Ajakkes bedoel je?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
en chips
ik ga nog paar minuutjes Feyenooitkijken en dan
Ajax
Feyenoord 1-0 verloren en Ajax staat 1-0 voor.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:14 schreef Milou__ het volgende:
Hoeveel is Feyenoord geworden? en hoeveel staat Ajax
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:23 schreef Piles het volgende:
[..]
De varianten zijn nog niet op hè
Iedereen is voetbal aan het kijken denk ik, behalve Cue. Maar die zit zonder internetquote:Op donderdag 18 september 2008 21:28 schreef Milou__ het volgende:
Is het nu een sloooooooooooooooooooooooooooowchat
Voetbal kijkenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen is voetbal aan het kijken denk ik, behalve Cue. Maar die zit zonder internet![]()
Dank je welquote:
Allemaal eensquote:Op donderdag 18 september 2008 21:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Voetbal kijken![]()
zelf voetballen![]()
Cue![]()
Zonder internet zitten![]()
met milou slowchatten![]()
pff kben moe
Alleen het zelf voetballen lijkt/vond ik leuk, al lang niet meer gedaanquote:
goedzoquote:Op donderdag 18 september 2008 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Alleen het zelf voetballen lijkt/vond ik leuk, al lang niet meer gedaan
En ik kan multitasken
Slowchat hier, Arie&Sylvester op dvd, en ondertussen nog smsen
Nog nooit gekeken...quote:Op donderdag 18 september 2008 21:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
goedzo![]()
ik kijk.. durf het bijna niet te zeggen.. cant buy me love
quote:
quote:ik kijk.. durf het bijna niet te zeggen.. cant buy me love
hmm gebrek aan beter op tvquote:Op donderdag 18 september 2008 21:41 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Maar als jij het leuk vind, waarom niet
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:45 schreef Bravebart het volgende:
Ohohoh, wat zijn de Editors toch tof!
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:45 schreef Bravebart het volgende:
Ohohoh, wat zijn de Editors toch tof!
Ik heb misschien een kwart nog nooit gezienquote:Op donderdag 18 september 2008 21:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ik heb mijn verzameling al te vaak gezien
Dat dan weer niet.. maar ik moet nog veel dingen zien.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb misschien een kwart nog nooit gezien![]()
hmm bij mij duurt downlouden veelste langquote:Op donderdag 18 september 2008 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb misschien een kwart nog nooit gezien![]()
Maar vul je 'm niet aan dan?
Doe je het niet goedquote:Op donderdag 18 september 2008 21:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
hmm bij mij duurt downlouden veelste lang
is jaloersquote:Op donderdag 18 september 2008 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe je het niet goed
Hier alles met 440KB/sec
Mijnes gaat lekker snellerquote:Op donderdag 18 september 2008 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe je het niet goed
Hier alles met 440KB/sec
Nee?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien kun jij het ook wel
Zeggen nieuwsgroepen je iets?
Dan leg ik dat nog wel eens uit, als je het hebt tenminstequote:
Pff weet ik veelquote:Op donderdag 18 september 2008 21:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan leg ik dat nog wel eens uit, als je het hebt tenminste![]()
Wat voor provider heb je, en heb je de wachtwoorden enzo?
Tja.. Zeeland....quote:Op donderdag 18 september 2008 21:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij de meeste mensen ja
Maar Zeelandnet loopt nog een beetje achter
is primaquote:Op donderdag 18 september 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik leg het nog wel eens uit (op msn ofzo)
Als je wil tenminste
Tot morgenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
is prima![]()
ik ga nu slapen![]()
tot morgen allemaal
Lekker, maar lam. Morgen twee presentatiesquote:Op donderdag 18 september 2008 23:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hounjiee![]()
Hoe is het nou?
Hehe, dat is wel mooi. Ik ben de roes van het wijntje al weer kwijtquote:Op donderdag 18 september 2008 23:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lekker, maar lam. Morgen twee presentaties. Dan weekend
.
Met u en uw huis?
Goed bezig ouwequote:Op donderdag 18 september 2008 23:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hehe, dat is wel mooi. Ik ben de roes van het wijntje al weer kwijt
Huis gaat goed, er gaat nu schot in de zaak komen, volgende week de keuken
quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
Rood-wit-blauw kleding thema op het werk
Extreem nationalistische bijeenkomst daar?quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
Rood-wit-blauw kleding thema op het werk
Coltruien.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Doe wat uh serieuze suggesties dan gooi ik dat vanmiddag hier in de groep
quote:
Ajaxquote:
Ik zal het even voor je samenvatten: Voetbalquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ajax![]()
Oftewel: Mensen die de ene week roepen dat Marco van Basten weg moet blabla Ajax is zóóó slecht blablabla. En nu opeens weer helemaal Marco-fan en Ajax de hemel inprijzen![]()
![]()
Al speelt Feyenoord slecht, boeiend. Het is FeyenoordIk verwacht heus niet dat ze UEFA kampioen of de competitie gaan winnen. Verlies hoort er bij
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:55 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal het even voor je samenvatten: Voetbal
NEEquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:56 schreef Piles het volgende:
Hebben jullie er ook zo'n zin in vandaag?![]()
Ja, want na vandaag is het weekend en de vakantie komt dichterbij!quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:56 schreef Piles het volgende:
Gelukkig werken ze hier vandaag maar echt door tot half 4!quote:
Het aftellen is begonnen dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:02 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Gelukkig werken ze hier vandaag maar echt door tot half 4!Daarna nadrinken en 4 uur naar huis..
Maar, half 4 is nog heeeeel lang
Wanneer ga je weer?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, want na vandaag is het weekend en de vakantie komt dichterbij!
Ook lekker tot half driequote:Op vrijdag 19 september 2008 09:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Het aftellen is begonnen dus![]()
Ik moet tot half 3, kijken of ik het haal
Jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:56 schreef Piles het volgende:
Stapte om kwart over 7 op de fietsquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:11 schreef Reflectionne het volgende:
Ook lekker tot half drieHoelaat ben je begonnen??
Ik tel constant af, weet alleen niet waar naartoequote:Het aftellen begon dinsdag al
Wordt lekker productief vandaag dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
JaWe zijn vandaag maar met zn 3en, lekker rustig dus
De avond!quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:14 schreef Piles het volgende:
Ik tel constant af, weet alleen niet waar naartoe
Dagen met leukere dingen dan college/stage etc? Weekenden, vakanties.. Alles aftellen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Stapte om kwart over 7 op de fiets
En college is om 9 uur begonnen
[..]
Ik tel constant af, weet alleen niet waar naartoe
Heel erg zelfs. Alleen met heel wat anders dan normaalquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Wordt lekker productief vandaag dus
Wat dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heel erg zelfs. Alleen met heel wat anders dan normaal![]()
Donderdag.quote:
Mwah, zou kunnenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:16 schreef Yesse het volgende:
De avond!
Hmm, zijn die erquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:16 schreef Reflectionne het volgende:
Dagen met leukere dingen dan college/stage etc? Weekenden, vakanties.. Alles aftellen.
Ach ja, foto's toevoegen op fotoboek, alvast wat pagina's in elkaar zetten voor fotoalbum.. Achtergrondje maken voor mn aankomende Archos.. Dat soort dingetjesquote:
Heb jij geen leukere dingen dan stage/college??quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah, zou kunnen
[..]
Hmm, zijn die er![]()
Weekendquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:16 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Dagen met leukere dingen dan college/stage etc? Weekenden, vakanties.. Alles aftellen.
Vertel?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
WeekendMorgen
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh en zondag word ook wel tof denk ik
Alles leuker dan collegequote:Op vrijdag 19 september 2008 09:19 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Heb jij geen leukere dingen dan stage/college??
Oh morgen is gewoonquote:
en vliegtuigen tellen danquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Alles leuker dan college
Maar verder niet zoveel boeiends nee
Aaahquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Alles leuker dan college
Maar verder niet zoveel boeiends nee
Ah ja, leuk johquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oh morgen is gewoonomdat leuk meisje komt
nouja eigenlijk ga ik er ophalen maar dta doet er niet toe. en zondag gaat Ajax feyenoord inmaken dus dat is ook wel leuk
Dat doe ik ook maar alleenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
en vliegtuigen tellen danof spotten of hoe dat ook heet:P
dan zoek je iemand die het ook leuk vindquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat doe ik ook maar alleen
En ik spot niet echt, ik kijk alleen
Volgende week maar weer eens een dagje
Zou kunnen, maar voor die enkele keerquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
dan zoek je iemand die het ook leuk vind
Het is ook koud buitenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:30 schreef Reflectionne het volgende:
Ik bevries bijnaBen ik nou zo gek dat ik het koud heb? Moet je harder werken ja..
Het is ijskoudquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:30 schreef Reflectionne het volgende:
Ik bevries bijnaBen ik nou zo gek dat ik het koud heb? Moet je harder werken ja..
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:33 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja! Zo maar eens opwarmen met koffie
Ik ben wel chagrijnigquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:37 schreef Milou__ het volgende:
Maar verder ben ik niet chagerijnig ofzo
* wrijft Milou beetje warmquote:
Eensquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:36 schreef Milou__ het volgende:
Hier in de klas zijn ze aan het pokerenzo irritant
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:37 schreef Milou__ het volgende:
Maar verder ben ik niet chagerijnig ofzo
quote:
Altijd tijd voor koffie colaquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:42 schreef Reflectionne het volgende:
Wanneer komt de koffiepauzeee
Ik heb pauze van kwart voor tien tot kwart overquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:42 schreef Reflectionne het volgende:
Wanneer komt de koffiepauzeee
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat noustraks word je verliefd en dat word je vrolijk
Goede piles, slechte pilesquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:49 schreef Piles het volgende:
Het wordt bijna een reallife-soap over mijn 'leven' hier![]()
Je bent de enige geloof ikquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:50 schreef Californium het volgende:
een hele goedemorgen![]()
heb er weer zin an vandaag.....
![]()
Nee hoorquote:
heeyquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:50 schreef Californium het volgende:
een hele goedemorgen![]()
heb er weer zin an vandaag.....
![]()
Tis hier echt prachtig weer... beetje donkere wolkjes boven de stad! Maar de zon verblindde mij hiernaartoequote:
Mooi tochquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis hier echt prachtig weer... beetje donkere wolkjes boven de stad! Maar de zon verblindde mij hiernaartoeKan gewoon niet chaggie zijn
![]()
Gewoon omdat ze daar mooi staanquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waarom puntjes er achter
En jawant het is bijna morgen
(ok dat is een maffe zin)
Oh, toch welquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
heb wel wat beters tedoen dan heel de dag iemand te filmen die opfok zit
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Gewoon omdat ze daar mooi staan
Wat is er morgen
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oh morgen is gewoonomdat leuk meisje komt
nouja eigenlijk ga ik er ophalen maar dta doet er niet toe. en zondag gaat Ajax feyenoord inmaken dus dat is ook wel leuk
Morgen is het weekend, dan kan ik eindelijk weer doen wat studenten horen te doen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Gewoon omdat ze daar mooi staan
Wat is er morgen
* zet Jambers stem opquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
heb wel wat beters tedoen dan heel de dag iemand te filmen die opfok zit
ik ga morgen naar Arthurs seat waarschijnlijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:59 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Morgen is het weekend, dan kan ik eindelijk weer doen wat studenten horen te doen!
quote:
Klopt niet echt, maarquote:Overdag gaat hij af en toe naar school, maar wat de meeste mensen niet van hem weten is... dat hij verslaafd is aan fok.... Elke vrij minuut zit hij achter het forum, en zelfs zijn sociale leven leidt eronder....
wat is datquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:00 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ga morgen naar Arthurs seat waarschijnlijk
das leuk
Oja klopt! Een sociaal leven heb je NIET....quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:01 schreef mash_ het volgende:
piles!! http://www.nuvideo.nl/home/video/show/18404
Ja inderdaad, maar das voor mensen die in Nederland zitten niet echt een haalbare kaart.. dus ik ga maar gewoon naar de kroeg morgen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:00 schreef Californium het volgende:
[..]
das leuk
Toch klopt het nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja klopt! Een sociaal leven heb je NIET....
Ik misschien vanavond...als ik zin heb...maar iig morgenavond! als ik niet te moe benquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:02 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar das voor mensen die in Nederland zitten niet echt een haalbare kaart.. dus ik ga maar gewoon naar de kroeg morgen.
Die kennen we al tochquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:05 schreef mash_ het volgende:
http://i120.photobucket.com/albums/o189/relderson/wij.jpg![]()
![]()
quote:nu pauze
Is het uitgaan nog een beetje spectaculair daar?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik misschien vanavond...als ik zin heb...maar iig morgenavond! als ik niet te moe ben
Geen idee....quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:06 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Is het uitgaan nog een beetje spectaculair daar?
Oww..... Ik weet toch niet hoe zij eruit zietquote:
Daar had ik geen tijd meer voor (verkeerde planningquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:00 schreef Californium het volgende:
[..]
das leuk
Zo'n beetje alle andere toeristische trekpleistersquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:11 schreef Californium het volgende:wat heb je wel gezien in Edinburgh? tips?
Aaahw, Alinequote:Op vrijdag 19 september 2008 10:05 schreef mash_ het volgende:
http://i120.photobucket.com/albums/o189/relderson/wij.jpg![]()
![]()
nu pauze
oke.... Die staan ook nog op ons 'dat willen we zien lijstje' ! ook het kasteel gezien?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:16 schreef OA het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle andere toeristische trekpleisters![]()
The Scott Monument aan Princess Street, dat zwarte ding. Bovenop heb je een aardig uitzicht over een groot deel van de stad. Ook die monumentenheuvel biedt een goed uitzicht.
Des te sneller is de dag voorbijquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:20 schreef Reflectionne het volgende:
Mijn koffie pauze is weer voorbij.. Misschien toch maar eens iets gaan doen..
Nee.. wel een poging aan het doen, labjas maar aangehouden, bekertje koffie vasthouden en verwarming aangedraaid.. Hopen dat het lukt!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Des te sneller is de dag voorbij![]()
Al een beetje opgewarmd?
Ja, alleen van buiten. Ik was er in 2001 en toen was er iets, weet niet meer wat, maar we mochten niet naar binnen. Daarna de Royal Mile gelopen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:19 schreef Californium het volgende:
[..]
oke.... Die staan ook nog op ons 'dat willen we zien lijstje' ! ook het kasteel gezien?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:23 schreef Larry-Laffer het volgende:
Zuipen.
Succesquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:23 schreef Reflectionne het volgende:
Nee.. wel een poging aan het doen, labjas maar aangehouden, bekertje koffie vasthouden en verwarming aangedraaid.. Hopen dat het lukt!
Blijf toch gezellig hierquote:Maar ik heb geen zin om wat te doen..
Maak je geen zorgen, ik ben al helemaal niet gedisciplineerd genoeg om fok weg te klikken hoor..quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:24 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Succes
[..]
Blijf toch gezellig hier![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:26 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik ben al helemaal niet gedisciplineerd genoeg om fok weg te klikken hoor..
Ik nu ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:34 schreef Reflectionne het volgende:
Goedzo.. Ik heb het nog steeds koud.. Pff..
Ik ben nog steeds moe, zo hebben we allemaal wel weer wat.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:34 schreef Reflectionne het volgende:
Goedzo.. Ik heb het nog steeds koud.. Pff..
Ooooohoooohoooohquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:23 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nee.. wel een poging aan het doen, labjas maar aangehouden, bekertje koffie vasthouden en verwarming aangedraaid.. Hopen dat het lukt!
Maar ik heb geen zin om wat te doen..
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:37 schreef Reflectionne het volgende:
We zijn best zielig allemaal..
quote:
Mag nie hequote:
Schept toch een bandquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:38 schreef Reflectionne het volgende:
[..]Hoeven we niet alleen zelfmedelijden te hebben, maar hebben we ook nog eens medelijden met elkaar!
Hier wel hoor :p In het bedrijf.. Op kantoor mag je ook wel labjas aanquote:
Zij doet iets met sausjes, niet met zware chemicaliën. Tenminste, ik hoop niet dat die in die sausjes zittenquote:
Haha, je wil niet weten wat daar in gaat hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Zij doet iets met sausjes, niet met zware chemicaliën. Tenminste, ik hoop niet dat die in die sausjes zitten
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:39 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hier wel hoor :p In het bedrijf.. Op kantoor mag je ook wel labjas aan(Ja, ook als je er mee door de productie bent gewandeld
)
Dan nogquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Zij doet iets met sausjes, niet met zware chemicaliën. Tenminste, ik hoop niet dat die in die sausjes zitten
Weet ik veelquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:42 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
In saus kan toch bijna niks groeien
Jaja, wat een love doctor ben ik ookquote:
Over de datum wel.. Maar pH en Aw is zo dat er bijna niks groeitquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik veelIk ben niet zo thuis in de sausjes, maar als ik wel eens een over-de-datum sausje in mijn koelkast zie, kan er wel degelijk wat groeien
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaja, wat een love doctor ben ik ook
fapfapfap?quote:
Mmh okquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:45 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Over de datum wel.. Maar pH en Aw is zo dat er bijna niks groeitWij hebben hier over het algemeen geen over-de-datum saus staan
![]()
Maarja.. ze zijn niet zo streng hier daarin..
Je wil niet weten hoeveel ik heb zitten lobbyenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:45 schreef mash_ het volgende:
[..]![]()
nouja eigenlijk had je er va de rest niks mee temaken alleen dat ik haar tegen kwam in je fobo![]()
Dan is dat sausje niet pas een dag over de datum...quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik veelIk ben niet zo thuis in de sausjes, maar als ik wel eens een over-de-datum sausje in mijn koelkast zie, kan er wel degelijk wat groeien
Nou neequote:
en dat betekend??quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel ik heb zitten lobbyen
Ja, dat weet ik niet hè... ik maak geen kwartetmelding...quote:
Kloptquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:47 schreef OA het volgende:
[..]
Dan is dat sausje niet pas een dag over de datum...
20x 2 boterhammen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je spamtWat gaan we eten vanavond?
Zien we dan welquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, was krom gequote van mijquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet hè... ik maak geen kwartetmelding...
lob·by·en lobbyde, h gelobbyd door gesprekken proberen belangrijke beslissingen te beïnvloedenquote:
Blijf toch gewoon eens zitten waar je zit joh!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:49 schreef Piles het volgende:
En weer verhuisd, en het is hier nog kouder
Ik denk dat ik een voedzame salade in elkaar flans...quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tot half 11 les, en nu weer vanaf kwart voor. Dus ff pauze tussendoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:49 schreef Reflectionne het volgende:
Blijf toch gewoon eens zitten waar je zit joh!
net of je ook maar ooit met haar over mij gehad heb!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
lob·by·en lobbyde, h gelobbyd door gesprekken proberen belangrijke beslissingen te beïnvloeden
Ah goed dan..quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Tot half 11 les, en nu weer vanaf kwart voor. Dus ff pauze tussendoor
Weet je helemaal niks vanquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
net of je ook maar ooit met haar over mij gehad heb!dus klopt niet hoor
Ja, je hebt mijn toestemming. Maar dat had je eigenlijk voor dat je de actie ondernam moeten vragen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, mag het?
Zo weer accu wisselen trouwens
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:53 schreef Reflectionne het volgende:
Gelukkig krijg ik toch geen stagevergoeding.. Ik heb namelijk nog helemaal niks gedaan vandaag.. :$
Informatica in de jaren 60??quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook niet
OH nee, het gaat hier weer over informatica. Door een leraar die in de jaren 60 leeft volgens mij
Sorryquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:53 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja, je hebt mijn toestemming. Maar dat had je eigenlijk voor dat je de actie ondernam moeten vragen.
Het is koudquote:
Ik weet het ook nietquote:
Boek uit 2001quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:55 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Informatica in de jaren 60??
Ik heb een oven met 2 deuren en in het kleinste gedeelte lagen aardappelen. Was ik helemaal vergeten. Vorige week stonk het ineens best wel erg... bleek dat de aardappelen waren leeggelopen...quote:
Even denken..quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:57 schreef Piles het volgende:
Reflectionne, mag ik zo mijn accu wisselen?
Bah verrotte aardappels dat stinkt echt erg!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een oven met 2 deuren en in het kleinste gedeelte lagen aardappelen. Was ik helemaal vergeten. Vorige week stonk het ineens best wel erg... bleek dat de aardappelen waren leeggelopen...![]()
Dat was zeg maar ook niet van gisteren...
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:58 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Even denken..
Is het belangrijk?
Hmm oke.. Nou vooruit dan maar.. vervang 'm maarquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
Over een paar minuten valt mn laptop uit
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:59 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm oke.. Nou vooruit dan maar.. vervang 'm maar
Preciesquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:00 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nee, want dan ga ik me vervelen!
pics!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:01 schreef G.Fawkes het volgende:
Ohja er is een chick in het topic en Piles ziet mij niet eens meer schrijven
Ik reageerde toch op jequote:Op vrijdag 19 september 2008 11:01 schreef G.Fawkes het volgende:
Ohja er is een chick in het topic en Piles ziet mij niet eens meer schrijven
Ruikt naar oude vis...quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:58 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Bah verrotte aardappels dat stinkt echt erg!
Dit topic?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:03 schreef Larry-Laffer het volgende:
Jongens, is er nog iets interessants op het internet te vinden wat ik rustig kan bekijken zonder dat het hier al te veel opvalt dat ik eigenlijk geen zak uitvoer?
Ik ben ook in de steek gelaten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:03 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Kun je even wat zeggen tegen G. Fawkes, hij voelt zich in de steek gelaten!
och wel..quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:05 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat hier over allemaal dingen waar ik als newbie niet over mee kan praten.
Ja, heel zielig!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben ook in de steek gelaten.![]()
Ik zie je reactie, Piles
Uhm Reflectionne, ik zie geen fotoboek. Volgens mij is dat een foutje, fix het ff
Post dan iig foto's van een leuke dame (het liefst in zo min mogelijk kleren)quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:06 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja, heel zielig!
Ik heb geen foto's
beetje jammerquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:06 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja, heel zielig!
Ik heb geen foto's
Je kunt altijd een poging doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:06 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ja oke, dom zeuren moet mij ook lukken
Gewoon doen alsof, doe ik ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:05 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat hier over allemaal dingen waar ik als newbie niet over mee kan praten.
Moet ik er een paar komen maken?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:06 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja, heel zielig!
Ik heb geen foto's
Nee joh, ik ga geen foto's zoeken van 'leuke' dames met zo min mogelijk kleren, ten eerste omdat ik ook op het werk zit en ten tweede zou ik dan toch op z'n minst leuke mannen gaan zoeken!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Post dan iig foto's van een leuke dame (het liefst in zo min mogelijk kleren)
eigenlijk niet, zit op mijn werk![]()
Gewoon klagen dat je moe bent, geen zin hebt en dat je 't koud hebt.. Zit je meteen in het gesprek!quote:
Hier posten in spoiler-tags! Ivm mensen die op stage zittenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:08 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ok. Ik hoor iets over pics van chickies?
En ook mooie mannen zoeken!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier posten in spoiler-tags! Ivm mensen die op stage zitten
Ik voldoe maar aan 2 van de 3 genoemde punten.. ben ik nu aangenomen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:09 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Gewoon klagen dat je moe bent, geen zin hebt en dat je 't koud hebt.. Zit je meteen in het gesprek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |