Eigenlijk maar 45, want ik heb 15 minuten pauze genomen, ipv 60.quote:
Ja, nou las ik "beffen". Zie je nou wat er van komtquote:Op donderdag 18 september 2008 15:33 schreef Ladylike het volgende:
als hij nou eens zou ophouden met bellen, dat zou makkelijker werken
A dirty mind...quote:Op donderdag 18 september 2008 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, nou las ik "beffen". Zie je nou wat er van komt
Whehe, jij kan niet rekenen danquote:Op donderdag 18 september 2008 15:34 schreef OA het volgende:
[..]
Eigenlijk maar 45, want ik heb 15 minuten pauze genomen, ipv 60.
Ouwe geilpijpquote:Op donderdag 18 september 2008 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, nou las ik "beffen". Zie je nou wat er van komt
Is a joy foreverquote:
Want?quote:
als je maar 15 min pauze ipv 60 hebt genomen mag je dus om kwart over 4 pas naar huis ipv 4 uurquote:
naar mijquote:
je werkt maar een kwartier te weinig danquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
je werkt maar een kwartier te weinig dan
Ja joh, dat zeg ende bedoel ik toch ook.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je maar 15 min pauze ipv 60 hebt genomen mag je dus om kwart over 4 pas naar huis ipv 4 uur
had je geen pauze genomen mocht je idd om 4 gaan (ik ga er even vanuit dat met een uur pauze jij om 5 uur weg gaat)
nouwquote:
dacht dat het een cadeautje wasquote:
ben gek op nerdjesquote:
eerlijk delen kadootje danquote:Op donderdag 18 september 2008 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dacht dat het een cadeautje was
* LL stuurt zon terug
En dat is inkoperquote:Op donderdag 18 september 2008 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Ja joh, dat zeg ende bedoel ik toch ook..
quote:
quote:
Als ik dat doe krijg ik altijd de microfoon in mn handen gedrukt.. ben er erg voorzichtig mee gewordenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:51 schreef Fha het volgende:
* Fha doet heeeeeeeel hard mee zingen met anouk
ik deel alles met jequote:
heej, die is hier nu ook op de radioquote:Op donderdag 18 september 2008 15:51 schreef Fha het volgende:
* Fha doet heeeeeeeel hard mee zingen met anouk
Ik blijf lekker door gaanquote:Op donderdag 18 september 2008 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik dat doe krijg ik altijd de microfoon in mn handen gedrukt.. ben er erg voorzichtig mee geworden
[..]
ik deel alles met je
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
heej, die is hier nu ook op de radio
Met dirty proposals?quote:Op donderdag 18 september 2008 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is a joy forever
IT-ers
Na vakantie, het eerste wat ze doen is mij mailen
(nja nadat de collega mij aan de lijn heeft gehad)
Foei.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Met dirty proposals?
Sorry, ik ben helemaal van slag nu.
We leren je langzaam wel een beetje kennenquote:
Ik geloof dat dit weekend of volgend weekend karaoke is in de club..quote:
Laatste keer karaoke was op Mallorca toen ik 7 was ofzoquote:Op donderdag 18 september 2008 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit weekend of volgend weekend karaoke is in de club..
moet dan werken dus zal zeker een keer of 3 de klos zijn (onder het mom van: klantenbinding)
jamaar HIJ mailt MIJquote:Op donderdag 18 september 2008 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
We leren je langzaam wel een beetje kennen.
Jemig, zijn daar cursussen voor?!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jamaar HIJ mailt MIJ
heb eens cusus gehad met hem
Dan heeft HIJ je daar ook wel een beetje leren kennenquote:Op donderdag 18 september 2008 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jamaar HIJ mailt MIJ
heb eens cusus gehad met hem
quote:
Waar is die karaoke?quote:Op donderdag 18 september 2008 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit weekend of volgend weekend karaoke is in de club..
moet dan werken dus zal zeker een keer of 3 de klos zijn (onder het mom van: klantenbinding)
*SPAM*quote:Op donderdag 18 september 2008 16:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Weet alleen nog niet hoe je praktijk is nu...
.
[..]
Waar is die karaoke?.
volgende week dan?quote:
Ik ga zo dronken worden zaterdagquote:
Ik heb een maand geleden (oid) in mn eentje een zeer gezellige avond gehad. Ik werd wakker op de badkamer vloerquote:Op donderdag 18 september 2008 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga zo dronken worden zaterdag![]()
Maar het is in belgiequote:Op donderdag 18 september 2008 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga zo dronken worden zaterdag![]()
Haha, wtf!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb een maand geleden (oid) in mn eentje een zeer gezellige avond gehad. Ik werd wakker op de badkamer vloer![]()
en toen een dag goed beroerd geweest haha
![]()
Ik werk daarquote:Op donderdag 18 september 2008 16:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maar het is in belgie.
[..]
Haha, wtf!.
Maar het is in Belgie!quote:
quote:
FAIL! (quote:Op donderdag 18 september 2008 16:28 schreef Fha het volgende:
en toen was mijn stem weer wegwat een faaldag.
Me 2. Fok! is snel, dan wil ik naast het modden ook nog wel gewoon posten.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]! Tsja, ik heb 't een beetje druk maar ik werk nu weer 8 uur per dag dus ik wip vast weer wat vaker langs!
Ja nou.. wacht maar!! Het virus komt ook jou kant op!! tenminste.. als mijn mama thuis is dit weekend en ik niet naar mn broer ga, dan ga ik even lekker overdreven hoesten daaro zodat jij het ook krijgtquote:
Ja? dus?quote:Op donderdag 18 september 2008 16:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maar het is in Belgie!
Hey, jullie zijn pas getrouwd?!
Ciao!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:34 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga ff bij ICT langs, kopje thee halen en dan door naar huis
Mijn weerstand is subliem. Die ziekte kiemen van jou zijn kansloos tegen mijn afweersysteem.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja nou.. wacht maar!! Het virus komt ook jou kant op!! tenminste.. als mijn mama thuis is dit weekend en ik niet naar mn broer ga, dan ga ik even lekker overdreven hoesten daaro zodat jij het ook krijgt![]()
Achja, jullie komen toch gewoon speciaal voor mijn naar Groningen. Is ook maar een paar uurtjes.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja? dus?
is maar 3 kwartier rijden..
hebben een vent die komt speciaal uit rotterdam
tis dus blijkbaar wel de moeite waard
en ja, fha en ik zitten nog in onze wittebroodsweken
quote:
Ja dat dacht ik ook van mijn immuunsysteem.. maar het is een hoop faal wat de klok slaatquote:Op donderdag 18 september 2008 16:36 schreef Jo0Lz het volgende:
Mijn weerstand is subliem. Die ziekte kiemen van jou zijn kansloos tegen mijn afweersysteem.
[..]
Achja, jullie komen toch gewoon speciaal voor mijn naar Groningen. Is ook maar een paar uurtjes.
En koffiequote:Op donderdag 18 september 2008 16:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook van mijn immuunsysteem.. maar het is een hoop faal wat de klok slaatofzo dus ik steek je heus wel aan
![]()
En ik eis thee trouwens, als we langs komen
Met bastogne koeken! Want daar heb ik ineens vet veel zin in.quote:
weg subtiliteitquote:ik stuur je zo de foto's ff
is gvd *#&%^#@ druk hier nu
en kom nu maar gewoon op visitewe vermaken ons wel ...
xxxx
Bokkenpootjesquote:Op donderdag 18 september 2008 16:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weg subtiliteit
@ bastogne koeken: oeh ja...
bokkenpootjes mag ook
Had er vanmiddagquote:Op donderdag 18 september 2008 16:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Bokkenpootjes
Oke nu heb ik trek haha
Ik kom bij jou wonenquote:Op donderdag 18 september 2008 16:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Had er vanmiddag
bastogne heb ik thuis
chocotoff
Ik ben een echte snoeperdquote:Op donderdag 18 september 2008 16:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kom bij jou wonen![]()
Ik koop nooit dat soort dingen eigenlijk.
Ik met vlagenquote:
Ik heb iedere avond zin in wat lekkersquote:
Dat heb ik alleen als er ook echt wat in huis is, dus ik haal maar gewoon bijna nooit iets in huisquote:Op donderdag 18 september 2008 16:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb iedere avond zin in wat lekkers
Jij bent duidelijk slimmerquote:Op donderdag 18 september 2008 16:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen als er ook echt wat in huis is, dus ik haal maar gewoon bijna nooit iets in huis
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet even serieus met je praten.
JOUW topic?? Als je hem nou zelf geopend had.. dan wel.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mijn topic is nog open
? Argumenteren? Analyseren? Beredeneren? Cerebreren? Rationaliseren?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:45 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
het is gewoon vet vermoeiend. Die broer kent echt geen emotie's ofzo, die moet alles uuh hoe noem je dat..
Mannen van Mars, vrouwen van Venus, jajaquote:nouja er logisch over gaan praten. Terwijl ik soms gewoon even wil zeggen dat ik me kut voel en dan komt hij met een of ander serieus verhaal waar ik niks van snap
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
JOUW topic?? Als je hem nou zelf geopend had.. dan wel.
bek houwe.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ik heb dat gedelegeerd.
Jah. Aan de verkeerde blijkbaar. Gelukkig zijn er hier ook nog users die wel initiatief tonen.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ik heb dat gedelegeerd.
Echtquote:Op donderdag 18 september 2008 17:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah. Aan de verkeerde blijkbaar. Gelukkig zijn er hier ook nog users die wel initiatief tonen.
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah. Aan de verkeerde blijkbaar. Gelukkig zijn er hier ook nog users die wel initiatief tonen.
Rationaliseren! die!quote:Op donderdag 18 september 2008 17:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
? Argumenteren? Analyseren? Beredeneren? Cerebreren? Rationaliseren?
[..]
Mannen van Mars, vrouwen van Venus, jaja
Als je kunt pm-en kun je ook een topic openenquote:Op donderdag 18 september 2008 18:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Doe es voor dan, topic openen op je telefoon.
Deed ik, maar MPG was vergaderenquote:Op donderdag 18 september 2008 18:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je kunt pm-en kun je ook een topic openen
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Deed ik, maar MPG was vergaderen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |