quote:Op donderdag 25 september 2008 21:00 schreef Fogel het volgende:
Klinkt als een leuk uitje!
Wij gaan maandag en dinsdag hierheen: http://baardshaug.no/english/index.htm
Mijn voorkeur: optie n°2.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:47 schreef Vogue het volgende:
Ik heb op 18 oktober een bedrijfsuitje. Helaas wel op een zaterdag. Wij gaan hierheen: www.xelha.com
O jaaaaaaaaaaaaaaa absoluut!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 22 september 2008 15:30 schreef Vogue het volgende:
Zeg, laten we eens ontopic gaan, en het over überromantisch Venetië gaan hebbenDa's pas een romantische stad
Ook in de lucht missen er nog enkele details.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Oh ja het ging over Venetië
[ afbeelding ]
Wellll...... ik ben weer bijgekomen. Ik was met de kinderen vier dagen weg: lekker naar zee, veel zwemmen, mama heel veel lezen, schelpen zoeken, en verder vooral heel erg weinig moeten. Was echt leuk met z'n drietjes. Zondag werd de jongste alleen wakker met uitslag van z'n teentjes tot z'n oren. Bij terugkomst in BKK meteen maar doorgereden naar het ziekenhuis, want het zat me niet lekker, en daar bleek het een tamelijk ernstige allergische reaktie, en konden we meteen een nacht blijven. Erg bizar....quote:
Jaquote:
Optie 1 is te koud voor je?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:12 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
[..]
Mijn voorkeur: optie n°2.
Ja!quote:Op zondag 28 september 2008 23:01 schreef k_man het volgende:
Heb ik belangrijke ontwikkelingen gemist?
Hee Kaa_!quote:Op zondag 28 september 2008 23:01 schreef k_man het volgende:
Zo. Ik ben er weer
Je weet niet wat je mist!quote:en ik ga geen drie weken teruglezen.
[SC] HTL #148 - Verrassend Venetiëquote:Op zondag 28 september 2008 23:01 schreef k_man het volgende:
Ja hè?quote:Op zaterdag 27 september 2008 09:41 schreef Fogel het volgende:
Moet bekennen dat optie 2 er wel erg aantrekkelijk uit ziet
quote:Op maandag 29 september 2008 12:45 schreef Blik het volgende:
[..]
[SC] HTL #148 - Verrassend Venetië
Geeft wel een goed overzicht
De zuchtende brug en het bijbehorende kanaaltje stond trouwens behoorlijk in de steigers!!quote:
Kutactiequote:Sorry! Due to the overwhelming number of consumers currently trying to access this promotion, your request is being delayed momentarily. Please be patient, don’t get discouraged, and retry in a few seconds by clicking here, or by going back to http://www.lhw.com/1928.
Die site loopt een beetje vast nu. Of eigenlijk al sinds vanmorgen.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:49 schreef Fogel het volgende:
Zin om goedkoop te overnachten in een luxushotel?
"The Leading Hotels of the World" groep heeft een leuke aanbieding om hun 80-jarige bestaan te vieren: je kan voor 19.28 USD per nacht in een van hun luxe-hotels overnachten (normaal gesproken ben je zo'n 400 USD kwijt p.n.). Maximaal twee nachten kan je boeken en uitsluitend op 1 october tussen 12:00 en 13:20 GMT (80 minuten).
Je kan je hier alvast aanmelden: http://www.lhw.com/1928_SIGNUP.aspx?ext=1928
quote:If you are visting the site in response to the 80th Anniversary 1928 sale, more information is available by dialing 1-800-643-8881 within the USA & Canada. Elsewhere please use 1-407-681-6134.
Sales will commence at 12 noon GMT (8AM EDT/NYC) on October 1st 2008.
Your request cannot be processed at this time
Return to previous
To contact our reservation center, please call 1-800-745-8883 toll free in the USA or Canada.
For all other regions, please click here.
Geslaagde aktie dus voor LHW... Geen kamers verkocht, maar lekker veel publiciteitquote:
Huh, waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:21 schreef k_man het volgende:
Thank you for your interest in the 1928 Promotion.
We regret to inform you that the more than 6000 room nights available at the start of this promotion have all been sold. Congratulations to the lucky participants who were able to get a reservation as part of this great offer!
Denken jullie dat dit echt waar is?....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:21 schreef k_man het volgende:
Thank you for your interest in the 1928 Promotion.
We regret to inform you that the more than 6000 room nights available at the start of this promotion have all been sold. Congratulations to the lucky participants who were able to get a reservation as part of this great offer!
Wat mij betreft negatieve publiciteit.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:19 schreef flipsen het volgende:
[..]
Geslaagde aktie dus voor LHW... Geen kamers verkocht, maar lekker veel publiciteit
Een periode van zo'n 45 dagen en ruim 100 deelnemende hotels, dat wil zeggen dat er per hotel gemiddeld niet eens 2 kamers per dag te reserveren waren.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:28 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Denken jullie dat dit echt waar is?....
Ik denk dus dat niemand iets heeft kunne boekenquote:Due to the overwhelming number of consumers participating in this promotion. We regret to inform you due to technical difficulties beyond our control the 1928 promotion has been suspended indefintely.
Dat bericht van k_man had ik ook gezien op de site, dat was net nadat de actie was afgelopen. Was een automatisch gegenereerd berichtje. Dit bericht is er later opgezet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:06 schreef flipsen het volgende:
Dat bericht kreeg ik ook inderdaad, en staat toch wel haaks op de quote van k_man dat de 6000 kamers weg zijn. The Leading Scams of the World?
Net zoals die ´welkeautoisdit´-aktie (ofzo) zit hier weer een naar luchtje aan. Ik zou graag tijd hebben om hier eens dieper in te duiken, maar helaas... Te druk met werk
Yes, you're right!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:36 schreef k_man het volgende:
Let overigens op de url die je nu krijgt als je naar de actiepagina wilt... http://www.lhw.com/Promo1928/EndOfPromotion.htm
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:47 schreef DutchTrain het volgende:
[ afbeelding ]
Het moet niet veel gekker worden
Daar komt mijn stroom vandaan...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:47 schreef DutchTrain het volgende:
[ afbeelding ]
Het moet niet veel gekker worden
(de link in een van de eerdere posts werkt nl niet zonder eerst een paar dingen weg te halen)quote:Due to the overwhelming number of consumers participating in this promotion, we have indeed experienced technical difficulties. Despite our efforts to carefully manage and prepare for this worldwide promotion, we were unable to meet the demand.
Please accept our sincere apologies. You will be receiving another opportunity to participate in this offer shortly via the email you provided to register for this promotion.
In the meantime, please rest assured that we will not be saving your email address in our database for any future solicitations.
Thank you for your understanding.
The Leading Hotels of the World, Ltd.
quote:We are deeply sorry for today's disruption of the USD 19.28 sale. Demand for this promotion far surpassed our expectations, and due to the exorbitant amount of traffic to www.lhw.com/1928, we were unable to accommodate travel requests. Nonetheless, we intend on making every effort to honor the offer on a first come, first serve basis, and have devised a plan to enable you to apply for the USD 19.28 rate. (The Leading Hotels of the World, Ltd. makes no representation or guarantee that it will be able to fulfill your request.)
Dus, nog even wachten...quote:Thank you so much for your continued patience with The Leading Hotels of the World. We are extremely sorry for the inconveniences we have caused and regret to advise you that the USD 19.28 email promotion scheduled for tomorrow October 2nd shall be postponed.
Although our original back-up plan provided a viable solution for the 150,000 people who were registered, it was met with some confusion over submission procedures and timing. In addition, we have become increasingly concerned that a large number of non-registered respondents plan to submit forms which would inundate the system and greatly diminish your chances of securing a USD 19.28 rate.
In view of this, please do not email your form tomorrow. You will most likely receive an error message we have put in place as a safety mechanism.
We are sincerely committed to restoring your faith in our brand and do not want to risk disappointing you again. We are working tirelessly to develop a solution that will be fair for you and all registered participants. We will email you next week with further details.
Dus jij bent een van de redenen dat de hele boel in elkaar storttequote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:26 schreef k_man het volgende:
Oh, je moet al geregistreerd zijn om een kans te maken? Dat had ik niet begrepen.
Ja, ik denk ook wel dat er een leuk reisverslag van te maken zou zijn. Het is alleen zo ontzettend veel werk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:43 schreef Vogue het volgende:
Jammer, ik was wel benieuwd naar een reisverslagIk vond je verslag van Yemen ook zo leuk om te lezen! Maar ik ben ook erg benieuwd naar de foto's!
Mag ik me -ter aansporing- ook nog bij de fans scharen? Ik ben erg benieuwd naar je verhalen (en foto's) k-man!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:50 schreef k_man het volgende:
Ja, ik denk ook wel dat er een leuk reisverslag van te maken zou zijn. Het is alleen zo ontzettend veel werk.
Collega van me wilde zich om 9 uur nog aanmelden voor de actie, maar kwam er toen al niet meer doorheen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:07 schreef Liejannuh het volgende:
Die hotel actie was briljant overigens. De site lag om 11 uur al plat namelijk.
Ik word er verlegen van.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:54 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Mag ik me -ter aansporing- ook nog bij de fans scharen? Ik ben erg benieuwd naar je verhalen (en foto's) k-man!
3.5 weken naar Guatemala en Honduras. Vliegtuig vertrekt morgenochtend om 7:20quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:54 schreef Fogel het volgende:
Waar ga je heen? (je hebt het vast al ergens gezegd, maar heb geen zin om terug te scrollen)
vakantiequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:05 schreef Fogel het volgende:
Akelige tijd. Hadden ze geen avondvluchten?
Ga je voor je werk of wordt het een vakantie?
of je loopt ff naar de buurman en vraagt of die de auto mbv startkabels wilt starten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef k_man het volgende:
Het is klote als je auto niet meer wil starten, omdat de accu leeg is nadat de auto vier weken heeft stilgestaan.
Het is dan echter wel tof dat her merk waarin je rijdt een kosteloze 24-uurs service heeft, zodat er een monteur langs komt om je weer op weg te helpen.
Wegens bedrijfspolicy moet ik de binnenlandse vluchten met de SAS doen omdat we een deal met ze hebben.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:14 schreef flipsen het volgende:
En waar ga je al die vluchten boeken Fogel?
Jemig wat irritant weer...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:48 schreef DutchTrain het volgende:
Reizen naar de VS wordt weer een stukje bureaucratischer => http://www.atp.nl/nieuwsb(...)4c067d8695cfd1113f64
en verder op: https://esta.cbp.dhs.gov/esta/esta.html
Over iets meer dan 2 uur: DRINNNNNGGGGGGG!!!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:57 schreef Blik het volgende:
[..]
3.5 weken naar Guatemala en Honduras. Vliegtuig vertrekt morgenochtend om 7:20
wekker gaat om 4 uur
In Maastricht staan die dingen op de weg tussen Borgharen en Itteren. Die wil nog wel eens onder water staan, met je rubberbootje is het dan handig om te weten waar prikkeldraad is en waar niet.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:59 schreef Fogel het volgende:
De winter komt eraan... de eerste 'sneeuwstokken' hebben ze al naast de weg gezet.
'sneeuwstokken' (geen idee hoe ze in het Nederlands heten) zijn plastic/kunststof stokken van zo'n anderhalve meter hoog waar een paar reflectorstrips op zitten, en zijn bedoeld om aan te geven waar de weg is in het geval deze ondergesneeuwd is zodat de sneeuwschuivers niet stukken infrastructuur zoals vangrails slopen.
Juist handig, in plaats van bij iedere reis dat domme I94 formuliertje in te vullen doe je het nu 1 keer online en het is 2 jaar geldig. Ook weet je al voor je reis of je 'goedgekeurd' bent of niet, in plaats van de huidige regel waar je gewoon teruggestuurd wordt als ze het ergens niet mee eens zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:45 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Jemig wat irritant weer...
Hier staat wat je precies gevraagd wordt: website government
Bedankt voor de informatie, DutchTrain! Ik was er nog niet van op de hoogte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |