Dat was met "verneder 020" , nog triester dan deze aktiequote:Op vrijdag 19 september 2008 15:44 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Inderdaad.Werd toen toch ook gewonnen?3-2?
Dacht 1-1. Dirkie in de laatste paar minuten ofzo.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:44 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Inderdaad.Werd toen toch ook gewonnen?3-2?
Klopt, 1-1 was dat.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dacht 1-1. Dirkie in de laatste paar minuten ofzo.
Was die wedstrijd dat Kuijt v/d Vaart doormidden zaagde
Greene ziet straks groen van ergernis.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:39 schreef sjimz het volgende:
Mij werd verteld dat Greene aardig de "Running Man" na kan doen.
Of het groen van de achterkant van de kicksen van Sulejmaniquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Greene ziet straks groen van ergernis.
Jep...quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt, 1-1 was dat.
Die 3-2 was toch met die ongelofelijk lelijke actie met Kloppend hart van rotterdam ofzo?
Hoop dat Hofland op tijd fit is en Greene niet rechtsback staat.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:00 schreef BB-boy het volgende:
Ik hoorde dat Landzaat misschien in de verdediging zou staan?
Als jij Feyenoorder was zou je het ook geweldig vinden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat was met "verneder 020" , nog triester dan deze aktie
Kopenhagen en Dinamo Zagreb?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:16 schreef BB-boy het volgende:
De laatste keer dat we vernederd zijn is een jaar of 30 geleden volgens mij.
Grappig dat je dat in dit topic post.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:18 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Kopenhagen en Dinamo Zagreb?
Ik kan me nog 4 man op Fred Grim af herinneren.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:16 schreef BB-boy het volgende:
De laatste keer dat we vernederd zijn is een jaar of 30 geleden volgens mij.
Dan moet je dat erbij zetten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:19 schreef BB-boy het volgende:
Tegen jullie clubje grapjas.
30 jaar geleden dus.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik kan me nog 4 man op Fred Grim af herinneren.
Ach, net alsof jullie geen debielen in de arena hebben zitten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:21 schreef Silenus het volgende:
Dé ultieme diss van het Legioen was toch wel onderstaand spandoek. Huntelaar was totaal van z'n a propos en scoorde slechts twee keer die wedstrijd, en ook ik was zodanig van slag na deze schandelijke belediging dat ik nauwelijks kon genieten van de 2-4 zege in de play-offs.![]()
[ afbeelding ]
Elk stadion heeft toch een uitvak?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ach, net alsof jullie geen debielen in de arena hebben zitten.
Jullie hebben er zelfs een apart vak voor gemaakt.
Het uitvak?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ach, net alsof jullie geen debielen in de arena hebben zitten.
Jullie hebben er zelfs een apart vak voor gemaakt.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elk stadion heeft toch een uitvak?
Nee, het G-vak.quote:
hehe, echt heerlijk dat genar de week voor de wedstrijd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elk stadion heeft toch een uitvak?
Een tifo actie is leuk maar je kan ook doorslaan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:27 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee, het G-vak.
410 noemen ze zichzelf, maar daar zitten ze helemaal niet. Afleidingsmanoeuvre ofzo.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Een tifo actie is leuk maar je kan ook doorslaan.
Lachertje van nederland
Inderdaad, dat verneder 020 was niet echt constructief.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Lachertje van nederland
It must be love.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
hehe, echt heerlijk dat genar de week voor de wedstrijd.
Ik ken degene die die heeft gemaakt, heeft inmiddels al geen seizoenskaart meer omdat 't zo slecht gingquote:
Het idee is leuk, maar 020 ??quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:15 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als jij Feyenoorder was zou je het ook geweldig vinden.
Verneder 020 was geen actie maar 1 spandoek
Gewoon jochies die het buitenland na proberen te doen maar daarin doorslaan. Zelfs de F-side heeft een hekel aan die gastjes. Weet niet hoe dat nu zit? serieuze vraagquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Lachertje van nederland
Complete bullshit! De echte harde kern vind het juist prachtig wat we doen. Tuurlijk zitten er wat gasten tussen (127 zangploeg) die het niet leuk vinden, maar die jongens worden door de F-side juist weer uitgekotst. Ik vraag me ook af hoe jij aan die wijsheid komt dat de F-side ons uitkotst.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:37 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Gewoon jochies die het buitenland na proberen te doen maar daarin doorslaan. Zelfs de F-side heeft een hekel aan die gastjes. Weet niet hoe dat nu zit? serieuze vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |