Of het groen van de achterkant van de kicksen van Sulejmaniquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Greene ziet straks groen van ergernis.

Jep...quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt, 1-1 was dat.
Die 3-2 was toch met die ongelofelijk lelijke actie met Kloppend hart van rotterdam ofzo?

Hoop dat Hofland op tijd fit is en Greene niet rechtsback staat.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:00 schreef BB-boy het volgende:
Ik hoorde dat Landzaat misschien in de verdediging zou staan?

Als jij Feyenoorder was zou je het ook geweldig vinden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat was met "verneder 020" , nog triester dan deze aktie

Kopenhagen en Dinamo Zagreb?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:16 schreef BB-boy het volgende:
De laatste keer dat we vernederd zijn is een jaar of 30 geleden volgens mij.

Grappig dat je dat in dit topic post.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:18 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Kopenhagen en Dinamo Zagreb?

Ik kan me nog 4 man op Fred Grim af herinneren.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:16 schreef BB-boy het volgende:
De laatste keer dat we vernederd zijn is een jaar of 30 geleden volgens mij.

Dan moet je dat erbij zetten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:19 schreef BB-boy het volgende:
Tegen jullie clubje grapjas.

30 jaar geleden dus.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik kan me nog 4 man op Fred Grim af herinneren.

Ach, net alsof jullie geen debielen in de arena hebben zitten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:21 schreef Silenus het volgende:
Dé ultieme diss van het Legioen was toch wel onderstaand spandoek. Huntelaar was totaal van z'n a propos en scoorde slechts twee keer die wedstrijd, en ook ik was zodanig van slag na deze schandelijke belediging dat ik nauwelijks kon genieten van de 2-4 zege in de play-offs.![]()
[ afbeelding ]

Elk stadion heeft toch een uitvak?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ach, net alsof jullie geen debielen in de arena hebben zitten.
Jullie hebben er zelfs een apart vak voor gemaakt.

Het uitvak?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ach, net alsof jullie geen debielen in de arena hebben zitten.
Jullie hebben er zelfs een apart vak voor gemaakt.

quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elk stadion heeft toch een uitvak?

Nee, het G-vak.quote:

hehe, echt heerlijk dat genar de week voor de wedstrijd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elk stadion heeft toch een uitvak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |