wat een voorgevel zeggen wij recht door zee in amsterdamquote:zo heej...
[quote]jij weet duidelijk wat mannen graag willen (zien)!
dikke 10 hoor!
en dat gaat zo nog wel ff door...quote:Om zo een foto kan natuurlijk niemand heen
Lang leve jouw mooie ogen en decolletté
En dan zie je het origineel:quote:borsten +1
bewijs maarquote:Op donderdag 18 september 2008 11:43 schreef Nijns het volgende:
Mijn foto zou er vanaf boven tenminste ECHT zo uitzien als foto 1, zonder geshop*o*
Idd!quote:
Ja, maar dat is dan weer te moeilijk voor mevrouwquote:Op donderdag 18 september 2008 11:48 schreef lennartb.nl het volgende:
Hahaha dat is wel nasty bedrog ja, al vind ik dr sowieso niks maarja.
En die tietpukkels had ze ook wel even mogen clonestampen als ze dan toch bezig is.
en een beetje de saturation omhoog zodat er wat meer warmte in de huid komtquote:Op donderdag 18 september 2008 11:48 schreef lennartb.nl het volgende:
Hahaha dat is wel nasty bedrog ja, al vind ik dr sowieso niks maarja.
En die tietpukkels had ze ook wel even mogen clonestampen als ze dan toch bezig is.
En een flinke mep gaussian blur op dr kopquote:Op donderdag 18 september 2008 11:50 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en een beetje de saturation omhoog zodat er wat meer warmte in de huid komt
http://manscript.com/2007(...)fat-girl-angle-shot/quote:Op donderdag 18 september 2008 11:50 schreef DAMH het volgende:
Beware of the fat angle shot !! haha dies oud (goolge maar)
altijd van die dikke wijven,, en dan lijkt het alsof ze vet lekker zijn met kapot lekkere tetters,, en dan zijn het gewoon fakin bolle wijven ....
PM'en naar jou werkt nietquote:
nu weer wel!quote:
yup, ik heb linkjes achter beide afbeeldingen geplaatstquote:Op donderdag 18 september 2008 12:08 schreef kwiwi het volgende:
Hoe kom je nou eigenlijk aan het origineel? Ze was toch niet zo dom om de originele ook op haar hyves te zetten he?
Dat dusquote:Op donderdag 18 september 2008 12:23 schreef mighty_myte het volgende:
kan iemand even lekkere echte tieten posten?
ik ben namelijk teleurgesteld en heb het idee dat ik voor niks heb geklikt.
Wrom zit die achter een microfoon, in haar ondergoed nog welquote:
Whehe inderdaad. Bij vage van bovenaf genomen foto's weet je gewoon dat er iets mis isquote:Op donderdag 18 september 2008 11:50 schreef DAMH het volgende:
Beware of the fat angle shot !! haha dies oud (goolge maar)
altijd van die dikke wijven,, en dan lijkt het alsof ze vet lekker zijn met kapot lekkere tetters,, en dan zijn het gewoon fakin bolle wijven ....
Daar was toch ook een lijstje van? Met allemaal foto's genomen vanuit verschillende hoeken enzo en dan een uitleg erbij waarin stond hoe ze er werkelijk uit ziet?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:38 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Whehe inderdaad. Bij vage van bovenaf genomen foto's weet je gewoon dat er iets mis is
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:43 schreef TeenWolf het volgende:
Zie je het al voor je dat een date hebt met zo'n wijf.
Spreek je af nadat je foto's geruild hebt met haar, denk je dat je lekker wijf hebt....begint opeens de aarde onder je te beven waarvan je eerst dacht dat het een aardbeving was maar is het je date dat komt aanlopen.
daar wil ik wel even om lachenquote:Op donderdag 18 september 2008 12:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar was toch ook een lijstje van? Met allemaal foto's genomen vanuit verschillende hoeken enzo en dan een uitleg erbij waarin stond hoe ze er werkelijk uit ziet?
Maar waar dat ding is?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
daar wil ik wel even om lachen
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die vind je toch niet serieus mooi he?
Klikquote:Op donderdag 18 september 2008 13:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
daar wil ik wel even om lachen
edit: ik was te laatquote:Op donderdag 18 september 2008 12:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar was toch ook een lijstje van? Met allemaal foto's genomen vanuit verschillende hoeken enzo en dan een uitleg erbij waarin stond hoe ze er werkelijk uit ziet?
Die dus, maar een duidelijke zou leuker zijn.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:11 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Klik
Kon geen duidelijke vinden helaas
Die dusquote:Op donderdag 18 september 2008 13:11 schreef santax het volgende:
[..]
edit: ik was te laat
Hoewel deze iets makkelijker te lezen is
Ik zie een bezigheid voor jequote:Op donderdag 18 september 2008 13:18 schreef MikeyMo het volgende:
jammer dat er geen foto's bijstaan die de verdachtmaking ondersteunen
Wat zeg je?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:40 schreef MikeyMo het volgende:
Kijk, we hebben een leuke deerne op Hyves...
tieten kunnen de vrouw makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |