Zelf kinderen zeker?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer helemaal niet grappig.
Hallo Frits.
zeg dat eens als Fruts hier is, wordt een boeiende discussie, aangezien dergelijke plaatjes weggehaald worden door hem. "Omdat er mensen op hun werk fokken".. tja... dus dan doe ik dat ook braaf niet meer, ik wil geen ontslaggolf op mijn geweten hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:21 schreef Klonk het volgende:
toch nog even ten overvloede melden dat ik het gebrek aan tietenfoto´s toch een tamelijke teleurstelling vind...
Blijkbaar is meeleven met een kind alleen mogelijk als je ze zelf hebtquote:Op donderdag 18 september 2008 09:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook toen ik nog geen had, zou ik die niet leuk hebben gevonden.
Oh jee je moedergevoel komt omhoogquote:Op donderdag 18 september 2008 09:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook toen ik nog geen had, zou ik die niet leuk hebben gevonden.
Wat een gezeik zeg. Op je werk hoor je te werken. Als je op je werk fokt doe je dat op eigen risico. Ik fok ook op m'n werk. Echt diep triest hoor "ja ik ben WEL te lui om iets te doen op m'n werk dus ik ga maar fokken, MAAR van 9 tot 5 alleen kuise plaatjes posten graag want ik ben bang dat mijn collega's meekijken." Dan ben je echt een lamme aars. Sta gewoon in voor je eigen keuzes. Mietjes.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zeg dat eens als Fruts hier is, wordt een boeiende discussie, aangezien dergelijke plaatjes weggehaald worden door hem. "Omdat er mensen op hun werk fokken".. tja... dus dan doe ik dat ook braaf niet meer, ik wil geen ontslaggolf op mijn geweten hebben natuurlijk.
Dat is wat ik toen ook hardop dacht. Zal eens kijken om welk plaatje het ook alweer ging.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een gezeik zeg. Op je werk hoor je te werken. Als je op je werk fokt doe je dat op eigen risico. Ik fok ook op m'n werk. Echt diep triest hoor "ja ik ben WEL te lui om iets te doen op m'n werk dus ik ga maar fokken, MAAR van 9 tot 5 alleen kuise plaatjes posten graag want ik ben bang dat mijn collega's meekijken." Dan ben je echt een lamme aars. Sta gewoon in voor je eigen keuzes. Mietjes.
Eens.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een gezeik zeg. Op je werk hoor je te werken. Als je op je werk fokt doe je dat op eigen risico. Ik fok ook op m'n werk. Echt diep triest hoor "ja ik ben WEL te lui om iets te doen op m'n werk dus ik ga maar fokken, MAAR van 9 tot 5 alleen kuise plaatjes posten graag want ik ben bang dat mijn collega's meekijken." Dan ben je echt een lamme aars. Sta gewoon in voor je eigen keuzes. Mietjes.
Mwah, heeft weinig met moedergevoel te maken. Ik vind het ook niet normaal dat iemand een condoom over het hoofd van een kind trekt.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Oh jee je moedergevoel komt omhoog
Eens. Mijn beeldscherm staat zo dat niemand ziet wat ik doe.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paus ben jij dat?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:39 schreef OA het volgende:
[..]
Mwah, heeft weinig met moedergevoel te maken. Ik vind het ook niet normaal dat iemand een condoom over het hoofd van een kind trekt.
Hier ookquote:Op donderdag 18 september 2008 09:40 schreef OA het volgende:
[..]
Eens. Mijn beeldscherm staat zo dat niemand ziet wat ik doe.
Niet normaal nee, maar het plaatje is dan wel weer geinig.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:39 schreef OA het volgende:
[..]
Mwah, heeft weinig met moedergevoel te maken. Ik vind het ook niet normaal dat iemand een condoom over het hoofd van een kind trekt.
Goede samenvatting.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niet normaal nee, maar het plaatje is dan wel weer geinig.
Daarom hoor je me niet miepenquote:Op donderdag 18 september 2008 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die mannen die verkrampt op de grond liggen, dat is wel weer lachen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Blijkbaar is meeleven met een kind alleen mogelijk als je ze zelf hebt
@ Jo0lz: je hebt gelijk
*gauw wegklikt*
Voor mensen die werken die plaatjes weghalen? Kom op, dan moeten ze maar niet fok!ken.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zeg dat eens als Fruts hier is, wordt een boeiende discussie, aangezien dergelijke plaatjes weggehaald worden door hem. "Omdat er mensen op hun werk fokken".. tja... dus dan doe ik dat ook braaf niet meer, ik wil geen ontslaggolf op mijn geweten hebben natuurlijk.
I understand!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Blijkbaar is meeleven met een kind alleen mogelijk als je ze zelf hebt
@ Jo0lz: je hebt gelijk
*gauw wegklikt*
beamen is niet zo erg hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 09:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daarom hoor je me niet miepen
maaaaar als iemand NSFW zegt en het is zo, dan beaam ik dat wel
Nee,quote:
quote:[..]
Hier ook
Ga niet de goden lopen verzoekenquote:Op donderdag 18 september 2008 09:53 schreef Jo0Lz het volgende:
Wat is Fok! lekker snel zeg. Gister avond ook al!
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niet normaal nee, maar het plaatje is dan wel weer geinig.
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Ga niet de goden lopen verzoeken
doe es nie zeggenquote:Op donderdag 18 september 2008 09:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Zou wat zjin, als Fok! nou de rest van de dag down zou zijn
.
doe er iets aan!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:04 schreef indahnesia.com het volgende:
owh, ze is een beetje groot uitgevallen
Je bedoelt mensen aan hun eigenlijke werk krijgen?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:07 schreef Ladylike het volgende:
dat is ook een manier om mensen uit de KSC weg te jagen
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:07 schreef Ladylike het volgende:
+1 scherp!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bedoelt mensen aan hun eigenlijke werk krijgen?
Das stoer tochquote:Op donderdag 18 september 2008 10:07 schreef Ladylike het volgende:
ik zie niets...quote:Op donderdag 18 september 2008 10:14 schreef Jo0Lz het volgende:
Koffie banners?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |