Ja morgen ff doenquote:Op donderdag 18 september 2008 00:01 schreef Biogarde het volgende:
Bellen met de Postbank.
Mja bij de spaarrekening wordt niks afgeschreven en nergens iets bijgeboektquote:
Jaquote:Op donderdag 18 september 2008 00:09 schreef Shoombak het volgende:
Postbank trekt as usual eerst nog effe rente van die overboeking.
quote:Op donderdag 18 september 2008 00:09 schreef rulerofdeath het volgende:
dribbel_ topic
Op het moment niet dus hou je bek maar gewoon dicht lamhaasquote:Op donderdag 18 september 2008 00:17 schreef kurk_droog het volgende:
-
Brutaaltje.quote:
Ja ik gebruik het ook al jarenquote:Op donderdag 18 september 2008 00:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Brutaaltje.
Ik gebruik al een paar jaar Mijn Postbank, nog nooit problemen gehad.
lol je word gewoon keihard gepwnd!quote:Op donderdag 18 september 2008 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik gebruik het ook al jarennooit problemen gehad maar nu komt het gewoon opeens niet door die opdrachten worden opeens gedelete uit het niets
Dat is wel kut ja. Maar toch n00b.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik gebruik het ook al jarennooit problemen gehad maar nu komt het gewoon opeens niet door die opdrachten worden opeens gedelete uit het niets
Ja al voor meer dan een week ?quote:Op donderdag 18 september 2008 00:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat is wel kut ja. Maar toch n00b.
Misschien hebben ze 'onderhoud' ofzo.
postbank is een staatsbedrijf.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja al voor meer dan een week ?
Het is sowieso al sneu dat als je geld wil overboeken van een spaarrekening naar je gewone rekening (binnen dezelfde bank) dat dat 24 uur moet duren alleen omdat ze zelf dan nog wat kunnen profitern van die rente
dus geen 'too loud for granny' meerquote:Op donderdag 18 september 2008 00:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja nogal
Ik zit met een rijleraar en een gitaarleraar die geld willen zine en ik blijf ze al een week beloven "ja morgen staat het erop" maarnietdus![]()
Dat dusquote:Op donderdag 18 september 2008 00:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik las de OP en ik dacht laat ik eens naar mijn overboeking eens kijken..
Andersom werkt het dus ook niet..
Gisteren wat geld overgemaakt van m'n gewone rekening naar m'n spaarrekening.. stond ie in de verzendlijst op ingepland, wel netjes SMSje gekregen met TAN-code. Kijk ik vandaag ingeplande opdracht ook verdwenen en geen geld overgeboekt..
Surequote:Op donderdag 18 september 2008 01:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Doe morgen effe het antwoord posten als je de Postbank gebeld heb, wil je?
een ingeplande opdracht van vorige week staat er nog inquote:Op donderdag 18 september 2008 01:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zolang er nog "ingepland" staat. Morgen is die opdracht gewoon verdwenen...
Wat een zooitje daar!quote:Op donderdag 18 september 2008 01:53 schreef rulerofdeath het volgende:
een ingeplande opdracht van vorige week staat er nog in
en de overschrijving van giro naar spaarrekening was al direct verwerkt
quote:Leeuwarden
De Postbank heeft eerder vandaag in een persverklaring toegegeven dat de geruchten omtrent instabiele computercentra juist zijn en dat door deze instabiliteit enkele rekeninghouders ten tijde van het overboeken van geld van de ene rekening naar de andere rekening het geld "verdwenen" is.
De Postbank stelt dat het enkel om rekeninghouders gaat welke geld overboekte van eigen giro-, spaar- of renterekeningen. De Postbank stelt verder duidelijk dat overboekingen naar rekeningen van derden wel goed gegaan zijn.
Op dit moment is men druk bezig om te zoeken naar de oorzaak van het probleem en de Postbank verwacht dat dit hedennacht opgelost is. In de tussentijd wordt er naarstig gezocht naar gedupeerde rekeninghouders en om te zien op welke manier zij schadeloos gesteld kunnen worden.
De ING Groep, moederbedrijf van Postbank, laat in een verklaring weten dat deze problemen opgelost zijn zodra de merknaam van de markt verdwijnt en alle Postbank rekeninghouders gedwongen worden over te stappen naar het internetbankieren van de ING Bank.
Verder verwijst de Postbank naar hun site, waar mensen terecht kunnen voor meer informatie.
WTF?quote:De ING Groep, moederbedrijf van Postbank, laat in een verklaring weten dat deze problemen opgelost zijn zodra de merknaam van de markt verdwijnt en alle Postbank rekeninghouders gedwongen worden over te stappen naar het internetbankieren van de ING Bank.
hmz.. ik bel naar de girofoon, schrijf het van bonus naar giro. en 1 minuutje later kan ik het pinnen uit de automaat!!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:59 schreef Dribbel_ het volgende:
WTF is dit voor onzinsinds donderdag probeer ik al geld van m'n spaarrekening over te boeken naar met gewone rekening, normaal geen problemen alleen het gezeik da thet 24 uur kost
Maar nu doe ik overdag de overboekingEn opeens is na een tijdje de opdracht gewoon verdwenen (
) uit de lijst met opdrachten. En wordt er niks bij- en afgeschreven
wtf![]()
![]()
Lekker dan. Tot de tijd dat de rekeninghouders GEDWONGEN worden over te stappen zitten ze met een waardeloos systeem opgescheept.quote:Op donderdag 18 september 2008 02:04 schreef Adolecens het volgende:
Misschien heeft dit er iets mee te maken?
[De ING Groep, moederbedrijf van Postbank, laat in een verklaring weten dat deze problemen opgelost zijn zodra de merknaam van de markt verdwijnt en alle Postbank rekeninghouders gedwongen worden over te stappen naar het internetbankieren van de ING Bank.]
Dat is iig nog ietsquote:Op donderdag 18 september 2008 10:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Nu staat er opeens 100e op ipv de 200 die ik heb overgemaaktjezus
![]()
Wat een kutzooi
Misschien gebruik je bij je overboekingen ook te veel smiley's?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Nu staat er opeens 100e op ipv de 200 die ik heb overgemaaktjezus
![]()
Wat een kutzooi
HAHAAHHAHAquote:Op donderdag 18 september 2008 11:34 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Misschien gebruik je bij je overboekingen ook te veel smiley's?
Nou dat gaat dus echt niet directquote:Op donderdag 18 september 2008 11:31 schreef Devz het volgende:
Van spaarrekening naar girorekening kost allang geen 24-uur meer, dat gaat gewoon direct.
Ik had laatst inderdaad ook dat een opdracht opeens verdwenen was, de volgende keer werkte het gelukkig wel gewoon. Die Postbank-site heeft nu eenmaal altijd kuren..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |