Hmhm, ik hou ook niet van dat soort schoenen.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaa... maar ik vind de schoenen daar niet echt mij
Ik draag altijd pumps, maar ik vind ze daar niet zo...quote:Op donderdag 18 september 2008 22:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmhm, ik hou ook niet van dat soort schoenen.
Ik draag altijd All Stars
--
Stomme prutsers.
Ik ga slapen
Skei uit! Die 2-2 tegen Heerenveen was niet om aan te zien, had net zo goed weer hetzelfde als vorig seizoen kunnen zijn. En 2-1 voor Twente is zo slecht nog niet.. Goeie uitgangspositie, lekker laf 1-0 thuis en klaar.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:15 schreef Blawh het volgende:
Voor echt voetbal moet je tegenwoordig blijkbaar in Almelo zijn.
Klopt, die 2-2 was een drama wedstrijd. Ik was ook niet echt serieus eigenlijk. Twente gaat nog wel goedkomen, al vrees ik voor de Franse counters.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:43 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Skei uit! Die 2-2 tegen Heerenveen was niet om aan te zien, had net zo goed weer hetzelfde als vorig seizoen kunnen zijn. En 2-1 voor Twente is zo slecht nog niet.. Goeie uitgangspositie, lekker laf 1-0 thuis en klaar.
Maar toch nog niet leuk he?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:38 schreef skippy22 het volgende:
Nu doe je niet gemeen maar toch
Ik ook van mezelfquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:39 schreef skippy22 het volgende:
Jojoortje ik hou van je
weg uit dat gat enschede glanderbrug:Pquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zometeen maar eens richting Nijverdal
Alsof Nijverdal zo groot isquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
weg uit dat gat enschede glanderbrug:P
dat zei ik toch nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alsof Nijverdal zo groot is
doot henig anquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, ik ben weg. Spreek jullie later
Celebrations.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:15 schreef rulerofdeath het volgende:
wat kun je iemand geven die geslaagd is voor zijn examen?
flauwquote:
een auto 1112~1`1`1`1`!!!'einzweidreiloller4!!22@@één!!@@!@!@!@!@@~!!~!~`!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:15 schreef rulerofdeath het volgende:
wat kun je iemand geven die geslaagd is voor zijn examen?
dat zeiden we ook al tegen mekaar, maar een barrel van 100 euro kan ie denk k niet waarderenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
een auto 1112~1`1`1`1`!!!'einzweidreiloller4!!22@@één!!@@!@!@!@!@@~!!~!~`!!
middagquote:
jij ?quote:
sterkte d'r mee dan maarquote:
Bedanktquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
sterkte d'r mee dan maar
je wordt er waarschijnlijk niet lelijker van (als je de beugel weer kwijt bent)
altijd positief blijvenquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:09 schreef Rumille het volgende:
[..]
Bedankt
En m'n tanden stonden inderdaad scheef, dus kijk uit naar het resultaat.
En over paar dagen voel ik er toch niks meer van.
remcoquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
hoihoi
1e schooldag van vervolgopleiding achter de rug, prima te doen, blij dat ik dit nu ga volgen
skippyquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:30 schreef skippy22 het volgende:
Weekenddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
ik heb wel eens 16 beugels gehadquote:
wouterquote:
ik maar 1 en was er met iets meer dan een jaar helemaal vanaf, alles gehad en ging allemaal mooi snelquote:
er zat een krat omheenquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb wel eens 16 beugels gehad
ik heb trouwens nooit een beugel gehad voor mijn tanden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wouter
[..]
ik maar 1 en was er met iets meer dan een jaar helemaal vanaf, alles gehad en ging allemaal mooi snel
ook wel anderequote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ook wel andere
heb trouwens nog niet zo heel vaak uit de nieuwe beugel gedronken
PICS!!!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:39 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb trouwens vandaag voor mezelf een twente trui gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:16 schreef Samzz het volgende:
Ik groei op verkeerde plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ze moeten toch wat als je een perfect gebit hebtquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:16 schreef Blawh het volgende:
FC Twente? Of de regio twente in zijn algemeen?
Ik heb ook nooit een beugel gehad, nu klopt de tandarts maar geld uit me door 1x in de paar jaar zo'n foto te laten maken waar nooit iets verkeerds uitkomt.
Ik niet. En of je m'n cupmaat kan zien aan foto'squote:
misschien welquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. En of je m'n cupmaat kan zien aan foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |