Welke MAW?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Net bij de M@W geweest, maar er zat geen dry meer bij
Nijmegen. Hadden nog twee verschillende Nudies liggen. Een AJ scraped indigo en een RR, beiden prewash.quote:
weet je nog hoeveel de RR was?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nijmegen. Hadden nog twee verschillende Nudies liggen. Een AJ scraped indigo en een RR, beiden prewash.
tnx..de average joe heb ik al...en ik wil kijken of ik de RR kan halen..als ik hem mooi vindt of de Thin finn als ie me goed past en mijn maat hebben.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
RR 65, AJ 75.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:30 schreef don-diablo het volgende:
(Voor als ik niks in Stockholm koop)
ik weet dat ze in ieder geval de Regular Ralf Dry Selvage hebben en de MASA.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:34 schreef kwoth het volgende:
Weet iemand of The Globe in Arnhem een beetje een leuk assortiment aan dry nudies heeft? Bij M@W hebben ze namelijk alleen een Thin Finn dry.
Volgens mij rekken ze nog wel iets uit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:32 schreef eR1k_ het volgende:
Misschien is deze vraag al wel honderd keer voorbij gekomen maar ik stel hem lekker toch. Ik heb vandaag een TFDS en een SJ Dry Ecru Embo gekocht. Ze passen perfect maar zijn nog enigzins aan de strakke kant en nu vraag ik me af of ze nog enigzins uitrekken tijdens het vele dragen. Of geldt dit uitrekken alleen voor de Dry modellen zonder stretch?
In Den Haag hebben ze geen TFDS meerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:51 schreef francis997 het volgende:
Ik wil waarschijnlijk bij de MAW gaan kijken in Den Haag en of Rotterdam. Kijken hoe de TFDS mij zit, heb namelijk redelijk brede heupen.
Iemand enig idee tot wanneer de Denim Days zijn??
'TNX voor de info..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:29 schreef Dennisss89 het volgende:
[..]
In Den Haag hebben ze geen TFDS meer
Bij M@W in Rotterdam.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vraagje van mijn kant dan maar: waar heb je die SJ Dry Ecru gekocht?
Die heb ik ook. Erg lekker broekje. En dat grijze is weer eens wat anders dan denimblauw.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:50 schreef francis997 het volgende:
heb maar een AJ old scraped indigo gehaald bij de M@W, hier2 fototjes, ervan, tijdens het passen. Want ik kan hem alleen nog niet dragen, moet hem namelijk nog laten inkorten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaa k zag em ook, k wou em nemenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:50 schreef francis997 het volgende:
heb maar een AJ old scraped indigo gehaald bij de M@W, hier2 fototjes, ervan, tijdens het passen. Want ik kan hem alleen nog niet dragen, moet hem namelijk nog laten inkorten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat klopt, helemaal, alleen ik heb weer een voordeel, ik ga over een aantal weken naar een land waar nudie niet eens verkocht wordt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:24 schreef bear87 het volgende:
Enige nadeel vind ik wel dat je die broek nu al overal zietDat opvallende grijs hehe. Net als een paar jaar terug, toen was de RR dry greycast in de aanbieding bij de M@W en toen liep half Nederland daarin. Maargoed, een mooie broek is een mooie broek natuurlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |