Was ook mijn eerste ingeving (of een airco) maar wordt doorgaans niet door de installateur geassembleerd.quote:Op zondag 21 september 2008 04:58 schreef Andromache het volgende:
Een cv-ketel.
Doet Danny toch ook met enige regelmaat.quote:Op zondag 21 september 2008 05:33 schreef bof het volgende:
als je je zakelijke problemen hier gaat posten dan zou ik je zaakje meteen maar opdoeken.
nah.. dan geef hem een flinke uitbrander en een schriftelijke waarschuwing en plaats hem als de sodemieter over naar de salesafdeling. Opgelostquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:14 schreef hoipim het volgende:
[..]
de grootaandeelhouder(mijn pa) heeft geen standpunt genomen, en wil dat ik dit op een goede manier oplos.ik wil hem gewoon duidelijk maken dat hij niet zomaar regels aan zijn laars kan lappen, tuurlijk ben ik blij met de extra orders maar dat hoeft hij niet te weten
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:52 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af waarom je dit soort zaken dan op FOK! komt vragen?
Dus met het bewust overtreden heeft hij wel 59 orders voor je ontvangen, als hij de procedure die je wilt die gehanteerd wordt naleeft had je ook mooi naar die 59 orders kunnen fluiten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:22 schreef hoipim het volgende:
nogmaals het gaat er niet om dat het niet duidelijk is, hij heeft het bewust gedaan.
BEWUST hij snapt gewoon de procedure, hij kan zich ook vinden in de procedure.
hij heeft alles opgebiecht, waarin hij meerdere keren zei dat hij bewust de procedure heeft overtreden.
Enige reden dat ik me door 4 pagina's gejank heenworstelquote:Op zondag 21 september 2008 03:57 schreef Poepoog het volgende:
Ben ik de enige die zich af vraagt wát er precies is verkocht, of heb ik daar overheen gelezen?
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:56 schreef boarn het volgende:
Teneerste zou ik bij alle boze klanten duidelijk maken dat het niet aan jou manier van werken ligt, maar er voor zorgen dat ze deze medewerker op aanspreken.
Die dan via de afdeling communicatie met de andere afdelingen en de klanten communiceert.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:49 schreef PDOA het volgende:
Ik zou een afdeling klantenservice in het leven roepen.
Wie plant dat dan?quote:Op woensdag 24 september 2008 14:18 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Die dan via de afdeling communicatie met de andere afdelingen en de klanten communiceert.
Dit. En daarnaast zou ik je telefooncentrale zo instellen dat die bewuste afdeling niet van buitenaf te benaderen is.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:04 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat je te veel oog hebt voor de gevolgen voor je onderneming, en te weinig voor de omvang van de fout op zich. De medewerker zal er niet bij stil hebben gestaan hoeveel schade het bedrijf ervan ondervindt, en hoewel ik wel vind dat je dat aan hem uit zou moeten leggen (om hem duidelijk te maken dat, en waarom, het echt niet zomaar kan), maar dat je hem niet verantwoordelijk kunt houden voor alle negatieve gevolgen. Het is niet redelijk om het alleen vanuit je eigen perspectief te bekijken, want de medewerker kan niet alle gevolgen overzien. Houdt het dus bij een waarschuwing en een notitie, zou ik zeggen.
Verder vind ik het een vaag verhaal, en als je over dit soort dingetjes advies moet komen vragen hier, ben je niet capabel als manager.
Daarnaast vind ik dat je te veel bezig bent met je eigen image en niet met wat goed is voor het bedrijf. Als je zelf vindt dat je niet op die functie hoort te zitten kan ik wel begrijpen dat je zelf geen standpunt in durft te nemen...
Had je anders verwacht...quote:Op woensdag 24 september 2008 14:12 schreef matthijst het volgende:
TS is weg, lijkt het...
Tjonge jonge....quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:57 schreef SHE het volgende:
Ik vind het best een zware overtreding eigenlijk. Helaas is dit (volgens mij) niet voldoende voor ontslag op staande voet, maar mijn handen zouden jeuken.
Ik zou hem goed laten monitoren komende maanden en sowieso het 'vergrijp' documenteren als officiele waarschuwing en deze aangetekend naar zijn huisadres versturen. Kopie ervan in personeelsdossier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |