remcoquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
hoihoi
1e schooldag van vervolgopleiding achter de rug, prima te doen, blij dat ik dit nu ga volgen
skippyquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:30 schreef skippy22 het volgende:
Weekenddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
ik heb wel eens 16 beugels gehadquote:
wouterquote:
ik maar 1 en was er met iets meer dan een jaar helemaal vanaf, alles gehad en ging allemaal mooi snelquote:
er zat een krat omheenquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb wel eens 16 beugels gehad
ik heb trouwens nooit een beugel gehad voor mijn tanden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wouter
[..]
ik maar 1 en was er met iets meer dan een jaar helemaal vanaf, alles gehad en ging allemaal mooi snel
ook wel anderequote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ook wel andere
heb trouwens nog niet zo heel vaak uit de nieuwe beugel gedronken
PICS!!!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:39 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb trouwens vandaag voor mezelf een twente trui gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:16 schreef Samzz het volgende:
Ik groei op verkeerde plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ze moeten toch wat als je een perfect gebit hebtquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:16 schreef Blawh het volgende:
FC Twente? Of de regio twente in zijn algemeen?
Ik heb ook nooit een beugel gehad, nu klopt de tandarts maar geld uit me door 1x in de paar jaar zo'n foto te laten maken waar nooit iets verkeerds uitkomt.
Ik niet. En of je m'n cupmaat kan zien aan foto'squote:
misschien welquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. En of je m'n cupmaat kan zien aan foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |