quote:Op donderdag 18 september 2008 11:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de hele bieb er instaan en toch wil het niet![]()
En tis ook niet zo dat ik Sweet Caroline regelmatig luister. Zeg maar ongeveer nooit
Dus waarom dat nummer er staat![]()
Wat een ge-eikel!
Wot je zejt ban je zallaf ja!quote:
Nee ik bedoelde "gehackt", in goed Nederlands.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wot je zejt ban je zallaf ja!
Jij mat je jgrote mond!
Ja je sjamen!![]()
Of bedoel je omdat ik hem nooit draai?
Ja, hetzelfde hier.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:30 schreef beequeen het volgende:
Ik kan niet op de site van CBML, meer mensen last van? Er staat: Restricted area.
ja ik moet een naam en password invullen.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:30 schreef beequeen het volgende:
Ik kan niet op de site van CBML, meer mensen last van? Er staat: Restricted area.
Echt hè, prutsers.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:30 schreef Disana het volgende:
Ja, hetzelfde hier.
Wat een professionele site is dat toch
En daarna van het scherm af.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:33 schreef Copycat het volgende:
Zouden ze die site aan het opdoeken zijn?
Zo lastig, dat limburgsquote:Op donderdag 18 september 2008 11:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde "gehackt", in goed Nederlands.
Over en sluiten CBML?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:33 schreef Copycat het volgende:
It's a dirty job but somebody's got to do it.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:36 schreef noekje het volgende:
Maar mijn complimenten, Beeq dat je toch de moeite neemt om de site te bekijken.![]()
Die betrokkenheid waardeer ik enorm. Heel stichting FOK! wel, denk ik.
Eigenlijk vind ik dat je een schouderklopje moet krijgen.
Machen wir!!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zo lastig, dat limburgs [ afbeelding ]
Zullen we weer gewoon Nederlandsje doen?
Dat jij dan wat zegt en ik dan wat terug zeg zonder rare letters?
Oh Duits mag ook. Maar alleen als we dronken zijn, ja?
Ik moet nodig weer wat bestellen eik.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Buuf! Zit jij eigenlijk nog op Lush?
Nee joh, opgeteld zaten ze gisteren weer boven de 300.000 kijkers. Dat is in de CBML-statistieken een col van de eerste categorie.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:33 schreef Copycat het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2008 11:30 schreef beequeen het volgende:
Morgenquote:
Lees jij de Volkskrant!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Machen wir!! [ afbeelding ]
Hee buuv: een paginagroot verhaal in de Volkskrant vandaag, over de "teloorgang van de mega-acts".
Ze lezen mee hier!
Mooi!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:39 schreef Gert het volgende:
Nee joh, opgeteld zaten ze gisteren weer boven de 300.000 kijkers. Dat is in de CBML-statistieken een col van de eerste categorie.
Kijk even bij Uitzending gemist, bovenaan in dit sub forum. Daar staat de uitzending.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:40 schreef Mathara het volgende:
Geen problemen, helaas staat de uitzending van gisteren er nog niet
Oh jee, al die kleine kindertjes die nu zonder begeleiding de straat oversteken ...quote:Op donderdag 18 september 2008 11:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Fuck!Zo laat alweer. Mén,
Ik ga KlaarOver zijn. en wel nu....
Binnenkort komt de kerstshit op de site, eigenlijk vandaag al maar ik wacht nog eventjes. Ik ga dan in the UK bestellen. Zal ik dan wat spullies meebestellen voor je? Het is daar goedkoper en ik heb nog een kortingsbon van 10%. Kan ik zo de zooi voor je meenemen als we gaan daten.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moet nodig weer wat bestellen eik.
quote:Op donderdag 18 september 2008 11:40 schreef Mathara het volgende:
[..]
Geen problemen, helaas staat de uitzending van gisteren er nog niet
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:09 schreef dgklieke het volgende:
can t buy me love deel 2 17-9-2008
Ja en dat zullen geen nieuwetijdjes zijn. Die voelen de auto's al uren van te voren aankomen.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh jee, al die kleine kindertjes die nu zonder begeleiding de straat oversteken ...
Splash les.
Geen idee, maar hij heet Menno Pot, en dat is een wel érg oubollige benaming voor wiet.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Lees jij de Volkskrant!![]()
![]()
Maar vast ook ouwe lullen die journalisten. Net als wij....
Jij weet dus ook niet waarom Joost zo worstelt met al dan niet in de villa blijven?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:00 schreef Gert het volgende:
Geen idee, maar hij heet Menno Pot, en dat is een wel érg oubollige benaming voor wiet.
Dankjewel Beeq, ik had daar alleen deel 1 zien staan....ga zo toch nog even kijkenquote:Op donderdag 18 september 2008 11:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk even bij Uitzending gemist, bovenaan in dit sub forum. Daar staat de uitzending.
Vraag het aan Huub, misschien geeft ie wel antwoord.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:04 schreef Copycat het volgende:
Jij weet dus ook niet waarom Joost zo worstelt met al dan niet in de villa blijven?
Ik snap het niet. hij heeft alles wat zijn mannenhartje begeert: hij neukt Fiona op alle manieren, samen naaien ze de rest en dan wint ie ook nog een bloedstollend badspelletje. Waarom dan weg willen?
Hij wil niet weg, hè? Zo proberen ze ons aan de buis gekluisterd te houden, hè?
denk het nietquote:Op donderdag 18 september 2008 12:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vraag het aan Huub, misschien geeft ie wel antwoord.![]()
Vraag aan een tv-kijker?
Tijd voor boodschappen, laterzzzz.
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij weet dus ook niet waarom Joost zo worstelt met al dan niet in de villa blijven?
Ik snap het niet. hij heeft alles wat zijn mannenhartje begeert: hij neukt Fiona op alle manieren, samen naaien ze de rest en dan wint ie ook nog een bloedstollend badspelletje. Waarom dan weg willen?
quote:Op donderdag 18 september 2008 11:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Binnenkort komt de kerstshit op de site, eigenlijk vandaag al maar ik wacht nog eventjes. Ik ga dan in the UK bestellen. Zal ik dan wat spullies meebestellen voor je? Het is daar goedkoper en ik heb nog een kortingsbon van 10%. Kan ik zo de zooi voor je meenemen als we gaan daten.
Hoi Huub!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:09 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
denk het niet
het is niet makkelijk in een dergelijke villa wonen,
niet dat ik er verstand van heb, maar heb groot inlevingsvermogen
Goeie samenvatting, maar het hoe en vooral het waarom is nog steeds onduidelijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:10 schreef Juud79 het volgende:
Sex, ruzie en een mogelijk vetrek...
Heel onduidelijk eigenlijkquote:Op donderdag 18 september 2008 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goeie samenvatting, maar het hoe en vooral het waarom is nog steeds onduidelijk.
Nee ik weet het ook niet!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vnvnd, ik denk dat ze het rekken tot morgen en dat we dan pas zondag weten hoe of wat....quote:Op donderdag 18 september 2008 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik weet het ook niet!
Maar.... het was een préview hè. Het wordt vanavond vast duidelijk uitgelegd.
* Dementor tovert Juud beter!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:48 schreef Juud79 het volgende:
Ow en ziek zijn sucks, ik verveel me inmiddels helemaal de tering, ik wil nu weer beter zijn!
Beterschap Juud, en goedemiddag allemaal!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:48 schreef Juud79 het volgende:
Ow en ziek zijn sucks, ik verveel me inmiddels helemaal de tering, ik wil nu weer beter zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |