Een basic Alf in een beetje blauwe wassingquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 08:50 schreef francis997 het volgende:
weet iemand welke nudies ze bij de M@W in de aanbieding hebben???
waarrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
TF (dry geloof ik)
Wat ik althans heb zien liggen
Zonde zegquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:13 schreef JopJuh het volgende:
[..]
waarrrrrrrrrrrrniet in Rotterdam iig
AJ steel is echt de meest waardeloze nudie die ik ook gehad heb, bleeft totaal niet mooi en pasvorm is eigenlijk ook vrij lomp na 2x wassen![]()
al twee jaar doe ik mijn inkopen zo veel mogelijk tijdens deze denim days ik heb nog een nudie die ik toen ook bij de denim days gekocht heb, tussen September 2006 en Maart 2007. En dat is een van de jeans die ik het meest draag.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:24 schreef TC_Artemis het volgende:
Vet handig denim days bij maw, heb een average joe old scraped indigo gehaald aangezien dat de enige mooie nudie was die ik zag liggen. Is toch wel wennen zo'n nieuwe :p
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:33 schreef don-diablo het volgende:
Geen broeken voor mij nu, volgende maand naar de Nudie winkel in Stockholm.
Hopelijk hebben ze wat leuksquote:
De dry japan en de dry ecro emboquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:14 schreef SperZii het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al eens een normale Slim Jim Dry bij de M@W zien liggen? Ik ben al vaak op zoek geweest maar tot nu toe zonder resultaat..
en, al gewassen? fotos?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:33 schreef JAY-T het volgende:
Ik ga vanavond dan toch mijn RR Dry Selvage maar eens wassenDraag hem sinds begin oktober vorig jaar, dus heb hem nu ruim een jaar gedragen..
Zal vanavond wat foto's maken van hoe hij er nu uitziet.. Dit zijn iig foto's van toen ik hem een maand of 8 aanhad;
[ afbeelding ]
lekker fades, maar erg groot kleurverschil tussen links en rechts, hoe komt dat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:33 schreef JAY-T het volgende:
Ik ga vanavond dan toch mijn RR Dry Selvage maar eens wassenDraag hem sinds begin oktober vorig jaar, dus heb hem nu ruim een jaar gedragen..
Zal vanavond wat foto's maken van hoe hij er nu uitziet.. Dit zijn iig foto's van toen ik hem een maand of 8 aanhad;
[ afbeelding ]
Heb alweer een nieuwe klaarliggen(dit maal wel een maatje kleiner, omdat deze toch wel vrij baggy is geworden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |