quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet even serieus met je praten.
JOUW topic?? Als je hem nou zelf geopend had.. dan wel.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mijn topic is nog open
? Argumenteren? Analyseren? Beredeneren? Cerebreren? Rationaliseren?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:45 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
het is gewoon vet vermoeiend. Die broer kent echt geen emotie's ofzo, die moet alles uuh hoe noem je dat..
Mannen van Mars, vrouwen van Venus, jajaquote:nouja er logisch over gaan praten. Terwijl ik soms gewoon even wil zeggen dat ik me kut voel en dan komt hij met een of ander serieus verhaal waar ik niks van snap
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
JOUW topic?? Als je hem nou zelf geopend had.. dan wel.
bek houwe.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ik heb dat gedelegeerd.
Jah. Aan de verkeerde blijkbaar. Gelukkig zijn er hier ook nog users die wel initiatief tonen.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ik heb dat gedelegeerd.
Echtquote:Op donderdag 18 september 2008 17:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah. Aan de verkeerde blijkbaar. Gelukkig zijn er hier ook nog users die wel initiatief tonen.
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah. Aan de verkeerde blijkbaar. Gelukkig zijn er hier ook nog users die wel initiatief tonen.
Rationaliseren! die!quote:Op donderdag 18 september 2008 17:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
? Argumenteren? Analyseren? Beredeneren? Cerebreren? Rationaliseren?
[..]
Mannen van Mars, vrouwen van Venus, jaja
Als je kunt pm-en kun je ook een topic openenquote:Op donderdag 18 september 2008 18:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Doe es voor dan, topic openen op je telefoon.
Deed ik, maar MPG was vergaderenquote:Op donderdag 18 september 2008 18:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je kunt pm-en kun je ook een topic openen
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Deed ik, maar MPG was vergaderen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |