Benieuwd hoelang ze nog gaan dreigen met die vijf-jaars sanctiequote:Feyenoord -ajax wordt politiefeest
Datum: 19-09-2008 Bron: Feyenoord.nl
Feyenoord en Burgemeester Ivo Opstelten doen een oproep aan de voetbalsupporters die aanstaande zondag de wedstrijd Feyenoord-ajax bezoeken om er vooral een feestelijke voetbaldag van te maken. Rond de wedstrijd zal er door de politie streng op worden toegezien dat de wedstrijd rustig verloopt. Daarbij zullen volgens de burgemeester vooral groepjes die zich ophouden scherp in de gaten worden gehouden.
Rond de wedstrijd zijn extra veiligheidsmaatregelen van toepassing. Zo worden op het voorplein extra hekken geplaatst en worden bezoekers al bij het betreden van het plein op een geldige toegangskaart gecontroleerd. Bij de ingang van het stadion zal streng worden gecontroleerd door Feyenoord.
Dat betekent onder andere dat iedereen zal worden gefouilleerd. Ook zal er in het stadion, conform de afspraken met de Gemeente Rotterdam, steekproefsgewijs gecontroleerd worden op het bezit van een geldig identiteitsbewijs. Daarnaast gaat de politie in de stad en rond het stadion de Algemene Plaatselijke Verordening streng toepassen. Wildplassen, alcohol en drugsgebruik worden niet getolereerd. Bij overtreding van de apv volgt een boete en vaak ook een stadionverbod voor de duur van negen maanden.
Vijf-jaars sanctie
Alle partijen hechten er aan wederom te benadrukken dat de zogenoemde ‘vijfjaars-sanctie’ nog altijd van kracht is. Deze maatregel houdt in dat bij ongeregeldheden rond ontmoetingen tussen ajax en Feyenoord bezoekende supporters de komende vijf jaar bij de onderlinge wedstrijden geweerd zullen worden. De sanctie is een uitvloeisel van gesprekken tussen alle betrokken partijen naar aanleiding van ernstige ongeregeldheden rondom Feyenoord-ajax op 17 april 2005.
Vorig seizoen heeft Feyenoord nooit echt gedraaid en speelde het gelukkig (!) zijn beste wedstrijd - van het gehele seizoen - thuis tegen Ajax, ieder team dat maar enigzins druk zette op ons creatieve en nogal lichtgewicht middenveld kon naar huis met de punten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:58 schreef MaxC het volgende:
Vorig seizoen draaide Feyenoord gewoon erg goed hoor voor de klassieker en verwachte Ajax-supporters echt geen monsteruitslag.
Het begin was prima hoor, de wedstrijden vóór Ajaxquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:07 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Vorig seizoen heeft Feyenoord nooit echt gedraaid en speelde het gelukkig (!) zijn beste wedstrijd - van het gehele seizoen - thuis tegen Ajax, ieder team dat maar enigzins druk zette op ons creatieve en nogal lichtgewicht middenveld kon naar huis met de punten.
Dat liet Twente wel heel duidelijk zien, Roda bijna een helft lang en vandaar waren mijn verwachtingen toen niet al te hoog gespannen.
Overduidelijk keken teams in het begin van het seizoen nog naar de namen op ons lijstje en lieten Feyenoord toen het spel maken en dan komen spelers als De Guzman en Bruins aardig uit de verf, komen de backs makkelijker op en leek het nog ergens op maar op het moment dat de tegenstander doorhad dat de zwakte zat in het op papier sterke middenveld leek het voetballend ook nergens meer op.
8 van de 10 keer winnen is prima en Twente en PSV uit kan je altijd verliezen.quote:19-08-2007 FC UTRECHT UIT 0 - 3 WINST
26-08-2007 NAC THUIS 5 - 0 WINST
01-09-2007 WILLEM II THUIS 2 - 0 WINST
16-09-2007 RODA JC UIT 1 - 3 WINST
23-09-2007 PSV UIT 4 - 0 VERLIES
29-09-2007 SC HEERENVEEN THUIS 2 - 0 WINST
07-10-2007 VITESSE UIT 0 - 1 WINST
20-10-2007 EXCELSIOR THUIS 1 - 0 WINST
27-10-2007 FC TWENTE UIT 2 - 0 VERLIES
04-11-2007 DE GRAAFSCHAP THUIS 2 - 0 WINST
Inderdaad, voetballend was het teveel mazzel en hopen op een goed resultaat dan dat het spel verzorgd en goed was.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:22 schreef Kopbal het volgende:
Puur als je naar de cijfertjes kijkt misschien, maar echt lekker liep het na PSV niet meer.
Volgens mij was Feyenoord vorig seizoen gewoon winterkampioen hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:22 schreef Kopbal het volgende:
Puur als je naar de cijfertjes kijkt misschien, maar echt lekker liep het na PSV niet meer.
Begrijpend lezen is lastig hé?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Volgens mij was Feyenoord vorig seizoen gewoon winterkampioen hoor.
En dat trainen vanmiddag kan geen kwaad zou ik zeggen.quote:De spelers van Feyenoord trainde vrijdagmorgen op het trainingsveld naast de Kuip.
Van de spelers die gisteren in de basis begonnen ontbraken Kevin Hofland, Giovanni van Bronckhorst en André Bahia. Kevin Hofland, gisteren vervangen met klachten aan zijn enkel, trainde binnen. Zijn enkelblessure lijkt mee te vallen en de verwachting is dan ook dat hij zondag tegen Ajax kan spelen.
Jon Dahl Tomasson en Henk Timmer lieten zich maar kort op het trainingsveld zien. Zij liepen korte tijd rustig uit. Roy Makaay, Serginho Greene, Diego Biseswar en Luigi Bruins sloten zich aan bij een groep onder leiding van John Lammers en Wim Jansen, die op diverse afwerkvormen trainde. Op het trainingsveld kwam naast de selectie ook het grootste deel van het beloftenelftal in actie.
Vanmiddag wordt er nogmaals getraind, waarschijnlijk op Varkenoord.
Je ziet het onderste plaatje over het hoofdquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat No Running laat feyenoord sinds dat doek elke week op het veld zien ja. Misschien moeten jullie de spelers even uitleggen waarom die doeken er hingen?
De spelers ook zeker?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je ziet het onderste plaatje over het hoofd
Inderdaad, er hing toen ook echt zo'n heerlijk opgeklopt en agressief Feyenoord - ajax sfeertje.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:36 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Geweldig.Naar mijn mening de beste tifo actie ooit van Feyenoord
Inderdaad.Werd toen toch ook gewonnen?3-2?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Inderdaad, er hing toen ook echt zo'n heerlijk opgeklopt en agressief Feyenoord - ajax sfeertje.
Dat was met "verneder 020" , nog triester dan deze aktiequote:Op vrijdag 19 september 2008 15:44 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Inderdaad.Werd toen toch ook gewonnen?3-2?
Dacht 1-1. Dirkie in de laatste paar minuten ofzo.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:44 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Inderdaad.Werd toen toch ook gewonnen?3-2?
Klopt, 1-1 was dat.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dacht 1-1. Dirkie in de laatste paar minuten ofzo.
Was die wedstrijd dat Kuijt v/d Vaart doormidden zaagde
Greene ziet straks groen van ergernis.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:39 schreef sjimz het volgende:
Mij werd verteld dat Greene aardig de "Running Man" na kan doen.
Of het groen van de achterkant van de kicksen van Sulejmaniquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Greene ziet straks groen van ergernis.
Jep...quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt, 1-1 was dat.
Die 3-2 was toch met die ongelofelijk lelijke actie met Kloppend hart van rotterdam ofzo?
Hoop dat Hofland op tijd fit is en Greene niet rechtsback staat.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:00 schreef BB-boy het volgende:
Ik hoorde dat Landzaat misschien in de verdediging zou staan?
Als jij Feyenoorder was zou je het ook geweldig vinden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat was met "verneder 020" , nog triester dan deze aktie
Kopenhagen en Dinamo Zagreb?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:16 schreef BB-boy het volgende:
De laatste keer dat we vernederd zijn is een jaar of 30 geleden volgens mij.
Grappig dat je dat in dit topic post.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:18 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Kopenhagen en Dinamo Zagreb?
Ik kan me nog 4 man op Fred Grim af herinneren.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:16 schreef BB-boy het volgende:
De laatste keer dat we vernederd zijn is een jaar of 30 geleden volgens mij.
Dan moet je dat erbij zetten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:19 schreef BB-boy het volgende:
Tegen jullie clubje grapjas.
30 jaar geleden dus.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik kan me nog 4 man op Fred Grim af herinneren.
Ach, net alsof jullie geen debielen in de arena hebben zitten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:21 schreef Silenus het volgende:
Dé ultieme diss van het Legioen was toch wel onderstaand spandoek. Huntelaar was totaal van z'n a propos en scoorde slechts twee keer die wedstrijd, en ook ik was zodanig van slag na deze schandelijke belediging dat ik nauwelijks kon genieten van de 2-4 zege in de play-offs.![]()
[ afbeelding ]
Elk stadion heeft toch een uitvak?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ach, net alsof jullie geen debielen in de arena hebben zitten.
Jullie hebben er zelfs een apart vak voor gemaakt.
Het uitvak?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ach, net alsof jullie geen debielen in de arena hebben zitten.
Jullie hebben er zelfs een apart vak voor gemaakt.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elk stadion heeft toch een uitvak?
Nee, het G-vak.quote:
hehe, echt heerlijk dat genar de week voor de wedstrijd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elk stadion heeft toch een uitvak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |