgens mij is hij redelijk wat 'out' geweest door z'n knietjes jah?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heeft Hofs dan ook zoveel blessureleed gehad dan?
Liever Landzaat achterin en van Bronkhorst op zijn eigen plek.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:46 schreef sjimz het volgende:
Heeft Van Bronckhorst wel eens eerder centrale verdediger gespeeld?
Landzaat is toch nog niet fit?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:47 schreef Wootboon het volgende:
[..]
Liever Landzaat achterin en van Bronkhorst op zijn eigen plek.
Landzaat is verdedigend veel te zwak. Liever andersom.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:47 schreef Wootboon het volgende:
[..]
Liever Landzaat achterin en van Bronkhorst op zijn eigen plek.
Dan moet ik om 7 uur m'n nest uit, daar begin ik niet aan op zondag.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar heb je het over? 9 uur gaat de kroeg open.
Als dat zou werken waarom doen ze dat dan niet?quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:08 schreef Juk het volgende:
[..]
Landzaat is verdedigend veel te zwak. Liever andersom.
Benieuwd of hij zowel mentaal als fysiek er ooit nog echt bovenop komt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:04 schreef Dr.Crane het volgende:
Echt sneu voor Vlaar is het.
Leuke filmpjes zijn dat altijd. Verwonder me er altijd over dat we toen nog konden op hoog tempo konden combineren zonder de bal kwijt te rakenquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:02 schreef Kopbal het volgende:
http://www.fr-fans.nl/?p=lees&id=4736
Goede goal was dat, ik was toen 10 of 11 en een enorme fan van Kees van Wonderen.
Cruz, Dudek, Van Wonderen..![]()
Onder BvM vielen ze ook bij bosjes neer: Vlaar, Slory, Hofland, Bruins, Makaay, Hofs ....quote:Op donderdag 18 september 2008 21:11 schreef Juk het volgende:
En Hofland weer gebleseerd :S? What the fuck gebeurd er daar allemaal met die spelers man... Eerst dacht ik dat het toeval was maar ik begin Verbeek er echt van te verdenken dat hij de spelers veel te hard laat trainen.
Edit: Anders reageren svp.
Landzaat lijdt mij teveel balverliesquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:08 schreef Juk het volgende:
[..]
Landzaat is verdedigend veel te zwak. Liever andersom.
Je kan je dan afvragen of de faciliteiten etc. wel voldoende benut worden of dat het gewoon pure pech is en deze spelers gewoon allemaal zeer blessuregevoelig zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2008 07:37 schreef ES57 het volgende:
[..]
Onder BvM vielen ze ook bij bosjes neer: Vlaar, Slory, Hofland, Bruins, Makaay, Hofs ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |