Lekkerding!quote:
Beetje magertjes hoor Indah, dat kan je beterquote:Op donderdag 18 september 2008 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[ afbeelding ]
matig, maar beter als helemaal geen NSFW toch?
hey heyquote:Op donderdag 18 september 2008 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lekkerding!![]()
Krijg vandaag nieteens tijd om mn koffie op te drinken
*kijkt smachtend naar half koekje*
Hangt van je settings af. Nog immer pagina 3 hierquote:
Standaarden zijn er tenslotte gewijzigd te worden wou je zeggenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hangt van je settings af. Nog immer pagina 3 hier.
Verder komt het bij mij ook niet. Mits...quote:Op donderdag 18 september 2008 10:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hangt van je settings af. Nog immer pagina 3 hier.
Mucking.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:49 schreef OA het volgende:
[..]
Verder komt het bij mij ook niet. Mits...
Beetje saai.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:14 schreef Jo0Lz het volgende:
Koffie banners?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handige tool joh!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:10 schreef OA het volgende:
Jort, vraagje?
Heb jij de mogelijkheid om 'eenvoudig' te achterhalen hoeveel topics ik ooit heb geopend?
The_Terminator heeft een search gebouwd en als ik daar op MPG zoek krijg ik alle topics die hij ooit heeft geopend. Echter, 2 tekens is te kort, dus op OA zoeken heeft geen zin...
Ja precies, laat die flikker gewoon die tool aanpassenquote:
"OA" werkt niet?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:10 schreef OA het volgende:
Jort, vraagje?
Heb jij de mogelijkheid om 'eenvoudig' te achterhalen hoeveel topics ik ooit heb geopend?
The_Terminator heeft een search gebouwd en als ik daar op MPG zoek krijg ik alle topics die hij ooit heeft geopend. Echter, 2 tekens is te kort, dus op OA zoeken heeft geen zin...
Hmmm.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beetje saai.Krijg niet echt koffie zin.
Maar als je er niet uit komt kan ik daar vanavond wel naar kijken evenquote:Op donderdag 18 september 2008 11:10 schreef OA het volgende:
Jort, vraagje?
Bedoel je inclusief de aanhalingstekens?quote:
Wildcards FTWquote:Op donderdag 18 september 2008 11:28 schreef OA het volgende:
[..]
Bedoel je inclusief de aanhalingstekens?
Hier raak ik het spoor al kwijt...quote:
T_T een PM sturen danquote:Op donderdag 18 september 2008 11:42 schreef OA het volgende:
Fijn dat iedereen ook even helpt![]()
Maar het lukt, deels dan. "OA" levert resultaat op. Echter, alleen de eerste pagina kan ik dan bekijken, de rest niet...
Blijven jullie op elkaar zwaaien?quote:
Je weet toch wel wat een wildcard isquote:Op donderdag 18 september 2008 11:42 schreef OA het volgende:
Fijn dat iedereen ook even helpt![]()
Maar het lukt, deels dan. "OA" levert resultaat op. Echter, alleen de eerste pagina kan ik dan bekijken, de rest niet...
Ga eens gauw wakker wordenquote:Op donderdag 18 september 2008 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Blijven jullie op elkaar zwaaien?
je had al hai babe gezegd (oid) en zij bevestigde alleen maar dat ze je lief vind ofzo
* LL bestelt al lelijke bruidsmeisjes-jurk
Ja dat blijven we.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Blijven jullie op elkaar zwaaien?
je had al hai babe gezegd (oid) en zij bevestigde alleen maar dat ze je lief vind ofzo
* LL bestelt al lelijke bruidsmeisjes-jurk
quote:Op donderdag 18 september 2008 11:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja dat blijven we.![]()
Frutselllllllllllll.![]()
![]()
Nee en nee.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een wildcard is
nog nooit Ctrl F gebruikt in een wordbestandje ofzo?
Gebrek aan koffiequote:Op donderdag 18 september 2008 11:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ga eens gauw wakker worden
dat hey beeb was naar BrandX
quote:Op donderdag 18 september 2008 11:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja dat blijven we.![]()
Frutselllllllllllll.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |