quote:Op donderdag 18 september 2008 11:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de hele bieb er instaan en toch wil het niet![]()
En tis ook niet zo dat ik Sweet Caroline regelmatig luister. Zeg maar ongeveer nooit
Dus waarom dat nummer er staat![]()
Wat een ge-eikel!
Wot je zejt ban je zallaf ja!quote:
Nee ik bedoelde "gehackt", in goed Nederlands.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wot je zejt ban je zallaf ja!
Jij mat je jgrote mond!
Ja je sjamen!![]()
Of bedoel je omdat ik hem nooit draai?
Ja, hetzelfde hier.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:30 schreef beequeen het volgende:
Ik kan niet op de site van CBML, meer mensen last van? Er staat: Restricted area.
ja ik moet een naam en password invullen.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:30 schreef beequeen het volgende:
Ik kan niet op de site van CBML, meer mensen last van? Er staat: Restricted area.
Echt hè, prutsers.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:30 schreef Disana het volgende:
Ja, hetzelfde hier.
Wat een professionele site is dat toch
En daarna van het scherm af.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:33 schreef Copycat het volgende:
Zouden ze die site aan het opdoeken zijn?
Zo lastig, dat limburgsquote:Op donderdag 18 september 2008 11:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde "gehackt", in goed Nederlands.
Over en sluiten CBML?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:33 schreef Copycat het volgende:
It's a dirty job but somebody's got to do it.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:36 schreef noekje het volgende:
Maar mijn complimenten, Beeq dat je toch de moeite neemt om de site te bekijken.![]()
Die betrokkenheid waardeer ik enorm. Heel stichting FOK! wel, denk ik.
Eigenlijk vind ik dat je een schouderklopje moet krijgen.
Machen wir!!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zo lastig, dat limburgs [ afbeelding ]
Zullen we weer gewoon Nederlandsje doen?
Dat jij dan wat zegt en ik dan wat terug zeg zonder rare letters?
Oh Duits mag ook. Maar alleen als we dronken zijn, ja?
Ik moet nodig weer wat bestellen eik.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Buuf! Zit jij eigenlijk nog op Lush?
Nee joh, opgeteld zaten ze gisteren weer boven de 300.000 kijkers. Dat is in de CBML-statistieken een col van de eerste categorie.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:33 schreef Copycat het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2008 11:30 schreef beequeen het volgende:
Morgenquote:
Lees jij de Volkskrant!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Machen wir!! [ afbeelding ]
Hee buuv: een paginagroot verhaal in de Volkskrant vandaag, over de "teloorgang van de mega-acts".
Ze lezen mee hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |