Lekkerding!quote:

Beetje magertjes hoor Indah, dat kan je beterquote:Op donderdag 18 september 2008 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[ afbeelding ]
matig, maar beter als helemaal geen NSFW toch?
 hop hop
 hop hop  

hey heyquote:Op donderdag 18 september 2008 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lekkerding!
Krijg vandaag nieteens tijd om mn koffie op te drinken
*kijkt smachtend naar half koekje*

Hangt van je settings af. Nog immer pagina 3 hierquote:
 .
.

Standaarden zijn er tenslotte gewijzigd te worden wou je zeggenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hangt van je settings af. Nog immer pagina 3 hier.

Verder komt het bij mij ook niet. Mits...quote:Op donderdag 18 september 2008 10:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hangt van je settings af. Nog immer pagina 3 hier.

Mucking.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:49 schreef OA het volgende:
[..]
Verder komt het bij mij ook niet. Mits...

Beetje saai.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:14 schreef Jo0Lz het volgende:
Koffie banners?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
 Krijg niet echt koffie zin.
  Krijg niet echt koffie zin.  

Handige tool joh!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:10 schreef OA het volgende:
Jort, vraagje?
Heb jij de mogelijkheid om 'eenvoudig' te achterhalen hoeveel topics ik ooit heb geopend?
The_Terminator heeft een search gebouwd en als ik daar op MPG zoek krijg ik alle topics die hij ooit heeft geopend. Echter, 2 tekens is te kort, dus op OA zoeken heeft geen zin...

Ja precies, laat die flikker gewoon die tool aanpassenquote:

"OA" werkt niet?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:10 schreef OA het volgende:
Jort, vraagje?
Heb jij de mogelijkheid om 'eenvoudig' te achterhalen hoeveel topics ik ooit heb geopend?
The_Terminator heeft een search gebouwd en als ik daar op MPG zoek krijg ik alle topics die hij ooit heeft geopend. Echter, 2 tekens is te kort, dus op OA zoeken heeft geen zin...

Hmmm.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beetje saai.Krijg niet echt koffie zin.

Maar als je er niet uit komt kan ik daar vanavond wel naar kijken evenquote:Op donderdag 18 september 2008 11:10 schreef OA het volgende:
Jort, vraagje?

Bedoel je inclusief de aanhalingstekens?quote:

Wildcards FTWquote:Op donderdag 18 september 2008 11:28 schreef OA het volgende:
[..]
Bedoel je inclusief de aanhalingstekens?

Hier raak ik het spoor al kwijt...quote:

T_T een PM sturen danquote:Op donderdag 18 september 2008 11:42 schreef OA het volgende:
Fijn dat iedereen ook even helpt
Maar het lukt, deels dan. "OA" levert resultaat op. Echter, alleen de eerste pagina kan ik dan bekijken, de rest niet...

Blijven jullie op elkaar zwaaien?quote:

Je weet toch wel wat een wildcard isquote:Op donderdag 18 september 2008 11:42 schreef OA het volgende:
Fijn dat iedereen ook even helpt
Maar het lukt, deels dan. "OA" levert resultaat op. Echter, alleen de eerste pagina kan ik dan bekijken, de rest niet...

Ga eens gauw wakker wordenquote:Op donderdag 18 september 2008 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Blijven jullie op elkaar zwaaien?
je had al hai babe gezegd (oid) en zij bevestigde alleen maar dat ze je lief vind ofzo
* LL bestelt al lelijke bruidsmeisjes-jurk

Ja dat blijven we.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Blijven jullie op elkaar zwaaien?
je had al hai babe gezegd (oid) en zij bevestigde alleen maar dat ze je lief vind ofzo
* LL bestelt al lelijke bruidsmeisjes-jurk

quote:Op donderdag 18 september 2008 11:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja dat blijven we.
Frutselllllllllllll.

Nee en nee.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een wildcard is
nog nooit Ctrl F gebruikt in een wordbestandje ofzo?

Gebrek aan koffiequote:Op donderdag 18 september 2008 11:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ga eens gauw wakker worden
dat hey beeb was naar BrandX

quote:Op donderdag 18 september 2008 11:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja dat blijven we.
Frutselllllllllllll.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |