Nopequote:Op donderdag 18 september 2008 14:00 schreef OA het volgende:
[..]
je had dus niet het laagste cijfer?
Maar je zegt dat je een 2.5 hebt...quote:Op donderdag 18 september 2008 14:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NopeEr waren:
3x 1
1x 2
6x 3
8x 4
10x 5
5x 6
3x 7
Dus ik zat bij de beste 8
Met dat andere vak denk ikquote:Op donderdag 18 september 2008 14:07 schreef OA het volgende:
[..]
Maar je zegt dat je een 2.5 hebt...
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Tvptje
die stagiair lult mie veel![]()
Dat was weer een ander vakquote:Op donderdag 18 september 2008 14:07 schreef OA het volgende:
[..]
Maar je zegt dat je een 2.5 hebt...
Neuh, ik had zin inquote:Op donderdag 18 september 2008 14:06 schreef Piles het volgende:
Maareh Yesse, waarom zo blij
Of was dat alleen al voor het cijfer van Bart?
Nou, dat is niet echtquote:Op donderdag 18 september 2008 14:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neuh, ik had zin inIk zag gewoon dat het 2 uur was
Wijzig jij zo snel?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow laat maar.
quote:
We gaan toch nu weer aardig snelquote:Op donderdag 18 september 2008 14:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Stuur 'm hier heen, wordt het weer lekker druk
Ja, ik zit hier facturen te bekijken, dus de cijfers vliegen me om de oren...quote:
Te begrijpenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik zit hier facturen te bekijken, dus de cijfers vliegen me om de oren...
Das waar, we mogen niet klagenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
We gaan toch nu weer aardig snel
Ik ben geeneens blauw en ik ben al goedquote:Op donderdag 18 september 2008 14:16 schreef Piles het volgende:
Ik wil ook blauw zijn, alleen al daarvoor
Als mod kun je de edit-history van een post zien bedoel ikquote:Op donderdag 18 september 2008 14:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben geeneens blauw en ik ben al goed
Het moet weer een snel gedaan zijn...quote:
Owwww zo bedoelde ja.. ja oke.. tja, je bent nu wel veel misgelopenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:18 schreef Piles het volgende:
Als mod kun je de edit-history van een post zien bedoel ik![]()
Dat kan ik wel op de FP, maar helaas niet hier...quote:Op donderdag 18 september 2008 14:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Als mod kun je de edit-history van een post zien bedoel ik![]()
Hier hoef je je niet te vervelenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:18 schreef Reflectionne het volgende:
Zit ook op stage nu, en verveel me..
Herkenbaar!quote:Op donderdag 18 september 2008 14:18 schreef Reflectionne het volgende:
Zit ook op stage nu, en verveel me..
quote:
Zal wel jaquote:Op donderdag 18 september 2008 14:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owwww zo bedoelde ja.. ja oke.. tja, je bent nu wel veel misgelopen
Haha nee gelukkig! Ik zit bij een sausjesbedrijf.. voor 50 dagen, orrienteerende stage. (Ben 2e jaar op voedingsmiddelentechnologie) Zit nu op de 17e dag.. Oef!quote:Op donderdag 18 september 2008 14:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier hoef je je niet te vervelen![]()
Maar we zijn wel heel nieuwsgierig hier
Dus wie/wat/waar/wanneer?
Nogmaals sorryquote:
Das toch best leuk of niet?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:24 schreef Reflectionne het volgende:
Haha nee gelukkig! Ik zit bij een sausjesbedrijf.. voor 50 dagen, orrienteerende stage. (Ben 2e jaar op voedingsmiddelentechnologie) Zit nu op de 17e dag.. Oef!
Calvé, Remia, Heinz?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:24 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha nee gelukkig! Ik zit bij een sausjesbedrijf.. voor 50 dagen, orrienteerende stage. (Ben 2e jaar op voedingsmiddelentechnologie) Zit nu op de 17e dag.. Oef!
Nou, het is de bedoeling dat ik kwaliteit en productontwikkeling/verbetering iets van opsnuif.. maar mijn begeleider is overal druk mee, zo druk dat hij mij vergeet.. Ik zit hier literatuuronderzoek te doen en m'n eindverslag maar vast te typen!quote:Op donderdag 18 september 2008 14:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Das toch best leuk of niet?
Wat voor werk doe je nu dan?
Oh, ik ga even verhuizen, tot zo
Neeejoh 1,5 jaarquote:Op donderdag 18 september 2008 14:23 schreef OA het volgende:
[..]
Maar je kunt wel 4 maanden onbeperkt koffie drinken, internetten enzo...
Double Aces Food.. Onbekenderquote:
Dat doe ik gelijktijdigquote:
Heb ook last, vierkante ogen, muisarm etc etcquote:Op donderdag 18 september 2008 14:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr ik zit thuis gewoon veel minder achter de pc, en toch heb ik nu fucking rsi klachten![]()
quote:
Ik snap het...quote:Yesse -> Duaal studente bij reclame bureau, management assistente / manusje van alles
Maar ja. Het is of dit, of moddervet worden van alle sausjes keuren...quote:Op donderdag 18 september 2008 14:32 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Heb ook last, vierkante ogen, muisarm etc etc
M'n pols en die spieren daar doen gewoon pijnquote:Op donderdag 18 september 2008 14:32 schreef Reflectionne het volgende:
Had ik ook wel eens. Inmiddels ben ik daar voorbij volgens mijquote:Op donderdag 18 september 2008 14:32 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
jou zaterdag begint op vrijdag?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:30 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Precies nog 10 uur voor mij! Hoeraaa! Aftellen op twee handen
Pwndquote:Op donderdag 18 september 2008 14:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn zaterdag begint op zondag![]()
[..]
Ben er wel benieuwd naarquote:Op donderdag 18 september 2008 14:45 schreef mash_ het volgende:
oh de film gaat over een straat race worden
En die vijfde dag op school doe je nog minder?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat eerste gedeelte is het belangrijksteDuaal = 4 dagen in de week
hoiquote:Op donderdag 18 september 2008 14:58 schreef Californium het volgende:
eeeennn even 1,5 uur gelunched.....
hallow alweer
Hahah, ik weet niet wat liever.. Wat zou me beter staan, moddervet of vierkante ogen?? Nouja, zoveel saus eet je niet hoor bij het testen, denk aan een theelepeltje saus per keer..quote:Op donderdag 18 september 2008 14:33 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ja. Het is of dit, of moddervet worden van alle sausjes keuren....
Haha, ja ik doelde meer op weekend. Dat is waar ik aan denk..quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:04 schreef Piles het volgende:
Ik krijg een wijze les nu net: om de sfeer te bevorderen moet je verliefd naar elkaar kijken
![]()
![]()
![]()
In sommige gevallen kan dat echt nietquote:Op donderdag 18 september 2008 15:04 schreef Piles het volgende:
Ik krijg een wijze les nu net: om de sfeer te bevorderen moet je verliefd naar elkaar kijken
![]()
![]()
![]()
Nou, het is al duidelijk hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 15:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
In sommige gevallen kan dat echt niet
Oh jaquote:Op donderdag 18 september 2008 15:09 schreef Milou__ het volgende:
Moest meer denken aan de situatie met cue en haar stage begleider![]()
Gelukkigquote:Jou niet pilies
Wie ben jij?quote:
lezequote:
quote:
Nou Dean, vraag dat eens iets tactischerquote:
Volgens mij uit het oosten, aan haar ondertitel te zienquote:Op donderdag 18 september 2008 15:10 schreef Californium het volgende:
waar kom je vandaan reflectionne?
Excuses hoorquote:
Wat is er mis met het oostenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou Dean, vraag dat eens iets tactischer![]()
[..]
Volgens mij uit het oosten, aan haar ondertitel te zien
Achterhoek ja.. Nouja, ik woon nu (op kamers) in Wageningen.. Waarom diequote:Op donderdag 18 september 2008 15:10 schreef Californium het volgende:
waar kom je vandaan reflectionne?
Voorgesteld op pagina 2quote:
Waar uit achterhoek..... Dit wordt gevraagd door een mede-achterhoekerquote:Op donderdag 18 september 2008 15:13 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Achterhoek ja.. Nouja, ik woon nu (op kamers) in Wageningen.. Waarom dieer bij?? (A)
[..]
Voorgesteld op pagina 2
dat dusquote:
* eens is met Cuequote:
quote:
Waaat vol met Achterhoekers hier!quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
zonder achterhoekers stelt deze sc niks voor![]()
![]()
Ruurlo is helemaal aan de andere kant van de achterhoekquote:Op donderdag 18 september 2008 15:16 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
[..]
Waaat vol met Achterhoekers hier!![]()
![]()
![]()
Ik kom uit Ruurlo, maar daar ben ik niet zo blij meeAchterhoek opzich wel en andere plaatjes zijn ook wel gezellig daar!
Zonder Zeeland ook nietquote:Op donderdag 18 september 2008 15:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
zonder achterhoekers stelt deze sc niks voor![]()
![]()
quote:
Didam...Maar woon al 2,5 jaar in Nijmegen en nu even in Edinburgh.... Ruurlo is toch niet zo ergquote:Op donderdag 18 september 2008 15:16 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
[..]
Waaat vol met Achterhoekers hier!![]()
![]()
![]()
Ik kom uit Ruurlo, maar daar ben ik niet zo blij meeAchterhoek opzich wel en andere plaatjes zijn ook wel gezellig daar!
quote:
Zo groot is het nou ook weer niet hèquote:Op donderdag 18 september 2008 15:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ruurlo is helemaal aan de andere kant van de achterhoek
Waar kom jij vandaan?quote:Op donderdag 18 september 2008 15:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ruurlo is helemaal aan de andere kant van de achterhoek
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Zonder Zeeland mijn gespam ook niet![]()
Ik ken wel aardig wat mensen uit Groenlo ja! Jij ook?quote:Op donderdag 18 september 2008 15:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Didam...Maar woon al 2,5 jaar in Nijmegen en nu even in Edinburgh.... Ruurlo is toch niet zo ergken je mensen uit Groenlo?
even groot als zeelandquote:Op donderdag 18 september 2008 15:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo groot is het nou ook weer niet hè![]()
1tjequote:Op donderdag 18 september 2008 15:19 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik ken wel aardig wat mensen uit Groenlo ja! Jij ook?![]()
Ik vind de mensen en sfeer in Ruurlo maar niks..
Nou zeg!quote:
quote:
Kan me zo geen Anne uit Groenlo bedenken nee..quote:Op donderdag 18 september 2008 15:20 schreef Californium het volgende:
[..]
1tje![]()
zit bij mij op school..... anne?
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zeg ik, niet zo groot
Alleen Zeeland is onbereikbaar, en daarmee 2x zo groot
jammerquote:Op donderdag 18 september 2008 15:21 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Kan me zo geen Anne uit Groenlo bedenken nee..
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:20 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nou zeg!
Ik, als Achterhoeker, vind Twente ook altijd nog wel goed! Over de rest van Nederland niet gesproken..
Enige mogelijkheid voor mijn opleiding.. (Jaja, er zit ook wel iets met voeding in andere plaatsen maar die zijn wel anders).quote:Op donderdag 18 september 2008 15:22 schreef Californium het volgende:
[..]
jammer
Maar waarom Wageningen? en niet een leuke stad...! zoiets als.... Nijmegen
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:17 schreef Piles het volgende:
Twente, Achterhoek, what's the difference
Ik ook, maar niemand haptequote:
Wehlquote:
Komen alleen maar leuke mensen uit Wehlquote:Op donderdag 18 september 2008 15:24 schreef Bravebart het volgende:
Het vriendinnetje van mn neef komt uit Wehl
Vanzelfsprekendquote:Op donderdag 18 september 2008 15:24 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Niet lief! Als je maar Grolsch drinkt is alles vergeven.
Wat voor andere merken? Ja, cola enzo! Grolsch is het enige bier toch?quote:Op donderdag 18 september 2008 15:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
VanzelfsprekendVerkopen ze ook andere merken dan in het Oosten des lands?
Colaquote:Op donderdag 18 september 2008 15:26 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Wat voor andere merken? Ja, cola enzo! Grolsch is het enige bier toch?
Brommers kiek'n met de tandarts?? Nou nou..quote:Op donderdag 18 september 2008 15:24 schreef Bravebart het volgende:
Zo, ik ga naar de tandarts en brommers kiek'n en
De tandarts-assistente dan denk ikquote:Op donderdag 18 september 2008 15:27 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Brommers kiek'n met de tandarts?? Nou nou..
wie wie?quote:Op donderdag 18 september 2008 15:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wehl![]()
Het vriendinnetje van mn neef komt uit Wehl
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Komen alleen maar leuke mensen uit Wehl
Nog afwachten of er brommers zijn bij de tandartsquote:Op donderdag 18 september 2008 15:27 schreef Piles het volgende:
[..]
De tandarts-assistente dan denk ik
Maar wel een autoquote:
Was t maar het enige merk hier dat werd verkocht. dan wrden bepaalde kroegen niet vermeden omdat er ander spul wordt verkochtquote:Op donderdag 18 september 2008 15:26 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Wat voor andere merken? Ja, cola enzo! Grolsch is het enige bier toch?
Ja, erg is dat he!quote:Op donderdag 18 september 2008 15:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Was t maar het enige merk hier dat werd verkocht. dan wrden bepaalde kroegen niet vermeden omdat er ander spul wordt verkocht
haha indeedquote:Op donderdag 18 september 2008 15:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Was t maar het enige merk hier dat werd verkocht. dan wrden bepaalde kroegen niet vermeden omdat er ander spul wordt verkocht
Knalpottenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:24 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Niet lief! Als je maar Grolsch drinkt is alles vergeven.
Ik wilde net reageren, maar laat maar evenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
haha indeed![]()
En de eeuwige discussies met niet achterhoekers
voglens mij twentequote:Op donderdag 18 september 2008 15:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Knalpotten
Ken iemand uit Haaksbergen en Rekken, waar valt dat onder?
Net als de patat vs. friet discussie?quote:Op donderdag 18 september 2008 15:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
haha indeed![]()
En de eeuwige discussies met niet achterhoekers
Pepsi is ook smerigquote:Op donderdag 18 september 2008 15:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde net reageren, maar laat maar even![]()
Ach ja, ik moet ook geen Pepsi
Wel Aldi en AH eigen merk, maar ok
Echt het toppuntquote:Op donderdag 18 september 2008 15:35 schreef OA het volgende:
[..]
Net als de patat vs. friet discussie?
Ja net zo erg!quote:Op donderdag 18 september 2008 15:35 schreef OA het volgende:
[..]
Net als de patat vs. friet discussie?
quote:
Haaksbergenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Knalpotten
Ken iemand uit Haaksbergen en Rekken, waar valt dat onder?
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:37 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja net zo erg!
Niet-Achterhoekers snappen (bijna allemaal) niet wat nou echt lekker is enzo.. Terwijl je met 1 woord (bier) tegen een Achterhoeker meteen weet wat er bedoeld wordt! Nooit een discussie gehad over bier met een Achterhoeker.
Ik ook niet! Grolschquote:Op donderdag 18 september 2008 15:37 schreef Reflectionne het volgende:
Niet-Achterhoekers snappen (bijna allemaal) niet wat nou echt lekker is enzo.. Terwijl je met 1 woord (bier) tegen een Achterhoeker meteen weet wat er bedoeld wordt! Nooit een discussie gehad over bier met een Achterhoeker.
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
VanzelfsprekendVerkopen ze ook andere merken dan in het Oosten des lands?
Ik weet dr naam nietquote:
Ik snap sowieso niet wat er lekker is aan bier...quote:Op donderdag 18 september 2008 15:37 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja net zo erg!
quote:
Ah, nog iemandquote:Op donderdag 18 september 2008 15:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat er lekker is aan bier...
Welkomquote:Op donderdag 18 september 2008 15:41 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik kom ook uit het Oosten.
waar?quote:Op donderdag 18 september 2008 15:41 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik kom ook uit het Oosten.
Duhquote:Op donderdag 18 september 2008 15:40 schreef Yesse het volgende:
[..]doe eens niet alsof je zo gek bent op Twente
Je vind het nu leuk omdat je er weer weg bent. Jij bent 110% randstad
Welnee, er wonen toch ook domme boeren?quote:Op donderdag 18 september 2008 15:43 schreef Reflectionne het volgende:
Lopen alleen mensen uit het oosten stage?
Frieslandquote:Op donderdag 18 september 2008 15:43 schreef Reflectionne het volgende:
Lopen alleen mensen uit het oosten stage?
Ja hoor die heb je ookquote:Op donderdag 18 september 2008 15:44 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee, er wonen toch ook domme boeren?
Whehe. Nou ja, ik woon in Vlaardingen, ZH. Ooit liep ik ook stage, nu echter niet.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:45 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja hoor die heb je ook, maar dat is de vraag niet. Dan zou het zijn: Lopen alle mensen uit het oosten stage? Maar nu is meer van: Niemand behalve oosterlingen..
Uhuhquote:
Zeelandquote:Op donderdag 18 september 2008 15:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Friesland
Loop alleen geen stage meer dus dat telt niet
Begint het nu wel op te lijkenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:45 schreef Reflectionne het volgende:
Maar nu is meer van: Niemand behalve oosterlingen..
En hele leuke Vlaardingersquote:Op donderdag 18 september 2008 15:44 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee, er wonen toch ook domme boeren?
Yesse komt ook uit Vlaardingen en zij loopt stage.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:48 schreef Reflectionne het volgende:
Zie je wel!
Dus je loopt niet eens hier ergens stage?quote:
Zo las ik het dus ookquote:Op donderdag 18 september 2008 15:50 schreef OA het volgende:
[..]
Dus je loopt niet eens hier ergens stage?
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik word gek vand ie kerel.. man wat is ie vol van zichzelf en lult ie soms heel vaag
Kwartiertjequote:Op donderdag 18 september 2008 15:51 schreef Reflectionne het volgende:
Nog 39 minuten vol houden!
Volgens mij begreep ik hem verkeerdquote:
In Zwijndrecht, nog steed ZHquote:Op donderdag 18 september 2008 15:50 schreef OA het volgende:
[..]
Dus je loopt niet eens hier ergens stage?
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:52 schreef Californium het volgende:
hoooooooooii...... ik ga zo weer weeeeeeeeeg..... doeoeoeoeoeoeoei
ik haat die mensenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik word gek vand ie kerel.. man wat is ie vol van zichzelf en lult ie soms heel vaag
Nog 6quote:Op donderdag 18 september 2008 15:51 schreef Reflectionne het volgende:
Nog 39 minuten vol houden!
Dat is hier op een steenworp afstand!quote:
Heel goed gezien...quote:Op donderdag 18 september 2008 15:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook in het oosten
Vanuit Vlaardingen gezien
ja erg irritant, hoop gepraat maar weingi zinnigsquote:Op donderdag 18 september 2008 15:53 schreef Californium het volgende:
[..]
ik haat die mensen![]()
maar die kerel bij mij op het lab
quote:
Jeuj!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee hoor ik ben er nog.. heb nog 24 min internet
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:55 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is hier op een steenworp afstand!![]()
[..]
Heel goed gezien...
Jaloersquote:Op donderdag 18 september 2008 16:07 schreef Deansensitized het volgende:
Stage? Zit lekker thuis aan de koffie
Mag je dat zomaar?quote:Op donderdag 18 september 2008 16:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Denk dat ik eerder naar huis ga.. want last van rsi achtige klachten..
jewel.. doen ze niet moeliljk over.. en m'n 'bazen' zijn er toch nietquote:
Heerlijk.. Nouja dat zou niet goed zijn voor mij, dan was ik altijd eerder weg denk ik..quote:Op donderdag 18 september 2008 16:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jewel.. doen ze niet moeliljk over.. en m'n 'bazen' zijn er toch nietTenmisnte hoop ik
Werk van 22.30 ot 05.30quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:17 schreef Battlefan het volgende:
Wat gaat dat hier hard opeens![]()
Flink zeuren bij DHL helpt wel trouwens, we maken een zending aan en 3 minuten later stond er een vrachtwagen voor
Oh, als jij gaat, dan ga ik ook. daag!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:26 schreef Bertje.Monobrauw het volgende:
En ik zwaai in me eentje naar jullie want ik ga naar huis![]()
AJU
hou van jullie
quote:
quote:
Och, als een tand al bijna door is is het zomaar klaar hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 16:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]Kan ik nu lekker ongestoord snoepen
Zo snel zal je toch geen gaatje krijgen?
Dat deed je toch al!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]Kan ik nu lekker ongestoord snoepen
Zo snel zal je toch geen gaatje krijgen?
Dan voel je je zondag na de uitslag iets minder op je gemakquote:Op donderdag 18 september 2008 17:44 schreef Yesse het volgende:
Voel me op mijn gemak hier, allemaal Feyenoordfans!
Mwa, dat had de tandarts wel gemerkt danquote:Op donderdag 18 september 2008 17:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Och, als een tand al bijna door is is het zomaar klaar hoor
Dank jequote:
Echtniequote:
Heja Kalmar... Heja Kalmar.. Heja Kalmarquote:Op donderdag 18 september 2008 17:44 schreef Yesse het volgende:
Voel me op mijn gemak hier, allemaal Feyenoordfans!
Blijkbaarquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 18 september 2008 18:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan zal je 'm deze week nog niet binnen hebben.
Ik ben naar Zutphen en weer terug geweestquote:Op donderdag 18 september 2008 18:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je zowaar wat gedaan vandaag, dat je er nu pas bent?![]()
Ik krijg bijna medelijden met jequote:Op donderdag 18 september 2008 18:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Ongelooflijk
Hard werken dus.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben naar Zutphen en weer terug geweestEn daar tussen heb ook nog bij de klant gezeten en hem geholpen bij het maken van een testplan
![]()
Ongelooflijk
Och niet nodig. Ik krijg zowaar een normaal salarisquote:Op donderdag 18 september 2008 18:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik krijg bijna medelijden met je
Het liefst zou ik het elke dag zo druk hebben maarja ik ben nieuw dus ben ook regelmatig nog binnenquote:
Woar geet um?quote:
aha.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het liefst zou ik het elke dag zo druk hebben maarja ik ben nieuw dus ben ook regelmatig nog binnen
Wat voor studie heb jij ook al weer gedaan?quote:Op donderdag 18 september 2008 18:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
aha.
Binnenkort een selectiedag...
Ik heb de nieuwste Ipod Nano besteld, is alleen nog niet verzonden naar Casa Hounietquote:
Die nieuwe nano's zijn echt tof. Jammer dat de nieuwe classic niet zo tof isquote:Op donderdag 18 september 2008 18:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwste Ipod Nano besteld, is alleen nog niet verzonden naar Casa Houniet.
Van harte gefelicteerd met je verjaardag Pieter, en nog vele jaren in gezondheidquote:
En dit natuurlijk!quote:Op donderdag 18 september 2008 18:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Van harte gefelicteerd met je verjaardag Pieter, en nog vele jaren in gezondheid![]()
Oja klopt, had je gezegdquote:Op donderdag 18 september 2008 18:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwste Ipod Nano besteld, is alleen nog niet verzonden naar Casa Houniet.
Bedrijfskundige Informatica (hoewel ik nog wel even bezig ben...)quote:Op donderdag 18 september 2008 18:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat voor studie heb jij ook al weer gedaan?
oh cool, dat heb ook gedaan. Heb je al een functie op het oog, en hoe lang moet je nog?quote:Op donderdag 18 september 2008 18:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bedrijfskundige Informatica (hoewel ik nog wel even bezig ben...)
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Van harte gefelicteerd met je verjaardag Pieter, en nog vele jaren in gezondheid![]()
Dank jullie welquote:
Maandje of 3. Ik denk dat ik richting functioneel beheerder of consultant wil gaan.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
oh cool, dat heb ook gedaan. Heb je al een functie op het oog, en hoe lang moet je nog?
Maar heb je de studie eigenlijk gedaan? Ik woon ook in Rotterdamquote:Op donderdag 18 september 2008 18:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maandje of 3. Ik denk dat ik richting functioneel beheerder of consultant wil gaan.
WATquote:
na 20 seconde al, maar de Zweed speelde de bal iets te ver voor zich uit, daardoor kon Timmer de bal weer wegrossen.quote:
Nu al? ze beginnen pas om 21:00 uur hoor.quote:
Hoeveel staat het?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:13 schreef Luctort het volgende:
Kalmar gaat winnen denk ik. Ze zijn sterker op het moment.
0-0quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |