Mij ook. WAARDELOOS. Als hij zondag in de basis staat wordt het geheid een afstraffingquote:Op donderdag 18 september 2008 21:04 schreef Tomasso het volgende:
Hoe zou Gertjan beginnen met z'n persconferentie?
"TyfusGreene" Lijkt me wel gepast
Tja Timmer staat een prima pot te keepenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:05 schreef TC03 het volgende:
Greene.
Bahia.
Timmer die al drie wedstrijden voortreffelijk keept...
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:07 schreef Dr.Crane het volgende:
In elk geval alweer van het Europese gedoe af, kunnen we misschien stunten in de competitie en 5e worden.
Timmer was ontzettend goed vandaag, dat kun je niet ontkennen.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Tja Timmer staat een prima pot te keepen
Dat was ie ook zeker! Ik was positief verrast, mag die vaker doen dit seizoenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:08 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Timmer was ontzettend goed vandaag, dat kun je niet ontkennen.
quote:A1 HEER EN MEESTER TEGEN PSV: 0-4
Feyenoord A1 heeft donderdagmiddag uitstekende zaken gedaan tijdens de uitwedstrijd bij PSV. Het naar voren gehaalde competitieduel met de Eindhovenaren werd met 0-4 gewonnen. Kelvin van Leerdam opende voor rust de score. Na de onderbreking liep de ploeg van Jean Paul van Gastel uit naar 0-4 via Jerson Cabral en Andrea Fileccia (2).
Feyenoord had het de eerste twintig minuten moeilijk op de Herdgang. PSV had een veldoverwicht, zonder tot grote kansen te komen. Een vrije trap aan de rechterkant van het veld bracht uitkomst voor A1. De bal werd in de doelmond ingebracht en rechtshalf Van Leerdam stond op de juiste plek om de wedstrijd open te breken: 0-1.
Met het doelpunt kantelde ook de wedstrijd. Feyenoord kreeg meer grip op het duel en consolideerde de voorsprong. Van Gastel bracht aan het begin van de tweede helft Fileccia in de ploeg voor Luis Pedro. Het bleek een gouden wissel, want de invaller scoorde met zijn eerste balcontact direct de 0-2.
Het was een staaltje effectiviteit waar Feyenoord de gehele middag op kon vertrouwen. De A-junioren dwongen in totaal vijf kansen af, waarvan er vier werden omgezet in doelpunten. De 0-3 was van Cabral, na goed voorbereidend werk van Najib Lagouireh. Ruim tien minuten voor tijd maakte Fileccia zijn tweede doelpunt van de middag en bepaalde hiermee de eindstand op 0-4.
Opstelling Feyenoord A1: Lamprou; Eekman, Piqué, Ramsteijn, Martins Indi; Van Leerdam, Machek (79’ Van den Engel), Clasie; Lagouireh (67’ Karim), Pedro (55’ Fileccia) en Cabral.
Dat weet ik wel zeker. Ik ga zondag maar een dagje fietsen op de Veluwe ofzo.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Als Hofland niet speelt zondag worden het echt dubbele cijfers.
Geen emoties, over een jaar denk ik er nog steeds zo over. Zet die titel maar gewoon terug, volgens mij weinig mensen die er problemen mee hebben.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Omdat je emoties ook anders kunt uiten.
Het kan inderdaad geen pech meer zijn. Vlaar alweer gebleseerd, hofland ook. Verbeek moet echt even nadenken of dit wel kan bij dit team.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:11 schreef Juk het volgende:
En Hofland weer gebleseerd :S? What the fuck gebeurd er daar allemaal met die spelers man... Eerst dacht ik dat het toeval was maar ik begin Verbeek er echt van te verdenken dat hij de spelers veel te hard laat trainen.
Dat is onzin, Verbeek kan er toch niets aan doen dat glazen Vlaar z'n knie verdraait?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:13 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Het kan inderdaad geen pech meer zijn. Vlaar alweer gebleseerd, hofland ook. Verbeek moet echt even nadenken of dit wel kan bij dit team.
Iemand een nare blessure toewensen is niet nodig. Je kunt ook op een andere manier een speler die terecht verguisd is afbranden.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:13 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Geen emoties, over een jaar denk ik er nog steeds zo over. Zet die titel maar gewoon terug, volgens mij weinig mensen die er problemen mee hebben.
Jammer dan, ik gun het hem niet persoonlijk, maar anders blijft Verbeek hem opstellen.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Iemand een nare blessure toewensen is niet nodig. Je kunt ook op een andere manier een speler die terecht verguisd is afbranden.
Hofland kampt al jarenlang met blessuretjes. Vlaar verstapt zich gewoon. Heeft niets met trainingsarbeid te maken.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:13 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Het kan inderdaad geen pech meer zijn. Vlaar alweer gebleseerd, hofland ook. Verbeek moet echt even nadenken of dit wel kan bij dit team.
Zelfs met dit elftal zou het idd beter moeten draaien. Op Vlaar en El Ahmadi na stond er nu zo ongeveer het beoogde basisteam.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Ik be geschrokken van het niveau van Feyenoord. Dat moet heel snel beter, anders kan Feyenoord een plek bij de eerste 5 ook wel vergeten.
quote:do 4/10 Helsingborgs IF SC Heerenveen 5-1 UEFA Cup
za 29/9 Feyenoord SC Heerenveen 2-0 Eredivisie
wo 26/9 Argon SC Heerenveen 0-3 KNVB beker
zo 23/9 SC Heerenveen FC Utrecht 2-3 Eredivisie
do 20/9 SC Heerenveen Helsingborgs IF 5-3 UEFA Cup
za 15/9 Excelsior SC Heerenveen 2-5 Eredivisie
za 1/9 SC Heerenveen Sparta Rotterdam 3-3 Eredivisie
zo 26/8 Ajax SC Heerenveen 4-1 Eredivisie
vr 17/8 SC Heerenveen Willem II 0-0 Eredivisie
Competitiestart van Verbeek in de afgelopen 2 jaar, er is nog een beetje hoop dus.quote:
zo 18/9 Feyenoord SC Heerenveen 5-1 Eredivisie
do 15/9 Banik Ostrava SC Heerenveen 2-0 UEFA Cup
za 10/9 SC Heerenveen Heracles Almelo 1-2 Eredivisie
vr 26/8 ADO Den Haag SC Heerenveen 1-0 Eredivisie
za 20/8 SC Heerenveen Roda JC 5-4 Eredivisie
za 13/8 Vitesse SC Heerenveen 2-2 Eredivisie
Tomasson had dubbele dekking de hele wedstrijd en om over enige aanvoer maar te zwijgen. Omdat hij 1 wedstrijd er niet in voor komt had hij beter weg kunnen blijven? Niet zo kortzichtig zeg.quote:Die Tomasson had net zo goed weg kunnen blijven trouwens, die gast heb ik ECHT niet gezien.
quote:'Feyenoorders vergeten afspraken'
ROTTERDAM - Gertjan Verbeek van Feyenoord wilde na de Europese thuisnederlaag tegen Kalmar FF (0-1) niet spreken van een mokerslag. “We hebben tenslotte nog een return in Zweden om het goed te maken. Maar we hebben niets meer te verliezen", aldus de trainer.
Verbeek was zowel teleurgesteld over de uitslag als over het spel van Feyenoord. “De eerste helft was acceptabel van onze kant. Alleen vielen we in een te laag tempo aan. We waren iets te voorzichtig, gebruikten in de opbouw te veel schijven. Het was onsamenhangend. Daaraan kon je zien dat we nog geen ingespeeld team zijn.”
Verbeek: “In de rust was de stemming nog wel positief bij ons. We vonden allemaal dat we van deze ploeg niet hoefden te verliezen. Maar in de tweede helft leek het een beetje over bij ons. Kalmar was toen de betere ploeg en won daarom verdiend. Bij het doelpunt werden helaas afspraken niet nagekomen. Dat is een stukje onvolwassenheid dat er nog uit moet.”’
Telesport
Nou nouquote:Op donderdag 18 september 2008 21:36 schreef Dr.Crane het volgende:
Ajax alweer op 2-0. Dat gaat echt 6-0 worden zondag.
Verbikka verwoordt het mooi, met z'n "niet nakomen van afspraken", maar volgens mij bedoelt hij dat Greene nu een gebroken kaak heeft dankzij de vuist van GJV.quote:
Tomasson is best wel een diesel, die staat er helaas nooit direct. Het komt met hem wel goed.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:20 schreef Dr.Crane het volgende:
Die Tomasson had net zo goed weg kunnen blijven trouwens, die gast heb ik ECHT niet gezien.
Ook weer een mooi staaltje wanbeleid van Feyenoord trouwens: die gozer die naar Heerenveen gaat speelde écht goed. Waarom halen wij GVD geen dergelijke spelers?
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Verbikka verwoordt het mooi, met z'n "niet nakomen van afspraken", maar volgens mij bedoelt hij dat Greene nu een gebroken kaak heeft dankzij de vuist van GJV.
Greene.
De tegenstander was overigens ook wel sterk hoor. Daar had Ajax ook niet met 2-0 op voor gestaan in de rust.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:56 schreef sjimz het volgende:
DIt was toch wel Feyenoord onwaardig.
Dat wel, maar onze verdedigers zijn niet beter dan die van Borac.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nou nou![]()
Heb je gezien hou Suarez die goal mocht maken? Kalmar is wel wat beter dan Borac hoor.
De vergelijking van Ajax snap ik niet.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:00 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
De tegenstander was overigens ook wel sterk hoor. Daar had Ajax ook niet met 2-0 op voor gestaan in de rust.
Dit zijn ploegen waar ook de Europese topclubs moeite mee zouden hebben (al zouden die thuis wel winnen denk ik). Zie Roma ook gisteren.
Daarmee wilde ik zeggen dat Kalmar een sterke ploeg had.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
De vergelijking van Ajax snap ik niet.
Zo kan je ook zeggen dat Feyenoord nooit met 0-2 had voorgestaan tegen Borac maar dat is toch ook niet relevant?
Flikker toch op man. Als je zelf beter aanvalt en goed de zooi sluit achterin had je met 1 a 2-0 kunnen winnen denk ik!quote:Op donderdag 18 september 2008 22:05 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Daarmee wilde ik zeggen dat Kalmar een sterke ploeg had.
Jupquote:Op donderdag 18 september 2008 22:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Als je zelf beter aanvalt en goed de zooi sluit achterin had je met 1 a 2-0 kunnen winnen denk ik!
Klopt, dat Kalmar aardig speelde wil niet zeggen dat wij niet ontzettend slecht speelden.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Als je zelf beter aanvalt en goed de zooi sluit achterin had je met 1 a 2-0 kunnen winnen denk ik!
Dat is inderdaad wel zo. Als het team een beetje ingespeeld raakt en ze ballen over kunnen spelen op een redelijk tempo zonder balverlies (de dag dat ik zo'n wedstrijd van dit elftal zie ben ik volmaakt gelukkig), dan kan het misschien nog wat worden.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:08 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Klopt, dat Kalmar aardig speelde wil niet zeggen dat wij niet ontzettend slecht speelden.
Nee nog ff, we speelde onze beste wedstrijd in 3 maanden.... Het was een drama man...quote:Op donderdag 18 september 2008 22:08 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Klopt, dat Kalmar aardig speelde wil niet zeggen dat wij niet ontzettend slecht speelden.
Hij viel vrij ongelukkig na zn omhaal leek het........quote:Op donderdag 18 september 2008 22:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ben wel benieuwd wat Hofland nou weer mankeert. Of was hij gewoon op na 60 minuten? Hij speelde geweldig.
Typisch geval van schoenmaker blijf bij je leest.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hij viel vrij ongelukkig na zn omhaal leek het........
Feijenoord speelde gewoon inspiratieloos. Gewoon wat de we de afgelopen seizoenen gewend zijn.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:08 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ook.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:12 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Nee nog ff, we speelde onze beste wedstrijd in 3 maanden.... Het was een drama man...
Wijnaldum speelde als een van de weinige goedquote:Op donderdag 18 september 2008 22:18 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Even met de oudvertrouwde lichtpuntjes van Bert (of was dat Koeman): Wijnaldum speelde lekker vond ik!
In verdedigend opzicht was ie dramatisch. Aanvallend was het aardig ja.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:21 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Wijnaldum speelde als een van de weinige goed
Mooi, zondag voor het eerst de Klassieker in 10 jaar missen dus! Ze kunnen allemaal de tiefus krijgen.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Enkelblessure voor Kevin Hofland
ROTTERDAM - Verdediger Kevin Hofland van Feyenoord mist zondag mogelijk de klassieker tegen Ajax in De Kuip. Hij viel donderdagavond in de UEFA-cupwedstrijd tegen het Zweedse Kalmar FF (0-1) uit met een enkelblessure.
afbeelding vergroten Kevin Hofland met een spectaculaire omhaal. FOTO PIM RAS
Trainer Gertjan Verbeek kon na afloop nog niet zeggen wat Hofland precies mankeerde. Hij wist wel dat hij bij Feyenoord nog steeds dun in zijn verdedigers zit. Woensdag haakte Ron Vlaar, die bijna klaar was voor een rentree na een jaar lang blessureleed, opnieuw af met een knieblessure. Hij ondergaat vrijdag in Rotterdam een kijkoperatie.
Denny Landzaat, Danny Buijs, Karim El Ahmadi, Tim Vincken en Andwélé Slory ontbreken eveneens tegen Ajax wegens blessures. Jonathan de Guzman is nog geschorst.
,,Ik ben tot dusver niets anders gewend bij Feyenoord. Ik moet roeien met de riemen die ik heb. Maar ik kan geen ijzer met handen breken'', sprak Verbeek clichématig.
Heb je het vandaag gezien?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:49 schreef RayMania het volgende:
Ik zie Feyenoord eigenlijk uit 'gewoon' de klus klaren eerlijk gezegd.
Voor het Nederlands voetbal zou het goed zijn.
Tegen die tijd zijn we twee weken verder en waarschijnlijk keren er dan redelijk wat spelers terug van blessures. Makaay is dan ieder geval fit, dat is belangrijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Heb je het vandaag gezien?
'Feyenoord gaat die zweedse muur echt niet slopen
Het is dat ik een seizoenskaart heb...quote:Op donderdag 18 september 2008 22:53 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Mooi, zondag voor het eerst de Klassieker in 10 jaar missen dus! Ze kunnen allemaal de tiefus krijgen.
Greene - Bahia het centrum zondagquote:Op donderdag 18 september 2008 22:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Enkelblessure voor Kevin Hofland
ROTTERDAM - Verdediger Kevin Hofland van Feyenoord mist zondag mogelijk de klassieker tegen Ajax in De Kuip. Hij viel donderdagavond in de UEFA-cupwedstrijd tegen het Zweedse Kalmar FF (0-1) uit met een enkelblessure.
afbeelding vergroten Kevin Hofland met een spectaculaire omhaal. FOTO PIM RAS
Trainer Gertjan Verbeek kon na afloop nog niet zeggen wat Hofland precies mankeerde. Hij wist wel dat hij bij Feyenoord nog steeds dun in zijn verdedigers zit. Woensdag haakte Ron Vlaar, die bijna klaar was voor een rentree na een jaar lang blessureleed, opnieuw af met een knieblessure. Hij ondergaat vrijdag in Rotterdam een kijkoperatie.
Denny Landzaat, Danny Buijs, Karim El Ahmadi, Tim Vincken en Andwélé Slory ontbreken eveneens tegen Ajax wegens blessures. Jonathan de Guzman is nog geschorst.
,,Ik ben tot dusver niets anders gewend bij Feyenoord. Ik moet roeien met de riemen die ik heb. Maar ik kan geen ijzer met handen breken'', sprak Verbeek clichématig.
Ik heb m'n kaarten al verkocht.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Het is dat ik een seizoenskaart heb...
Ik zie het allemaal somber in.Vooral de toekomst.
De verdediging gaat niet beter worden.Feyenoord mist het type Bosvelt op het middenveld. Zijn allemaal mooiweer voetballers.Feyenoord heeft sowieso geen 1 speler in de selectie die de beuk erin kan gooien. Behalve Danny Buijs maar die kan niet voetballen.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn we twee weken verder en waarschijnlijk keren er dan redelijk wat spelers terug van blessures. Makaay is dan ieder geval fit, dat is belangrijk.
Dan moet je er wel heel ziek van zijn.Ben ik ook maarja je raakt eraan gewend he.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:57 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik heb m'n kaarten al verkocht.Grens is bij mij bereikt nu.
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zit er gewoon serieus over na te denken om zondag niet te gaan. Er is hier kermis in het dorp. In plek van een lijdensweg ondergaan kan ik mezelf ook gewoon klem zuipen.
Inderdaad, ik ga zondag ook, al is het tegen beter weten in.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Het is dat ik een seizoenskaart heb...
Ik zie het allemaal somber in.Vooral de toekomst.
Joh ,gewoon gaan, al sta je laatste en je moet tegen de joden..quote:Op donderdag 18 september 2008 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zit er gewoon serieus over na te denken om zondag niet te gaan. Er is hier kermis in het dorp. In plek van een lijdensweg ondergaan kan ik mezelf ook gewoon klem zuipen.
Maar als Feyenoord wint heb je daar weer spijt van. Vorig jaar dachten velen van jullie dat Ajax ook zou winnen, maar toen haalde Ajax onterecht een punt. Deze wedstrijden staan opzich.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vorig jaar vergelijken met dit jaar.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar als Feyenoord wint heb je daar weer spijt van. Vorig jaar dachten velen van jullie dat Ajax ook zou winnen, maar toen haalde Ajax onterecht een punt. Deze wedstrijden staan opzich.
Feyenoord is alleen nog een topclub door de aanhang.We zijn eigenlijk ook een stelletje mongolen dat we alles maar pikken vanuit het maasgebouw en dat we er elke keer weer intrappen.Als het seizoen weer gaat beginnen ben ik altijd nog positief.In plaats van een stijgende lijn is er bij Feyenoord een dalende lijn. Goede voetballers hebben echt geen trek meer in Feyenoord als het zo doorgaat.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga zondag ook, al is het tegen beter weten in.![]()
Maar ik begin het zondag, en de toekomst in het algemeen, ondertussen ook somber in te zien. Feyenoord is afgezakt naar een bedenkelijk niveau, ondertussen zou je verwachten de hand van Verbeek te kunnen zien, maar zelfs hij kan geen wonderen verrichten, Feyenoord is al 3 seizoenen een ongeinspireerd elftal waar geen strijd in zit en waar middelmatigheid troef is.
Dat krijg je als je je niet versterkt.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik had gehoopt dat we dit seizoen geen enkele keer Bahia en Greene samen achterin zouden gaan zien. Maar kijk! Wie staan er na 2 wedstrijden weer
Toen stonden Vlaar en Hofland er. Nu staan Greene en Bahia er om Suarez, Huntelaar en Sulejmani af te stoppen.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar als Feyenoord wint heb je daar weer spijt van. Vorig jaar dachten velen van jullie dat Ajax ook zou winnen, maar toen haalde Ajax onterecht een punt. Deze wedstrijden staan opzich.
Ben jij nou een echte Feyenoorder die altijd achter zijn cluppie blijft staan?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:57 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik heb m'n kaarten al verkocht.Grens is bij mij bereikt nu.
Je moet wel realistisch blijven. Het centrum van de verdediging is met Bahia en Greene zo zwak. Lucius is ook een zwakke schakel.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Toen was het nog veel erger.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:01 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Als ze in de HCS periode ook zo hadden gedacht was Feyenoord er nu niet meer denk ik. Ik moet wel zeggen dat ik die periode (gelukkig) niet heb meegemaakt.
Nee. Aangezien er ook geen Feyenoorders op het veld staan, interesseert het me ook weinig.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:04 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ben jij nou een echte Feyenoorder die altijd achter zijn cluppie blijft staan?
Één geruststelling; Bahia deed het vandaag best aardig. Jammer dat hij de hele wedstrijd zal bezig zijn iedereen op te vangen die Greene weer laat lopen.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik had gehoopt dat we dit seizoen geen enkele keer Bahia en Greene samen achterin zouden gaan zien. Maar kijk! Wie staan er na 2 wedstrijden weer
Het klinkt cliche maar het zijn allemaal broodvoetballers he. Misschien op Van Bronckhorst na. Hij houdt echt wel van Feyenoord. Voetballend is Feyenoord niet sterk en als ze dan ook geen vechtlust hebben dan blijft er weinig over.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Toen was het nog veel erger.
Ik heb er destijds wel iets van meegekregen, maar niet veel, ik was toen pas een jaar of 8, 9.
Voordeel was toen dat ze al spelers hadden als Fräser, Heus, De Wolf (kwam er iets later bij), en Kiprich, allemaal spelers die er de beuk in kunnen gooien, en dergelijke onverzettelijke houthakkers als Fräser en de Wolf die een wedstrijd voor je kunnen winnen puur op basis van vechtlust hebben we nu niet meer.
Bahia had er in de eerste helft al af gemoeten met rood.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Één geruststelling; Bahia deed het vandaag best aardig. Jammer dat hij de hele wedstrijd zal bezig zijn iedereen op te vangen die Greene weer laat lopen.![]()
Beter kiest Verbeek voor Landzaat in het centrum samen met Bahia.
Als ik Verbeek was dan zou ik Nieveld opstellen.Slechter dan Greene kan hij het toch niet doen.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Één geruststelling; Bahia deed het vandaag best aardig. Jammer dat hij de hele wedstrijd zal bezig zijn iedereen op te vangen die Greene weer laat lopen.![]()
Beter kiest Verbeek voor Landzaat in het centrum samen met Bahia.
Hij schoot die vrije trap toch best goed inquote:Op donderdag 18 september 2008 23:05 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je moet wel realistisch blijven. Het centrum van de verdediging is met Bahia en Greene zo zwak. Lucius is ook een zwakke schakel.
Ja, die deed het ook best aardig. Verder was het gewoon klote! Veel slordige en slechte passes en kut-voorzetten...quote:Op donderdag 18 september 2008 22:16 schreef Blawh het volgende:
Ik vond Bahia eigenlijk ook goed spelen.
Dat ken je ook wel vergeten anno 2008 kom op zeg...quote:Op donderdag 18 september 2008 23:07 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee. Aangezien er ook geen Feyenoorders op het veld staan, interesseert het me ook weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |