quote:Op donderdag 25 september 2008 21:00 schreef Fogel het volgende:
Klinkt als een leuk uitje!
Wij gaan maandag en dinsdag hierheen: http://baardshaug.no/english/index.htm
Mijn voorkeur: optie n°2.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:47 schreef Vogue het volgende:
Ik heb op 18 oktober een bedrijfsuitje. Helaas wel op een zaterdag. Wij gaan hierheen: www.xelha.com
O jaaaaaaaaaaaaaaa absoluut!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 22 september 2008 15:30 schreef Vogue het volgende:
Zeg, laten we eens ontopic gaan, en het over überromantisch Venetië gaan hebbenDa's pas een romantische stad
Ook in de lucht missen er nog enkele details.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Oh ja het ging over Venetië
[ afbeelding ]
Wellll...... ik ben weer bijgekomen. Ik was met de kinderen vier dagen weg: lekker naar zee, veel zwemmen, mama heel veel lezen, schelpen zoeken, en verder vooral heel erg weinig moeten. Was echt leuk met z'n drietjes. Zondag werd de jongste alleen wakker met uitslag van z'n teentjes tot z'n oren. Bij terugkomst in BKK meteen maar doorgereden naar het ziekenhuis, want het zat me niet lekker, en daar bleek het een tamelijk ernstige allergische reaktie, en konden we meteen een nacht blijven. Erg bizar....quote:
Jaquote:
Optie 1 is te koud voor je?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:12 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
[..]
Mijn voorkeur: optie n°2.
Ja!quote:Op zondag 28 september 2008 23:01 schreef k_man het volgende:
Heb ik belangrijke ontwikkelingen gemist?
Hee Kaa_!quote:Op zondag 28 september 2008 23:01 schreef k_man het volgende:
Zo. Ik ben er weer
Je weet niet wat je mist!quote:en ik ga geen drie weken teruglezen.
[SC] HTL #148 - Verrassend Venetiëquote:Op zondag 28 september 2008 23:01 schreef k_man het volgende:
Ja hè?quote:Op zaterdag 27 september 2008 09:41 schreef Fogel het volgende:
Moet bekennen dat optie 2 er wel erg aantrekkelijk uit ziet
quote:Op maandag 29 september 2008 12:45 schreef Blik het volgende:
[..]
[SC] HTL #148 - Verrassend Venetië
Geeft wel een goed overzicht
De zuchtende brug en het bijbehorende kanaaltje stond trouwens behoorlijk in de steigers!!quote:
Kutactiequote:Sorry! Due to the overwhelming number of consumers currently trying to access this promotion, your request is being delayed momentarily. Please be patient, don’t get discouraged, and retry in a few seconds by clicking here, or by going back to http://www.lhw.com/1928.
Die site loopt een beetje vast nu. Of eigenlijk al sinds vanmorgen.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:49 schreef Fogel het volgende:
Zin om goedkoop te overnachten in een luxushotel?
"The Leading Hotels of the World" groep heeft een leuke aanbieding om hun 80-jarige bestaan te vieren: je kan voor 19.28 USD per nacht in een van hun luxe-hotels overnachten (normaal gesproken ben je zo'n 400 USD kwijt p.n.). Maximaal twee nachten kan je boeken en uitsluitend op 1 october tussen 12:00 en 13:20 GMT (80 minuten).
Je kan je hier alvast aanmelden: http://www.lhw.com/1928_SIGNUP.aspx?ext=1928
quote:If you are visting the site in response to the 80th Anniversary 1928 sale, more information is available by dialing 1-800-643-8881 within the USA & Canada. Elsewhere please use 1-407-681-6134.
Sales will commence at 12 noon GMT (8AM EDT/NYC) on October 1st 2008.
Your request cannot be processed at this time
Return to previous
To contact our reservation center, please call 1-800-745-8883 toll free in the USA or Canada.
For all other regions, please click here.
Geslaagde aktie dus voor LHW... Geen kamers verkocht, maar lekker veel publiciteitquote:
Huh, waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:21 schreef k_man het volgende:
Thank you for your interest in the 1928 Promotion.
We regret to inform you that the more than 6000 room nights available at the start of this promotion have all been sold. Congratulations to the lucky participants who were able to get a reservation as part of this great offer!
Denken jullie dat dit echt waar is?....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:21 schreef k_man het volgende:
Thank you for your interest in the 1928 Promotion.
We regret to inform you that the more than 6000 room nights available at the start of this promotion have all been sold. Congratulations to the lucky participants who were able to get a reservation as part of this great offer!
Wat mij betreft negatieve publiciteit.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:19 schreef flipsen het volgende:
[..]
Geslaagde aktie dus voor LHW... Geen kamers verkocht, maar lekker veel publiciteit
Een periode van zo'n 45 dagen en ruim 100 deelnemende hotels, dat wil zeggen dat er per hotel gemiddeld niet eens 2 kamers per dag te reserveren waren.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:28 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Denken jullie dat dit echt waar is?....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |