Een tifo actie is leuk maar je kan ook doorslaan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:27 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee, het G-vak.
410 noemen ze zichzelf, maar daar zitten ze helemaal niet. Afleidingsmanoeuvre ofzo.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Een tifo actie is leuk maar je kan ook doorslaan.
Lachertje van nederland
Inderdaad, dat verneder 020 was niet echt constructief.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Lachertje van nederland
It must be love.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
hehe, echt heerlijk dat genar de week voor de wedstrijd.
Ik ken degene die die heeft gemaakt, heeft inmiddels al geen seizoenskaart meer omdat 't zo slecht gingquote:
Het idee is leuk, maar 020 ??quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:15 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als jij Feyenoorder was zou je het ook geweldig vinden.
Verneder 020 was geen actie maar 1 spandoek
Gewoon jochies die het buitenland na proberen te doen maar daarin doorslaan. Zelfs de F-side heeft een hekel aan die gastjes. Weet niet hoe dat nu zit? serieuze vraagquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Lachertje van nederland
Complete bullshit! De echte harde kern vind het juist prachtig wat we doen. Tuurlijk zitten er wat gasten tussen (127 zangploeg) die het niet leuk vinden, maar die jongens worden door de F-side juist weer uitgekotst. Ik vraag me ook af hoe jij aan die wijsheid komt dat de F-side ons uitkotst.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:37 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Gewoon jochies die het buitenland na proberen te doen maar daarin doorslaan. Zelfs de F-side heeft een hekel aan die gastjes. Weet niet hoe dat nu zit? serieuze vraag
Ik heb daar ooit eens wat van opgevangen, weet er zelf ook niet al te veel vanaf.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Complete bullshit! De echte harde kern vind het juist prachtig wat we doen. Tuurlijk zitten er wat gasten tussen (127 zangploeg) die het niet leuk vinden, maar die jongens worden door de F-side juist weer uitgekotst. Ik vraag me ook af hoe jij aan die wijsheid komt dat de F-side ons uitkotst.
Wat een heldquote:Op donderdag 18 september 2008 18:48 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond de generale repetitie.
Zondag erop!
Die Enoh zal wel bij de selectie zitten dan.
Is het ook. Minstens net zo triest is het feit dat door heel Nederland liederen worden gezongen over joden aan het gas terwijl iedereen weet dat er miljoenen door zijn gestorvenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:45 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Vond dit doek een stuk triester, verwijzen naar WOII als 'joodse' club
[ afbeelding ]
Dan moet je maar niet zo'n geuzennaam aannemen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Is het ook. Minstens net zo triest is het feit dat door heel Nederland liederen worden gezongen over joden aan het gas terwijl iedereen weet dat er miljoenen door zijn gestorven
Moet je nagaan dat je het daarvan moet hebbenquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Iedereen weet dat die liederen eigenlijk 'niks' met de WOII te maken hebben.
Ach, doe niet zo huilie. Die wedstrijd waarin Obiku de winnende scoorde zal menigeen nooit meer vergeten en die wedstrijd waarin Tomasson scoorde was de laatste vernedering om op BB-boy in te gaanquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat je het daarvan moet hebben
Ik heb anders regelmatig kwade supporters van je clubje gezien die weer eens gefrustreerd waren als ze door een aktie voor lul gezet werdenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Lachertje van nederland
Of het midden-oosten conflictquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet zo'n geuzennaam aannemen.
Iedereen weet dat die liederen eigenlijk 'niks' met de WOII te maken hebben.
3-1 is geen vernederingquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:52 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ach, doe niet zo huilie. Die wedstrijd waarin Obiku de winnende scoorde zal menigeen nooit meer vergeten en die wedstrijd waarin Tomasson scoorde was de laatste vernedering om op BB-boy in te gaan
Tsja, dan moeten jullie maar niet uit Rotterdam komen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet zo'n geuzennaam aannemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |