Als er 1 nummer aktueel is.....quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:13 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En ook misschien de Animals met House of the Rising Sun.
Stagelopers die alleen hiphop en r&b luisteren moet je uberhaupt nooit aannemenquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:06 schreef IJsblock het volgende:
Ik heb vanmorgen eens dit beruchte nummer en Kashmir laten horen aan mijn nieuwe stageloper van net 18, dat was even echt lachen!
Hij kende de band niet en vond het maar teringherrie, hij luistert alleen naar hiphop & R&B......
(Mijn ouwelullencollega's vonden het trouwens even heerschend als mij, zeker toen ik nog schor en vals die uithalen deed!)
TOTDAT: Stageloper dit zei over Kashmir: hmmmmm, klinkt wel aardig, maar ze zijn niet echt origineel, Puff Daddy was er eerder mee..........
Ik was gepwned tot en met door het kulleke.....![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Stagelopers die alleen hiphop en r&b luisteren moet je uberhaupt nooit aannemen.
Van iemand die LZ bejaardenmuziek noemtquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Van iemand die LZ bejaardenmuziek noemt.
Inderdaad, gek dat iemand een van de grootste rockbands ter wereld aller tijden niet kent!quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:41 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Domme opmerking idd, maar opzich redelijk logisch dat iemand van 18 die shit niet kent. 'Zelfs' de gemiddelde 20-er kent het al niet.
En dáár is de uitvoering van Far Coorporation weer de beste van!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:20 schreef Agorias het volgende:
and she's buuuuuuuuuuying a stairway, to heaven
De band kennen is wat anders dan de nummers kennen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, gek dat iemand een van de grootste rockbands ter wereld aller tijden niet kent!
Dat wil niet zeggen dat ik een stagiair niet aan zou nemen of uberhaupt iemands intelligentie in twijfel zou trekken om die reden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:05 schreef Biels het volgende:
[..]
Komend van de gast die Led Zeppelin afserveert als bejaardenmuziek is dit best grappig
En hier stopte ik met je serieus te nemen.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:11 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Goede muziek bestaat niet. Dat is voor iedereen persoonlijk.
Je zegt dus dat er momenteel vooral gecovered wordt. Moet ik je nou echt verwijzen naar de tijd van Bob Dylan e.d.? Covers maken werd altijd al gedaan, en dat blijft altijd ook wel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:12 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Aanvulling op Neil Youngs Southern Man: de rednecks waren behoorlijk pissig op dit nummer EN op Neil, het antwoord kwam van Lynyrd Skynyrd met Sweet Home Alabama.
En in 2008 kwam Kid Rock met All Summer Long waarin opnieuw Sweet Home is gesampled.
Mijn mening is dus dat hedentendage alleen maar gecovered kan worden door "nepbandjes" en consorten, bands zoals Kaiser Chiefs, Raconteurs/White Stripes verdienen mijn credits doordat ze vernieuwend en origineel zijn!
lees gewoon eens voor de gein mijn vraag uberhaupt. Ik vroeg wat er zo goed aan was, niet wat er zo actueel aan is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als er 1 nummer aktueel is.....
Ik moet je hierin zeker gelijk geven! Jolene en I Just Don't Know What To Do With Myself waren inderdaad covers waar ik even niet aan gedacht had!quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:13 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je zegt dus dat er momenteel vooral gecovered wordt. Moet ik je nou echt verwijzen naar de tijd van Bob Dylan e.d.? Covers maken werd altijd al gedaan, en dat blijft altijd ook wel.
Overigens zijn de White Stripes ook niet bepaald vies van coveren.
Kom es hee? Kweek een gevoel voor humor?quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:13 schreef Trannellius het volgende:
[..]
lees gewoon eens voor de gein mijn vraag uberhaupt. Ik vroeg wat er zo goed aan was, niet wat er zo actueel aan is.
Meestal gaat het ook om het melodietje wat je dan herkent in een nummer, toen ik nog een ijsblockje was luisterde ik via de bandrecorder van mijn vader naar jaren 60 muziek, waardoor er heel veel deuntjes op jonge leeftijd toch bekend waren, alleen de namen van de artiesten erbij, dat is iets teveel als je 3-4 jaar bent.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:01 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
De band kennen is wat anders dan de nummers kennen.Veel mensen zullen het ook raar vinden dat jij de nummers van de grootste rappers en de grootste DJ's aller tijden waarschijnlijk niet kent.
Dat maakt niet uit. Dat je alleen al afgeeft op kortzichtige mensen terwijl je zelf net zo kortzichtig bent is gewoon ironisch. Vandaar.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:03 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik een stagiair niet aan zou nemen of uberhaupt iemands intelligentie in twijfel zou trekken om die reden.
Led Zeppelin - When The Levee Breaks wat daar ook echt gebeurd is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als er 1 nummer aktueel is.....
[ afbeelding ]
Plus dat die Sweet Summer ongeveer 0 dynamiek heeft en als ranzige popplaat opgeleverd is. Als het nou enigszins levendig klonk HAD het een leuk/verteerbaar nummer geweest.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:12 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Aanvulling op Neil Youngs Southern Man: de rednecks waren behoorlijk pissig op dit nummer EN op Neil, het antwoord kwam van Lynyrd Skynyrd met Sweet Home Alabama.
En in 2008 kwam Kid Rock met All Summer Long waarin opnieuw Sweet Home is gesampled.
Mijn mening is dus dat hedentendage alleen maar gecovered kan worden door "nepbandjes" en consorten, bands zoals Kaiser Chiefs, Raconteurs/White Stripes verdienen mijn credits doordat ze vernieuwend en origineel zijn!
Dat is dus wel een cover. Hoewel de Led Zeppelin versie wel enorm verschilt van het origineel en het in de studio pas echt in elkaar is gezet blijft het officieel een cover.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:15 schreef asdqert het volgende:
[..]
Led Zeppelin - When The Levee Breaks wat daar ook echt gebeurd is.
Wat een ontzettend naar volkje zijn die rock-fans toch soms, niet te geloven.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:49 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
En hier stopte ik met je serieus te nemen.
Ik ben niet kortzichtig, IK VIND het muziek voor oude kerels. Het zou echter op geen enkele manier mijn keuze beinvloeden wat betreft het aannemen van een stagiair oid.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Dat je alleen al afgeeft op kortzichtige mensen terwijl je zelf net zo kortzichtig bent is gewoon ironisch. Vandaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |