Wat goed!!quote:Op maandag 22 september 2008 20:12 schreef E.T. het volgende:
Ok dat was les 1![]()
Woensdag nog een keer les 1![]()
![]()
Na 8 jaar helemaal niets aan sport doen en wel 3 kinderen krijgen heb ik echt 0,0 conditie. het laatste stukje hardlopen hield ik dus ook niet helemaal volNeem daarbij nog een tikje bekkeninstabiliteit, dat ik het laatste stukje uitlopen voelde.. Ik ga dus nog rustiger opbouwen dan het schema doet
Thanksquote:Op zondag 21 september 2008 12:42 schreef Marurk het volgende:
@ eer-ik: Goed dat je weer bent begonnen.
Ik heb de laatste tijd ook gebrek aan motivatie eigenlijk. Ren de laatste tijd misschien 1 x per 2 weken, maar ik ga het weer oppakken. Serie 1 heb ik inmiddels voltooid, maar ik wil de laatste 3 lessen toch nog een keer rennen alvorens door te gaan naar serie 2.
quote:
Gewoon oversprekenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:13 schreef kleinzusje het volgende:
Is er ook een soort Evy progje met mannen stem ?
Ik kan het zootje vanmiddag wel even op m'n server neerplempen, dan kan jan en alleman het even van me stelen. Volgens mij is er niks illegaals aan, mocht dat wel zo zijn, roep dan even.quote:Op maandag 22 september 2008 21:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Die rss http://www.van-waveren.nl/podcast/start-to-run.rss is dood?
doe maarquote:Op dinsdag 23 september 2008 07:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan het zootje vanmiddag wel even op m'n server neerplempen, dan kan jan en alleman het even van me stelen. Volgens mij is er niks illegaals aan, mocht dat wel zo zijn, roep dan even.
Vond ik eerst ook raar, maar als je een bepaald schema wil lopen is het wel handig. Stel dat je 45 minuten op de 10km wil lopen, moet je zorgen dat de snelheid op 4,5 min/km is.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:01 schreef The.PhantoM het volgende:
ik heb vandaag de nike plus sensor met mijn ipod verbonden en ik ben een stukje door de kamer gaan lopen. Het enige wat ik een beetje raar vind is dat de snelheid wordt aangegeven in min/km. Weet iemand hoe je dit kan veranderen naar km/h? Of verandert zodra je sneller gaat lopen?
Lekker muziekje erbij, genietenquote:Op maandag 22 september 2008 20:51 schreef Adelante het volgende:
Hardlopen is heerlijk om je hoofd leeg te maken na een drukke werkdag
Hoezo? Toch alleen een beetje motregen? Heerlijk is dat juist.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:08 schreef Houniet het volgende:
Ik had wel willen hardlopen vanavond, maar wat een kutweer.
Is ook zoquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:32 schreef Zwansen het volgende:
Hoezo? Toch alleen een beetje motregen? Heerlijk is dat juist.
Dank.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
dan kun je misschien beter even naar het échte hardlooptopic, die is er ook (amateurhardlopers)
dit is voor mensen met lessen op een mp3spelertje![]()
Misschien op megaupload zetten oid.quote:Op dinsdag 23 september 2008 07:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan het zootje vanmiddag wel even op m'n server neerplempen, dan kan jan en alleman het even van me stelen. Volgens mij is er niks illegaals aan, mocht dat wel zo zijn, roep dan even.
Ik haat megaupload.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Misschien op megaupload zetten oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |