Roed je gaat nu normaal doen ja?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:08 schreef roedjeeee het volgende:
hoezo??
Get over yourself echtquote:Op donderdag 18 september 2008 21:10 schreef roedjeeee het volgende:
neeeeeeee echt niet maar as ik haar spreek dan nah gewoon dan gaat me hart echt sneller kloppen en dan straal ik helemaal
Nog minder geloof waardig. Ga is terug naar je andere account.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:13 schreef roedjeeee het volgende:
ja ik weet het cyber is maar cyber maar toch zij voelt echt as een heel belangrijk deel van me leven
Sterfquote:Op donderdag 18 september 2008 21:13 schreef roedjeeee het volgende:
ja ik weet het cyber is maar cyber maar toch zij voelt echt as een heel belangrijk deel van me leven
EN ze is bosnies?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:15 schreef roedjeeee het volgende:
ok het zal misschien moeilijk voor te stellen zijn, maar ik hoopte eigelijk dat er iemand was die ook zoiets heb en nah gewoon zo raar is het toch niet?
Kun je wel zo HEE doen, maar wat denk je dat je vrouw en kinderen minder pijn doetquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:00 schreef roedjeeee het volgende:
tis gewoon lullig want het ene moment voel ik me zo in de wolken maar het andere moment voel ik me zo down
Neuh. Wel hopeloos.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:15 schreef roedjeeee het volgende:
en nah gewoon zo raar is het toch niet?
nah heb al zolang contact met haaar, ik vertrouw der wel hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 21:19 schreef Karina het volgende:
Weet je zeker dat het een meisje is? En geen vent van 60?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |