Welkom, dit is het topic: een vraag van een kijker.
Reallife Soap CBML is sinds zondag 31 augustus op RTL 5, rond de klok van 19:30 uur.
Ongeveer 19 minuten soap per dag , lees weleens vaker dat dit echt te kort is.
In dit topic kun je alles vragen over CBML, misschien weet iemand jouw vraag te beantwoorden.
Ik heb ook een vraag: wat zou je aan dit CBML-format anders willen zien ? Of is het zo prima?
(Deze reacties las ik al eerder )
-Ik lees regelmatig dat de kijkers geen enkele binding krijgen met wat er gebeurt.
-Ja, profesionals inschakelen die wel verhaaltjes kunnen schrijven.
-Denk dat het geen zin meer heeft, mensen kijken niet en gaan dat ook niet meer doen.
-Voor het eerst had ik woensdag , 17 september meer interesse in het verloop.
-Hebben ze eigenlijk de regels wel uitgelegd?
-Voorgekauwde shit door de redactie.
-Nog ruim 2 maandjes dan zit CBML er weer op, hoop dat er dan een DGK 2 komt met streams.
-Vandaag schieten de kijkcijfers de lucht in, er gaat immers gerampestampt worden.
-Ik begin het nu wel grappig te vinden, maar wat is het allemaal opgezegt , Ribas rolt uit zijn tekst.
-Nog nooit zo'n belabberde Reallife als dit gezien.
-Dat bekvechten, koppen tegen elkaar, 24 uur aanvragen, neuken, dat hebben we al 20 maanden gezien.
-Ik krijg een beetje een idee dat de kijkcijfers van woensdag niet kloppen.
-Het is veel te kort, wie gaat er nou kijken voor die paar minuten, ook nog onderbroken voor reclame.
-Welk Kamasutrastandje was dat van Fiona en Joost?
-Hoeren en Boeren.
-Ik geef het een 5, zou hypocriet zijn om het een 1 te geven, terwijl je wel kijkt.
-Ach Big Brother en DGK kregen ook kritiek, het moet allemaal gewoon nog groeien.
-Een uitzending met meer tijd aan terugblikken, vooruitblikken dan beelden.
-Paar keer gekeken, ik vind het een zielig gedoe, zoek een baan zou ik zeggen.
-Laat het publiek mede bepalen welke jongen er met zijn vriendin uit moet, het publiek erin betrekken.
- Elke keer ga ik er voor zitten, maar het blijft een rommeltje met de verhaallijnen.
-Cbml is een soort Paradise Island?
-Vond dinsdag een leuke uitzending.
-Zondag 14 september was een onsamenhangende uitzending.
-Het is in het begin wel even wennen, zeker zonder streams, ga wel een binding krijgen met de spelers.
-Waarom ik toch kijk? het fok-cbml-sub-forum is zo leuk.
-Veel te veel onduidelijke verhaallijnen.
-De site van CBML wordt niet bijgehouden, 3 dagen geen nieuws.
-Best leuke spelelementen.
-Geen Live shows, dat mis ik.
-Ik kijk aangezien ik me dat aan ons gezellige subforum verplicht voel.
-2 mannen tegenover elkaar? Drank in de man, geld in het spel, toekijkende vrouwen, testosteron stijgt tot
-Waarom vrouwen vervangen kunnen worden en de mannen 3 maanden in het spel blijven.
-Dat het van de hak op de tak is, de tv-uitzendingen te kort zijn.......
-Zowel het concept als de uitzendingen knullig en onprofessioneel in elkaar gezet zijn.
-Dit programma zich volgens Talpa niet leent voor streams, maar het wel binding zal kunnen geven .
-Dat de voice-over de hele tijd erdoor heen praat, laat je geen tijd om zelf na te denken.
-Op de achtergrond de muziek uit of zachter, de spelers zijn al moeilijk te verstaan.
-Dat een programma met sex niet om 19:30 moet uitgezonden worden.
-200.000 kijkers , Hoe kan dat nou, ik was toch niet de enige die gisteren aan het kijken was.
-Ik vind Can't Buy Me Love steeds leuker worden.
-Vrouwen horen meer invloed te krijgen in het spel.
-Ik vind het echt bijna amateur televisie.
-202.000 kijkers? Jammer, dinsdag 16 september was een leuke uitzending....intriges.
-Las dat er iets met een format wijziging in de lucht hangt.
-Het blijft jammer dat het zo nep is, vooral Joost en Fiona laten zien dat ieder stukje gescript is.
-Lage kijkcijfers en dat terwijl ervoor die heftige voorstukjes waren van een boze Ribas.
-Men heeft genoeg van opgewonden standjes die onver-en-onuitstaanbaar zijn.
- Redactie-lid Huub geeft nooit te veel prijs en antwoordt amper op de vragen, hij geeft er een slinger aan.
- En dat voor iemand die het hoog in het vaandel heeft om een discussie aan te gaan.
-Kan ik me wel voorstellen, Huub kan natuurlijk als redacteur geen programma info geven.
-Zelfs een BB was leuker geweest, het is gewoon Kut, het is niet anders. We zien het wel.
(Plantjes )
Speelster Jasmin heeft volgens haar eigen zeggen , met Ribas de plantjes water gegeven,
nadat Jasmin zelf eerst wat gedronken had. ( Youtube is sinds vandaag weg)
(Ex-speelster Lise)
Speelster Lise kwam 1 week later in het spel, het is haar niet gelukt om
een vrije speel-partner te vinden, dus ze moest weer vertrekken. Best sneu.
Via dit topic wil ik Lise het allerbeste toewensen met wat ze doet,
zag haar van de week in een blad bikini's showen op het zonnige eiland Ibiza.
http://www.bikini-dare.com/preview/tour/prev/tour1/(CBML op youtube?)
-Edit-

Hier stonden 8 Youtubes, Talpa/ RTL heeft alle YouTubes van CBML weg laten halen,
de reden is misschien dat zij willen dat we kijken naar de TV en niet via een forum en YouTube,
maar niemand van ons heeft toch een kastje van stichting kijkonderzoek?
(Iedereen is hier welkom, Lurkers, Klonen, Posters...)
Je kan hier "lekker" lezen, vragen stellen over de tv-uitzending van CBML,
of schrijven wat je anders zou willen zien in de dagelijkse soap CBML ,
misschien kunnen Can't Buy Me Love makers hier wat mee.
[ Bericht 6% gewijzigd door tuinfluiter op 18-09-2008 19:57:25 (YouTubes erbij gezet.) ]